28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Pandemie se nekoná

Zprávy od našich východních a dalších sousedů na Zemi na pandemii moc neukazují. Na Bing.com máte krásnou mapu světa, kde si můžete najít, třeba kolik mají nakažených v Papui-Nové Guinei anebo v Plzni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Kohout 22.5.2020 12:09

Čili, když se to shrne, tak pandemie to nebyla, protože bylo málo mrtvých. Opatření se neměla dělat, protože bylo (nakonec) málo mrtvých. Opatření by MOŽNÁ mohla začít být oprávněná teprve až by bylo dostatek mrtvých. Protože jich (zatím) bylo málo, byla to svévole vládnoucí kliky. Asi tak to vidí OPOzice.

J. Kanioková 21.5.2020 15:43

"Stát musí nějak kompenzovat vydání na boj proti koroně. Šetřit se musí. V rámci snižování státních výdajů se naskýtá jedinečná příležitost posvítit si na příživnické podniky jménem neziskovky."

Naprostý souhlas !

P. Victorin 21.5.2020 15:26

Něco jiného je veřejně teoretizovat o koronaviru a něco jiného je nést osobní zodpovědnost za nezvládnutí jeho šíření a za umírání spoluobčanů. Proto se "siláckými tvrzeními" autora, že údajně nešlo a nejde o pandemii a pod., principiálně nesouhlasím.

Nemám však problém souhlasit s autorovým závěrečným pochybováním o smyslu a účelnosti přebujelého množství "neziskovek"...

R. Benýšek 21.5.2020 14:10

Autor, jako mnoho jiných, dělá tu chybu či zbytečnost, že operuje s čísly, a asi doufá, že jimi někoho přesvědčí. Ale tak přesvědčí (o svých závěrech) jen ty již přesvědčené, zatímco odmítači (jeho závěrů) budou číst ta samá čísla jinak, anebo použijí jiná čísla. Pravda, kdyby se na žádná čísla neodvolal, tak mu ti samí lidé vyčtou, že si vše cucá z prstu a fakta nikde.

Mně osobně připadají tady na Psu nejzajimavější námitky, které mívají pánové Vintr a Jirka, a paní Svobodová (u ní nomen-omen? :- ). Obvykle nepopírají předkládaná čísla, ale vykládají je jiným způsobem. A to dle mne jak logicky, tak i s respektem ke známým faktům. Nicméně většinou tu na to nikdo nereaguje, a jejich odpůrci se buď vytasí s jinými čísly anebo (v tom horším případě) jen zopakují ta svá již předložená.

Možná škoda (minimálně pro mne), že dotyční rozmělňují své postoje, názory a teze v komentářích, a nedají si tu práci se sepsáním rovnou článku pro Psa, kde by svou oponenturu vůči oficiálnímu ́výkladu dějin ́ nějak systematicky shrnuli.

J. Jirka 21.5.2020 19:10

Píši občas články z úplně jiného oboru, takže nehodlám fušovat do řemesla povolanějším, ale na druhou stranu nechci mlčet k naprostým hloupostem a v horším případě i záměrným lžím.

Ale trochu podpořím konspiraci: jestlipak si vůbec někdo uvědomuje, že při testování na koronavirus lidé ochotně platí nemalou částku také za to, že poskytnou do neznámých rukou vzorek DNA, přímo propojený se všemi jejich osobními údaji?

R. Benýšek 21.5.2020 13:51

Sice bych jako absolutní popírač a tím pádem "bratr ve zbrani" rád s autorem souhlasil ve všem, ale v něčem nemohu:

1) Nemyslím, že hlavním důvodem ztížení návratu do vlasti po jejím dočasném opuštění je zabránit nám, abychom viděli, jak to vypadá jinde. Podle mne se lidé ve vládě té nemoci opravdu bojí, a chtějí mít toho viru tady co nejméně. Někteří se bojí přímo viru, a někteří se bojí vystrašit mnohé naše již dost vystrašené spoluobčany (a tím zároveň i své potencionální voliče - ale nemyslím, že jen takto účelově všichni politici přemýšlejí). Dle dnešní ankety na Novinkách na Seznamu skoro třetina odpovídajících nezačne od pondělka chodit do hospod proto, aby se tam nenakazili. Čili lidé ve svém významném množství se té nemoci nadále bojí.

2) Pochopil-jsem to správně, tak Německo neotevře hranice s námi proto (a s polskými to asi bude obdobné), že je nikdy neuzavřelo. Zavřené byly a jsou pouze z naší strany (o víkendu jsem se o tom mohl osobně přesvědčit, že i opravdu malé hraniční přechody - takže jsem se uklidnil, že nelze nějakým omylem či nepozorností překročit čáru, a pak nebýt vpuštěn zpátky bez testu či karantény :- ).

L. Kubeš 21.5.2020 13:36

A nějaká o Budulínkovi by nebyla??? Tu o tom, že žádná pandemie není, už jsem slyšel.

P. Kubáč 21.5.2020 11:02

Dovolil bych si upozornit, že 323 000 mrtvých je I PŘES drakonická opatření.

A druhá poznámka riziko "globální epidemie" viselo ve vzduchu už mnoho let a na toto riziko různými formami upozorňovali mnozí ( třeba film 12 opic už z roku 1995 ). To že epidemie vypukla jakoby přesně podle některých těchto scénářů není konspirace - ale příznak jak zjevné toto riziko bylo.

J. Vintr 21.5.2020 11:28

323ooo zemřelých, i kdyby skutečně zemřeli na ten koronavirus, je vzhledem k velikosti populace zcela zanedbatelné číslo. Každoročně zemře na spoustu jiných jednotlivých nemocí řádově víc lidí a nikdo kvůli tomu žádná "drakonická opatření" nedělá. A vůbec není jisté, že ta "drakonická opatření" vůbec něco ovlivnila.

J. Jirka 21.5.2020 19:00

Kdyby letos na celém světě zemřelo 323 000 lidí na komplikace spojené s chřipkou, tak by se jednalo o docela průměrné a nezajímavé číslo...

D. Stirsky 21.5.2020 10:43

Panu Černému, který nemá rád živnostníky, neb se údajně mají dobře, dám radu: Staňte se jedním znich. A budete se mít dobře. Mějte 80 tis. měsíčně a 10 tis. daně z příjmu, jak píšete.

J. Černý 21.5.2020 11:19

Ona je povinnost být podvodnikem a zlodějem ? To vám Fiala natloukl do hlavy ? A proč tady máme nejvíc živnostníků na počet obyvatel z celé EU? Zkuste podnikat v Německu.a třeba v Rakousku

..

J. Jirka 21.5.2020 11:42

Ona je povinnost být hlupákem a ještě to veřejně prezentovat? To vám Babiš se Zemanem natloukli do hlavy?

Zkuste myslet vlastní hlavou, ze začátku to sice bolí, ale pak ten zážitek stojí za to...

J. Kanioková 21.5.2020 15:46

1***

J. Ganaur 21.5.2020 22:34

Bingo!!!!!

M. Šejna 21.5.2020 10:12

Autor si plete příčinu a následek.

Málo mrtvých máme proto, že jsme zavedli tvrdé hygienické požadavky povinné pro pohyb na verejnosti. Bez nich bychom dopadli velmi špatně.

To a autorem chválené Švédsko má 3830 mrtvých a denně jich tam přibývá asi 80, zatímco u nás je jen 304 úmrtí na Covid19. Podobně velká populace v Belgii už má 9150 mrtvých.

R. Lávička 21.5.2020 11:20

Na kovid ? Žádné jiné vážné onemocnění neměli ? To bych trochu pochyboval.

R. Langer 21.5.2020 12:07

No já bych řekl, že na kovid. Jinak by to asi nepočítali, ne?

J. Ganaur 21.5.2020 22:36

Uvádí se S covidem.Nebude to malinkatý rozdíl?

V. Bok 21.5.2020 23:48

No, u chřipky se taky neuvádí např. s rozedmou plic, ne? A jaak je to nakažlivé, jsme se právě přesvědčili na dole Darkov

T. Kohout 22.5.2020 12:19

Konec konců každý člověk má v sobě nějakou nemoc, minimálně zárodek. Dostane-li k tomu "koronu", tak se mu přitíží, třeba i zemře. Bez "korony" by třeba žil o 14 či x dní či let déle... To se ovšem moc neví, kolik každý jedinec má při narození vyměřeno let. Takže je to spekulace. Prostě "korona" asi

nepomáhá.

J. Nevrkla 21.5.2020 10:01

Rozumný článek, vidím to podobně. Včetně té slabosti Německa, v jehož sílu mnozí věří. Deutsche bank na pokraji bankrotu, dříve tahoun automobilový průmysl ve velkých problemech, zavirane elektrárny, muslimové. Nikoho nespasi, budou bojovat za společné bilionove půjčky a svádět problémy na covid. Jestli tomu podlehneme, vidím to tragicky.

J. Vintr 21.5.2020 11:51

Regulace jednoznačně zabíjejí ekonomiku. A Němci jsou asi v rámci EU v těch regulacích nejaktivnější. A také živit několik milionů příživníků, přivandrovalých z muslimských zemí stojí hodně peněz.

J. Nevrkla 21.5.2020 14:14

A jsou signály, že se chystají s Francií k ještě větším silenostem. Musíme se spojit s rozumnymi zeměmi a poslat je konečně do pr.ele. Víme, jak s nimi konci appeasment.

J. Kanioková 21.5.2020 15:49

S O U H L A S !!!

J. Ganaur 21.5.2020 22:38

Jak to, že Vás nesmázli?Já jsem jenom prohodil rs a bylo.

K. Salajka 21.5.2020 20:41

Proto jsem rád, že nás negermanizovali. Ta jejich teutonská schopnost podrobit se pruským pořádkům a jít sborem tu za krysařem, tu za Adolfem a dnes - marně přemýšlím za kým vlastně jdou, kdo to vlastně řídí a k jakému cíli / asi Bosch, bankéři nad Mohanem, určitě ne Angela, ani Uršula/.

J. Nevrkla 22.5.2020 7:31

Obávám se, že teď si nadvládu budou chtít vynutit obrovským společným zadlužením, které nás donutí k poslušnosti.

R. Dubravský 21.5.2020 9:15

Naprosto nejsem příznivcem EET, ale na zpracování dat nepracují tisíce úředníků ale jeden informační systém. Činí tak zřejmě úspěšně, protože od spuštění o něm není slyšet.

J. Jirka 21.5.2020 9:42

Jen terénních kontrolorů EET je 300. Kolik úředníků má ve své pracovní náplni výhradně agendu EET odmítá Ministerstvo financí sdělit; zřejmě ví proč...