28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Nastal čas přestat žít ve lži!

Jak najít v záležitosti pandemie pravdu? Určitě ne u obvyklých „mluvících hlav“ z televize, politiky a většiny mainstreamových médií. Pojďme si tedy připomenout pár příkladů lží, omylů či dezinformací, kterých se naše „mluvící hlavy“ dopouštěly nebo dopouštějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 21.10.2021 19:40

Nejvíce "proočkované" země (rozuměj napuštěné něčím ze sudu) vykazují nejvyšší nárůst nemocnosti. A smrti.

Tý voe, nechá se normální člověk napustit něčím, na povel, něčím na povel měsíčního ministra státního napouštění chemikáliemi??? Že to jako uvařili za odpoledne?

Zdar vyjukaní viraři! Bojíte se i nastavit tvář podzimnímu Slunci a zhluboka se nadechnout.

Bude asi krátkodobě hůř. Nedají pokoj a nedají, hostinský mě bude prohlížet, jestli nemám ................ .

Za Husáka jsem mohl daleko. Hodně. Za virobrusele nesmím ani do Tater.

Blbci ať nepíšou něco o KSČ. Nebyl jsem tam.

M. Rozbořil 21.10.2021 19:56

Nejvíce "proočkované" země (rozuměj napuštěné něčím ze sudu) vykazují nejvyšší nárůst nemocnosti. A smrti. ODKAZ?

P. Vychodil 21.10.2021 20:21

koukni třeba na data z Izraele

J. Ticháček 21.10.2021 21:07

Jasně. Jenže:

Za prvé je třeba si uvědomit, že to očkování má své limity. A jedním z nich je to, že nepřináší stoprocentní imunitu jedince, ale řekněme o šedesát procent zvýší imunitu kolektivní.

Za druhé je potřeba vědět něco o tom, jak fungují statistiky, nebo jejich matematika. Je prostě jasné, že mame- li nějakou úspěšnost očkování, stále máme část populace, která veselé onemocní. A pic kozu do vazu, máme tady množiny. A jejich průnik. Jednoho dne prostě nastane situace, kdy v nějaké oblasti budou očkování všichni, část z nich onemocní, část zemře. Jen bude v průšvihu mnohem méně lidí, nežli před očkováním.

Nakonec neštovice. To očkování by tak, jak probíhá dnes bylo k ničemu. Jenže tenkrát se sebrala parta magorů a oočkovala v podstatě každého na světě. A zbytek izolovala a léčila jen tenkrát nebyl internet. A ti očkování netušili, jak jsou poškozována jejich práva . A jejich rodiče byli nadšeni z představy, že jim to děcko přežije.

A. Ová 21.10.2021 21:22

O psaných svých právech nic nevěděli stejně jako o adjuvantech. Ale co se s nimi děje, snad tušili

M. Jedlička 21.10.2021 18:33

jen krátká replika na p. Urbana: v pořádku, proč se ale dosud stále tvrdí opak, tedy že prošly úplným testováním ?? Proč se prostě neřekne jak to s tím testováním doopravdy bylo? Odpověď, že pak by se nikdo nechtěl očkovat, je pseudoargument.

P. Urban 21.10.2021 18:11

Na položené otázky lze odpovědět poměrně snadno. Nežijeme ve lži, žijeme v nejistotě. Proto bych byl poněkud opatrný i při selhávání "mluvicích hlav", i když je pravda, že i ony občas kecají. Přirozená imunita je možná lepší než umělá, pokud ji přežijete ve zdraví. Očkování možná tak dobré není, ale je méně rizikové. Neříkám absolutně bezpečné, to bych si netroufl tvrdit ani u vakcín vyvinutých standardním (a pomalejším) způsobem. Pokud někdo tvrdí, že je to obráceně, ať to dokáže.

A. Ová 21.10.2021 21:35

Benefity převyšující rizika. Posledních nemnoho desetiletí...lidé na to přišli! Uf, když adjuvanty ututláme, to se nějak vsákne. A dál? Zachování druhu. Jak jako? Například

M. Jedlička 21.10.2021 17:04

Je snad pádnější důkaz toho, že vakcíny neprošly standardním testováním než fakt, že do 4-6 měsíců po plném očkování klesá jejich účinnost na cca 30%! Dokazují to jak odborné studie tak empirická data z řady zemí - Singapur, Izrael a další.

Kdyby výrobci testovali vakcíny déle než cca do 2 měsíců po podání druhé dávky (jak uvádí např. Pfizer/Biontech), zjistili by to, co teď vychází najevo.

P. Urban 21.10.2021 18:12

Neprošly a ani nemohly projít. Na to nebyl čas. Nic lepšího zatím nemáme.

J. John 21.10.2021 15:16

Politici a úředníci státní správy systematicky brání alternativní léčbě, která prokazatelně funguje. Média o ní mlčí. Nejsou politici vinni nejen mnohamiliardovými ztrátami, ale i neposkytnutím pomoci, nebo dokonce genocidou?

Zdroj: https://johnjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=777583

M. Rozbořil 21.10.2021 20:00

Z uvedeného blogu: "v Indii zvládli epidemii covidu levně a účinně poté, kdy nasadili hromadně ivermectin". To jako LÉK nasadili preventivně zdravým? Odkaz na zdroj by také neuškodil.

J. John 21.10.2021 20:43

Nestačí vám více než 20 odkazů na konci článku? Text je ozdrojován.

A. Ová 21.10.2021 21:18

Ano, preventivně.

J. Kernal 21.10.2021 14:31

Ze svého okolí znám osobně několik postižených po 2. očkování. Paní 52 let po druhé dávce ochrnula od pasu dolů , totálně ucpané cévy v končetinách , 1 apůl měsíce na vozíku a nyní chodí jak po obrně, povídala, jsem odepsaná můžu jít do inv. důchodu, její dcera po 2 očkování zápal plic. Jiná paní 42 let po očkování stálé bolesti hlavy a dělají se jí po těle různě velké modřiny a mohl bych pokračovat.každá vakcinace zatěžuje organizmus, pokud by bylo tolik negativních příznaků po vakcinaci u zvířet tak už by byla vakcina stažena a podána žaloba na výrobce. Za své zdraví si každý zodpovídá sám a měl by být i ohleduplný ke svému okolí.Je na každém jak s ním naloží. Bohužel i zdraví se stalo předmětem byznysu, smutné, ale peníze jsou na prvém místě. Mimika obličeje vyjadřuje postoj srdce a proto hadr na ústa, mizí identita člocvěka a ukazuje jak snadno jde manipulovat s lidmi.

Š. Hašek 21.10.2021 15:12

Jo. "Státní zdraví" nemůže být nikdy osobním zdravím občana. Nikdy!

A) Z našeho domu znám pouze vyprávěnky, že jako je vir.

B) Ze vsi u chalupy, po mamince, znám pouze vyprávěnky, že to jako někoho vzalo fest do postele. Umřeli ti, co se to o nich předpovídalo. Už pět let, čekalo se .........

C) I kdyby byl modrý den, listy javorů svítily červeně do dáli, tak se vyhrabe, že někde ve škole našli 14 aktivních!!!!!!!! A zavřou školu a ředitele ukazuje nějaká televizní blbka půl minuty. A rozhazuje u toho rukama, jak kdyby plašila muňky u Třeboně.

Sieg kovid!

Zkráceno. Psáno přísně s daty, které vykecal pracovník statistického úřadu ČR. Za střízliva. Dále s poznatky čtyř různých lékařů z bojového pole, kteří mají kulaté razítko.

A i ta státní hygošnice z Prahy k nim půjde. Těžko k Vojtěchovi.

M. Mucha 21.10.2021 15:54

R^

M. Rozbořil 21.10.2021 20:03

Neprodělal jste náhodou Covid s následným změknutím toho, co máte v lebce?

P. Urban 21.10.2021 18:22

Můj bratranec ležel díky covidu s velmi těžkým průběhem tři měsíce v umělém spánku na JIPce. Lékaři několikrát upozornili rodinu, že to pravděpodobně nepřežije. Přežil, ale s odumřelým masem na chodidle, které se mu teď chirgové pokouší dát dohromady. Zatím ne moc úspěšně. Očkování pro lidi jako on tenkrát ještě nebylo. Když přijedu za jeho rodiči, slyším, že umřel tenhle a támhle... Ano, každá vakcinace zatěžuje organismus. Ale kontakt s přirozenou infekcí taky. Pokud chce někdo tvrdit, že stejně nebo méně než očkování, ať to dokáže. Pak můžeme mluvit třeba i o tom byznysu.

D. Bowman 21.10.2021 18:45

To by bylo validní pokud by vakcinace bránila nákaze. Takhle vás může rozhodit obojí. A to se ještě stále obávají ADE. Vakcína proti horečce Denge způsobila, že očkovaní měli daleko horší průběh nemoci, díky zblbnutí imunitního systému...blbě řečeno.

D. Bowman 21.10.2021 18:39

Strejda měl problémy s ucpanejma cévama už před vakcinací. Ale cca 2 měsíce po té, se mu to rapidně zhoršilo a přišel o nohu. Samozřejmě to nemusí souviset ale docela by mě zajímaly statisticky od Srdcařů a cévařů. Ty rizika tvorby sraženin byla několikrát zmíněna v souvislosti s vakcínou a pak se po tom slehla zem.

L. Hančar 21.10.2021 13:46

Po přečtení článku mám pocit jak za bolševika po poslechu Svobodné evropy nebo Hlasu Ameriky. Někdo tam daleko je s námi!

R. Langer 21.10.2021 14:47

Jako že starost každého o své zdraví je bolševický přežitek? Aha, tak to jsem opravdu netušil. :-P

R. Langer 21.10.2021 14:50

Jo pardon, omlouvám se, máte pravdu. Já jsem to z prvního chybného dojmu nepochopil, a moc rychle jsem psal. :-(

D. Bowman 21.10.2021 13:16

Pěkně shrnuto. Ještě je třeba zmínit, že vlastně nevíme kolik lidí umíralo na chřipku nebo s chřipkou. Nikdy se to takhle detailně nezkoumalo, zvláště u starších a chronicky nemocných. Spousta z nás ani nevěděla jestli chřipku skutečně měla. Bylo jim zle, zrovna byla chřipková epidemie, tak je doktor poslal domu se slepičím vývarem, ať to byl zápal švindlu, rýmička nebo virus chřipky.

A k tomu si přidejte vliv psychosomatiky. Zvláště v období masové hysterie. Když můžou US diplomati zvracet a ohluchnout vlivem masové hysterie (Havana syndrom), proč by celé národy nemohly trpět respiračním kolapsem, když jsou vyhrůzený z médií 24/7, po tom co mají pozitivní nález na virus...který by za normálních okolností třeba měl lehký nebo lehčí průběh?

P. Urban 21.10.2021 18:16

Zažil jsem, ještě za bolševika, jednu chřipkovou epidemii, kdy se na školách v dalších veřejných budovách obalovaly kliky obvazy napuštěnými dezinfekcí. Že by byly ale nemocnice takhle zavaleny jako při současných vlnách, to ani tenkrát nebylo.

D. Bowman 21.10.2021 18:28

A) Ten virus je, respektive alespoň do nedávna před mutací, byl nebezpečnější než chřipka. Oni ho nakonec taky tak nejspíš vyvíjeli v tom Wuhanu.

B) Lidi jsou dneska v průměru starší a tlustější.

C) Nemocnice jsou motivovány hlásit každou zmínku Covidu.

Jak jsme na tom kapacitně s nemocnicema, vzhledem k období studené války a faktem, že Husákovejch dětí je habaděj, nevim. Každopádně Letenská polní nemocnice naštěstí zela prázdnotou.

A ten přetlak může být taky výsledkem odkládaných zákroků během minulých let.

Ś. Svobodová 21.10.2021 10:36

Já bych to shrnula: zapomeňte na statistiky, a neposlouchejte diskuze s proroky a spasiteli. Fakta jsou taková, že covid je lehce se přenášející infekční onemocnění, často hnusné, u oslabených jedinců velmi hnusné a může skončit smrtí. Než půjdete za kulturou nebo nákupem, koukněte kolik nakažených je ve vašem městě, vynásobte to 3x, sami si vyhodnoťte riziko a chovejte se podle něj. Pokud je to na vás moc složité, pořiďte si očkování. Každý by si měl uvědomit, že pouze on ponese důsledek svého rozhodnutí. Následné zdůvodňování rozhodnutí je stejně k ničemu, jako když se přejetý hájí tím, že šel na zelenou.

M. Moravcová 21.10.2021 11:09

R^R^R^

M. Mucha 21.10.2021 11:39

Dokonale shrnuto R^R^R^