28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

KOČKY: SOS - kočky z klece

Vím, že žádostí a proseb o pomoc je mnoho - zprava, zleva, shora, zdola, vím to. Někdy však situace přesáhne nejen únosnou, ale už i neúnosnou míru…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pája4 6.1.2009 19:50

koči

Z toho je mi špatně chudáci kočičky to si nezasloužej!!!!:-(:-(:-(:-(RvRvRv;-(;-(;-(;-(;-(;-(

Marcela Frei 5.2.2008 9:55

Podrobnosti ke kockam z kleci

Podrobnosti ke kockam z kleci najdete aktualne na www.ohz.cz.

Marcela Frei 25.11.2007 21:53

upozorneni

Je mi spatne z lidi, kteri jen resi co by kdyby, ale sami pro zvirata prakticky nedelaji nic, venuji se radeji spineni organizaci a soukromych osob, zabyvajici se aktivni ochranou zvirat nezistne ve svem volnem case. Upozornuji vsechny, ze pokud se napadani a spineni organizace ohz, ktera s pripadem kocek z kleci nema nic spolecneho, stejne jako napadani a spineni svycarske organizace Srdce pro zvirata, ktera vyse uvedeny pripad tyrani zvirat momentalne resi a nemluvi o nem jako ostatni tady, bude opakovat, podniknu neprodlene pravni kroky. Citaty z teto diskuse byly jiz predany pravnimu zastupci.

Diskuse se neucastnim, ma-li nekdo zajem resit neco ve prospech zvirat, muze me kontaktovat na marcela.frei@ohz.cz.

Pan 1.12.2007 16:43

Re: upozorneni

Paní Marcelo,

sice jsem jen nakoukla a celou diskusi nečetla, ale ať je to jak chce,  vaše rudá záře nad diskusí mne skutečně zaujala. Nezdá se vám, že tohle je ale opravdu hodně, ale hodně zbytečné plácnutí do vody???

Budou Vánoce, pohádek čas a tak mi napadá  jen ta replika prince Radovana na výhružky krále Kazisvěta:: Ale my tady v Čechách se vás neleknem :-)

j 10.11.2007 7:21

rozhlas to zveřejní-napište

 Napište mi podrobnosti na mail volejtereportery@rozhlas.cz,    

zveřejním to.J.

Rpuť 7.11.2007 15:52

Tak co kdyby jste konečně přestali kvílet a třeba zjistili, jestli ten pán má na prodej živých zvířat živnosťák, jestli splňuje hygienické a jiné normy chovu, jestli z toho platí daně....

Protože, jestli státu někde utíkaj prachy, tak tam bude jak na koni....;-P

Rpuť 7.11.2007 15:53

"kdybyste"! - Fuj!

Petra 7.11.2007 23:57

Re: Tak co kdyby jste konečně přestali kvílet a třeba zjistili, jestli ten pán má na prodej živých zvířat živnosťák, jestli splňuje hygienické a jiné normy chovu, jestli z toho platí daně....

Já jsem nikdy nekvílela ale možná začnu nad vysvětlením od Marcely Frei, že se vlastně jednalo o několikaměsíční pokus (Sorry "monitoring") na zvířatech, který její švýcarská organizace podporuje. Dnes jsem se od plaček konečně dozvěděla /omylem) jméno a ASAP jsem začala zjišťovat výše uvedené. Pomocníci na toto téma vítáni.

j 10.11.2007 7:17

Re: Re: Tak co kdyby jste konečně přestali kvílet a třeba zjistili, jestli ten pán má na prodej živých zvířat živnosťák, jestli splňuje hygienické a jiné normy chovu, jestli z toho platí daně....

ok, napište do rozhlasu volejtereportery@rozhlas.cz, budeme se tomu věnovat.

Iva 5.11.2007 17:12

bohuzel si myslim

Bohuzel si myslim a napadlo me, ze se muze i jednat o zasilky tech kotatek pro asijskou kuchyni, nic neni vylouceno a bohuzel se to deje.

A co je na tom nejhorsi, pokud by to tak bylo, ze asiati zvirata pred smrti krute muci a zabijeji, zaziva stahuji z kuze a zaziva hazi do varici vody, nebo je v tom nejlepsim pripade umlati k smrti:-(.

Je to strasnej hnus, co se deje za zrudnosti vuci zviratum a taky se casto stydim za to, ze jsem clovek a jeste vic, za ty zakony a postihy.

Petra 7.11.2007 13:27

Re: bohuzel si myslim

Z diskuze na kocka.zde.cz mám skoro horší pocit, než z asijské kuchyně. Každopádne trýznitel zvířat ve spolupráci s "ochránkyněmi" dosáhli toho, že se NIC ŘEŠIT NEBUDE. Doslova tam někdo napsal (myslín, že Jana z ochrany hospodářských zvířat), že se nás o pomoc KOČKÁM při řešení nikdo neprosil a účelem článku bylo poslílat peníze paní Hance.  Bohužel tam chybí zobrazení IP adresy, takže těžko říct, kolik anonymů fyzicky exituje :-/. Snad moc ne...BTW : Paní Hanka se skutečně stará (nejen) o koťata z tohoto případu.

Aga 2.11.2007 20:31

Vlastní názor zakázán

Litujeme, ale redakce Neviditelného psa si nepřeje, aby se příspěvek tohoto znění objevil v diskusi. Pravděpodobně obsahuje neplacenou reklamu, vulgární slovo nebo má rasistický obsah.

Aga 2.11.2007 20:32

Re: Vlastní názor zakázán

Ani reklama, ani vulgarita ani rasisti, pouze konstatování že >- je v (Y)

Aga 2.11.2007 20:25

Méně slzet, víc konat

Stížnosti, kontroly atd. se budou jistě řešit až následně.

Jasně, to se bude řešit až vymře další kočičí generace

aneb připosranost národa opět vítězí

a propos - to nechce stížnosti a petice, to chce komando, rozum do hrsti, méně slziček a držení palečků a víc jednat, přátelé, pokud jste pro samé dojetí neztratili pojem o čase ...

nabíází se otázka - kdo ví více, proč mlží a neodkryje konkrétní fakta ?

Petra 31.10.2007 21:47

kocici-utulek@volny.cz

Proč ten, od koho pochází citát v článku nepodal trestní oznámení ? Dokud u nás nebudou trýznitelé zvířat trestáni, ale podporováni (výkup koťat od nich), dokud pro svědky týrání bude důležitější jejich anonymita, než utrpení zvířat, dokud budou lidi sepisovat a podepisovat petice, místo, aby prostě podali trestní oznámení, bude je tenhle člověk a mnoho dalších mučit beze strachu z trestu. Pokud je situace taková, jak anonym tvrdí, lze teď hned jít na policii, navrhnout a zrealizovat předběžné opatření a všechny kočky odebrat. OVS a předem ohlášená kontrola není v tomto případě relevantní řešení. Nechci se nikoho dotknout, ale s tímhle přístupem zavrřou akorát paní Smejkalovou za to, že nezdanila zaslané peníze.

Pokud existují nějací svědci ochotní vystoupit z anonymity a podat trestní oznámení, nechť se mně (nebo lépe organizaci, která má starosti práva zvířat-třeba 1.spol za práva koček), ozvou na e-mail.

hel 1.11.2007 6:58

Re: kocici-utulek@volny.cz

souhlasím a taky nechápu. 

Jarka 31.10.2007 12:50

koťátka

Upozorněte na tuto prosbu o pomoc své kamarády a známé, uveřejněte článek a číslo účtu případně na svých stránkách, abychom teď co nejrychleji pomohli paní Haně s péčí o již zachráněná koťátka. Stížnosti, kontroly atd. se budou jistě řešit až následně. Článek i fotky si můžete stáhnout jistě zde nebo na našich stránkýc www.borazmiloticek.net.

Macek 31.10.2007 13:41

Re: koťátka

Paní Jarko, děkujeme za Vaši pomocVV. Několik vykoupených (ano vykoupených jako kus VĚCI!!!) koťátek již putovalo k dalším zachránkyním od Hanky do Prahy na vlastní náklady přímo na místně zúčastněných obětavých žen!! VVNěkterá půjdou do péče do Brna ajj. Ale ještě jich v kleci zbývá "k výkupu na neznámé účely" plno a jsou k smrti vyděšená tak, že se nedají odchytit;-(;-( Další "výkup" bude pokračovat, abyc jich mohlo být zachráněno co nejvíc!!

Největší problém je, že koťátka - ZBOŽÍ - jsou neustále doplňována;-(;-(

Paní Jarko, děkujeme za pomocVVVV. Máte krásné "pejsky" a stránky:-D

Jarka 1.11.2007 13:51

Re: Re: koťátka

Není zač děkovat. Udělala jsem toho zatím jen velmi málo.

Beda 31.10.2007 15:00

Re: koťátka

Jarko, až dnes jsem se lépe podívala na lokalitu, ve kteeré se nalézáte - z Pejřimova;-) je naše milá Myška:-)R^VV, neznáte se nakonec?

také dekuji za uveřejnění výzvy k pomoci:-)R^

Jarka 1.11.2007 13:48

Re: Re: koťátka

Samozřejmě, že se s Myší známe. Zrovna zítra jdeme navštívit jej třídu s naší malou leonkou Husarkou. Svět je strašlivě maličký, že?

Beda 1.11.2007 13:53

Re: Re: Re: koťátka

tak to teda je8-o8-o8-o8-o ... mně dokonce ti Vaši krásní leonci vnukli myšlenku, že by se trpajzlíčkům líbily, ale netroufla jsem si Vám to říct - díkyR^R^R^VVVVVV

Beda 1.11.2007 14:06

Re: Re: Re: Re: koťátka

omlouvám se za tu hrubku:-/

Fany 1.11.2007 11:04

Re: koťátka

Dobrý den všem diskutujícím.Připojuji se k názoru paní Jarky,že prvořadé by teď mělo být pomoct p.Hance!Včera jsem s ní mluvila,padá únavou a nestíhá,protože léčí koˇatka,ošetřuje je a věřte,že to nezabere v tom množství hodinku denně!A co je na tom nejhorší je to,že je na to stále sama!Já jsem z Valašského Meziříčí ale lidé co jsou v okolí Hradce,to se mezi vámi nenajde nikdo,kdo by ji mohl třeba 2x nebo 1x týdně pomoct fyzicky s ošetřováním?Jak má chudák Hanka řešit nějaké udání a tyhle postupy,když od rána do noci ošetřuje,jezdí na veterinu,krmí,čistí,dává léky,prostě dělá co je v jejich silách...a co je schopná zvládnout.A mně je trochu smutno,že se v tak velkém městě nenajde človíček,který by ji s tou prací pomohl,vždyť Hanka už prakticky nemá vlastní život,ona ho obětovala péčí skutečné a né teoretické o každou kočičku,každé koťátko které  má možnost zachránit,protože to je aktuální a tomu dává všechnu svou energii.A je na nás všech,aby každý kdo může čímkoliv přispěl.Jeden fyzickou pomocí,druhý penězma a ten kdo to umí může přispět tím že zabrání aby takové kleci a takové lidi řešili úřady.

Fany 1.11.2007 11:14

Re: Re: koťátka

Já ten příspěvek špatně dopsala.Omlouvám se.Myslela jsem tím,že lidé kteří vědí co konkrétně dělat a umí jednat s úřady,tak ti by teď měli napnout síly aby se takové klece a takoví lidé potrestali a bylo jim zabráněno v této činnosti pokračovat.Prostě od toho je nás víc,aby každý z nás udělal to co nejlépe dokáže.Hanka umí pečovat a ošetřovat,ale určitě je tady mezi námi človíček který umí dát věci do pohybu na těch správných místech,aby byl tento člověk potrestán !

zákony, vyhlášky 31.10.2007 6:55

Veřejný pořádek, včetně zamezení pohybu toulavých zvířat, zabezpečují obce

Veřejný pořádek, včetně zamezení pohybu toulavých zvířat, zabezpečují obce (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů....

1) Odchytovou akci k regulování populace toulavých koček ve veřejném zájmu, která po uplatnění preventivních opatření (nakládání s odpady, omezení zdrojů potravy, úklid a zabezpečení objektů proti vnikání zvířat atd.) vede k odchytu koček, zpravidla iniciuje příslušný obecní úřad vydáním opatření k veřejnému pořádku. Objednávka odchytové akce by měla být provedena písemně.

Objednavatelem odchytové akce může být rovněž správce příslušného objektu, pak jde o smluvní vztah mezi odborně způsobilou osobou (firmou) provádějící odchyt a vlastníkem nebo provozovatelem pozemku. Součástí smlouvy je souhlas objednavatele s navrácením smluveného počtu kastrovaných koček na původní lokalitu. V případě provozů, kde to není z hygienického hlediska možné, uvede objednavatel ve zdůvodnění ustanovení příslušného právního předpisu, který navrácení zvířat vylučuje. Ve smlouvě se doporučuje rovněž specifikovat, ve kterém zařízení budou odchycené kočky po dobu nezbytně nutnou k ošetření a kastraci umístěny, kdo o ně zajistí péči a jak budou náklady uhrazeny.

 Pokud jde o lokalitu, kde je zřejmé, že ošetřené kočky nebudou moci být vypuštěny zpět, je objednatel spolu s osobou provádějící odchyt povinen včas kontaktovat příslušnou obec (a spolu s ní útulky nebo ochranářské organizace) a zajistit umístění předpokládaného počtu ošetřených koček, který vyplývá z průzkumu předmětné lokality.

zákony, vyhlášky 31.10.2007 7:09

Re: Veřejný pořádek, včetně zamezení pohybu toulavých zvířat, zabezpečují obce

Občané málo tlačí na své zvolené zástupce a policii, aby ti konali své povinosti. Dnešní občanský kodex pochází z dob hluboké totality. Připravovaný občanský zákoník chystá „povýšení“ zvířat z pouhých věcí na živé tvory. Sebelepší zákony jsou však na nic, pokud plnění zákonů není vymáháno.

Beda 31.10.2007 14:58

Re: Veřejný pořádek, včetně zamezení pohybu toulavých zvířat, zabezpečují obce

no jo, no...

ale kdo určí, zda je odchyt "ve veřejném zájmu"? .... co v praxi znamená "zpravidla iniciuje příslušný obecní úřad"? ... a kdo "zajistí umístění předpokládaného počtu ošetřených koček"?

hel 1.11.2007 7:00

Re: Re: Veřejný pořádek, včetně zamezení pohybu toulavých zvířat, zabezpečují obce

To spoluurčí občané, kteří musí tlačit na úřady. Úřady jsou tu pro lidi, ne naopak

pajaja 30.10.2007 10:13

kočky:sos-kočky z klece

A reportáž  v tv ,by nepomola?Na int. stránce tv nova mají kontakt a výzvu na aktualitu nebo, co se stalo ve vašem okolí.pajaja