19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Palice 6.7.2009 10:19

Český problém je samozřejmě ještě...

...to, že na polovině humanitních škol (můžu mluvit za ekonomii a práva) přetrvává dogmatický, omezený a závistný bolševický přístup pedagogů ke vzdělávání. Na špici je to, co v západní Evropě (neřku-li v USA) platilo za moderní na přelomu 60. a 70. let, pro úroveň memorování zbytečností (např. ustanovení zákona, jež přestávají platit - zcela novelizovány - měsíc po zkoušce) nenacházím ospravedlnění, za teorii je považováno dvouřádkové nastínění blábolů lidových akademiků ze sedmdesátých let...

Kvantifikování a "ekonomizace" je samozřejmě nevyhnutelná při státním financování školství a evropském centrálním plánování "vzdělávání".

Díky, určitě si přečtu.

tich@dohoda 6.7.2009 10:32

Re: Český problém je samozřejmě ještě...

ekonomie jako humanitni skola, jste si tim jisty ?

Rolen 6.7.2009 11:31

Re: Český problém je samozřejmě ještě...

Ekonomie je snad technická škola? Nebo přírodovědní? Ekonomie se zabývá lidskou společností a proto je to škola humanitní. To, že používá trochu matematiku, to dělají i jiné humanitní školy: např. sociologie využívá statistiku, filosofie zkoumá základy matematiky...