Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Zjevení Svaté Gréty
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Ganaur 7.8.2019 16:03Re: A proč svatá Gréta Takže masivní kácení pralesů je podle Vás v pořádku?No fajn. |
P. Rada 7.8.2019 17:31Re: A proč svatá Gréta Zas lžete! Podsouváte mi nannejvíše své vlastní názory - nebot toto jsem nikdy nikde neuvedl! |
J. Ganaur 7.8.2019 17:38Re: A proč svatá Gréta Alůe já jsem napsal, že by měli studenti protestovat proti kácení pralesů, že by to mohlo mít smysl.A co jste mi odpověděl? |
P. Grigar 7.8.2019 18:32Re: A proč svatá Gréta ..snažte se pochopit myšlenkové pochody pana Rady, aspoň trochu. Vykácením pralesů dojde parazitům předmět jejich obživy a oni pochcípají hlady. Stejné jako s kůrovcem, sežere všechny smrky a potom .. no, to už snad chápete, ne?!!! To by tak hrálo, aby paraziti káceli někde jinde další pralesy, když už jsou v tom oboru tak zběhlí a tak pěkně jim to vynášelo. Dtto kůrovec. Chcípnout a šmytec!! Pan Rada myslí, není to žádný malý blbec.. |
L. Novák 7.8.2019 19:38Re: A proč svatá Gréta :-D |
J. Kopis 7.8.2019 20:54Re: A proč svatá Gréta Ne, Rada jen razí teorii, že sázení stromů podporuje oteplování, neboť to stojí peníze a proto není sázení stromů žádoucí! :o))) |
P. Aron 7.8.2019 15:20Mimochodem Praha bojuje proti oteplování podporou Prague Pride ? A vyvěšováním duhové vlajky ? A když jsem to na FB na profilu Hřiba zkritizoval dostal jsem 30 denní ban za prý porušování pravidel o šíření nenávistných příspěvků. Ne to co se děje na Západě a co se k nám odtamtud šíří je šílené. Jde to salámovou metodou poslední dobou ale zrychleně. Proč ? Protože většina lidí začíná chápat o co jde a má tendence se bouřit. No tak je třeba přitvrdit. Jenže to je už spíše křeč systému. A Západ už zdaleka není tak dominantní jako býval a jeho ekonomická síla díky těm ekošílenostem rychle bude upadat. |
P. Aron 7.8.2019 15:15Jak je to vše jen klimanáboženství Svědčí dnešní článek na Idnes o tom, jak Němci cítí problém, že dostatečně nesnižují emise CO2 a chtějí kromě elektromobilů prosazovat auta na vodíkový pohon. Mimochodem auta na vodíkový pohon by teoreticky nebyly špatné. Ale ta absurdita spočívá v něčem jiném. Oni chtějí dále snižovat emise CO2 kvůli hrozbě oteplování. Co ale bude vznikat v autě na vodíkový pohon ? No vodní pára, která je dvakrát účinnější ve skleníkovém efektu než CO2. Znovu říkám auta na vodík mohou mít smysl ale to že už jim nejde o emise ale o nové náboženství je snad jasné. |
J. Ganaur 7.8.2019 15:21Re: Jak je to vše jen klimanáboženství Ten vodík ale vyrobí rozkladem vody, tedy nula od nuly pojde, se říká. |
P. Aron 7.8.2019 15:28Re: Jak je to vše jen klimanáboženství Pokud by se vyráběl rozkladem mořské vody nejlépe na pobřeží moře v tropech za pomoci solární energie bylo by to skvělé, proto jsem psal, že auto na vodík nepovažuji za špatnou myšlenku. Ale mě šlo jen o tu absurditu snižovat emise CO2 a vypouštět silnější skleníkový plyn. Ono je to celé složitější a dynamika atmosféry je proces, který neumíme spočítat. Nejvíce nám hrozí sucho. Ohřátím oceánu se zvyšuje výpar a mělo by více pršet. Ale neprší více. Naopak. Proč ? Přesně to asi neví nikdo ale jedna z možností jsou obrovské odlesněné plochy, plochy betonu které se zahřívají na vysokou teplotu a mění systém proudění tak, že přestává "nasávat" od oceánu. https://www.youtube.com/watch?v=AEtepYuvwyk Jan Pokorný - Opomíjená úloha vegetace v distribuci sluneční energie... (USČR 9.4.2019) |
J. Ganaur 7.8.2019 15:33Re: Jak je to vše jen klimanáboženství Ale prší víc, jenom jinde než jsme zvyklí. |
V. Petr 7.8.2019 15:38Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji zkapalňovat ve vhodném chladiči. Spíš by mě zajímalo, kde se ten vodík vezme a jak jej bude automobil skladovat. |
J. Ganaur 7.8.2019 15:42Re: Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji To je už technicky vyřešené.Nespěte. |
V. Petr 7.8.2019 15:52Můžete sem dát nějaké odkazy. Zejména co se stane, když auto nabourá... |
J. Ganaur 7.8.2019 16:05Re: Můžete sem dát nějaké odkazy. Zejména co se stane, Je to lepší, než když zahoří od benzínu. |
V. Petr 7.8.2019 16:10Víte, ono se to stalo, bylo to auto na CNG, které se u nás nabouralo do můstku a vybuchlo. Čtyři mrtví. Pokud by to bylo auto na benzín, posádka by údajně přežila. |
P. Grigar 7.8.2019 18:40Re: Můžete sem dát nějaké odkazy. Zejména co se stane, .. to rozhodně, vodík hoří pěkným namodralým plamenem a vůbec nečmoudí, nepáchne. Kam se hrabe benzín. Třeba taková vzducholoď LZ 129 Hindenburg, 6.května 1937, to vám byla náramná podívaná.. |
J. Ganaur 7.8.2019 18:55Re: Můžete sem dát nějaké odkazy. Zejména co se stane, Energie je v něm dost, ale je lehounký, tak "vyšumí".To bylo vidět i na té vzducholodi, kdyby nebyl tak lehký (samozřejmě by nemohl být použit jako nápň), tak by nikdo nepřežil.Takhle někteří stačili utéct, než to hořící celé spadlo na zem.Benzín se rozlije, potřísní atd. |
P. Grigar 7.8.2019 18:58Re: Můžete sem dát nějaké odkazy. Zejména co se stane, .. ale houby vyšumí, jak začne hořet, neví kdy přestat. A to tak prudce, že výbuch.. |
J. Ganaur 7.8.2019 19:44Re: Můžete sem dát nějaké odkazy. Zejména co se stane, To benzín taky. |
V. Novák 7.8.2019 15:53Re: Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji Jo? A kolik energie ta výroba sežere? |
J. Ganaur 7.8.2019 16:08Re: Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji Moc Vám nerozumím.Samozřejmě sežere energii, kterou potom využijete k jízdě.Musíte ovšem započítat účinnost.Je to lepší než akumulátory. |
V. Petr 7.8.2019 16:12Určitě to není lepší než akumulátory, pokud ovšem nemáte na mysli palivové články. I pak to je sporné. |
J. Ganaur 7.8.2019 17:40Re: Určitě to není lepší než akumulátory, pokud ovšem To je jedno, palivem je vodík. |
P. Grigar 7.8.2019 19:00Re: Určitě to není lepší než akumulátory, pokud ovšem ..jednadvacáté století též bývá označováno jako století páry.. pardon, století vodíku!! Pravil by Plha.. |
J. Ganaur 7.8.2019 16:10Re: Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji Na tohle jsou vhodné soláry a fofrníky, tímhle se dá uskladnit energie, ale ne na moc dlouho, vodík je mrška, ten uteče ze všeho. |
V. Petr 7.8.2019 16:20ALE pořád, JAK budete energii získávat z toho vodíku? Pokud budete odkázán na Carnotův cyklus je lepší přečerpávací elektrárna! A nebo Li baterie, což je ovšem hoooodně drahý špás s malou kapacitou! Suma sumárum průmyslové skladování elektřiny v rámci energetiky NENÍ VYŘEŠENÉ. Zatím je určitou odpomocí, v důsledků pokroků v dálkovém přenosu elektřiny, předělávání vodních elektráren na špičkové. I tady jsou ale možné kapacity omezené. |
M. Prokop 7.8.2019 17:06Re: Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji Technicky možná, provozně ne. Jinak už by vodíkových Trabantů rejdila spousta. |
J. Ganaur 7.8.2019 17:43Re: Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji Když ropa je tak laciná a je jí dost.A navíc i ta infrastruktůůůra je.Benzínky, rafinerie, ropovody, tankery.Jsem na Němce zvědavej, jak to nahradí. |
M. Prokop 7.8.2019 17:46Re: Pára by nemusela být problém, konec konců, lze ji To jsem měl na mysli. Patří to vše dohromady, nejen způsob pohonu a skladování v autě (a i to je problematické, kam se hrabe na normální "bandu"). |