Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
M65i62r21o28s76l39a25v 28K24o69c48i61á81n
U digitalizace katastrů se ukázala nutnost beta-testování. Myslím, že by to chtělo i v tomto případě. Všem, kdo věří v energii bez fosilních paliv a JE nebo ji dokonce propagují, na příští zimu odpojit elektřinu a plyn, aby si to vyzkoušeli v praxi. Proč až příští zimu? Přece aby měli čas investovat do svých oblíbených OZ, pokud je ještě nemají. Samozřejmě, výhradně za svoje.
Něco podobného by šlo i těmi, kdo věří v dopravu založenou na elektromobilech, ale to sem nepatří.
M90i45r52o53s40l56a45v 60Š29e94j79n74a
Já na elektromkbilitu věřím. Dokoce si nejspíš už letos koupím Teslu.
Mohl byste mi sdělit, jaká beta verze mě čeká při jízdě Teslou?
J44i34ř42í 82K87i82n48d36l
Automobilky také věřily na elektromobilitu a jedná po druhé od ní utíká. Volkswagen se díky své víře dostal do krize a stejně Ford. Lidi ji nechtějí. V Německu každý třetí Němec, který tomu věřil se vrací ke spalovacím motorům
M49i11r21o83s75l57a51v 52Š39e11j68n76a
Jenže problémy evropských elektromobilů nejsou v jejich technické nedokonalosti, či jek říká Langer "ve slepé vývojové vetvi", ale v poměru cena/užitná hodnota.
Čína nebo Tesla umějí vyrobit elektromobily o minimálně třetinu levněji, než evropské automobilky.
J30i11ř49í 12K55i62n54d43l
Elektromobily dotují státy od EU dostávají peníze na podporu elektromobily.
M10i35r42o88s33l68a76v 81Š15e92j31n27a
Mohl byste mi napsat, kam si mám dojít pro tu evropskou dotaci, když jsem fyzická osoba a nikoli s.r.o.?
J38i14ř81í 10B64a53r52c32a25l
Tesla je šmejd, a Čína výrobu mohutně dotuje. To ostatně EU i USA též, ale výrazně méně.
M72i38r60o27s28l40a36v 98Š98e30j52n18a
V čem je tesla šmejd?
J65i67ř32í 37B52a52r36c57a74l
Ve výrobě. Flinkají ji, najděte si o tom něco. Těch stížností na drahou a nekvalitní výrobu fakt není málo.
M26i25r27o84s72l34a80v 52K35o36c98i70á40n
Když to omezíme jen na rozdíl PH/elektřina (ovšem ve skutečnosti je to komplexnejší), měl byste minimálně při dobíjení platit stejnou spotřební daň na stavbu a údržbu silnic, jaká je u PH - tedy něco jako byl dříve rozdíl mezi cenou topných olejů a pohonných hmot. Dálniční známku byste si měl koupit automaticky. Nebo byste neměl požívat silnice.
V tom ale hlavní problém není - na elektromobilech není nic zlého - když na něj máte, kupte si ho. Problém je v zakazování aut se spalovacími motory v okamžiku, kdy je naprosto jasné, že ty s elektromotory nemohou nahradit vše od malého úsporného vozu po kamion, včetně traktorů, buldozerů, lodí a letadel. Sociální inženýrství takového rozsahu většinou dobře nekončí.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz