Diskuze
STUDIE: Fakta o klimatu modelují jen svá přání
Děkujeme za pochopení.
M23i65r96o36s69l69a12v 97Š48e73j75n56a
Vám někdo zakazuje spalovací motory?
Vždy si můžete ještě 11 let kupoval nové a dalších x..let ojeté.
M50i11r58o31s75l51a78v 33Š24e78j34n35a
Věřte tomu, že pokud se dozijete roku 2035, tak už vás ani nenapadne si koupit spalovák.
Před 10 lety jste tady taky nadával, že vám zakázali klasické žárovky, ale dnes už byste si je n3koupil ani náhodou, protože LEDky jsou lepší.
A podobné tu bude s elektromobily, kde vývoj baterií jde rychle dopředu, zatímco na spalováku toho už moc nevymyslíte.
M23i18r85o73s12l81a77v 83K64o89c77i47á33n
Zapomínáte, že když zakazovali žárovky, nabízely se jako varianta zářivky - ve vaší analogii nejsou elektromobily LEDky, ale ty zářivky, které jen o trochu víc zamořily životní prostředí rtutí, poničily nám oční nervy stroboskopickým efektem a tiše zmizely.
M93i30r68o12s42l25a95v 77Š48e92j60n29a
LEDky jsou u nás v prodeji zhruba od roku 2009. Byly tenkrát dost drahé, ale prodávaly se.
M25i58r95o32s42l72a52v 74K40o34c42i90á14n
Výrobci aut plánují investice v delších časových horizontech, takže útlum se dá čekat mnohem, mnohem dříve. Už teď je vozů v žádaných třídách naprostý nedostatek, protože jejich výrobu znemožňují zpřísňující se, mnohdy nerealistické normy.
J78i67ř32í 73B66a85r73c40a98l
Ne, za používání silnic a dálnic by měl platit cca o čtvrtinu více, protože autíčko na baterky je zhruba o tu čtvrtinu těžší, než normální autíčko. Takže, když nic jiného, více ničí silnici.
M30i58r64o33s46l82a58v 50Š74e24j34n54a
Můj KIA Stinger váží 1801 kg. Tesla model 3 váží 1764 kg.
Co tam máte dál za nesmysly?
J86i33ř81í 61B31a26r34c71a92l
To nejsou nesmysly, protože klasické auto stejné kategorie prostě váží o tu baterii méně. A to neokecáte.
M68i86r77o97s63l56a72v 13K80o17c86i87á25n
Kromě toho, dnes se vyrábějí hlavně plug-in hybridy, a u těch je poměr váha/užitkovost ještě horší.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz