16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

KLIMA: Nechápavý Trump?

Trump vyhlásit vypovězení Pařížské klimatické dohody a zdůvodnil to studií vědců z MIT. Vědci spočítali, že přijatá opatření, jakkoli drahá, nedovedou oteplení zastavit na 2°C.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rada 9.6.2017 12:25

Re: Paříž = C°/$?

"Přesně" jste předvedl hloupost/zaujatost.

V komplexním systému - natož v politickém - nemůže být nic "přesné" - nanejvíše totiž jen pravděpodobné.

P. Schuster 8.6.2017 7:23

Re: Schuster je další ignorant, co nic nepochopil

Děkuji za Vaše názory takže za to. že je na jižní Moravě sucho může člověk tím, že vypouští do ovzduší CO2.

O. Istvanfy 7.6.2017 22:28

Re: Pane Nováku dík za návaznost k tématu i odkaz

To, že vyššie teploty znamenajú väčšie sucho je hoax, ktorý vychádza z poznatku, že keď je teplejšie, prádlo mi skôr vyschne. V skutočnosti vyššia teplota znamená väčší odpar z oceánov a tým aj globálne viac zrážok. Samozrejme väčšinou naprší viac ale niekde to môže byť aj menej.

S. Kneifl 7.6.2017 20:04

Re: estét Kneifl

Mimochodem, opět jste vyrobil dalšího slaměného strašáka (kolikátý už to dnes bude?). Citujte prosím můj příspěvek, ve kterém jsem vás označil za pitomce. Jediné, co se tomu trochu blíží je, že jsem napsal, že "děláte pitomce spíše ze sebe", ale až poté, co jste stejný obrat použil dvakrát vy (a bez toho "spíše").

S. Kneifl 7.6.2017 19:41

Re: estét Kneifl

Přečtěte si ve včerejší diskusi, kdo použil slovo pitomec jako první, pane Šejno. Je pravda, že jsem se nechal poněkud strhnout, ale už se nehodlám víckrát snižovat na vaši úroveň vedení diskuse.

M. Prokop 7.6.2017 17:55

Re: Paříž = C°/$?

Přesně.

V. Novák 7.6.2017 17:34

Re: duo Kneifl - Novák

Ne - ny jste tvrdil, že Kremlik cosi tvrdí sám za sebe, zatímco já říkám - a snažím se to dokázat na citacích (a klidně vám ji zopakuji ještě 99krát, bude-li nutno), že Kremlik cituje studii a dokládá, že Trump tuto studii pochopil.

Je opravdu obtížné sledovat vaše šamanské tance ve stylu "tancuj, tancuj, vykrúcaj", kdy v každém příspěvku 1) tvrdíte něco jiného než v předešlém a 2) podsouváte protidiskutujícímu své představy za účelem snadného potírání, ale já si tu práci s vašimi piruetami dám. Jako cvičení trpělivosti.

V. Novák 7.6.2017 17:27

Re: Jediné řešení je masivní přechod na atom?

Na Titanu není ropa, ale metan s trochou etanu.

Opravdu by mě zajímal odkaz na zprávu NASA o nalezení ropy na Měsíci...

M. Šejna 7.6.2017 16:11

estét Kneifl

"moralista" Kneifl o mě tady včera napsal, že jsem pitomec a dnes mě tady školí v kurzu slušnosti.

:-D

J. Hanke 7.6.2017 15:51

Re: Jediné řešení je masivní přechod na atom?

a co ropa?

To přece není fosilní zdroj. To chce někdo tvrdit, že ropa na Měsíci (co ji tam nedávno objevila NASA) vznikla zkvašením Měsíčňanů pana Broučka?

A co uhlovodíkový měsíc Titan. Tam je údajně ropy 100x víc než na zemeguli. Tam ty uhlovodíky vznikly jak? Že by tam zfosilizovaly nějaké rostlinky zmrzlé na -190° pana Celsiusa????

T. Hraj 7.6.2017 15:09

Paříž = C°/$?

Pařížská dohoda dává jistotu v tom, že budou utraceny astronomické prostředky a naprostou nejistotu v tom, jaký to bude mít dopad na globální teplotu, neřkuli klima.

J. Kombercová 7.6.2017 14:25

Re: Ať se zruší nucený odkup elektřiny z OZE za násobky

Takové pěkné tsunami by Dukovany jistojistě pohřbilo.

S. Kneifl 7.6.2017 14:24

Re: Co zrádný Kremlík neuvedl?

Nárůst průměrné teploty pro nás znamená ekvivalent přestěhování do Toskánska. To je riziko, které jsem ochoten podstoupit... ;-)

S. Kneifl 7.6.2017 14:05

Re: duo Kneifl - Novák

Celkem chápu, že vás štve, že někdo dokáže porozumět psanému textu lépe než vy, ale kvůli tomu snad nemusíte opouštět základní pravidla slušnosti, pane Šejno...

M. Šejna 7.6.2017 14:02

jo aha, Kneifle

takže Trump sice podle Kremlíka pochopil správně tu studii, ale Kremlík s tou studií nesouhlasí. Přesto dnes Kremlík Trumpa chválí, jen mi jaksi uniká, za co ho chválí, když s tou studíí nesouhlasí. To chápe asi jen Kneifl a Novák.

:-D

J. Vintr 7.6.2017 13:57

Navíc všechny ty desetinky stupňů

kterými házejí různí "vědci" na straně oteplovačů, jsou hausnumera vycucaná z prstu a tyhle "vědecké" předpovědi mají stejnou hodnotu, jako kdybyste se na to zeptali nějakého bezdomovce. Rozdíl je jen v tom, že on by vám to řekl zadarmo, zatímco ti "vědci" na to spotřebovávají stamiliony a miliardy dolarů.

M. Šejna 7.6.2017 13:55

duo Kneifl - Novák

takže Novák tvrdí to samé, co já, ale přesto se mnou vůbec nesouhlasí. Takže Novák je dnes takovým názorovým dvojčetem Kneifla.

S. Kneifl 7.6.2017 13:26

Re: Kneifle

Vaše tvrzení, že "[Kremlík] Nejen, že přiznal, že se globálně

otepluje, ale dokonce píše i o tom, že se v příštích desetiletích

oteplí asi o 2 stupně, ať bojujeme, či nikoli." To je slaměný strašák par excellence, jak zde bylo mnohokrát ukázáno. Kremlík nikde netvrdí, že se musí oteplit o 2 °C, to je váš výmysl.

V. Novák 7.6.2017 13:18

Re: Nováku

Troufnu si napsat, že pan Kremlík napsal zcela zřetelně, co dle něj Trump ze studie pochopil - a to těmito slovy:

"Je tedy zjevné, že Trump studii pochopil správně. S Pařížskou dohodou nebo bez ní, limit oteplení 2° bude stejně překročen asi o 1°C. Dohoda je tedy jen drahý ekvivalent házení hrachu na zeď. Jestli Pařížská dohoda sníží oteplení o 0,6 nebo 0,2°C, to na tomto závěru nic nemění."

Nevím co bych měl na jeho vyjádření opravovat nebo činit zřetelnějším, napsal to stručně a jasně.

M. Prokop 7.6.2017 13:16

Re: Pane Nováku dík za návaznost k tématu i odkaz

Dohadovat se s Radou? Co takhle Jehovisti, s těmi jste to také zkoušel?

V. Novák 7.6.2017 13:11

Re: Pane Nováku dík za návaznost k tématu i odkaz

Ano - to píše.

A taky píše, že pravý mor přišel do Evropy prokazatelně v polovině 14. století, tedy po nástupu chladu a vlhka. Tedy jak mory, tak hladomory korelují s vlhkým a chladným počasím, ne s teplým a suchým - i když extrémní sucho dokáže úrodu taky poničit.

Novější grafy by musely ty původní úplně otočit - tedy najít mnohem větší počet morových epizod, v 90. letech dokonale utajených.

M. Šejna 7.6.2017 13:06

Kneifle

já píšu o tom samém, tak co vlastně zpochybňujete?

R. Langer 7.6.2017 12:50

Re: Ať se zruší nucený odkup elektřiny z OZE za násobky

A co si tak představuješ pod pojmem "Pokud by ale velmi vážně např havarovaly Dukovany nebo JETE...", Zelený sedmilháři? Samé hovadiny, že mám pravdu? :-D

K. Frauknecht 7.6.2017 12:50

Kdo chce Trumpa bíti..... :-)

Zdalipak to není jen neomarxistická propaganda?

http://www.literarky.cz/komentare/ostatni/24327-klimaticka-dohoda-vypovzena-trumpem-je-zbytena-nejvti-zneiovatele-k-niemu-nezavazuje

R. Langer 7.6.2017 12:47

Re: Schuster je další ignorant, co nic nepochopil

Jasně, a když to budete opakovat ještě víckrát, tak to bude nakonec pravda, že? :-D

P. Maleček 7.6.2017 12:46

Re: Vlastizrádný manipulátor Rada.

S pochopením pro vaše nepochopení vám upřesňuji, že nemám nic proti vyšším výrobním nákladům daným demokratickou a občanskou kontrolou a obhajobou práva na zdravé životní prostředí.

Což se neděje v Číně či zemích tropického a subtropických pásů, kterým však klimatická dohoda umožňuje déle přírodní prostředí plundrovat a tím za nižšími náklady tam přesouvat výroby hlavně z USA a EU. O tamní likvidaci zeleně a rozšiřování pouští majíc na globální klima větší vliv než fabriky v USA a EU nemluvě.

R. Langer 7.6.2017 12:46

Re: Vlastizrádný manipulátor Rada.

Ve kterých oblastech je to evidentní? V těch, kde zlividovali prales, a pěstují tam místo toho biopaliva?

Kecáte! A do těch "destinací" si laskavě jeďte sám!

S. Kneifl 7.6.2017 12:30

Re: Nováku

Vidíte? Přesně o tom mluvím. Ztráta času...

P. Rada 7.6.2017 12:26

Re: Schuster je další ignorant, co nic nepochopil

Prohlédně te si soustavy "hokejek" (odkaz 7.6.2017 9:19

) a považte, že jejich čepele na tomto obrázku historického vývoje končí jen kolem roku 2000 a od té doby se ještě inntenzivněj zvedají.

Dávám Vám ale zapravdu, že geohistoricky vzato už opravdu nejde o "utajenou hokejku" ale spíše o náhlou až skokovou změnu.

M. Šejna 7.6.2017 12:16

Nováku

a co tedy ten Trump podle Kremlíka pochopil?

Podle mě pochopil, že oteplování nezastavíme masivním sypáním peněz do boje proti oteplování, což potvrzuje i ta studie.

Podle vás Trump ale asi pochopil něco jiného a Kremlík píše o něčem jiném. Tak se pochlubte o čem ten Kremlík píše a co Trump vlastně pochopil..