16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

KLIMA: Kdy se dočkáme korektní diskuse v TV?

V článku Kdo se bojí diskuse o globálním oteplování jsem se před pár měsíci smál, že se alarmisté bojí diskuse jako čert kříže. Protože vědí, že by v ní shořeli jako papír. Ještě bych měl dodat, že když už se výjimečně odváží jít do diskuse s klimaskeptikem, troufnou si jen, když jsou v mnohonásobné přesile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Bures 10.5.2012 21:45

Ale pane Kremlíku

Měl byste se zamyslet. Je interglaciál, takže ledovce musejí růst. To že ubývají, je v interglaciálu nepřirozené. Nějaké ty procesy probíhají, Slunko si taky dělá co chce, ale soudný člověk musí vědět, že problémem je jeden druh, který si dvěstě let topí. Víte vy vůbec, že i Kodaň celkem nedávno pokrýval ledovec? Pak se po Zemi začne motat člověk, zapálí klacek a je po ledovci, Skandinávie se z tohoto oteplování dodnes nevzpamatovala a dosud se zvedá. Na Zemi je přece daleko lépe a radostněji, když je skoro všude ledovec a na zbytku sucho, protože voda je v ledovci.

A teď to toho vy a tvrdíte, že to je blbost, že zfalšovaná data musí být nevhodná pro předpovědi sto let dopředu, myslíte že mudrc z apokalyptické sekty se musí mýlit a že možná není vhodné, aby měli tito dobří lidé velký vliv. Nechce se vám platit uhlíkovou daň. Je smutné co předvádíte. A nezodpovědné. Lapněte kyblík s bílou barvou a ruče natírejte nějakou skálu.

J. Václavíková 10.5.2012 21:52

Re: Ale pane Kremlíku

:-))

P. Bures 10.5.2012 22:12

Re: Ale pane Kremlíku

Přijde Vám něco vtipné? Vysmíváte se mým argumentům? Topičko bangladéšských dětí! Pro takové jako Vy nebude na našem trvale udržitelném ledovci místo, rozšiřovatelko Sahelu. Už máte všude úsporné žárovky? Ha! Polárníí sééé line záářeee, z popíračůů popelářééé..

J. Václavíková 10.5.2012 23:09

Re: Ale pane Kremlíku

Co se Vám to přihodilo? Já jsem jen ocenila Vaše vtipné argumenty. Ovšem tento příspěvek jsem nějak nepochopila :-)

P. Bures 11.5.2012 0:22

Re: Ale pane Kremlíku

Já jsem se dnes dal na alarmismošamanismus :-)

V. Braun 10.5.2012 21:27

Něco i v češtině

Jeden dva kliky na googlu a je tady i stručný článek v češtině. Sice ne přímo o letokruzích, ale souhrnně k údajnému podvádění vědců.

Že by to s tím podváděním a neplatností hokejkového grafu přece jen bylo jinak, pane Kremlíku?

http://www.novinky.cz/veda-skoly/248187-vedci-v-afere-climategate-nepodvadeli-zeme-se-otepluje-potvrdila-studie.html

P. Bures 10.5.2012 21:58

Re: Něco i v češtině

Ano! Vyvážené Novinky přinesly důkaz! To zatne popíračům tipec! Ono se bez debaty otepluje téměř o pár stupňů a to je děsivé! Ještě že jsme tu my, osvícení alarmisté amatéři, kteří tomu rozumíme a zdarma se bijeme v diskusích za naše velké pravdy.

Musíme přece něco obětovat abysme udrželi svět v chodu. Inspirujme se třeba Aztéky. Ti obětovávali srdce zajatců, aby vyšlo slunce. Což takhle obětovat peníze a sem tam popírače, aby se zastavilo hrůzné oteplování? Postavme v Kodani Chladnou pyramidu, Al Gore dostame obsidiánový nůž a slušivé roucho a zabrání katastrofě.

V. Kremlik 10.5.2012 22:59

Re: Něco i v češtině

Pane Braun, jste jeden z lidi, kteri se daji opit rohlikem. Novinar nevi o cem pise. Climategate byla o letokruzich a o utajeni divergence po roce 1960. BEST neni o letokruzich, ale o teplomerech. BEST nic nemeni na tom, ze klimatologove podvadeli s "Majkovym trikem". http://kremlik.blog.idnes.cz/c/223011/Utajovani-v-klimatologii-pokracuje.html 

B. Rybák 11.5.2012 17:03

Re: Něco i v češtině

Od slušného stoupence usvědčených lhářů, podvodníků a likvidátorů svobodné vědecké diskuze (viz hora materiálů na internetu) bych očekával omluvu a pokání a ne trapně dětinské pokusy se i z toho dodatečně "objevenými" podvodnými důkazy vylhat.

V. Braun 10.5.2012 21:04

Kvalitní diskuse? To by musel být kvalitní článek.

Pane Kremlíku, pro kvalitní diskusi je třeba kvalitní článek. Neboť zhruba polovina textu se točí kolem dat a letokruhů nabízím čtenářům odkaz na skutečně zajímavý článek o daném tématu (v angličtině). Bohužel pane Kremlíku, srdce klimaskeptika ten článek nepotěší.

http://www.csmonitor.com/Environment/Bright-Green/2009/1215/Climategate-global-warming-and-the-tree-rings-divergence-problem

B. Rybák 11.5.2012 16:44

Re: Kvalitní diskuse? To by musel být kvalitní článek.

Zbytečná námaha. Článků, které rozumného člověka rozesmutní svou prolhaností a zlobou jsou hory.

V. Kremlik 10.5.2012 16:53

Děkuji za kvalitní příspěvky v diskusi

Huml, Šejna, Bezouška, Kosík, Forman, Machala, to je výkvět. Nic z tohoto článku, pod který diskutují, nevyvrátili. Jejich příspěvky se obsahu článku nijak netýkají. Jenom prskají a vztekají se a nadávají autorovi. To je pane úroveň. Aspoň každý vidí, jak vypadá debata s oteplovači.

M. Kosik 10.5.2012 19:25

Re: Děkuji za kvalitní příspěvky v diskusi

Rado se stalo.

M. Šejna 10.5.2012 13:08

ano, pane Kremlíku

máte "pravdu", jako vždy. Přece je jasné, že žádné globální oteplování neexistuje. Naopak se globálně ochlazuje. Furt je větší a větší zima. Ledovce přibývají a mořská hladina klesá.

Globální oteplování je přece mezinárodní spiknutí. Ještě že máme Kremlíka, Klause a Kutílka, kteří toto mezinárodní spiknutí včas odhalili a jsou v čele klimaskeptiků revolucionářů, co nás osvobodí od oteplování a zavedou tady globální ochlazování. Prvním klimaskeptickým zákonem pak bude nařízení, že se teploměry musí instalovat vzhůru nohama. To by v tom byl čert, abychom nedokázali, že se vlastně globálně ochlazuje.

J. Honců 10.5.2012 18:05

Re: ano, pane Kremlíku

Píšete nesmysly. Trochu se nad sebou zamyslete. Nikdo neříká, že se klima nemění. Klimaskeptici říkají, že je to přirozený proces a podobné děje provázejí Zemi již od jejího vzniku, ale oteplovači tvrdí, že za všechno může člověk a že za naše peníze zjednají nápravu. Třeba takové emisní povolenky nápadně připomínají středověké církevní odpustky...

L. Machala 10.5.2012 8:24

Hlavní zásluhu

za bulvární styl i obsah debat o klimatických otázkách vedených v českém jazyce máte jednoznačně Vy, pane Kremlíku!

P. Lenc 10.5.2012 8:53

Re: Hlavní zásluhu

Opravdu pane Machalo?Nejenže jsem si nevšiml jakékoliv bulvárnosti ve vyjádřeních pana Kremlíka,zato si všímám doslova nejapných útoků na jeho osobu.Mimochodem,jste asi zastáncem "katastrofického oteplování"tak vám asi,samozřejmně neúmyslně zpráva o tom,že Gronské ledovce,které mají tát děsivou rychlostí,za posledních 10let ne a ne roztát.Ovšem to je  dle vás alarmistů zcela jistě pouze dočasný jev,který na počítačích  jistě brzy napravíte.

F. Svoboda 10.5.2012 9:04

Re: Hlavní zásluhu

Zdravím Vás pane Lenci a plně se ztotožňuji s Vašimi názory. Jsem rád, že je zde někdo, kdo má reálný pohled na svět,  nejen na politickou situaci ( jak dříve jsme diskutovali ), ale i na vývoj klimatu.

R. Langer 10.5.2012 10:15

Re: Hlavní zásluhu

Tak tak!

L. Machala 10.5.2012 12:23

Diky za to

že jste mi vysvětlil, co si myslím.

Jinak zkuste číst páně Kremlíkovy texty pozorněji a najdete v nich hulvátství habaděj. Ovšem jestli v nich nejapné osobní útoky a podpásové údery nenajdete, pak jedině proto, že je jako takové vnímat ani nechcete. 

V. Kain 10.5.2012 12:26

Re: Hlavní zásluhu

Ona ta zelená sebranka je jako cikáni.Ty jdou taky na férovku když jich tak 4:1. Oni tihleti oteplovačí rádi předpovídají co bude např.za 100let.Nikdo ze současných žijících na světě již nebude.Ta vyvážená debata byly komedie v jejich podání a ti moderátoři byli žabáci jako vyšití.

R. Langer 10.5.2012 10:15

Re: Hlavní zásluhu

Něco konkrétního by nebylo? :-P

B. Rybák 11.5.2012 16:49

Re: Hlavní zásluhu

Ano. Ale jenom proto, že pravdivé sdělení klima-alarmisty přivádí do amoku, v němž nemá místo ani rozum ani slušnost.

B. Volarik 10.5.2012 6:59

Pane Kremlíku:

Blbounů se nelekejte, na množství nehleďte!

Koukám, že jste jim slušně zvedl mandle.

J. Forman 10.5.2012 5:45

:-((

To, co  vidíte u jiných, děláte sám. Většího demagoga, hbitě zkreslujícího čísla, fakta, výroky a diskuse v této zemi jen ztěží najdeme.

I. Schlägel 10.5.2012 7:45

Re: :-((

Můžete ta údajně zkreslená data odhalit, uvést patřičné odkazy a celé toto nedorozumění tak nějak napravit, nebo jenom kecáte z horka?

M. Kosik 10.5.2012 4:31

Asi je vam hodne lito ...

...ze vas tam nepozvali.  Chapu, chapu ...

J. Huml 10.5.2012 5:02

Re: Asi je vam hodne lito ...

ano, korektni diskuse s panem Kremlikem je naprosto neuskutecnitelna. Radeji diskutovat s Kojzarem  a jemu podobnych propagatoru.

M. Bezouška 10.5.2012 11:49

Re: Asi je vam hodne lito ...

zcela přesně, pane Huml! On totiž nechce přistoupit na základní předpoklady korektní globálně oteplovací diskuse, kterými jsou globálně oteplovací axiomy (axiom je vstupní předpoklad, o kterém se již dále nediskutuje). Mezi ně patřil hokejkový graf, nyní vlastně již nebožtík, bohužel dosud nepohřbený, a dále patří nárůst globální teploty, který není potvrzen, nehledě na tu maličkost, že žádná globální teplota (stejně jako klima v jednotném čísle) neexistuje a tak dále. Diskuse s Metelky, Humly a podobně pak nutně nabývá poněkud bizarních tvarů - asi jako kdyby vám někdo vypočítával výplatu nebo důchod a používal při tom jako výchozí základnu, nezpochybnitelnou, že 2 + 2 rovná se přibližně 4,2. Ale no tak - fuj!

M. Šejna 10.5.2012 12:38

Pane Bezouško

už jste někdy diskutoval s panem Metelkou, když tvrdíte, že diskuze s ním nabývá bizarních tvarů? Máte možnost. On běžně komunikuje na webu Euroekonom v diskuzi o globálním oteplování. Můžete mu tam klást otázek, kolik chcete. Ta diskuze není moderovaná, jako diskuze na Kremlíkově  Klimaskeptiku, kde mi pan Kremlík moje komentáře vymazal, protože mu byly nepříjemné.