24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

GLOSA: Klimatické šílenství zasáhlo už i děti a mládež

Informaci v našich médiích, že v pátek 15. 3. 2019 se zapojily tisíce studentů v Česku do celosvětové stávky za důslednější ochranu klimatu a snižování emisí, nebylo snad ani možné přehlédnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 26.3.2019 16:38

Re: Mládežníci blbnou ?

Nelžete, Rado! I podle zfalšovaných dat se oteplilo o 0,8°C!

J. Kavalír 26.3.2019 16:37

Re: Mládežníci blbnou okolo ekologiena kvadrát

Jo, a Grónsko bylo před tisícem let zelené. Jen mi nejde do hlavy, kde se tam od té doby vzala kilometrová vrstva ledu starého stovky tisíc let a hladina oceánu kvůli tomu nepoklesla o 5-6 metrů. :-)))

A to počasí dělalo psí kusy v každé době. V USA měli letos tuhou zimu ale první tornádo už se tam objevilo s několikatýdením předstihem proti normálu.

M. Prokop 26.3.2019 16:36

Re: Není vůbec žádný důvod, proč by ti mladí magoři měli

Pořád jí je tam více, než u některých "humáčů". Tam jde i do minusu.

P. Zinga 26.3.2019 16:36

Re: Protestovat mohu?

Pane Rado, jste příklad ideologií zblblého intelektuála podle Bismarcka?

"Ani největší vesnický hlupák nedokáže říct bto, co ideologií zblblý intelektuál".

Když nerrozumíte lidem, tak se jim nepleťte do cesty.My nechceme Váš svět.A jsem přesvědčený, že ani většina těch telat z náměstí ne.

M. Prokop 26.3.2019 16:33

Re: Protestovat mohu?

Buďte rád, že pálíme fosily. Protože dokud jsme nepálili fosily, pálili jsme lesy. Některé končiny, hlavně subtropické, jsou od té doby bez lesů.

Ptát se je dobře, ale nesmí se člověk ptát blbce nebo fanatika.

P. Rada 26.3.2019 16:33

Re: Mládežníci blbnou ?

Blbnete spíše sám. Vavák byl sice ojedinělý písmák. To co mu ale chybělo byl celosvětový nadhled a možnost zpracovávat globální data.

Když toto pár století po něm udělali jiní, zjistilo se, že onen historik žil přes veškeré výkyvy které popsal v relativně idylickém období kdy na 30let schlazená průměrná globální teplota nevybočila s tolerance +-0.5C. Dnes už jsme o celý stupen jinde a trend pokračuje.

Pokud by Vavák psal dnes byly by záznamy o řádově větších extrémech

P. Zinga 26.3.2019 16:30

Re: Ze změn klimatu

Blbost.

J. Vintr 26.3.2019 16:30

Re: Veličenstvo kat?

Ano děláme spoustu věcí špatně a ničíme tak životní prostředí nám i ostatními životu na této planetě. Ale produkce neškodného oxidu uhličitého mezi tyto špatné věci nepatří. Naopak se v mnoha případech škodí životnímu prostředí pod záminkou omezování produkce CO².

M. Prokop 26.3.2019 16:30

Re: Veličenstvo kat?

Jo, ten rozum braly i v Hitlerjugend, komsomolu a ČSM. Na SSM už sral pes, tomu nikdo nevěřil.

P. Rada 26.3.2019 16:25

Re: Protestovat mohu?

Někteří jako Palach se dokonce obětovali jen aby se probudilo svědomí národa.

Uteklo několik desetiletí a bez výčitk svědomí národa za ničené lesy... pálíme dál fosily, volíme si podobně narcistické presidenty, ignorujeme vědní poznání o důsledcích... jako by jsme vědět i přes veškeré informační možnosti doby nechtěli - že?

Když příkladně Vy pane Severo něčemu nerozumíte - konkrétně protestům jiných - tak nereagujete otázkou proč? - s nadějí na pochopení. Naopak to komentujete to odsuzováním těch kteří možná vědí více. Neporozumění až konflikty takto jen narůstají.

M. Kodeš 26.3.2019 16:23

Re: Mládežníci blbnou okolo ekologiena kvadrát

Plivni stokrát do moře, ono se nezmění, svatá pravda. Bylo stokrát a více napsáno, že počátkem 16. století , 1530 se mohlo sít už v lednu, v Praze rostly citrusy a za 250 let na to Vavák píše: když jsme kosili žita sněžilo.

J. Kavalír 26.3.2019 16:15

Re: Ostatně kdo zná knihy třeba Štorcha tak ví, že i u nás

Tam končí Štorch, asi jste si ho popletl s Augustou.

P. Rada 26.3.2019 16:10

Re: Veličenstvo kat?

Poroučení dětem až zneužívání dětí patří odpradávna mezi hnusné lidské vlastnosti.

Vy ale ukazujete, že právě toto předpokládáte jako nejreálnější možnost. Něco na tom je. Ponás potopářská společnost s dětmi dokonce vůbec nepočítá.

Vůbec Vás tedy nenapadlo, že děti na rozdíl od Vás začínají brát rozum a přestávají věřit báchorkám toho typu, že at děláme co děláme na okolí to nemá vliv a že ony jednou nebudou obětí dnešního zvráceného konzumního chování.

J. Kavalír 26.3.2019 16:07

Re: Ze změn klimatu

S tím Putinem máte v podstatě pravdu. Kdyby neslíbil Němcům dodávky plynu přes Nord streem 2 pro elektrárny, asi by nemohli zavřít ty atomové.

J. Kavalír 26.3.2019 16:02

Re: Mládežníci blbnou okolo ekologiena kvadrát

A takto vznikají klimaskeptické fámy, když někdo nepochopí, co je to a jak funguje ledovec. Ledovec je ta obrovská masa na grónské pevnině a to, co mění velikost je pouze ledovcový splaz, který se pohybuje do fjordu. Na konci se postupně odlamuje a jednotlivé kry jsou unášeny na volné moře. To, že se nyní tento splaz prodlužuje bude nejspíš tím, že se jeho pohyb zrychlil. A ochlazováním to rozhodně není.

O. Uživatel 26.3.2019 15:49

Uživatel požádal o vymazání
M. Mikulec 26.3.2019 15:45

Veličenstvo kat

“Byl hrozný tento stát , když musel jsi se dívat,

Jak zakázali psát a zakázali zpívat,

A bylo jim to málo, poručili dětem

Modlit se, jak si přálo Veličenstvo kat.”

K.Kryl

L. Severa 26.3.2019 15:23

Protestovat mohu

třeba proti tomu, aby trasa dálnice šla pár desítek metrů kolem mého domu, ale protestovat proti něčemu čemu nerozumím, bych se neodvážil. Zřejmě je na světě dost lidí, kteří vědí co je pro lidstvo důležité. Měli jsme u nás také takové. Tvrdili, že je třeba nechat lesy na pospas kůrovcovi, příroda že si poradí. Někteří zachránci se na protest uvazovali ke stromům.

F. Kodera 26.3.2019 15:16

Re: CO2 není škodlivina a námořní doprava především

Všechno, co jste uvedl, je nepochybně pravda, jsou to známé věci. Jen nevím, jak a kdo spočítal, že cesta jedné lodi z Číny do Evropy vyprodukuje větší množství škodlivin, než všechna auta v Německu za rok. To pokládám za nesmysl.

P. Han 26.3.2019 15:01

Re: pane Vaňuro

Vy jste povinně odebíral noviny?

P. Han 26.3.2019 14:59

Re: pane Vaňuro

Ale proboha. To víte, že teorie globálního ochlazování v 70. letech existovala. A měla velmi silnou pozici. Bohudík tenkrát klimaalarmisté ještě neměli dostatečnou sílu k prosazení navrhovaných opatření, mezi která patřilo třeba letecké posypávání ledovců sazemi. U nás se o tom prakticky nepsalo, protože soudruzi nechtěli rozpoutávat paniku. A kromě toho u nás ledovce nemáme, že? Ale já jako manžel ekoložky jsem měl zprávy z vědeckých kruhů z první ruky. Že se to k vám nedostalo, je váš problém, ale neměl byste se tvářit jako odborník, když víte kulové.

P. Harabaska 26.3.2019 14:50

Re: Ze změn klimatu

Byl to nezávislý vědec, proto peníze mohl brát. Stejně tak Amnesty International je také nezávislá organizace, takže David Ondráčka může prachy brát také.

P. Zinga 26.3.2019 14:49

Re: pane Vaňuro

Pane Vaňuro, ovšem že byli vědci, domnívajíci se, že existují příznaky ochlazení, tak, jako jsou dnes vědci, domnívající se, že se uvaříme. Tenkrát ale ještě nikoho nenapadlo udělat z toho ideologii a byznys.

Dnes se už nad nesmysly některých "vědátorů" smát nelze, protože, jsouce ve službách byznysu a politiky, prosazují nezvratné, nebo těžko zvratitelné, kroky.

Nevěřte, že 97% vědců tomuto klimaalarmistickému počínání věří, to číslo je prokázaný podfuk, ale -zrovna tak jako migrace, je to součástí velkého plánu mocných. Uvidíme, co se bude dít v USA, ty dají směr: jestli se realistům povede pseudovědu odstavit od peněz, celé se to zhroutí.

P. Harabaska 26.3.2019 14:48

Mládežníci blbnou okolo ekologiena kvadrát

a namísto starostí s globálním oteplováním je třeba si položit otázku, komu to blbnutí má přinést prachy, protože, jak je dobře známo, o peníze jde vždy AŽ na prvním místě. Čtu dnes v rakouském tisku, že ledovec zvaný Jakobshavn během uplynulých let opět náhle narostl. Souvisí to se změnou teploty vody v oceánu. V roce 2012 se ledovec stáhl zpět o 3 kilometry a potom se každý rok zúžil o 40 metrů. Nyní se smršťování zastavilo a ledovec naopak roste. Takže opět měl pravdu K.H. Borovský se svými slovy: Plivni stokrát do moře, ono se nezpění. Viz: https://www.krone.at/1890590#comment-list

P. Zinga 26.3.2019 14:29

Re: Ze změn klimatu

Věda nemlčí, podělaní nebo zainteresovaní "vědci" mlčí. Před pár dny mluvil v ČT vědec přes fotosyntézu, ale když řekl, že berou peníze od EU, věděl jsem, kam jeho řeč povede.

J. Sinnreich 26.3.2019 14:16

Re: Autorova bezohlednost vůči dalším generacím.

Kdepak na Radu. Ze se jsou ty jeho radobyvedecke kompilace psane stylem gymnazialniho profesora z K.u K. Mocnarstvi smesne? On ma ty jeho "imise" spocitane snad uz od Paleozoika. Alespon je zabava to cist.

J. Svoboda 26.3.2019 13:53

Re: Ta "hysterie" lze shrnout do jedné věty: nechce se jim

To by nijak neovlivnilo chemická svinstva například v mase a vodě, vy hlavo.

Pěkný den.

J. Svoboda 26.3.2019 13:51

Re: Není vůbec žádný důvod, proč by ti mladí magoři měli

Pás ve fabrice = vize práce s přidanou hodnotou podle Vaňury :o)

Pěkný den.

J. Svoboda 26.3.2019 13:49

Re: pane Vaňuro

V roce 1970 naši novináři strach z malého prodeje novin fakt neměli. Stačilo tisknout komunistickou propagandu a odběr novin byl povinný, vy brepto.

Pěkný den.

J. Svoboda 26.3.2019 13:46

Re: Zkuste se za domácí úkol naučit

Pardon, omlouvám se, moje chyba.

Pěkný den.