Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Automobilky a řidiči, Brusel s vámi zatočí
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Dvořák 23.5.2019 12:12Re: Hlavně se nesnažit šetřit, no hotová Maláčová :o) Fakt si myslíte, že jste řekl něco smysluplného? |
M. Šejna 23.5.2019 12:02duševně zaostalá Langře pokud umíte vyhledávat na internetu (stačí vyhledávat v archivu Neviditelného Psa), tak zjistíte, že lžete o panu Kremlíkovi jak bolševik. Pojem "Globální změna klimatu" je pojem zahrnující i změny ve srážkách a v atmosferickém proudění. Pojem "Globální oteplování" je jen a pouze o teplotách. Nebo snad si duševně retardovaný Langer myslí, že údajem o teplotě je schopen poznat, kolik napršelo? |
M. Šejna 23.5.2019 11:57Langře kdyby matka příroda obdařila každého člověka stejnou duševní výbavou, jakou máte vy, tak by lidstvo dodnes svítilo loučemi a lovilo by pazourkovým oštěpem. |
M. Šejna 23.5.2019 11:55Langře pokud matka příroda dala duši do vašeho těla, tak ji použíjte na studium toho, o čem byla aféra Dieselgate. U vás platí pravidlo, že čím větší h.o.v.n.o víte, tím víc ze sebe děláte chytrého. |
J. Svoboda 23.5.2019 11:48Re: Hlavně se nesnažit šetřit, no hotová Maláčová :o) Podle vývodů v článku nešetřit ničím :o) Pěkný den. |
R. Langer 23.5.2019 11:32Re: pan Kremlík se polepšil Pan Kremlík nikdy nic takového netvrdil, zato když se oteplovací křivka na 10 let proti "oteplovacím modelům" zastavila, tak poplašení oteplovači najednou místo s GW přispěchali s "globální změnou klimatu". Moc dobře se na to pamatuji, pane Šejno, tak zase tak nekecejte. |
R. Langer 23.5.2019 11:29Re: chtělo by to víc studovat, pane Vintře Ano, stejně jako ty vysavače. My víme, pane inženýre, ony se prostě jenom tak vylepší, a bude to. Matko přírodo, do čehos to duši dala... :-P |
R. Langer 23.5.2019 11:28Re: pokles emisí u aut o 37,5% do roku 2030 A máte pocit, že u jiných zplodin to neplatí? Ale je fakt, že se možná k výfuku přidělá tlaková nádoba a kompresor a zplodiny se budou recyklovat. :-D |
M. Šejna 23.5.2019 11:03chtělo by to víc studovat, pane Vintře účinnost spalovacích motorů podle Carnotova cyklu může být až 50%. Víc z nich nedostanete. Benzinové a dieselové motory mají v současnosti účinnost mezi 25 až 35%, takže stále je možné tyto motory technicky vylepšovat. |
J. Chaloupka 23.5.2019 10:59Tak nevím. Podle římského klubu jsme dnes již měli být na dně. Kde je ten "římský klub". Pak věřte vědcům a aktivistům. |
M. Šejna 23.5.2019 10:58Re: pokles emisí u aut o 37,5% do roku 2030 Emise CO2 se nefalšovaly. Falšovaly se emise dusíku a ostatních plynů. |
J. Vintr 23.5.2019 10:52Re: konspirace? Asi se mýlíte. Ten sofistikovaný scénář zřejmě existuje. Jde o likvidaci ekonomické základny "bílé" civilizace. Odpovídají tomu i další kroky, například podpora migrace muslimů do Evropy. Záhadou je jen k čemu to bude komu dobré. |
M. Mikulec 23.5.2019 10:50Re: Celé to ekoběsnění : Pan Rada si plete nás, homo sapiens, s nadnárodními globálními dryjáčniky, kteří v životě neslyšeli slovo Příroda. Byznys je byznys. Dnes se obchoduje i s vydechovaným vzduchem. |
J. Vintr 23.5.2019 10:49Re: pokles emisí u aut o 37,5% do roku 2030 Ano, vynález perpetua mobile už je na dohled. |
R. Langer 23.5.2019 10:49Re: Demagogie kombinovaná s lidskou pokřiveností. Zelený sedmilhář to "chápe", jak se mu to zrovna hodí. Stejně jako to jeho vylhané ERoEi jaderných elektráren. |
R. Langer 23.5.2019 10:46Re: pokles emisí u aut o 37,5% do roku 2030 Nejde. Už teď je na hranici, že se ty emise musí falšovat, aby to vůbec prošlo. :-P |
P. Brich 23.5.2019 10:32Re: Demagogie kombinovaná s lidskou pokřiveností. Pane Rado, opatrně s používáním fyzikálních veličin! Ty se nedají jen tak oblafat! Zatímco Vy chápete "časový rozměr a tím i zásadní rozdíly mezi telem a teplotou ...", fyzika by to mohla vidět trochu jinak. PB |
M. Šejna 23.5.2019 10:30pokles emisí u aut o 37,5% do roku 2030 panu Kremlíkovi připadá toto nařízení EU technicky neproveditelné. V tom se ale dost plete. Technický vývoj jde dál i u spalovacích motorů. Já jsem si v roce 1992 koupil nový automobil s benzinovým motorem 1,5 litru o výkonu 66 kW. Měl spotřebu 7 litrů na 100 km. Dnes si koupíte benzinový automobil 85 kW se spotřebou pouhých 5 litrů. Při přepočtu na 100 kW měl v roce 1992 takový automobil spotřebu 10,6 litrru, zatímco dnes má spotřebu 5,9 litru. Emise benzinových motorů se tedy od roku 1992 snížily o 44%. A vývoj jde dál. |
Z. Lapil 23.5.2019 10:26Re: Ty kumulativní emise jsou nesmyslné kritérium i podle mě. Analogie: když už přetéká přehrada, je technicky nesmyslné, kolik do ní nateklo před padesáti lety, důležité je, kolik se do ní napouští teď. Aneb ucpávat malou trubičku je jistě fajn a může nám to udělat dobře na duši, ale nic to neřeší. Jen číselná úvaha: Čína produkuje nějakých 28% světového CO2, má ovšem jen 17% světového obyvatelstva. Netvrdím, že za oteplování může Čína, ale jako pragmatický technik tvrdím, že Čína je jedno z míst, kam je třeba napřít úsilí. Pokud tedy mám za bernou minci, že podstatná část změřeného oteplování je způsobena lidskými emisemi CO2. Což tak úplně nemám, ale o tom vím tak málo, že se v jakékoliv debatě rychle ztratím. |
M. Šejna 23.5.2019 10:16pan Kremlík se polepšil k tomuto článku mám jen jednu výhradu (viz další komentář), ale jinak souhlasím. Pan Kremlík udělal velký kus názorového posunu. Ješte před 10 lety tvrdil, že oteplování neexistuje, že je zfalšované a že lidstvo nemá na klima žádný vliv. Dnes už tyhle pitomosti nehlásá (nahradili ho jiní ignoranti) a soustředí se na kritiku boje proti oteplování. V této kritice má moji podporu. |
P. Lenc 23.5.2019 10:15Re: konspirace? Ano, opravdu... |
R. Langer 23.5.2019 10:14Re: konspirace? Ano, opravdu, ne asi. |
J. Vintr 23.5.2019 10:13Re: Demagogie kombinovaná s lidskou pokřiveností. Samozřejmě že boj proti neškodnému oxidu uhličitému je v principu zcela nesmyslný. Pan Kremlík ale dokládá, že je nesmyslný i z pohledu oteplovacího náboženství. Dokazuje to, že ti kteří toto náboženství prosazují, sami této pitomosti (na rozdíl od vás pane Rada) vůbec nevěří. Je to jen záminka pro obrovské ksefty a nejspíš i pro něco mnohem horšího. |
R. Langer 23.5.2019 10:12Re: Demagogie kombinovaná s lidskou pokřiveností. Tvoje příspěvky jsou zase plné lží a demagogie, tak se to kompenzuje, Zelený sedmilháři. :-P |
Z. Lapil 23.5.2019 9:56Re: Celé to ekoběsnění : S tím poměrem hmotnosti bych operoval velmi opatrně. Osobní auto váží zhruba tunu. Sedí-li v něm jeden jediný člověk (obsazení 20%), je to tedy tuna na osobu. Železniční vagón váží nějakých 40 tun, k tomu dalších 10 tun lokomotivy (celá mašina váží nějakých 80 tun), celkem tedy 50 tun. Při tuně na osobu to máme nějakých 50 lidí ve voze s kapacitou nějakých 70 míst k sezení (66 - 88; těch 88 sedaček je v "koženkových" osmimístných kupátkách). Neboli kritérium "hmotnost na osobu" je při skutečném provozu příznivější pro automobily. Jasně: vlak jede výrazně plynuleji a valivé tření ocel - ocel je proti silničním vozidlům taky velmi slušný bonus. Pokud se tedy nepotřebujete rozjet, zabrzdit nebo jet z kopce či do kopce :-). Hlavně jsem chtěl upozornit, že málo co je tak jednoduché, aby k rozhodnutí lepší x horší stačilo jedno kritérium. |
J. Vintr 23.5.2019 9:54Re: Celé to ekoběsnění : Miliardy, vyhozené za nesmyslný "boj" ze zcela neškodným oxidem uhličitým, by mohly pomoci odstaraňovat následky skutečných škod, které čověk páchá na životním prostředí. Tento boj s oxidem uhličitým je navíc i příčinou dalšího masivního poškozování životního prostředí. |
V. Kotas 23.5.2019 9:53Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem! 1* |
M. Čihák 23.5.2019 9:46konspirace? Nejdřív jsem za tím hledal nějaký sofistikovaný scénář na úrovni konspirace, ale není tomu tak. Oni jsou asi opravdu tak blbí.... |
A. Alda 23.5.2019 9:33S Evropským svazem jak s jedovatým plazem! Kdyby se ekoteroristi nemohli opírat o EU, nic by na domácí půdě ve většině zemí nezmohli. Chceme-li se ubránit ekoteroristy touženému úpadku civilisace, musíme vystoupit z EU. |
P. Lenc 23.5.2019 9:17Re: Celé to ekoběsnění : Rada, pořiďte si osla i když i ten nechává za sebou silnou, dá se říct až nejvyšší měrnou "metabolickou stopu".A když uvážím že tuto stopu zanecháváte i vy, tak to zvíře podřízněte a sám se oběste.To bude ten nejlepší čin, který pro záchranu planety můžete vykonat.Ale před tím napište svaté Gretě co chcete vykonat, aby měla inspiraci pro své svaté konání. |