28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

KAZACHSTÁN: Alternativní realita v českých médiích

Ve věci údajné podpory maďarského premiéra střelbě do kazašských demonstrantů mi připadá nejzajímavější role českých médií, která vytvořila tak trochu alternativní realitu. Neexistuje přitom jediný článek významných zahraničních, ani maďarských opozičních médií, o něž by svá tvrzení, že Orbán podpořil střelbu do demonstrantů, mohla opřít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavelka 14.1.2022 20:36

Jo Vondra máte bodík , takovej normalizační upatlanej ale máte. Brusel si všiml že ODS je na jejich straně ! Pozdravujte Demokraty v Bruselu majitele dvojích metrů ,pravdy EU!

J. Urban 14.1.2022 20:38

ajaj, dalsi nechapavy moula ;-D jeste tak porozumet psanemu textu, ze? Ale to se v dnesnich skolnich skamnach s inkluzi asi naucit neda.:-/

J. Sedlář 14.1.2022 21:17

Jejda. Nemáme asi ten správný úhel pohledu. Sdělte nám tedy, co tím chtěl PromoPro Saša sdělit? O Markétce ani zmínka.

S. Ševeček 14.1.2022 17:21

organizovaný útok to určitě nebyl.

/sano se to.

M. Hoblík 14.1.2022 16:56

Možná kdybychom se méně starali o demokracii v cizině a všímali si stavu v naší zemi, nebyl by u nás takový marast v mezilidských vztazích. Chováme se jakobychom byli velmoc a jsme směšní jako křovácké kmeny v Africe...

O. Seliger 14.1.2022 16:51

Typuji, že ten Kazachstán mejdan byl organizovaný jako ten Ukrajina. A nakonec jako mejdan v Kapitolu. Problém je s vládami. Některé namísto toho, aby vylepšovali společenské klima doma, se docela činí, aby rozvraceli stávající pořádky v jiných zemích. A jde o zájmy jejich korporací. Ty potřebují tu svobodu.

J. Poláček 14.1.2022 20:50

našlapujete dost opatrně, zkuste trochu poodhalit ty vlády, ono se tam dá dosadit jak Moskva tak i ... co já vím Ankara ? nebo, že by henten Brusel ? :-)

J. Urban 14.1.2022 15:58

No kdyz nic, tak snad Vondra trochu presvedcil, ze neni EU-hujer. A pokud jde o Kazachstan, stale je treba se ptat, cui bono? A vychazi mi z toho Rusko, statecny zachrance.

V. Čermák 14.1.2022 17:59

Hm, Tak Rusko uspořádalo protistátní převrat, aby si ho pak prezident pozval na pomoc a převrat potlačil. Logika nebude asi vaší silnou zbraní...;-D

J. Urban 14.1.2022 18:53

Jj, prave podle logiky to tak mohlo byt. Nezoufejte, treba i vy to jednou pochopite. Ovsem komu neni shury dano...:-/

V. Čermák 14.1.2022 19:10

Inu, šlápl jste do houna a ještě se tím chlubíte...;-D

J. Urban 14.1.2022 20:37

Njn, porad nechapete, co ja s tim? Rikaji vam neco Gliwice 1939? Nebo prazsky Aeroflot 1969? Vzdy stejny nebo podobny scenar. Ale ted uz jsem vas definitivne pretizil, vase 2-3 mozkove zavity se ted nejspise zavari, hlupacku.;-D;-D

T. Kohout 15.1.2022 6:43

A Incident v Tonkinském zálivu? A ZHN v Iraku? A Vrbětice?

J. Jurax 14.1.2022 15:22

Ale no jo, když ten Michel je hodnej a ješte úd EU, kdežto Orbán je bruselem puncovaný padouch bruseli do rekta nelezoucí, ba i témuž zlotřile odporující.

A média musí lid vychovávat, aby správně myslel a nedopouštěl se úchylek, tudíž je třeba pečlivě vážit, co jest zveřejnit a zdůraznit a co potlačit či přímo zamlčet.

Bylo, pak chvilku nebylo a už zase je. My starší holt oprášíme staré dovednosti.

J. Vavruška 14.1.2022 14:56

Kdo viděl záběry z Kazachstánu, ten asi těžko uvěří tvrzení A. Vondry, že se nejednalo o organizované útoky. Kromě toho nevím, jak by Vondra vysvětlil, že předseda Komise národní bezpečnosti v Alma-Atě odvolal dvacet minut před útokem na letiště veškerou ostrahu a ozbrojenou ochranu.

A vysvětlovat "spontánním protestem" metodické útoky na kritickou infrastrukturu: letiště, sklady zbraní, policejní budovy, vládní budovy a magistráty? To jako vážně?

A poslední: zapalování obytných budov a následné útoky na přijíždějící sanitky a vozidla hasičů (které taky zapálili, takže jich desítky shořely), to je taky normální reakce obyčejných obyvatel při demonstraci proti zdražování? Nebo to spíš svědčí o koordinovaném teroristickém útoku?

Stačí si pustit záběry z ulic a Vondrova pohádka o "lidových protestech" se zhroutí jako domeček z karet.

J. Jurax 14.1.2022 15:36

Ehm ... a nebylo v USA něco podobného běžné, když probíhal proces zbožštění zakleknutého kriminálníka Floyda? To byl přece jasný spontánní výbuch lidového, afroamerického hněvu! Žádný teror luzy! Každý slušný, progresivní člověk musel přece s těmi protesty sympatizovat! Akorát ti ještě normální nesouhlasili ...

Jinak ale máte recht, souhlasím, ovšem pozor, vždyť Vy i já vlastně souzníme s diktátorem! Trošku mne napadá syrská paralela, tam šlo taky o spontánní výbuch lidového hněvu proti diktatuře dokonce tzv. Západem podporovaný tak dlouho, dokud se z něho nevyklubal Islámský stát ...

P. Brich 14.1.2022 14:30

Naše hromadné sdělovací kanály neinformují, nýbrž vypouštějí agitky srovnatelné s těmi, šířenými u nás v éře častušek!!

P. Molík 14.1.2022 12:51

Předseda evropské rady blábolí, používá naučený jazyk poskládaný z eurohujerských frází a dobře kryjící ničemnost a farizejství. Vondra se argumentačně opírá o tohoto eurohujerského funkcionáře, což má dostatečnou výpověďní hodnotu o samozvaném analytikovi jménem Saša Promopro Vondra.

P. Han 14.1.2022 13:43

Patrně jste jen něco nepochopil.

J. Urban 14.1.2022 15:57

R^

E. Chrapek 14.1.2022 12:18

Je to pravda. To se líbit vrchnosti nebude.

V. Čermák 14.1.2022 12:17

Tak pan Vondra se zaměřil na Orbána, ale že v Kazachstánu proběhl pokus o státní převrat nám zapomněl sdělit. Prý Výbuch nespokojených lidí? Že ti nespokojenci ale koordinovaně ihned obsadili Letiště a Policejní stanice a že se ihned také zapojily i dobře vycvičené Islamistické bojůvky uřezávačů hlav ze Sýrie také zamlčel. Naštěstí režim byl připraven a díky zejména Ruské menšině obyvatel i Ruských vojáků převrat zmařil a Vlastizrádce z vládních řad zejména mlčící rozvědky, zatkl. A že Střelba ostrými byla až Po Uřezávání hlav policistům a byla předem ohlášená, také pan autor zatajil. Mimochodem, nízké ztráty na životech na obou stranách v řádu Desítek také svědčí o dobré práci Tokajeva. Tentokrát se Barevná revoluce nekonala a co si o tom myslí či řekl Orbán není až tak podstatné...

M. Veleba 14.1.2022 14:10

Ale nezamlčel. Neumíte číst?

V. Čermák 14.1.2022 18:02

Zamlčel odklonem od podstaty...;-DRv

F. Zrcek 14.1.2022 11:45

Společně s autorem rozhodně nesdílím příchylnost k orientálním despociím, diktaturám a džihádistům. Ale odsuzovat nového vládce Kazachů si netroufnu, vím toho o něm málo. Ale domnívám se, že to v podstatě BYL pokus o převrat a Tokajev ho zvládnul šikovně a zřejmě i bez velkého krveprolití. Zvlášť, je-li fakt, že už poslal domů armády bratrské pomoci včetně Ruska. Je-li to pravda, má můj obdiv.

Co se týče Orbána, nejspíš taky dělá, co může. Odmítá nahradit demokracii liberární demokracií, něco jako akt pietním aktem, a zpěčuje se lézt do chomoutu dobrovolně a s nadšením. EU ho povinně nesmí mít ráda.

P. Pepax 14.1.2022 12:30

R^ asi tak.

J. Jurax 14.1.2022 15:38

Souhlas

V. Pavelka 14.1.2022 21:57

Libyjský Kadáfí , byl operetní diktátor , ale díky ropě se lidem žilo dobře, dostávali podporu i sociální dotace , Ale superdemokráté s NATO jim to rozvrátili protože nedržel demokratické parametry Bruselu , Idioti !!! A tak je to poslední léta pořád !Ted se jim nedaří socialistické parametry Zeleného údělu a tak kopou do málo demokratických představ svého pohledu na Putina a Rusko . Rusko které žije svůj čas po stovky let stejně , dané prostorem a časem ?Marxismus, už jim tam západ jednou instaloval ,ted jim vezou novější variantu v představě že po světovém debaklu, ji Rusi zase přijmou a zase si rozvrátí zemi ! Nezodpovědnost vládne Západem !!?

J. Vlk 14.1.2022 11:40

Pane Vondra prosazujte dořešení případu "Vrbětice" a nastavení vztahů s Ruskem. Kazachstán je až poslední priorita.

M. Valenta 14.1.2022 10:38

7.1.22 přinesly informaci o té neuvěřitelné hlášce snad všechny světové agentury. A že situace v Kazachstánu není černobílá na tom nic nemění.