28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Suchoř 18.5.2009 0:30

katolická církev s krvavýma a chamtivýma rukama

papež i jeho zdejší zastánci cudně zapomínají například, na zločiny klerofašistické vlády J. Tisa a spol. na Slovensku. Ta organizovala transporty desetitisíců Židů i s rodinami včetně malých dětí, do plynových komor. Církev katolická se tam pak se sama podílela na arizaci jjich majetku a to přímo i nepřímo prostřednictvím církevních subjektů.

joe 17.5.2009 16:08

Proč je na tapetě pořád Vatikán?

Na rozdíl od křesťanských církví v Evropě, včetně katolické, které za války přes všechna obvinění zachránily tisíce židů před smrtí, neudělaly bohaté židovské organizace v USA pro své bratry a sestry v Evropě vůbec nic. Proč se jich na to nikdo nedotazuje?

Proč média pořád vytahují tzv. viny Vatikánu včetně členství 12-tiletého budoucího papeže v HJ? Ještě jsem neslyšel jediného zástupce tisku ani rozhlasu, který by se omluvil veřejnosti za počínání svých kolegů novinářů za války, kteří byli přímým nástrojem nacistické propagandy.

Vodnik 15.5.2009 11:31

Kopretino

cetla jste moje prispevky, takze vite, za co me censor zablokoval: zadne urážky, vulgarismy, rasismus, neplacená reklama a texty cizojazyčné, ani komentáře, které jsou neslušné, útočí na autora článku nebo na jiné osoby, komentáře, jež se netýkají obsahu uveřejněného článku. Pouze a jedine nazor.

Nepsal jsem nikde, ze vsichni bolsevici byli Zide. Ale ti "hlavni", co to spiskali (revoluci, potreni Cirkve, vrazdu cara, milliony mrtvych na Ukrajina za golodomoru) ano. A psal jsem, ze chtit po soucasnych, treba i israelskych Zidech omluvu za tato nebo jina zverstva by bylo stejne nestydate, jako kdyz nekteri z nich vyzaduji omluvu po papezovi.

kopretina 15.5.2009 16:14

Re: Kopretino

Ok. Nepopírám vinu odpadlých Židů na bolševickém teroru. Tito odpadlí Židé svému národu strašně uškodili a na dlouhou dobu pokazilu reputaci všech slušných Židů. Neomlouvám v žádném případě tito ohavné zločince Trockého či Jurovského, ale nabízí se otázka proč se tito Židé k bolševikům přidávali? Bylo to dáno situací, Židé museli žít za cara v "Pásmu" (jediné místo, kde mohli Židé žít, píše o tom katolický historik Paul Johnson), byli často terčem pogromu, který páchala lůza.. Pak přišel Lenin a sliboval rovnost lidí a ráj na zemi. Proto tito lidé uvěřili bolševikům. Byla jsem v Israeli, bavila jsem se s Israelci, kteří mají české předky a mnozí se za bolševiky stydí, stydí se za Trockého, Slánského a další zrůdy. Nyní se vrátím k otázce, jak bolševičtí Židé uškodili svému národu? Podle Johnsona podíl Židů na bolševické revoluci měl za následek, že USA přijala přostěhovalecké kvóty, kteréprakticky zamezili židovskou imigraci do Ameriky, což pro Židy ve 30.-40. let znamenalo rozsudek smrti. Tisíce Židů bylo vydáno na pospas nacistům.

Katolická církev se Židům omluvila, ústy papeže Jana Pavla II. Takže samozřejmě není potřeba další omluvy. Ale je pravdou, že katolická církev dlouhou dobu Židy pronásledovala, nutila je žít v ghetech, nutila Židy nosit veřejné označování, zakázala Židům řadu řemesl, Židé mohli vykovávat jen obchod, obviňovala Židy z nesvěcování hostie, z krevních vražd, z černé smrti. To bylo špatné. Za tyto činy je nutné se omluvit.

Pamětník 15.5.2009 17:25

Re: Kopretino

Kopretino,

vůči Židům měli výhrady i jiní křesťané, nejen katolíci. V minulosti to byla prakticky celá (křesťanská) Evropa.

kopretina 15.5.2009 17:35

Re: Kopretino

Tak většina protestantů (vyjma lutheránu) nikdy antisemity nebyla. Naopak Oliver Cromwell v 17. století byl filosemitou a křesťanským sionistou.

Vodnik 15.5.2009 17:49

Re: Kopretino

Rimskokatholicka cirkev se v historii nechovala k Zidum (a homosexualum a dalsim) vzdy pekne. Ale ja myslim, ze ta jedna omluva byla jasna, zretelna a neni duvod ji opakovat.

Od tohoto papeze cekali co? Opakovani teze omluvy? Omluvu za holokaust, se kterym nemaji rimsti katholici nic spolecneho? A neni pravda, ze by krestane, i rimsti katholici, neudelali za valky pro Zidy nic! Udelali mnohem vic nez museli. Skuhrat, ze to nebylo dost, jak nekteri nestydati Zide prevadeji, znamena (Vasimi slovy) skodit svemu lidu, protoze si lide reknou, co jsou ti Zidi za svoloc a nebudou rozlisovat, ze jen "nekteri Zide" drze vyzaduji vic popela na papezske hlave.

Symptomaticky Zidum ovsem nevadi, ze se papez neomluvil dodnes Srbum za genocidu, kterou na nich pachali Chorvati, na ktere se - na rozdil od holokaustu - primo podileli rimsti katholici, frantiskani (v Jasenovacu), ze Vatikan po valce tyto vrahy kryl a nepotrestal atd. atd. A Srbove tu nestydatost vyzadovat omluvy proste nemaji.

kopretina 15.5.2009 18:04

Re: Kopretino

Omluvu vyžadují jen někteří Židé, ne všichni Židé, jak jste poznamenal. Ano, Chorvati se dopustili genocidy za Srbech, to bylo zlo a společnost by to měla odsoudit. Jenže katolická církev čítá 1 miliardu věřících, je to nejpočetnější křesťanská církev, takže politici nebudou tlačit na Vatikán, aby se omluvil za genocidu Srbů. Vatikán za holocaustu Židům pomáhal, to je pravda, někteří katolíci byli za WW2 hrdinové, Irena Sendlerová, polská katolička zachránila 1500 Židů, nicméně někteří katolíci pomáhali nacistům uprchnout před spravedlností. Byl jím například Alois Hudal, který pomohl uprchnout Eichmannovi, Brunnerovi a dalším nacistickým zrůdám. Takže Vatikán kryl nejem chorvatské zločince, ale i některé nacistické zločince.

Thyronx 16.5.2009 0:49

Re: Kopretino

Americti prozidovsti evangelikalove zase kryli a podporovali zlocince Chenneyho a Bushe. Zda se, ze maslo na hlave maji vsichni. >-

kopretina 16.5.2009 15:52

Re: Kopretino

Jenže Chenney ani Bush nejsou zločinci jako nacisté, čo chorvatští zločinci. Ano, Bush udělal chyby, ale zločinec není.

Richard III. 14.5.2009 23:05

Nic proti židům, ale

Chovají se jako evropská levice neustále očekávající či dokonce požadující omluvy od Německa za světovou válku. Vše má jisté meze a křesťané, konkrétně římští katolíci, se vůči židovskému národu vyjádřili opakovaně a vyjadřují se stále. Ano, Křesťané a zekména katolíci se vůči Židům v minulkosti provinili, ale neustálými omluvami se nic nevyřeší, spíš se vůči Židům začnou katolíci znovu vymezovat.

D 47 14.5.2009 23:27

Re: Nic proti židům, ale

Ano, podle prirodnich zakonu si zide koleduji. Tezko rict, kdo se jich zastane.

Jakub S. 14.5.2009 23:52

Re: Nic proti židům, ale

Ty nevidíš, že je nás dost - ? Jsi slepý? A koleduje si někdo jiný, to může každý, kdo chce číst a vnímat, vidět. Neustále, programově, tvrdošíjně, sebevražedně... ne?

Joe 14.5.2009 19:20

Kopretino zase blabol, zadny zid nebyl zavrazden ve jmenu Krista.

Nacisti nebyli zadni pravoverni katolici.A kdy se zide omluvi za sve odpadliky s rukama od krve, Kaganovic, Trotski, Jagoda a spol?Kolik zidovskych komisaru postrilelo krestanu, zadam omluvu od zidu.

kopretina 14.5.2009 19:32

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Židé byli zabíjeni ve jménu "Církve", kterí němela s pravou Boží Církví Ježíše Krista nic společného. Nemluvím o nacistech, mluvím o pogromech, vyčleňování Židů ze společnosti, veřejné označování, zákaz výkonu povolání, Židé museli žít v ghetech. To se dělo Židům ve jménu katolické církve, to je fakt.Naproti tomu evangelikální křesťané, na rozdíl od katolíků a pravoslavných, nikdy nebyli antisemité. V USA a VB po nástupu Cromwella nedocházelo k antisemitským útokům.

Jinak nacisti samozřejmě neměli s křesťanstvím NIC společného. Nacismus byl novopohanské hnutí, které antisemitismus dovodlo do krajnosti.

Ano, hodne prvních bolševiků bylo Židů, to nepopírám, ale říkat, že každý Žid byl bolševik, je rasistické a antisemitské. Otázka byla, proč se odpadlí Židé dávali k bolševikům. Protože byli Židé v Rusku pronásledovaní a utlačováni a pak přišel Lenin a začal slibovat rovnost a ráj na zemi. Chcete omluvu od Židů? Tak napište israelské vládě a nebo, žijete-li v USA, napište nějaké americké židovské autoritě. Proč to píšete mně?

Antonín Hrbek 14.5.2009 20:42

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Vážená kopretino, samozřejmě máte pravdu v tom, že "Církev" nechal ve svém jménu zabíjet Židy, že je pronásledovala, označovala, uzavírala do ghet atd. Máte také pravdu v tom, že Židé viděli v bolševismu cestu k dosažení skutečné rovnosti. Ale to je neomlouvá.

Vzpomenula jste si však někdy Mt, 25, 25 "I odpověděl všechen lid, řekl: Krev jeho na nás i naše děti"?

Jinak s tím, že po Cromwellovi nebyly antijudaistické útoky si nejsem jistý a nemá čas to teď hledat. Ale vím, že v Německu byli antijudaisty i protestanti. A v ultrakatolické Itálii nebyli za fašismu Židé příliš pronásledováni.

Vážím si Vaši bojovnosti a zůstávám s pozdravem.

kopretina 14.5.2009 21:14

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Pane Hrbku, vím o tom zneužívaném citátu, který antisemité zneužívají. Nicméně Boží Syn řekl: "Otče odpusť jim, neboť nevědí, co činí". A to je pro mě rozhodující. Boží Syn odpoustil i tomuto zfanatizovanému davu. Apoštol Petr řekl: Vím bratři,že jste jednali z nevědomosti". Nevědomost hříchu nečiní. Je špatné, aby výkřik zfanatizovaného davu byl zneužíván jako obžaloba židovského národa. Vzpoměnte si na apoštola Pavla který řekl? že Bůh nezavrhl svůj lid, který si předem vyhlédl a "Co se se týká evangelia stali se Božími nepřáteli, ale vám to přineslo prospěch, ale co se týká vyvolení zůstávají Bohu milí pro své otce. Vždyť dary, Boží povolání jsou neodvolatelná.... Nakonec bude spasen celý Israel, ze Sionu vyjde Vysvoboditel, který odvrátí od Jákoba bezbožnost. Atd atd. Israelité zůstávají Bohem milovaným národem kvůli praotcům a Bůh Israele má s národem Israelským své plány. 

Cromwell nebyl antisemita ani antijudaista. Roku 1292 byli Židé vyhnáni z Anglie. A Oliver Cromwell dovolil návrat Židů do Anglie. Cromwell byl filosemita, Židy ochraňoval a byl dokonce i pro návrat Židů do Země Israelské. Cromwell byl křesťanský sionista. V Německu byli antisemité katolící a lutheráni. Ano, i lutheráni byli antisemité, Luther napsal odporné dílo "O Židech a jejich lžích" kde navrhuje spalovat synagogy, spalovat svitky Tóry, zabíjet Židy. Z tohoto "díla" vycházeli nacisté. Ale většina protestantů antisemity nebyli a nejsou. Já jsem nepsala o lutheránech, ale o evangelikálech. Evangelikálové nikdy nebyli antisemité. Evangelikálové Israel a Židy milují, podporují a brání proti antisemitským útokům. A lutehránská církev se Lutherových antisemitských  výroků vzdala roku 1984.

Antonín Hrbek 14.5.2009 22:10

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Vážená kopretino, v třicátých letech minulého století se v USA zvednula vlna antijudaismu - Kukluxklan organizoval antijudaistické akce, Henry Ford nechal vydat a rozšiřoval Sionské protokoly, na universitách zavedli numerus clausus pro židovské studenty, dodržovaly se tvrdé kvóty pro židovské přistěhovalce, takže mnoho Židů se nemohlo vystěhovat z Německa.

S pozdravem

kopretina 14.5.2009 22:46

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Ano, meziválečné období v USA bylo temné. Nicméně v USA NIKDY nedošlo k žádnému pogromu. Ano, USA zastavily židovské přistěhovalectví, což pro Židy ve 30. a 40. letech znamenalo rozsudek smrti. Nicméně USA v jiných obdobích se chovaly židovskému lidu dobře. Mezi roky 1880-1920 přijala Amerika 2 miliony Židů z Ruska. Po WW2 podpořili Američané v OSN vznik Israele a od 70. let USA Israel podporují. Jinak o Ku-Klux-Klanu a Henry Fordovi máte stoprocentní pravdu.

xy 15.5.2009 10:51

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Proč USA zastavily ve 30. a 40. letech přistěhovalectví Židů? Patrně proto, že mezi špičkami Jewish Agency a III. říše existovaly nějaké dohody, o kterých, pravda, většina evropských Židů neměla ani tušení. Vystěhovat se mohli jen do Palestiny, kde Ben Gurion plánoval stát Izrael. A to jenom někteří. A o tom, že JA ladila svůj program s vládou USA a prezidentem nemůže být pochyb, takže lze jen těžko tvrdit, že Američané milují židy protože tam NIKDY nedošlo k pogromu.

xy 15.5.2009 11:00

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Kopretino, za vznik bolševismu odpovídají ilumináti, které založil Adam Weishaupt 1.5.1776 (prvního máje-svátek práce;-D) Weishaupt byl žid a současně jezuita, který později vystoupil z katolické církve a venoval se infiltraci svého řádu do struktury svobodných zednářů. Jeho program je natolik protikřesťanský, genocidní a děsivý, že jej lze úspěšně zpochybňovat, bohužel se však krok za krokem realizuje. Když pomineme zdroje jako Oleg Platonov, prof. Nilus nebo Lazar Prokič, lze poukázat na knihu ruského politického vězně Solženicyna "200 let pospolu". Zde je doloženo, jaké procento židů žilo v roce 1917 v Rusku a jaké bylo ve strukturách sovětské genocidní tajné policie ČEKA a současně ve vedení bolševické strany. 

kopretina 15.5.2009 16:05

Re: Bohužel ano, Židé byli zabíjeni ve jménu Církve, respektive "Církve"

Nevěřím na ilumináty a různé konspirační teorie.:-)

Jakub S. 14.5.2009 19:33

Re: Kopretino zase blabol, zadny zid nebyl zavrazden ve jmenu Krista.

Chudáčku, ty máš v té hlavince sečku. Kdo ti ji tam tak nahustil? Dyť to je úděsný guláš. Ano, čítankový příklad jednoduchého příčinného myšlení jednoduchých nevzdělaných lidí: zločinec byl tlustý = za všecko můžou tlusťoši! Byl černoch = za všecko můžou negři! Byl Čech = za všetko možu čehúúúni! Byl vzdělaný = za vše můžou tí intelygenti!! atd. atd. atd. ... zoufalé.

Sigmund 14.5.2009 20:04

Re: Kopretino zase blabol, zadny zid nebyl zavrazden ve jmenu Krista.

Ale podobně zde píší i Vaši "přátelé",pane Jakube. Skupina teroristů něco provede a muslimům je zde pomalu vyhlašována válka.

Jakub S. 14.5.2009 23:13

No, ona to sakra není s k u p i n a . . . ale budiž, část, řekněme. Ano?

Kdo mne jen trochu zná, osobně či odtud, dobře ví, že kdo jakkoliv generalizuje a vidí vše černobíle, není můj přítel. Možná je někdy se mnou na jedné straně té či oné bitky, tak to prostě v zivotě chodí. Život je jeden z nejtěžších a nemá kafépauzy...

A tu válku už dávno vyhlásili oni (nikdo netvrdí přece, že  v š i c h n i  muslimi, že). Nekompromisní. Konečnou. Stačí mít oči a uši a myslet. Než bude pro naši nádhernou euroatlantickou civilizaci na anticko-židovsko-křesťanských základech pozdě. - Ite, missa est. Musel bych se rozmluvit na stránky, takže utrum.

Sigmund 15.5.2009 0:47

Re: No, ona to sakra není s k u p i n a . . . ale budiž, část, řekněme. Ano?

Píšete pane Jakube,že kdo vidí vše černobíle,není Váš přítel. Proč jsem tedy nikdy neviděl v nějaké takovéto diskuzi Vaši negativní reakci na některý z příspěvků Kopretiny? Nemám nic proti ní,myslím si,že je to v zásadě hodná dívka,ale dle mého soudu je to například právě ona,kdo tu generalizuje. Muslim je pro ní nadávka a opakovaná lež je pro ní často pravdou. Není to tím,že má podobný názor jako Vy? Proto,že jste "na jedné straně"? Mají tu probíhat diskuze a mění se to ve válku. Názory a teorie byly zaměněny za urážky a osočování. Mimochodem,přestože v mnohém nesdílím Vaše názory,obdivoval jsem Vás za jistý nadhled a vybraný slovník,ale v poslední době se i Vy necháváte strhnout  k urážkám druhých. Není to škoda?

kopretina 15.5.2009 16:04

Re: No, ona to sakra není s k u p i n a . . . ale budiž, část, řekněme. Ano?

Mýlíte se , milý Sigmunde. Negeneralizuji, neodsuzuji všechny muslimy. Odsuzuji pouze muslimské teroristy a muslimské extrémisty. Nikdy jsem nevyzývala k násilí proti muslimům, pouze kritizuji ty jevy islámu, které jsou hodné kritiky. Jestli jste četl články, které jsem nakopírovala anglicky, kritizovala jsem i katolickou církev, což mě jistě katolíci sežerou.

Sigmund 15.5.2009 18:34

Re: No, ona to sakra není s k u p i n a . . . ale budiž, část, řekněme. Ano?

Vy si to možná neuvědomujete,ale když jste rozčilená či spěcháte s odpovědí,opravdu hrubě napadáte kohokoliv,kdo zrovna neodpovídá Vaší představě "ideálního světa". A to často vyvolává reakci ještě hrubší od dalších diskutujících. A pak si tady všichni vzájemně nadávají a diskuze ztrácí smysl. V příspěvku jsem použil Vaše jméno,neb v diskuzích píšete často,ale neřekl jsem,že jste tu v tomto směru nejhorší. Článek jsem nečetl,anglicky neumím. Je milé,že kritizujete i někoho jiného než muslimy,ale byla by jste schopna i kritiky "do vlastních řad"? Nebo směr který vyznáváte je bez chyby? Uvidíme... ;-) 

kopretina 15.5.2009 22:53

Re: No, ona to sakra není s k u p i n a . . . ale budiž, část, řekněme. Ano?

Podívejte se,já jsem křesťanská sionistka, miluji Israel a židovský národ, modlím se za Israel a Církev, za porozumění mezi Israelem a Církví. Velmi mě rozčilují antisemitské výpady mnohých diskutujících. Já většinou hrubě nenadávám, píši názory a někteří jedinci mě hrubě osobně napadají. Ano, i mezi Israelci jsou taky darebáci, to nepopírám, ale odmítám systematické démonizování Israele, jak to dělají někteří diskutující.

Sigmund 15.5.2009 23:09

Re: No, ona to sakra není s k u p i n a . . . ale budiž, část, řekněme. Ano?

Když Vy také vidíte antisemitismus i tam kde není....No,nechme toho. Půjdu spát,vstávám brzy. Mějte se hezky