29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Martin 2.11.2006 10:30

Alexi, chovate se doopravdy jako male dite

tim jak se vztekate a odmitate jakakoliv pravdiva fakta odporujici vasi protizidovske nenavist. Za takovou nenavist ke Statu Izrael se "nestydi" uz ani Bin-Laden ci ruzne nacisticke skupiny. A dale velmi detinske od Vas je,ze musite mit vzdy za kazdou cenu posledni slovo.

kopretina 31.10.2006 6:23

Z teroristy OOP ( PLO) milovnik SIJONU-1.ČÁST

"Nedříme, Nespí ten, který ostříhá Izrael, zpíval bývalý terorista OOP Walid Shoebat před zaástupem studentů v Torontu, z níž mnozí byli Židé.Návštěva walida Shoebata a Tovia Singera z Izraelského národního rozhlasu byla nejčerstvější akcí bývalého teroristy, který se dal nyní na cestu Židé a Sijon.Walid se narodil muslimskému otci a matce, která původně byla křesťanka, později konvertovala na islám.Dětství prožil hlavně v oblasti Betléma.Jeho rodiče se seznámili, když Walidův otec studoval v USA, později se vrátil do rodné oblasti. Brzy po šestidenní válce dal otec studovat Walida na betlémskou školu a Walid vzpomíná: První věc, kterou mě naučili, bylo nenávidět Židy. Nikdy nezapomenu na píseň, kterou jsem se ve škole naučil: Arabové jsou naši milí, Židé naši psi. Vychovali mě v radikální islámské víře a krmili mě tím, že Svatá země bude osvobozena až budou Židé vyhlazeni ve způsobeném masivním krveprolití. Tato výchova zabřehla Walida do různých teroristických aktivit.Studoval psychologii, aby uměl v lidech vychovávat krvelačné bestie. Když jsem viděl lynčování 2 izraelských vojáků v Ramallaáhu, věděl jsem, co cítili, říká Walid Shoebat.Walid vzpomíná, že jeho nenávist nebyla dána nacionalismem nebo touhou po sebeurčení, nýbrž radikální islámskou výchovou. Nebyl jsem pouze teroristou, byl jsem terorizován vlastní výchovou přiznává Walid.V 18 letech, když měl Walid dkrouceno pár měsíců v izraelském vezení, odjel Walid studovat do USA. Zpočátku své protižidovské cítění nezměnil ani o píď.Ale jeho proměna nastala r.1993, když se oženil s americkou katolickou křesťanskou.Walid chtěl, aby přestoupila na islám, tvrdil, že Židé překroutili písmo. Ona ho požádala, ať svá tvrzení doloží.Walid souhlasil a začal studovat dějiny z obou stran a nezaujatě. Začal paralelně studovat Bibli a Korán a zjistil logické rozpory. Buď Židé skutečně překroitili Písmo (jinak není možné, ža by Bůh stal na straně spravedlivých) a nebo se mýlí Korán.

kopretina 31.10.2006 6:33

Re: Z teroristy OOP ( PLO) milovnik SIJONU-2.ČÁST

A právě tehdy jsem začal vidět, že židovský národ je se svou zemí duchovně spojený a dodává Walid Shoebat. Walid Shoebat se svěřuje: Jak je možné, že Allah je skutečný Bůh, když šestidenní válka skončila drtivým vítězstvím Izraele, největším od Jozuova dobytí Jericha.Navíc izraelská vítězství, která na rozdíl od muslismkých dobývání, jenž mnohdy nesla znásilňování a sloupení, přinesla národům pokrok a svobodu bez rozdílu náboženství říká Walid. Zanedlouho se dal na cestu smíření, dal za pravdu své ženě. Hluboce si příje, aby mi ten izraelský voják, kterého jsem málem zabil, odpustil říká izraelskému rozhlasu Walid Shoebat.Brzy začal své nové poznatky rozšiřovat mezi skupinu dalších mladých muslimů. Shoebat, sám nyní evangelikální křesťan, říká, že považuje za tragické, když i mnozí arabští křesťané, volí nenávist k Židům. Walid se rozhodl pokračovat dál ve svém úsilí. Na závěr doporučil Izraeli, aby neustával v boji a rozložil Hamas a Islámský džihád a Singerovi z izraelského rozhlasu odpovídá: Váš Bůh je velký Bůh a vaši lidé a země také. Nenechte se oslabit národy světa, kteří vás chtějí oslabit a vzít vám vaši zemi.

Lukas 31.10.2006 21:28

Re: Z teroristy OOP ( PLO) milovnik SIJONU-1.ČÁST

Shebat ma rozum, pochopil, ze byt proti Izraeli znamena stavit se proti B-hu.

kopretina 30.10.2006 22:14

TRAGICKÉ OSUDY MNOHA IZRAELCÚ, autor Břetislav Olšer napsal

životní osudy mnoha Izraelců v díle Jaké mají Izraelci geny? Předkládám úryvek z díla. 1)Osud Petra Bachracha- narozen v Opavě, žije 60 let v Izraeli.Během holocaustu mi povraždili celou rodinu,přežil jsem jen já. Bojoval jsem ve všech arabsko-izraelských válkách, v jedné z nich padl i můj provorozený syn. Moje snacha Sigi pochází z jemenitské rodiny, která uprchla spolu s dalšími tisíci jemenskými Židy z Adenu do Izraele před arabským vyhlazovaním...2)Osud Kurta Lanzera, narozen v Ostravě, žije 59 let nedaleko Haify-Z naší třicetičlenné rodiny jsem se během holocaustu zachránil jen já a moje matka, bojoval jsem jako parašutista v první paradesantní brigádě Izraele, já moje žena, syn i dcera bojovali se zbraní v ruce v Izraelské armádě,3)Příběh Eliho Sadrika-narozen v Jeruzalémě, jeho prarodiče pocházeli z Basry-Moji předkové před 100 lety uprchli z Basry spolu s dalšími tisíci iráckými Židy do Palestiny, jinak pči nepřežili arabský teror.Všichni jsme toužili po návratu do země našich předků, všichni uděláme vše proto, aby už nikdy nebyly pogromy, ani II. holocaust, svou zem ubráníme...4)Osud Kobiho Rožanského z Ramat Hasharon, který žije se svou ženou Channou Ringovou (narozenou v Českém Těšíně)

Muj deda uprchl spolu s desetitisici jinými Židy z před pogromy z Ruska. Moje žena a její matka přežili Osvětim jen proto, že se dostali na Schindlerův seznam. Zbytek rodiny nacisti zavraždili.

Je morálním právem Izraele bránit se vyvražďováním. Stát Izrael je garancí ohrožených Židů kdekoliv na světě, nepřátele Izraele s.re že již nemohou podle libosti chodit na pogromy či zabíjet si Židy podle libosti.

kopretina 30.10.2006 21:45

Být 500 milionů Židů proti 5 miliónu Arabů-1.ČÁST

Připomínám zde článek Oty ULČE, www.otaulc.com"Být 500 milionů Židů proti 5 milionů Arabů". Autor se zamýšlel nad vizí, jak by to vypadalo, kdyby bylo 500 miliónů Židů proti 5 milionů Arabů. Realita je ale opačná, Izraelitů je 5,5 miliónu, pouhá jedna tisícinka pozemšťanů, ale je na ně vidět a to nejen se zbraní v ruce. Izraelité jsou zcela v první v počtu univerzitně vzdělaného obyvatelstva, v počtu vědců per capita (145 na 10.000, v porovnání s 85 v USA,  70 v Japonsku, 60 v Německu), v množství uveřejňovaných vědeckých publikací, s počtem 3.500 high-tech společností na tak malém prostoru jsou druzí za kalifornským Silicon Valley. Ekonomie Izraele-100 miliard dolarů je větší, než-li ekonomie všech jejich sousedů na tak malém prostoru. Bez přírodních zdrojů se podařilo Izraeli vytvořit o mnoho převyšující úroveň, než-li v krajinách nasáklých ropou.

V muslimském světě to vypadá jinak. V roce OSN vydala OSN podrobnou studii, jíž se z pochopitelných důvodů dostalo pramalé publicity. Zabývala se socio-ekonomickým rozvojem regionů kdekoli na světě a arabský region nedopadl příliš uspokojivě. Například podle kritéria gramotnosti, postavení žen a využití všeobecného potenciálu. Závěrečná diagnóza, muslimský svět, 22 států (od arabské ligy, po Mauretánii, Irán atd.) s více než 300 miliony je v podstatě tzv. dysfunctional (chabě si počínající).

V demokraciích si musíme potýkat s tím, že za řadu problémů si můžeme sami.Radikální Arabové mají vše jednoduché. Buď za problémy může USA nebo Izrael. Dřívější Pan-Arabismus od 1947-1979 (Nevyhlášená válka-listopad 1947/konec dubna 1948-Arabové zabili 1.800 Židů, ale Židé se ubránili, Válka za nezávislost-15.5.1948/podzim 1949,padlo 6.500 Židů, Židé se ubránili, Sinajská válka-říjen 1956, Šestidenní válka-červen 1967, Jomkipurská válka-říjen 1973) byl poražen a Anvar Sadat nepřátelství ukončil. R.1978-79 podepsali mírovou smlouvu Menachen Begin a Anvar Sadat, Izrael vrátil celý Sinaj,včetně

kopretina 30.10.2006 21:48

Re: Být 500 milionů Židů proti 5 miliónu Arabů-2.ČÁST

ropných polí a Egypt uznal právo Izraele na existenci. Pan-Arabismus byl vustřídán Pan-Islamismem (teroristické útoky v Londýně, NY, Madridu, Bali, Sinaji, Jordánsku, Izraeli). V závěru radikální islamismus podkopává pokrok v muslimských zemí, je hrozbou nejen pro Židy, křesťany, ale i slušné muslimy.

Lukas 31.10.2006 21:27

Re: Být 500 milionů Židů proti 5 miliónu Arabů-1.ČÁST

Zajimavy clanek.

Jiri Janecek Seattle USA 30.10.2006 21:24

Lieberman - Israel's No. 1 fascist has been upgraded to deputy prime minister and minister

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3321341,00.html  - Olmert views the addition of Lieberman and his new-fascist party to the government as a lifesaver for his faltering coalition, for Israeli society this move is akin to a death sentence to the chances for peace, democracy, and civil and human rights. Zkuste si dat na google - Lieberman Israel

atd - co Yehuda pise je velice mirne/diplomaticke - jini Israelsti novinari - jsou mnohem primejsi - Lieberman je fasista prvniho radu - jeho cil je etnicky vycistit Araby - jak ho to naucili v Rusku a SSSR re cistky zidu. Saronovu a ted Olmertovu vladu jinak nez fasistickou nazvat nejde. A to se tam tahne 6 let za podpory desitek miliard rocne z USA a EU.

Lieberman declared that it is essential to escalate the campaign against the axis of evil (Iran and other countries), so that under the cover of such escalation he would be able to implement his racist plan to remove tens of thousands of Arab citizens from the country.

Zde je zajimave jak neo-nackove pouzivaji ty same vyrazi jako BuSahronisti v USA - skoo to vypada ze ty projevy pise ta sama instituce.

kopretina 30.10.2006 21:24

Izrael má morální právo žít i zabíjet v sebeobraně

V rámci diskusí o legitimitě či nelegitimitě obraných vojenských operací proti teroristům z Hizballahu dochází k neuvěřitelné dezinterpretaci pojmu agresor, obránce, spravedlnost, nespravedlnost. Především ze strany evropské levice jsme mohli slyšet výzvy "zastavme palbu. Tento primitivní appeasement a vůlgární antisemitismus nevyjadřuje touhu po vyřešení konfliktu a už vůbec ne nastolení spravedlnosti. Právo žít jako svobodný člověk bohužel nené samozřejmostí dnešního světa. Právo žít je právem každého národa, jedná se o morální právo a ukládá morální povinnost bránit se vůči tomu, kdo toto právo respektovat nechce. Je až skandální do jaké role je Izrael usurpován ze strany především levičáků, antisemitů a tzv. antisionistů. Je skandální, jak bývá ze strany židobijců Izrael hanoben, usurpován do rele agresora. Izrael je v podstatě jediným ostrůvkem svobody na Blízkém východě, paradoxně si to uvědomuje většina lidí přející si smrt Izraele. Žádný představitel okolního muslimského státu nemohl říci, že by si žil lépe a svobodněji, než-lidé v Izraeli. Jejich režimy jsou progarmově nastaveny na omezování lidských svobod, náboženskou netoleranci. Izrael žije, protože vlastní účinné zbraně a statečnou bojeschopnou armádu (IDF). Ať se to někomu líbí nebo ne, Izrael má morální právo zabíjet své nepřátele. Je tu i jeden aspekt,před WW2 bylo Německo součástí mezinárodního práva, jenž téměř vyvraždilo židovský národ. O to samé se pokoušejí i teroristé z Hamasu, Hizballahu a Islámského džihádu. Proti těmto fanatikům se Izrael brání.

Jiri Janecek Seattle USA 30.10.2006 21:29

Izrael má morální právo žít i zabíjet - maskrovat - je to vyvoleny narod na ktery mezinarodni prava neplati

The irony of fate is that while marking 50 years since the massacre, again racism has the upper hand and Avigdor Lieberman joins the government - a politician who rejects Arab citizens' civil rights and calsl for expelling them from the country.

The massacre in Kfar Qassem was carried out under the cover of a war that Israel, along with Britain and France, launched on the very same day against Egypt, which was then described as the "center of evil."

čtenář 30.10.2006 21:44

Re: Izrael má morální právo žít i zabíjet - maskrovat - je to vyvoleny narod na ktery mezinarodni prava neplati

Až podobné články začnou vycházet v islámském, respektive arabském světě, s odsudkem násilností páchaných Araby, respektive muslimy, vůči Izraelcům a ostatním lidem, kdekoliv na Zemi, pak teprve budu tyto dnešní články brát za bernou minci. Do té doby - ani ťuk.

chetgar 31.10.2006 12:15

Re: Re: Izrael má morální právo žít i zabíjet - maskrovat - je to vyvoleny narod na ktery mezinarodni prava neplati

jenže ono je mnohem snadnější ukazovat na židy a amíky, kteří každodenně stojí za smrtí arabských civilistů. u nás se ostatně po válce taky nepsalo o tom, kolik českých takypartyzánů si vylilo zlost na německých civilech při divokém odsunu, ale o tom, jak zákeřní werwolfové zabili poctivého českého dělníka holubičí povahy...

kopretina 30.10.2006 21:55

Re: Izrael má morální právo žít i zabíjet nepřátele v sebeobraně

Násilnosti Arabů na Židech-1921=první mohutný protižidovský pogrom-několik desítek mrtvých Židů, 1922=další protižidovský pogrom, 1929=Arabové nepadli Židy u Jeruzalémské východní zdi, masakry Židů v Safedu a Hebronu (v Hebronu zabito 133 ortodoxních Židů,přes 400 zraněno), 1935 a 1937 při arabských násilnostech zabito stovky Židů. R.1942 mufti Husejni navazuje přátelství s SS-Reichsfuehrem Himmlerem, správcem likvidačních táborů-Husejni žádá vyhlazení všech Židů. 1948 při arabských násilnostech pobito 1.800 Židů. Po vzniku Státu Izrael (14.5.1948) byli Židé přepadeni 5 arabskými armádami, mnohem početnějšími a lépe vyzbrojenými, zabito 6.500 Židů, Židé se ubránili, Válka za nezávislost skončila na podzim r.1949. Útoky fejadinu pokračovaly 50.,60.,70. léta. Protižidovský terorismus vyvrcholil v 70.letech, únosy izraelských letadel ze strany Palestinských Arabů, 1972 masakr izraelských sportovců v LOH Mnichově..., trocha objektivity by Vám neškodila.

JS 30.10.2006 14:16

docela sympaticky hoch

Proste plati prislovi na hruby pytel hruba zaplata. Vsimneme si ale, ze porad jeste nezada nahnani Arabu do more. Myslim ze Zide snad ani nevedi co je to extremismus. Maji se jeste od sousedu co ucit.

Alex Juchelka 30.10.2006 14:44

Re: docela sympaticky hoch

Sympatický proto že je Žid, nebo sympatický proto, že je antisemita? :-/

AeroKarel 30.10.2006 16:18

Re: Re: docela sympaticky hoch

Nebo protože evidentně hovoří jedinou řečí, které ručníkáři rozumí?

Alex Juchelka 30.10.2006 17:04

Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Myslíte tou samou řečí, kterou promlouváme k ručníkářům v Iráku, nebo v Libanonu?

Nevím, nevím...

Těžko si dnes můžeme představit horší politiku, než to, co na SV předvádí dynamické duo USA-Israel. To nemá nic společného s pravicí, nebo levicí - stačí se podívat na 'výsledky'.

AeroKarel 30.10.2006 17:21

Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Ale dovedu si představit horší ........ Holt co jste začali, musíte dodělat.

Alex Juchelka 30.10.2006 17:33

Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

No, pokud narážíte na Irák, tam již není co dodělávat - doděláno (v tom nejsmutnějším slova smyslu) jest! Zbývá jen se modlit, aby nepoučitelní diletanti v čele naší vlády nenapadli Irán...

čtenář 30.10.2006 18:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Ono to v té demokracii není snadné, Alexi. Muset myslet na volby, na proměnlivou náladovost veřejnosti a ve válce (to je skutečná válka) mít za zády takové remcaly, narozdíl od nepřátelské strany, to je pak zatraceně těžké dostát svým povinnostem. Měli byste se v Americe všichni zamyslet nad sebou a nad tím, co vás ve světě ohrožuje, protože jste to byli vy, obyčejní Američané, kdo byli napadeni, zabiti a zraněni. Proto lidé, o něž byste měli stát, stojí za Amerikou.

Alex Juchelka 30.10.2006 19:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Máte naprostou pravdu čtenáři - není to v té demokracii snadné. Jsem přesvědčen, že kdyby zde byli u vesla někteří 'demokraté' ze Psa, byli bychom my 'remcalové' již dávno násilím vyexportováni na Kubu nebo do Severní Koreji... :-/

Rovněž - nálady zdejší veřejnosti se zde opravdu mění - co se Iráku týče, tak se neustále zhoršují a pokud republikánský president s republikánským Kongresem a Pentagonem, kterému prý jen stačí říct a dostane vše, co potřebuje, tzn. v situaci, kdy jedna strana vládne prakticky bez významné oposice a vojáci se nemohou vymlouvat na civilisty, situaci nezvládá, tak to skutečně nebude asi vina voličů, ale diletantů na nejvyšších místech, nemyslíte? Zde by mě opravdu zajímaly Vaše konkrétní vývody a analýza toho, jak současných pár remcalů znemožňuje 'dobrákům', kteří na základě lží napadli a okupují cizí zemi, dovést do konce jejich altruistické plány...

Na závěr - už jsem to zde psal několikrát, ale vidím, že to stále některým nedochází - v letadle, které tenkrát v září spadlo v Pennsylvánii, zemřel i náš známý. Přesto Vám děkuji za to, že jste mi připomněl, že jsme to byli my, kdo byli tenkrát napadeni... Možná byste se divil, kolik lidí, kteří byli, na rozdíl od většiny zdejších přicmrndávačů, tehdejšími událostmi skutečně postiženi, by o takové 'zastánce' Ameriky, které zde zmiňujete, a k nimž se zřejmě sám řadíte, asi moc nestálo...

čtenář 30.10.2006 19:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Ad odst. 1) bez komentáře

Ad Rovněž)  - nepsal jsem o "pár" remcalech v USA, ale o všech tamních remcalech (ať jich je, kolik chce). Moc dobře si vzpomínám na protiválečné demonstrace v době vietnamské války a na pozdní pochopení jejich protagonistů, oč vlastně šlo.

Ad závěr) - o čem píšete, to nemohu samozřejmě ověřit, což víte :-) a tak za sebe - nestojím za Vámi a za těmi, které tu zmiňujete a kteří o můj postoj nestojí. Samozřejmě stojím za "zbytkem" Ameriky.

P.S. - v reakci na Váš poněkud nadutý a arogantní způsob Vás mohu upozornit, že jste to nebyli pouze vy, kdo byli (a to nesčetněkrát) napadeni.

čtenář 30.10.2006 19:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Jo, ještě něco: je velice půvabné číst, jak si stěžuje na vyexportování člověk, který navrhuje vyexportování obyvatelstva jednoho celého státu. ;-D

Alex Juchelka 30.10.2006 20:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

To by nebyl čtenář, aby si aspoň jednou nezmířil pod pás, že ano... :-/

Vždy jsem tvrdil, že Nový Israel je pouze pro dobrovolníky a ústava by zaručovala stejná práva pro všechny, nejen pro židy. Násilné přestěhování odmítám. Jak jinak by tam ti lidé mohli být šťastní a vyléčit se ze své zloby? V USA je nyní bývalý israelský voják, který vypráví o způsobech, jakým bylo na okupovaných územích zacházeno s Palestinci. Otřes...

čtenář 30.10.2006 20:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

No, mezi námi těžko bude možná shoda. Já prostě nemíním nikým cloumat tam, či jinam. Nemíním nikam přesouvat Palestince, čekám, kdy se konečně mezi sebou domluví a začnou s budováním skutečného státu, kdy konečně převezmou za sebe zodpovědnost. S tou dobrovolností přestěhování do "Nového Izraele" to bylo zpočátku jinak, ta se objevila až v pozdějším stádiu speditérského úsilí.

To by nebyl Alex, aby si aspoň jednou nezamířil pod pás, že ano.... :-) Bývalý izraelský voják v USA vypráví o způsobech ...... Otřes...... Jo, otřes, nikdo si tu nemůže ověřit, jestli to je nebo není bývalý izraelský voják, ani o čem vypráví. Ale "informace" se "podá" a uzavře slůvkem - Otřes..... Na Lubjance by to lépe nevymysleli. ;-D

Alex Juchelka 30.10.2006 21:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Čtenáři, já jsem také myslel, že se na SV mohou Palestinci s Israelem časem dohodnout. Po Libanonu si to již nemyslím. Ti lidé (Israel) svým barabarstvím dokázali, že do té oblasti ve své současné inkarnaci prostě nepatří a nebudou tam nikdy žít v klidu.

Přestěhovat poslední přistěhovalce, kterých je zároveň nejméně je logisticky a právně nejvhodnější, jistě chápete, že to je snazší, než přestěhovat arabské sousedy Israele... Nikdy to jinak, než dobrovolně nebylo. Nejde mi o to Israel plošně potrestat, ale umožnit slušným Israelcům život v míru, aniž by museli krást, zabíjet a dostávat donekonečna almužny.

S Israelským vojákem v USA to nená žádná podpásovka. Stačí projít tiskem a můžete si o něm informace najít (jmenuje se Yehuda Shaul). Nenapadlo mě ani ve snu, že byste mi nevěřil... :-/

kopretina 30.10.2006 21:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Nesmysl. Území Eretz Jisrael patří Židům, své genocidní plány zde opakujete pořád dokola, Vaše protižidovská zášt Vám zatemňuje mysl, jakákoliv fakta, která nejsou antisemitská odmítáte. Izrael patří mezi nejvyspělejší státy, viz článek Oty Ulče www.otaulc.com "Bát 500 miliónu Židů proti 5 miliónu Arabů"Právo a spravedlnost je na straně Izraele.

Alex Juchelka 30.10.2006 22:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Můžete mi prosím svými slovy napsat, která část mých plánů je genocidální?

Myslím, že používáte slovo, jehož význam Vám uniká. To, v kombinaci s Vaším obhajováním neobhajitelného (Israele), působí IMhO velmi hloupě...

kopretina 30.10.2006 22:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch

Genocidiální znamená plány na vyhnání nebo zabití. Dle mého názoru,nemáte právo vyhánět Židy z jejich země- Státu Izrael.