28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 4.12.2009 19:00

Spojené státy nemají, pokud se týká SV, už co nabídnot. Prokaučovaly to.

Kobylka Lajda 4.12.2009 21:01

Re: Spojené státy nemají, pokud se týká SV, už co nabídnot. Prokaučovaly to.

Nechceš se role kouče ujat Ty? Určitě nějaké řešení máš v rukávě!;-D;-D;-D;-D

Harpyje 4.12.2009 18:46

Když čtu

"tuto výměnu názorů", tak se nestydím za to, že jako křesťanka nepodporuji homosexuály.

kopretina 4.12.2009 19:02

Re: Když čtu

I já jako křesťanka homosexuály nepodporuji, je to hřích, tak praví Bible a také pravý křesťan musí podporovat Israel a židovský národ. Všechno co milujeme je židovské: Písmo, patriarchové, proroci, Ježíš, panna Marie, apoštolové. Pravý křesťan nemůže být antisemitou.

Thyronx 4.12.2009 19:21

Re: Když čtu

Muze pravy krestan lhat?

kopretina 4.12.2009 19:24

Re: Když čtu

Vždyť nelžu. Lžeš ty.

Thyronx 4.12.2009 19:30

Re: Když čtu

;-D;-D;-D

kopretina 4.12.2009 19:24

Re: Konec anonymity na lidovkách

Harpyje, víte o tom, že kdo bude chtít přispívat na diskuse do Lidovek, bude se muset PODEPSAT. A to je správné, ubude naci-bolševické špíny. Ještě bych toto pravidlo chtěla uzákonit zde na Neviditelného Psa. Kdokoliv by chtěl napsat jedno jediné písmenko sem do diskuse na Neviditelného Psa, měl by se podpsat. Viděla byste jak by se zvýšila úroveň diskuse. Lidovky měly pokrk číst hnusnou nenávistnou špínu. Pan Wagner by měl také zavést konec anonymních diskusí. I na diskusi Mladé fronty Dnes se musejí lidé podepisovat, tak soudruzi odtáhli na Novinky čo naci-bolševický server soudruha Stwory zvědavce. Fakt si přeji konec anonymní diskuse i zde na Neviditelném Psu.

Harpyje 4.12.2009 19:26

Re: Konec anonymity na lidovkách

Souhlas.

Jeden Normalizační 4.12.2009 20:43

Re: Konec anonymity na lidovkách

Neberte to osobně, ale jako komentář k opatření LN :   Reportér klade uctivé otázky soudružce Husákové na průběh jejího dne, jí -  jako prosté pracující ženě. Soudružka Husáková se zápalem hovoří, ale pořád nějak dokolečka. V pět ráno vstanu a běžím umýt přirození, v sedum se nasnídám a utíkám umýt přirození,  než odjedu do práce v osum skočím umýt přirození, po návratu z práce domů jdu opět hned umýt přirození atd.  Uctivý soudruh redaktor se posléze přece jen osmělí a podotkne - ale soudružko Husáková, nepřeháníte to trošku s tou osobní hygienou. Soudružka Husákova na to rozčíleně odsekne - jaká osobní hygiena ? To tam mám to přirození, co nám lidi furt malují na branku, snad nechat ?

  P.S. Chlaďte tedy obě své nadšení z opatření LN.

Harpyje 5.12.2009 8:33

Re: Konec anonymity na lidovkách

(Y)

g 8.12.2009 22:14

Re: Konec anonymity na lidovkách

kolikrát již tuto ohavnou židovku někdo nakopl do riti, když ji furt vystrkuje?

Sven Australan 6.12.2009 7:26

Re: Konec anonymity na lidovkách

 Jmenuji se Sven Francis Rehulka (původně Svatopluk František Řehulka) narozený 1941 v Praze, žiji už skoro 40 let v Austrálii a jsem křestan  ( i když nedokonalý).   S Kopretinou v mnoha případech souhlasím, specielně v tom, že píši-li své názory, mají být podepsané. Vím, namítnete, že se mi to lehko říká, když žiji na druhém konci světa, ale ono i tady je mezi tak zvanými krajany dost bolševíčků i fašounů, taktéž i mezi rozenými Australany.  Každopádně, anonymitu považuji za zbabělost, nechceš-li svůj názor podepsat, drž hubu !

kopretina 6.12.2009 14:51

Re: Konec anonymity na lidovkách

Vy jistě znáte mé jméno, milý Svene, pokud chcete kontaktujte mě na email zviah@seznam.cz a pak Vám sdělím můj osobní email. Mohli bychom si dopisovat, co říkáete?

KOBYLKA LAJDA 4.12.2009 20:59

Re: Když čtu

Musím se zastat homosexuálů, jsou to přece také lidé stvoření Bohem, lidstvo se od dob biblických velmi rozmnožilo, rozrůznilo, změnilo ....není možno je omezovat. To není úchylka, ale vrozená dispozice, daná od kolébky, tedy záměr boží. Potlačování orientace nevede k ničemu dobrému, nutí lidi se skrývat, být pokrytci, potlačovat svou podstatu. Nás zas vede strach ke skrývání se pod anonymními nicky. Ten ve mně přetrvává z doby komunismu a měla bych docela obavy, zda by nějaký nenávistník si nedohledal skutečnou identitu a pak se nemstil. Naše společnost k takové míře kultivovanosti, kde se ctí i opačné názory, ještě nedospěla.:-(

Jakub S. 4.12.2009 21:37

Re: Když čtu

Podpisuju naprosto poslední větu, resp. shrnutí. Nedospěla, určitě ne.

kopretina 5.12.2009 0:07

Re: Když čtu

Ale já neříkám, že bych omezovala či perzekuovala homosexuály, to by bylo špatné, jen si myslím, že je to hřích. Ale i homosexuálové budou spaseni, protože skrze prolitou krev Našeho Pána Ježíše Krista budeme zachráněni VŠICHNI.

jája 4.12.2009 22:44

Re: Když čtu

a kdo ty evropské židy ve středověku nacpal do městských ghet, a kdo jim neumožnil provozovat řemesla a některá povolání? kdo tvrdil, že obětují křesťanské děti, no kdo jiný nežli křesťané a to ti nejpravější

kopretina 5.12.2009 0:05

Re: Když čtu

To bylo dřív, nyní je situace jiná, ano, někteří křesťané stále Židy nenávidí, ale velké části křesťanů Židé nevadí, někteří naopak Israel a židovský národ podporují.

A v současnosti jsou nevětšími nositeli antisemitismu někteří muslimové. V muslimských zemí můžeme nalést spisy Mein Kampf, Protokoly sionských mudrců, Turnerovy deníky, filmy o rituálních vraždách, které údajně páchají Židé na muslimech. Křesťanský antisemitismus se rozšířil do muslimského světa.

dhimmi 4.12.2009 21:18

Re: Když čtu

To já proti homosexuálům nic nemám.Spíš mi vadí politické názory některých gayů,jako je např. Thyronx.

Thyronx 4.12.2009 21:59

Re: Když čtu

Takze ty jsi vlastne takovy liberalni komunista! ;-D;-D;-D

Harpyje 5.12.2009 8:32

To jsem měla na mysli.

Ani ne tak obsah, jako forma.

dhimmi 4.12.2009 16:11

Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

 před saudským králem se  Hussein málem plazil po zemi.Teď se jasně ukazuje,že američtí Židé ,kteří volili tohoto polomuslima,polokřesťana a polokomunistu si svou volbu moc dobře nepromysleli, prostě nikdy nepochopím,jak vůbec mohli občané USA dát přednost tomu slizounskému chamberlainovci,před válečným hrdinou.

Thyronx 4.12.2009 16:34

Re: Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

"prostě nikdy nepochopím,jak vůbec mohli občané USA dát přednost tomu slizounskému chamberlainovci,před válečným hrdinou"

1) Na rozdil od Tebe Americane zazili 8 let vlady Republikanu vedenych Bushem

2) Palinova

To jen v kratkosti, pro polointeligentniho komunistickeho, cechackovskeho blba, jako jsi Ty! :-)

dhimmi 4.12.2009 17:05

Re: Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

No tys mi to teda nandal,tlusťochu.;-D

Jakub S. 4.12.2009 17:08

Re: Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

V tomhle má T. celkem pravdu. A já bych jednou rád věděl, jak opravdu Židé v US volili... lze se to někde +- dozvědět?

kopretina 4.12.2009 17:23

Re: Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

No Židé v USA volili ze 78% Obamu, který není tak proisraelský jako Bush.  I když Obama není antisemita, slíbil, že bezpečnost Israele (z hranic 1967) je pro USA prioritou.

Erich 4.12.2009 17:39

Re: Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

Jinak reseni problemu s neposlusnym obyvatelstvem je jednoduche :

Po soustředění obyvatel do enkláv - strategických vesnic, pak všechno, co se hýbe za hranicemu jejich perimetru, zlikvidovat. Pokud by čistící akce byly podniknuty s dostatečným početním nasazením a brutalitou, neměla by operace trvat déle než 18 měsíců.

Pokud chcete protestovat, že tato představa je nehumanistická, kulturné povýšenecká, brutální, bezohledná k místním tradicím a pámbu ví, s jakou kritkou a opovržením ještě může někdo přijít, pak vězte, že máte pravdu, ale pokud chceme, aby náš způsob života přežil, pak jde o pravdy irrelevantní

kopretina 4.12.2009 17:49

Re: Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

Proč takové řešení, psal již o něm jednou pan Lahav. Arabové žijí v Israeli a musejí dodržovat israelské zákony. Pokud by Židé chtěli žít na palestinském území, tak by museli dodržovat palestinské zákony. Psal jste, že pana Lahava uznáváte, tak to je rozumný návrh. U nás také žijí národnostní menšiny Veitnamci, Romové, hrstka muslimů a Židů a ti všechni MUSEJÍ dodržovat NAŠE zákony. Shrnu-li to, Arabové, kteří chtějí žít v Israeli, musejí dodržovat israelské zákony a Židé, kteří by chtěli žít na území Palestinského státu by dodržovali palestinské zákony. To je přece naprosto správný a vyvážený postoj.

Erich - ulhany 4.12.2009 18:08

Re: Setkání Obama-Netanjahu bylo napjaté,zato

Pujcil jsem si to od Neumanna, patrilo to Afghancum a ja s timhle resenim, na rozdil od Jakuba vubec nesouhlasim - provokace z me strany. Jenze mate a zaroven nemate pravdu. To co pisete zni logicky, jenze pokud jste cetla predstavy Izraelcu, posledne 10 bodu Bibiho, tak pro izr.zidy je neprijatelne zit dle zakonu palestinske strany. Zide zijici na uzemi Pal.statu nechteji dodrzovat kolikrat ani Izr.zakony, natoz pak palestinske. To je ten problem. Jinak by to bylo urcite jeden z kroku ke stabilizaci problemu. Ale najdete si 10 bodu Bibiho a Feiglina, za kazdy bod si dosadte neco konkretniho - pak uvidite, ze palosum se upira napr i elektronicka komunikace. Cetla jste??  To ma Y Lahav za takoveto napady, pod ktere se tentokrat rad podepisu.