29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

GLOSY: Nejenom o Ukrajině

Co to dnes znamená „stát na straně Západu“? Podporovat multi-kulti? Podporovat nesmyslnou imigrační politiku? Podporovat přiblblé pochody homosexuálů? Podporovat regulaci žárovek a vysavačů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 3.9.2014 10:28

Tak demokrat? :-)))

B. Rybák Datum: 2.9.2014 15:42

Neexistuje větší ohrožení hyperzadluženého a vymírajícího "západu", než nyní už velmi reálná možnost jeho úplného ovládnutí morálně relativistickou (egoistickou), elitářskou (nedemokratickou), multikulturní, politicko- korektní, "zelenou (nehumánní)", o sociální a "pseudo-podnikatelský" parazitismus se opírající, konkurence neschopnou a při tom po světovládě toužící "novou levici"! Zápas s ní je morální povinností každého demokrata, každého vlastence a každého opravdového stoupence "západní kultury"!

J. Václavíková 3.9.2014 10:30

Re: Tak demokrat? :-)))

Tihle ,,demokraté" ovšem nesnesou jiný než svůj politický postoj. A v boji proti jiným názorům jsou schopni se spojit i s ďáblem. A říkají si Svobodní :-))))))

J. Urban 2.9.2014 22:42

Prů§er, Štěpánku! Ten prohnilý Západ

tj multi-kulti, hippies, gayové a lesby jsou pro Litvu, Lotyše, Estonce a teď už i Ukrajince přitažlivější než přiožralí ruští mužici. A v-vo-vo t-t-tom to je! Rusáci už jsou dnes jako kůl v plotě, bez jediného přirozeného spojence, do paktu s nimi musíte jiné národy nahnat jedině ohněm a železem. Navíc to těžké trauma z prohrané studené války - to se dá srovnat jen s výpraskem Německa Versailleským mírem. Proto ta nenávist, deprivace, agrese.

B. Rybák 3.9.2014 0:30

Re: Prů§er, Štěpánku! Ten prohnilý Západ

Až vyjde najevo vo čem to opravdu je, bude to velký výprask pro všechny ty multi-kulti, feministky, homosexuály a lesby....!

J. Šimek 2.9.2014 21:45

Tak Štěpánek je taky kremrole a asi za prachy.

Rusko vojensky anektuje krym, ale EU a USA jsou největší zloduši a blbci. Štěpánek dostává peníze nebo čte moc Protiproud.

J. Schwarz 2.9.2014 20:08

Pane Štěpánku, píšete,

Co to dnes znamená „stát na straně Západu“? Podporovat multikulti, gender, průvody gayů, stupidní imigrační politiku ...

Hm. A to si myslíte, že když jsme takoví slaboši že nedokážeme protestovat a zarazit vámi popsané agendy, protože jsme líní, rozhádaní, odmítajíci riskovat jedinou korunu - že nám "pomůže" Putinovo Rusko nebo snad islamistický ISIS? A i kdyby, to si myslíte, že až rusové zarazí teplejm "pochody" , že si zavýsknem a rusové nás budou poslouchat? Islamisti by taky nejspíš zametli s feministkama - pokud s nima nedovedeme zamést sami, proč si myslíte že nám islamisti / nebo rusové / "pomohou" vytvořit zdravou společnost a pak je zase vypakujeme? Co je to za blbost? Spíš bychom se měli vzchopit a vymést politiky, co podobnou eurohujerskou agendu tlačí než spoléhat na cizí nacionalisty nebo náboženské šílence!

D. Polanský 2.9.2014 19:35

Ukrajinská armáda bojuje proti vlastním

občanům. Koho zájmy brání? Prostého Ukrajince? Kdepak! Těch, co si chtějí rozebrat Ukrajinu a pak Rusko. Drang nach Osten v novém vydání. Vlastně kdyby Hitler nebyl absolutní blb a a z německé armády udělal osvoboditelku Ukrajiny, dnes již mohlo být po Drangu a Ukrajina mohla být spolkovou zemí.  Je ale vidět, že politici se alespoň částečně poučili, jsou kapánek opatrnější.

V. Klause bych do toho nemíchal. Když člověk diskutuje, má sdělovat své názory na daný problém, a ne mudrovat kolem názorů někoho.  A když nemá svůj názor, ať nediskutuje.

L. Kubeš 2.9.2014 18:54

Ubohý Klausův poskok

A Svobodní nejsou nic jiného, než Klausovi dorostenci, tedy naprosto nevolitelná strana, něco jako 99 pragováků v 68 roce. Taky by sem nejraději pozvali jejich oblíbené Rusáky.

J. Kostelanský 2.9.2014 18:53

Článok presne podľa môjho gusta

"Bože, kam jsme se to pětadvacet let po sametu propracovali, když nejrozumněji ve studiu mluví komanč." tak presne toto ma veľakrát napadlo, len som to nevedel tak trefne vyjadriť.

Mne tá atmosféra v EÚ pripomína stav v nejakej sekte, kedy nejaký Guru má absolútnu moc a jeho slová sú posvätné. A každý, kto s veľkým Guru nesúhlasí, si zaslúži len opovrhnutie a elimináciu.

M. Štván 2.9.2014 14:50

Inču-čuna Štěpánek

"Události, komentáře – debata o Ukrajině – Schwarzenberg, Gabal, Kováčik. Bože, kam jsme se to pětadvacet let po sametu propracovali, když nejrozumněji ve studiu mluví komanč. Ach jo!"

To není pane Štěpánku tím, že by komanč opravdu mluvil nejrozumněji, ale to je tím, že Vy a Vám podobní (Klaus mladší, starší a další) jste se tak posunuli do extrému, že pro nenávist ke sjednocené Evropě je Vám Rusko dobré. Prostě podle přísloví "Nepřítel mého nepřítele...".

Kdysi mi jeden chytrý člověk řekl, že naše společnost komunismus vlastně chce, tedy když zkolaboval, tak si ho nějak zase vytvoříme. No a nyní vidím, že pravičáci se stáčejí do tak extrémna, až si podávají ruce s komanči i Rusy a levičáci zase poctivě přitakávají Bruselu v regulacích svobod, jako za komančů a Rusů. Ve stylu, když oni jeden vytvoří úřad, tak my dva a když oni jednu směrnici, tam my rovnou dvě.

B. Rybák 2.9.2014 15:42

Re: Inču-čuna Štěpánek

Neexistuje větší ohrožení hyperzadluženého a vymírajícího "západu", než nyní už velmi reálná možnost jeho úplného ovládnutí morálně relativistickou (egoistickou), elitářskou (nedemokratickou), multikulturní, politicko- korektní, "zelenou (nehumánní)", o sociální a "pseudo-podnikatelský" parazitismus se opírající, konkurence neschopnou a při tom po světovládě toužící "novou levici"! Zápas s ní je morální povinností každého demokrata, každého vlastence a každého opravdového stoupence "západní kultury"!

Jistě si uvědomujete, že stejná odpověď (ano/ne) může mít a v případě jakým je Ukrajina bezpochyby má velmi různé (i zcela opačné) důvody. Pan V. Klaus ani pan Štěpánek ...(ani já) jsme se opravdu nestali socialisty (natož komanči)!

Rusko pro nás totiž nyní nepřestavuje žádné nebezpečí. Je to jenom strašidelná kouřová clona, která nás má nahnat do nového "protentokrátu"!

M. Štván 2.9.2014 16:08

Re: Inču-čuna Štěpánek

Těch přívlastků píšete pane Rybáku moc. Když to nevezmu jako nálepkování (asi jsem ten termín slyšel poprvé od profesora), tak:

Pojmy: ... relativistickou, multikulturní, politicko-korektní, zelenou, sociální .., opravdu považuji spíše za levicové a také jak se dnes společně říká "pravdoláskařské". Beru to jako termín a ne nadávku. K této skupině středu (v něčem liberální a v něčem konzervativní) se asi řadím přesvědčením také.

Ovšem druhou skupinu pojmů: ... morálně egoistickou, elitářskou, nehumánní, pseudo-podnikatelský parazitismus. Tak tato skupina označení jasně identifikuje profesora a jeho sympatizanty a také divoký kapitalismus 90. let v jejich podání.

Vy jste tady tím dlouhým označením vyrobil takového kočkopsa! Každý si v tom najde něco. Vlastně jako v těch článcích obdivovatelů postoje Ruska proti Západu, který Rusům tak ubližuje a konspiruje proti nim.

Rusové jsou průšvih. Neřežou naštěstí hlavy, ale i tak nehrají podle našich pravidel (Evropa se na tento způsob vykašlala pár desítek let nazad). Vůbec bychom je na naše "Mistrovství Evropy" neměli pouštět. Faulují a okopávají, kam až jejich pazoury dosáhnou. S evropany okolo se dohodneme. I když občas prohrajeme, a něco se nám nebude líbit, pořád to bude podle našich pravidel, daleko od pravidel divokého východu.

B. Rybák 3.9.2014 0:23

Re: Inču-čuna Štěpánek

Přívlastky mnou uvedené (mohlo a mělo by jich být víc) tvoří jeden celek na němž není nic konzervativního, protože jsou podstatnou součástí neolevicové "kulturní revoluce" a nic liberálního (pokud ovšem liberalismus chápeme v původním slova smyslu, jako svobodu občana vůči státu a ne jako osvobození od pout (křesťanské) morálky)!

Relativistická morálka umožňuje pohodlný výběr a libovolnou úpravu morálních principů se pochopitelně obvykle projevuje jako nezodpovědně egoistická (díky ní např. západ vymírá). Díky ní také "nová levice" poprvé v dějinách západu úspěšně záměrně a beze studu vytváří sociální parazity a nadbytečné byrokraty jako své voliče. Dotované pseudopodnikatelské parazity jako své "mecenáše" čímž záměrně oslabuje pozici demokratické levice (vliv občanů pracujících) i demokratické pravice (vliv občanů podnikajících) a směřuje k nedemokratickému paternalistickému státu, který rozhodování "hloupých" občanů nahradí sobě oddanými (elitními) experty.

Toto vše propojuje "zelené" enviromentální náboženství, které považuje po blahobytu toužící lidstvo (a především podnikatele) za "rakovinu" Země, která ohrožuje např. práva zvířat, která se mají nakonec prakticky rovnat právům lidským!

M. Štván 3.9.2014 9:36

Re: Inču-čuna Štěpánek

Zajímavé názory. Jen aby se nezvrhly do nějakých antievropských, proruských a jinak nacionálních postojů ve stylu ODS a KSČM. Nebo v idealizování doby morálního marastu a divokého kapitalismu 90. let.

Zprofanování pravicové politiky a tím pádem bohužel i liberální společnosti polistopadové dekády myslím k současnému řešení pomocí vyhánění čerta ďáblem přispělo.

Jinak já jsem ten liberální křesťanský demokrat, jak jste asi správně vytušil.

B. Rybák 3.9.2014 10:52

Re: Inču-čuna Štěpánek

Oceňuji, že jste slušný a že Vaše argumentace má na rozdíl od většiny těch, kteří nejsou na mé straně "barikády", "hlavu a patu".

P. Dvořák 2.9.2014 15:51

To není tím, že by komanč mluvil nejrozumněji,

ale tím, že ti ostatní valili takové dristy, že říct cokoliv, muselo být na duševní úrovni minimálně o třidu výš.

M. Urban 2.9.2014 12:57

Špatně!

Nikdo pro Putinovu popularitu neudělal tolik jako ruští novináři a někteří popletové ze západu.

F. Matousek 2.9.2014 10:56

pan Zantovský

si to nejspís zehlí pro prípad, az Cesko obsadí rusové.

Nebude na seznamu zastrelených. Jinak si jeho blábol vysvetlit neumím.

K. Janyška 2.9.2014 10:34

Ano, to je pravda s tou popularitou Putina, Petře.

Zdá se mi, že se Obama normálně nasral. Proč, to ukáže čas... Dzp.

J. Urban 2.9.2014 10:29

Už jsem to tu kdysi psal, že lidé kolem Putina,

naši komunisté a figurky z okolí IVK tvoří jednotnou názorovou platformu.

V. Kováčová 2.9.2014 10:00

Já souhlasím

a pokud bude ODS přizvukovat každému žvástu páně Kalouska a Schwarzenbewrga, po příštích volbách už se nemusí v parlamentu vyjadřovat k ničemu. Cokoliv za TOP09 pronese Kalousek, ODS okamžitě přizvukuje: "My taky, my taky". Copak se ještě nepoučili, že důsledky nikdy nenese Kalousek, ale ODS? A Mirku Němcovou by měli upozornit, aby už se příště nevyjadřovala za ODS. V občanech ty její válečnické chutě vzbuzují nevoli a málokdo jí věří po tom, co operovala se seznamem a stojedničkou. Možná by se vyplatilo občas se podívat do diskusí pod jejími výroky.

B. Rybák 2.9.2014 14:02

Re: Já souhlasím

Souhlasím s Vámi!

L. Novák 2.9.2014 17:34

Re: Já souhlasím

Jde o to, co představitelé TOP09 říkají. Když jsou to rozumné názory, nezbývá, než souhlasit. Nebylo by nic hloupějšího, než nesouhlasit jenom proto, že to jako první řekl představitel TOP09. Připadne mi to mnohem rozumnější, než když ODS schválila TOP09 v koalici všechny pitomosti, které navrhla do zákonů jako změnu (viz např. duplicitní placení odvozu a likvidace domovního odpadu pro vlastníka neobydlené nemovitosti v obci a řada dalších nesmyslů prosazených do zákonů za Nečasovy vlády.

J. Kyselková 2.9.2014 18:57

Re: Já souhlasím

Paní Kováčová - za perfektní vyjádření - Vám i panu Štěpánkovi - dík !

Š. Hašek 2.9.2014 8:33

Hořká skutečnost popsána. Nikoliv poprvé.

Pan Štěpánek uhodil hřebíček na hlavičku.

Ale mnozí stejně nepochopí, že autor se nemodlí k Putinovi, pouze se snaží, aby bušení do hlav od televize a právistických levičáků nebylo jediným názorem ve zpravodajském prostoru.

Diskutéři nenadávejte, vyvracejte odstavec po odstavci.

B. Rybák 2.9.2014 14:09

Re: Hořká skutečnost popsána. Nikoliv poprvé.

Přesně tak!

L. Kubeš 2.9.2014 18:58

Re: Hořká skutečnost popsána. Nikoliv poprvé.

Pan Štěpánek neuhodil na hlavičku hřebíček, ale klepl se zřejmě nějak výrazně sám do vlastní kebule, a tohle jsou důsledky !

P. Čulík 2.9.2014 8:07

Už si konečně najděte význam pojmu vražda

V právu se vraždou rozumí zločin spáchaný člověkem na jiné lidské bytosti, jenž způsobí smrt bez právního ospravedlnění. Voják musí poslouchat rozkaz a pokud dostane rozkaz a zabije nepřítele, nemůže se jednat o vraždu, on má právní ospravedlnění. K zodpovědnosti by mohl být pohnán, kdo rozkaz vydal, ale ne voják sám. Takže:

"...tedy příslušníci pravidelné ukrajinské armády, předtím vraždili vlastní civilní obyvatelstvo." je čirá demagogie.

Pane Štěpánku, vaše názory si vždy se zájmem přečtu, i když s nimi nemusím souhlasit. Proto mne překvapuje tento populistický přístup k tak závažné otázce.

P. Lenc 2.9.2014 8:34

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Ano, tento článek je poněkud pod normou dřívějších názorů autora.A výše uvedená věta o ukrajinské armádě je doslova za hranou.

J. Kulheim 2.9.2014 8:47

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Je normální, když armáda bojuje proti občanům vlastního státu? Úkolem armády vždycky bylo, bránit stát proti vnějšímu nepříteli.

Nebožtíkovi, který se nemá čím bránit, je docela jedno jestli byl zabitý nebo zavražděný. Bylo by dobré vysvětlit to např. jeho dětem, jaký je v tom rozdíl.