29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

GLOSA: Vlastizrada a vlastizrada

Klausova amnestie mezi nás vypustila lidi s dohledatelnou minulostí a s čitelným trestním rejstříkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 2.6.2015 16:34

Výborný a velmi potřebný článek!

To, že pozicí panem Jemelíkem vyjmenovaných pučistů neotřáslo ani to, že jejich vyšetřování a soudní dokazování se mění na neustále prodlužovanou tragikomickou frašku, a že by dokonce měla po vytvoření navrhovaného speciálního, nikomu v této zemi neodpovídajícího, do všech "korupčních" kauz právo kdykoli vstupovat mající "inkvizici"(!!!) svědčí o tom, že ti viditelní pučisté jsou pouhými "poskoky" mnohem větší moci. Uvědomíme-li si, že tímto pučem byla politicky zničena jediná vládní pravicová (nepopulistická), politickou korektnost odmítající, neEU-hujerská strana u nás (a vlastně i v celé EU), pak se nám podle osvědčené zásady "Qui bono" okruh dostatečně mocných aktivních opor zmenší na "Brusel" a velvyslanectví USA (vyškolilo Bradáčovou i Ištvana) a okruh horlivých byť nedůležitých našich EU-hujerských poskoků ve všech stranách, hnutích a masmédiích!

I v kause "Čunek" stál pan Ištvan na zcela špatné (byť podle momentálně překrouceného práva zákonné) straně. Neměli bychom zapomenout ani na rozhodující podíl pana Ištvana na světově bezprecedentním a zcela nezákonném oloupení našeho státu Švýcarskem (cca o 14 miliard) v souvislosti Švýcarska se vůbec netýkající, privatizací MUS!

Bude poučné sledovat, kam až jeho zuřivá mstivost dojde (viz např. Vesecká, Grygárek,..) a kdy ho konečně jím spuštěná revoluce "sežere"!

B. Rybák 2.6.2015 16:48

Re: Výborný a velmi potřebný článek!

"vstupovat mající" měním na "vstupovat majícího útvaru stát politickou"

J. Urban 1.6.2015 16:31

Hned první věta je lež.

Tresty byly dotyčným zahlazeny, je na ně pohlíženo jako na bezúhonné.

S. Donát 1.6.2015 16:42

Re: Hned první věta je lež.

Nikoliv, první věta nění lež, jen neříká celou pravdu. Stejně jako Váš příspěvek. Také jste řekl jen část pravdy.

B. Rybák 2.6.2015 14:37

Re: Hned první věta je lež.

K zahlazení trestů došlo buď u činů banálních (kratších než 1 rok)je nebo u osob příliš starých, odsouzených nejvýše na 10 let! Vůdčí ideou amnestie byla nezávažnost činů (tedy i nevykonané tresty obecně prospěšných prací a domácího vězení a jejich zbytky) a ohledy na vysoký věk odsouzeného. Počet propuštěných vězňů byl mnohem menší než počet těch, které na oslavu svého "sametu" propustil svou amnestií V. Havel!

Masmediální hysterie rozpoutaná kolem čl. 2 této amnestie byla směšná, tím že předstírala možnost odsouzení "pachatelů" (méně závažných činů) u procesů trvajících alespoň 8 let a tragická tím, že ignorovala ukončení tak dlouhého týrání nevinně obviněných!

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/76696-prvni-krok-vaclava-havla-v-uradu-rozsahla-amnestie/

V. Povolný 1.6.2015 14:14

Vlastizrada a vlastizrada

Podle mě to srovnání s Klausovou amnestií nesedí. Ať už byly důvody a následky amnestie jakékoliv, pořád to bylo přece jen u nás doma a udělali jsme si to sami. Třeba tím, že jsme si za prezidenta zvolili sebestředného aroganta s absencí zpětné vazby.

V případě imigrantů je ale situace odlišná. Diktát imigračních kvót z Bruselu je konkrétním příkladem praktických důsledků ztráty státní suverenity.

Pro eurohujery bych dodal, že když vám někdo nadiktuje, kolik a jakých lidí si musíte nastěhovat k sobě domů, tak je to zkrátka váš pán a vládce a vy jste v pozici poddaného vazala. Tohle se nedá okecat. Autore, koho tady chcete obvinit z vlastizrady? Ty, co hlasovali pro vstup do EU? Nebo ty, co podepsali Lisabionskou smlouvu?

A poznámka nakonec - EU se zřejmě rozhodla spáchat sebevraždu, jinak si to neumím vysvětlit.

R. Szewczyk 1.6.2015 11:49

hi hi hi

ale ale vzácný pane Janyška, ti milí uprchlíci jen spontánně lidsky interaktivně řádí,,,,prosím vás , nezrazujte víru jako Hus

R. Langer 1.6.2015 11:39

Souhlas,

pane autore.

A. Alda 1.6.2015 11:25

To je velmi dobré srovnání.

Děkuji Vám za to, pane.

V. Kolman 1.6.2015 10:57

JEDNO MOŽNÉ ŘEŠENÍ NABÍZÍ PAN ČUNEK

A sice - poslat do Afriky vojenský oddíl, který "vyčistí" vhodné území od tam se pohybujících bojůvek. Na TOTO území pak umožní odejít těm, kteří jsou ohroženi válkou. Toto území (protektorát - v dobrém slova smyslu) spravovat ekonomicky (včetně hospodářské pomoci), vojensky chránit proti agresi zvnějšku a umožnit lidem v rámci možností bezpečný život. Komu by se tam nelíbilo - mohl  by kdykoli odejít. Nic není jednoduché, ale aspoň jakýsi náznak mkožného řešení by to byl.

       Tak a můžete mi začít spílat a nadávat - máte-li lepší návrh nežli předložil pan Čunek :-))

D. Krajíček 1.6.2015 13:14

Re: JEDNO MOŽNÉ ŘEŠENÍ NABÍZÍ PAN ČUNEK

Výborné řešení!

Pochvala panu Čunkovi za návrh a Vám za jeho propagaci.

Netuším proč, ale v masových médiích jsem o tomto návrhu ještě nic neslyšel.

B. Rybák 2.6.2015 15:00

Re: JEDNO MOŽNÉ ŘEŠENÍ NABÍZÍ PAN ČUNEK

Myslím, že ještě lepší, ne-li zcela nezbytné je ukončení bezvládí v Libyi (které zavinil západ) a tam vzniklou vládu, stejně jako ostatní vlády v této oblasti učinit pod hrozbou sankcí zodpovědnými za potlačení zločinného pašeráckého byznysu!

Zároveň učinit v EU sociální opatření dlouhodobě odstraňující ekonomickou výhodnost imigrace (ten, kdo si chce imigrací zachránit živit, se jistě smíří s "africkou" životní úrovní)!

To by ale v EU musela proběhnout "revoluce", která by její současnou vrchnost zbavila moci (a velkoryse jí umožnila emigrovat třeba i do Afriky)!

H. Lukešová 1.6.2015 18:38

Re: JEDNO MOŽNÉ ŘEŠENÍ NABÍZÍ PAN ČUNEK

Ano. Zřídit evropská města v Africe a tam ohroženým lidem pomáhat, Evropa není nafukovací, nemůže přijmout všechny, kteří do Evropy chtějí, slušné lidi internovat ve evropských městech Afriky, dát jim obživu a darebáky ať vezme čert.

S. Netzer 1.6.2015 21:09

Re: JEDNO MOŽNÉ ŘEŠENÍ NABÍZÍ PAN ČUNEK

To snad není možný ...

K. Janyška 1.6.2015 10:01

Přivezou s sebou přesvědčení. To je daleko horší,

než tresty za krádeže a rvačky. V Olomouci mladí islamisté, studující tam, skandovali minulý týden, že do 15 let jim budeme sloužit, jako otroci... Dzp.

B. Hamáček 1.6.2015 7:26

Komu to prospívá.

Komu tato situace prospívá ? Položme si zásadní otázku, kdo se k celému problému nevyjadřuje ? ANO, RUSKO !! Binec v Evropě, rozhádaná separatistická hnutí ( nedávno na NV byla zmínka o ožralém sovětském diplomatovi v 80. létech, který se v Holandsku chlubil tím, že přivede do ulic 100 000 lidí demonstrovat proti čemukoliv - čili Rusáci již dlouhodobě manipulují veřejné mínění), miliony muslimských bojovníků v Evropě. To všechno Rusku naprosto vyhovuje a podporuje. Rovněž tak IS a podobné teroristy. Za bolševiků ( tj. před 1989) SSSR a ostatní socialistické státy podporovaly a vyzbrojovaly všelijaká "osvobozenecká " hnutí , v podstatě základny teroristů. A to zůstalo dodnes. Rusové se již dnes připravují osvobodit - A HLAVNĚ PODMANIT Evropu pod pláštíkem osvobozování. Když se to Stalinovi nepovedlo s Hitlerem, tak to zkusí Putin s muslimy. Vlastně muslimové a zvláště Arabové byli Hitlerovi velcí kamarádi a SSSR je miloval také. Rusko je prostě stále říší zla. Na to nezapomínejme !!! Tudíž všechny nové emigranty postrkem zpátky. Přijmout pouze opravdové křesťany , ti jsou v ohrožení !

B. Hamáček 1.6.2015 7:30

Re: Komu to prospívá.

A s podporovateli muslimských emigrantů (multikulti a podporovateli Putinova Ruska, to není nic proti obyčejným Rusům ) bychom měli naložit jako s vlastizrádci, nejméně doživotí , bez možnosti propuštění !!

B. Rybák 2.6.2015 13:21

Re: Komu to prospívá.

"Když se to Stalinovi nepovedlo s Hitlerem, tak to zkusí Putin s muslimy(!!!)"

No Comment !!!

H. Lukešová 1.6.2015 0:31

Přesně tak. Žádné muslimy nebrat.

Možná by pomohlo nenásilné řešení. Každý žadatel o azyl, úplně každý by musel během přijímacího pohovoru nakreslit karikaturu Mohameda, co nejvtipnější. Pravověrný muslim totiž proroky zobrazovat nesmí, dostane se jinak do muslimského pekla. Ten, kdo se odváží namalovat Mohameda, ten bude jistě umírněný či křesťan nebo ateista.

Jinak jen vlastizrádce a vrah Evropy, Ameriky a Austrálie může chtít tady stovky tisíc muslimů, lidí s úplně jinou a mnohdy násilnickou kulturou. Organizace IVČRN sbírá v současnosti petici proti přijetí uprchlíků do naši země české a muslimové divoce přepadli stánek, kde lidé podepisovali petici.

http://hrindova.blog.idnes.cz/c/464048/jak-me-skoro-napadli-fanaticti-muslimove-kdo-je-tady-doma.html

Tak muslimové chápou demokracii...

P. Dvořák 1.6.2015 1:45

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

Když má někdo (v přepočtu) sto tisíc Kč pro pašeráky, nejedná se o žádného zoufalce.

H. Lukešová 1.6.2015 2:05

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

Snad se začíná probouzet rozum. Imigranti v Paříži zuří, údajně to tam smrdí močí a je tam hůř než v Africe...

http://tn.nova.cz/clanek/imigranti-zuri-mate-tu-hrozne-podminky-a-smrdi-to-tu-moci.html

Ano, ať se vrátí do Afriky, nikdo je tu nechce, kromě pomatených levicových multikulti politkorektníků. Pečení holubi nemají padat do úst jenom tak. Není povinností Evropy živit celou Afriku a Blízký východ. My tady žádné "uprchlíky" nechceme. Nejedná se o žádné ubožáky, ale o mladé a bojovné muže, potencionální teroristy, vrahy, násilníky a lupiče. Všude tam, kde žije početná komunita lidí z Afriky a Blízkého východu narůstá počet znásilnění, rabování obchodů a vražd. NO GO ZONES jsou již v Evropě proslulé. Musíme říci NE masové imigraci "uprchlíků" do České republice, NE kvótám pro uprchlíky, nechceme žádné teroristy, vrahy, násilníky, lupiče, drogové dealery...

S. Netzer 1.6.2015 9:41

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

Pečení holubi do úst "nepadají", mudrlantko, oni do úst "létají".

P. Švejnoch 1.6.2015 12:44

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

To byla vážně hodnotná poznámka, paní Netzer...

A dál?

S. Donát 1.6.2015 15:56

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

Dál exkrement, jako je u Netzer obvyklé.

H. Lukešová 1.6.2015 16:15

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

Jestli lítají nebo padají pečení holubové do úst je skutečně nepodstatné, podstatné je to, že ti "uprchlíci" nejsou žádní chudáci, ale mladí bojovní muži, invazoři, chtějící dobýt a zničit Evropu, kterou známe, jedná se o teroristy, vrahy, násilníky, lupiče, zloděje a obecně zločince všeho formátu. Musíme říci, že tady žádné "uprchlíky" - žádné teroristy, vrahy, lenochy, zločince nechceme. Jaké řešení? Zachránit topícího se "uprchlíka" a vrátit pak do Afriky. Tito lidé jsou často nevzdělaní, neumí jazyk země, kam chtějí imigrovat, je to potencionální nemakačenko.

S. Netzer 1.6.2015 16:38

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

"Potenciální", mladá dámo.

A ty syrské rodiny? To jsou taky vrazi, násilníci, lupiči, zlodějové ...?

Že vám není hanba. Ale odvolávat se na křestanské hodnoty, to se vám hodí.

Fuj tajksl.

S. Netzer 1.6.2015 16:35

Re: Málo. Žádné "uprchlíky" nebrat.

Ano, jste diskusní lejna, oba dva.,

R. Gramblička 1.6.2015 7:03

Re: Přesně tak. Žádné muslimy nebrat.

k tomu bych připojil nutnost sníst aspoň 10 deka vepřového a frťana kořalky k tomu

S. Netzer 1.6.2015 9:45

Re: Přesně tak. Žádné muslimy nebrat.

Už zase přepadl a znásilnil nějaký černoch českou sedmiletou dívenku?

Ptám se, protože tyhle alternativní zprávy tak moc nesleduji, já spíš ten mainstream.

S. Netzer 1.6.2015 10:04

Re: Přesně tak. Žádné muslimy nebrat.

"S kolegou jsme byli obklopeni skupinou agresivních cizinců, nejspíše muslimů ... přibližují se, mají zlé oči ... ty fanatické oči jsou odstrašující ... Policie! ... atak je v zárodku zastaven, útočník odvlečen ... ale ty fanatické oči jsem viděla zblízka, tu zlobu ..."

:-))))) Vypadá to tak, že u těch Konvičkovců jsou samé hysterické baby.