28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
lkm hjbm n 28.12.2006 10:10

hj <{bn

!!:-/;-D:-P;-D;-€;-O(Y)>-VVVRvR^!?hj cvvbn bn

Mard 14.7.2006 21:20

Názor

Jak čtu ty příspěvky a myslím si že ti politici uvažují stejně uhozeně jako většina přispívajících (včetně mě ovšemže), tak příští týden navrhne někdo z ODS za předsedu parlamentu Filipa a volba snadno projde. Je jisté, že před třetím pokusem o sestavení vlády, bude ČSSD více než svolná, změnit obsazení předsedy sněmovny na základě dohody s trojkoalicí.

StandaT 12.7.2006 23:05

to Vízek

Pane Vízku, nebojte se, Paroubek nakonec bude vládu sestavovat. Proč?

1./ prostřednictvím Ploce všichni poslanci vědí, kolik si mohou říci za přestup do komunistické koalice

2./ Paroubek je politik, který když selžou korektní postupy, použije ty ostatní. Že na Vaší stranu je demokracie krátká, že nerespektujete soudy, zákony a (zatím zřejmě) ani ústavu, že slušnost je atribut, který se využívá účelově, to už víme.

3./ Policie je až na vyjímky zpolitizovaná (válka policajtů v Čechách je narozdíl od válek v amerických filmech vedena právě po softbolševické dělící čáře), státní zastupitelství je již zpět v předchozím režimu (viz trafika pro M.Benešovou za "gubernátory" a zastrašování protikomunistických aktivistů (Hučín, Beneš) takže mocenské nástroje Paroubek ovládá.

Závěr: nebuťte malověrný, pouze se oddaluje re-bolševizace společnosti. Zase bude moci prokazovat statečnost v režimu, na jehož restauraci tak usilovně pracujete.

S.J. 12.7.2006 22:19

Přemýšlejte

 Jak by to asi vypadalo , kdyby ČSSD (nedej Bože) vyhrála a nesestavila vládu?Pane Vypatlaný, proč se ztrapňujete psaním takovýchto článků?Lidé zvyklí lézt do zadku prostě nepřestanou - asi se jim tam líbí.Tak si tam zůstaňte konečně pane ....Vízek!

F.Vízek 12.7.2006 23:18

Re: Přemýšlejte

Přemýšlím o tom, kdo kdy a komu má lézt - jak píšete - do zadku. Vždycky jsem se domníval, že tato činnost je takzvaně užitečná v případě, že je směřována k vítězi, k silnému, k mocnému, k tomu, kdo rozhoduje, k tomu, kdo může otevřít dveře pro kariéru, k tomu, kdo může nabídnout výhodu, poskytnout mimořádnou službu atd. atp. Že?  Proč by se měl "anální alpinismus" realizovat vůči tomu, kdo je v opozici a tím pádem mimo reálnou moc?

Já ve svém textu vyslovuji NÁZOR.  Diskuse je výměna názorů a to RŮZNÝCH názorů. Jaký smysl by mělo vyměňovat si názory stejné, že ?  Umlčovat, okřikovat na diskusních stránkách ? Proč? 

Ladislav N. 13.7.2006 17:06

Re: Re: Přemýšlejte

Vízku, co kdybyste ty vaše "názory" psal třeba do "Ohníčku", existuje-li ještě? Od dospělého člověka bych očekával jistou myšlenkovou úroveň, ale to, co tady prezentujete vy, je spíš projevem mozkové dysfunkce, než "polemikou" vhodnou ke čtení...

vládík 12.7.2006 17:48

Skoro by to byla pravda

Kdyby to ovšem při výsledku voleb takovém, jaký je nabyl nehorázný blaf. Koalice i vláda sestaveny jsou. Volby ničeho bez toho, že někdo (spolusoukmenovci) nepřinutí Paroubka, aby jednal alespoň trochu jako politik: domlouval se.

kkkmmm 12.7.2006 19:23

Re: Skoro by to byla pravda

Vrať se do hrobu, vždyť vůbec nevíš, co ti z toho pera vypadlo.

kocourleo 12.7.2006 14:27

Trochu mimo

Možná autor článku nepostřehnul, že se zatím nekoná schvalování vlády, ale teprve volba předsedy parlamentu. A bohužel při sudém počtu členů parlamentu k tomu nemusí dojít nikdy (tzn. nikdy nezvolíme předsedu parlamentu, nikdy nedojde k hlasování o důvěře vlády). Asi by se měl vyhlásit výjimečný stav a president by měl modifikovat ústavu tak, že bude mít parlament lichý počet poslanců. Pak by mělo dojít k vyhlášení nových voleb a pak je možné něco smysluplně vyřešit. Jinak jsou tyto diskuse zbytečné.

kkkmmm 12.7.2006 19:23

Re: Trochu mimo

Taky jeden chytrej - copak tam musela koalice rvát Němcovou, to byl výsměch nás všech.

Mard 14.7.2006 20:49

Re: Re: Trochu mimo

Právem vítěze je volit své zástupce. Neměl by ste to zpochybňovat. Určite neznáte všechny důvody bedoucí k tomuto nešťasnému kroku. Za výsměch nám všem ovšem pokládám povolební Paroubkův projev.

F.Vízek 12.7.2006 12:46

Otázka je jasná

Vždyť  česká Ústava předem počítá s tím, že vítěz nebude schopen sestavit funkční vládu a pro ten případ nabízí řešení !   Tři pokusy ! 

Jejich využití přece nelze vydávat za  „nerozum“.   Nové volby  by měly následovat, až  se neschopností sestavit vládu  „pochlubí“ další dva politici:  například po Mirku Topolánkovi  logicky i Jiří Paroubek a třeba někdo další.  

 Vždyť jde o zákonný, dokonce ústavní postup, že?  

Fatman68 12.7.2006 13:34

Re: Otázka je jasná

Proč to ale Paroubek, jasně neřekne - nepřipustím žádné řešení, které by znamenalo. že se nebudu moci pokusit sestavit vládu. Ano, sílu na to má, ale proč to proboha neřene jasně a furt mlží s vládou odborníků apod.

F.Vízek 12.7.2006 14:26

Re: Re: Otázka je jasná

Paroubek ihned po volbách prohlásil, že čeká i své vlastní jmenování poté, když vítěz neuspěje, že? Bylo mu ale jasně řečeno, že šance, kterou dává Ústava,  se jeho netýká, že?

Tak nezbývá, než dávat na stůl nová a nová možná řešení. Poslední Paroubkův návrh je na  vládu výhradně složenou z  členů ODS, kterou by ČSSD tolerovala. Za určitých dohodnutých podmínek...  Takže máte důkaz, že až tak dalekou jdou návrhy J. Paroubka.   

Jura Jurax 12.7.2006 15:13

Re: Re: Re: Otázka je jasná

Vízku, s Vámí je škoda mluvit.

Je to tak prosté - Paroubek dostal návrh na velkou koalici. Tu nechce - chce buď vládnout sám s komunisty (fuj !!!, ale co čekat od socana - vrána k vráně ...) a k tomu by se mu hodil předseda sněmovny, nebo křehkou menšinovou vládu ODS (a předsedu sněmovny navrch), která ponese plnou odpovědnost, ale nebude mít sílu cokoliv prosadit. No a snad nečekáte, že s takovou hovadinou bude Topol souhlasit.

Kantor 12.7.2006 15:17

Re: Re: Re: Re: Otázka je jasná

Sílu cokoliv prosadit...Ale vládnout by snad uměli i bez těch revolučních experimentátorských změn, ne?

Radajan 12.7.2006 21:27

Re: Re: Re: Re: Otázka je jasná

Milý Juro. Pan Vízek to má pěkně sesumírovaný a dovede formulovat záměry obou hlavních politiků. Vy máte jen povšechné vědomosti o politice, navíc ovlivněné nestrannými novináři, kteří musí zpívat podle not majitelů novin. Jak můžete argumentovat s návrhem na velkou koalici ? Cítíte tu vyřčenou blbost.

S.J. 12.7.2006 22:12

Re: Re: Re: Re: Otázka je jasná

Souhlas.Škoda očí - takový blábol číst.

F.Vízek 12.7.2006 12:32

Jirko a další,

já vycházím pokaždé z toho, že diskuse znamená výměnu názorů. Celých nejméně padesát let přitom předpokládám, že jde o výměnu RŮZNÝCH názorů, protože jaký smysl by měla diskuse, debata a polemika názorů stejných, že?

Celých nejméně padesát let vítám zejména názory svých oponentů, protože jenom ony mě mohou "posunout" dál, trochu jinam, ukázat problém z poněkud jiného úhlu.  Při řešení každého problému existuje obvykle MNOHO řešení a hledat ta nejvhodnější je povinnost všech rozumných lidí. Dokonce ani extrémní názory nelze z diskuse předem vylučovat. I na nich je možné "brousit" intelekt.   Pravda, mnozí lidé u nás načichli natolik totalitou, že samo myšlení považují za nebezpečné, dokonce za zbytečné a div ne trestné, pokud vybočuje z představ těvh, kteří jsou právě u moci.

Ladislav N. 12.7.2006 16:41

Re: F.Vízek a jeho pokusy o články do novin...

Psaním nesmyslů žádnou diskuzi založit nemůžete. Jenom sklidíte posměch a nadávky.

F.Vízek 12.7.2006 23:24

Re: Re: Posměch a nadávky?

Všimněte si, LadislaveN, že jenom velmi málo příspěvků je od lidí, kteří nepochopili, co je DISKUSE, debata, polemika a po totalitním způsobu chtějí jeden názor, jednu pravdu, jednu stranu, jednoho vůdce.  Oni dokonce nepochopili, jak píši na jiném místě, že výměna názorů jpředpokládá výměnu RŮZNÝCH názorů.  Jaký smysl by měla výměna stejných?

Je škoda, že jste se zařadil k té hrstce "kolovrátkářů", kteří si místo textu a jeho obsahu všímají autora a podle toho je jim hned jasné, jak reagovat. 

Ladislav N. 13.7.2006 4:06

Re: Re: Re: Posměch a nadávky?

Vy si s ostatními nemáte co vyměňovat, vaším cílem je propaganda. Komunistická.

Mard 14.7.2006 20:55

Re: Re: Re: Posměch a nadávky?

Pane, s Vámi je diskuze velmi obtížná, skoro limitně se blížící nemožnosti. Už jen ten červený atrament. Vy nechcete diskutovat, pouze provokovat. Přece se nezačínají diskuze aby z nich vznikla válka. Zmírněte svůj projev přiměřeně vašemu deklarovanému věku a pak snad bude možné dikustovat. Takto je Vám možné pouze radit nebo Vás ignorovat. Post scriptum: směji se tomu, že diskutovat se musí různé názory. To by potom totalitní schůze komunistů a jejich sjezdy neobsahovaly diskuzi, neb tam hlásali názory obvykle velmi koherentní.

Kantor 12.7.2006 12:28

O to přeci jde pane Vízku, proto ty hrozny hněvu.

Čas ukázal, že se vlastně Paroubek prořekl.Levice má 101, proto to šlapání vody v modrém bazénu.:-)

F.Vízek 12.7.2006 12:50

Re: O to přeci jde

Pokud máte pravdu, Kantore, že Paroubek má 101, pak se nelze divit, že čeká na jmenování, aby mohl svůj pokus rozjet.  Ústava dává tři pokusy než nastane povinnost vyhlásit nové volby. 

I malé strany, pokud se spojí a získají většinu, mohou poslat vítěze do háje. I to se mnohde už stalo a i to je docela regulérní, že?

Kantor 12.7.2006 14:38

Re: Re: O to přeci jde

Určitě má 101, jenom dumám, jak se mu povedlo přesvědčit toho jednoho z ODS.Možná to vyplynulo z Topolánkovy překotné ukvapenosti.:-)

jirka.s. 12.7.2006 18:43

Re: Re: O to přeci jde

Jenom se stále stydí říct, kteréhože to vlastně podplatil, že?

jirka.s. 12.7.2006 11:39

Vízku, je to zbytečné!

Každý váš další článek na těchto stránkách přesvědčuje neznalé a utvrzuje vědoucí o vašich mimořádných kvalitách a schopnostech. Vaše úsilí se však naprosto míjí s vámi očekávaným účinkem. Předpokládejme, že si váš výtvor přečte 50% vašich příznivců a 50% vašich řekněme odpůrců. Podotýkám, že tento poměr je pouhý předpoklad, může být třeba 70:30 nebo 40:60, jak je libo. To jsem poznamenal jenom pro ty skalní, kteří by se ihned cítili ukřivděni ve svých preferencích, i když podle volebního zákona ala Jičínský je 35:32 totéž jako 100:100, ale to jen tak na okraj.

Teď ale, soudruhu Vízku, na rovinu. Jste skutečně přesvědčen, že touto vaší "publikační"činností vychýlíte daný poměr vašich vlezdoprdelků a odpůrců na kteroukoliv stranu? Já osobně se domnívám, že počet diskutujících na stránkách NP je už natolik stabilizován a jejich politický názor tak vykrystalizován, že vaše tak intenzívní snaha se naprosto míjí účinkem a vaše vynaložená námaha nemůže v žádném případě odpovídat vámi požadovanému, či spíše představovanému výsledku.Stojí vám to za to nechat se i urážet a stále točit klikou toho jednoho samého kafemlejnku? Vy totiž nejste schopen při míře degradace vašich neuronů už přijít s něčím novým, co by stálo alespoň za zběžný pohled. Uvažte už sám, jest-li byste neudělal lépe, kdybyste sebral doma tvrdý rohlík a nešel raději krmit labutě. Určitě by to bylo smysluplnější a pro labutě maximálně zajímavé.

Ladislav N. 12.7.2006 11:43

Re: Vízku, je to zbytečné!

Možná má pan Vízek jenom slabý zrak a snížený barvocit a místo krmení labutí se pokouší "krmit modré ptáky"... ;-D 

jirka.s. 12.7.2006 11:59

Re: Vízku, je to zbytečné!

Nedalo mi to a hodil jsem okem na váš výplod. Obzvláště mne zaujalo vaše tvrzení, že soudruh Benito "má právo na ambice sestavit vládu"- konec citátu. No teď jste tomu skutečně nasadil korunu. Soudruh Benito si totiž těmito ambicemi pouze léčí svůj komplex  méněcennosti. Na pomoc při této léčbě si povolal soudruha drátha, aby ho měl při záchvatech při ruce. Naiva. Tomu osobně bych já nesvěřil ani přilepení náplasti. Ale to už je Benitův problém. Daleko větší problém vidím v tom, že tato "léčba" přijde nás všechny na strašidelné peníze. Už teď se ta suma blíží nezadržitelně k jednomu bilionu. A když si pomyslím, že mou manželku možná čeká operace kyčelního kloubu a pro nedostatek financí v pojišťovně, do které dávala celý život peníze, na ni bude dva až tři roky čekat (pokud nezvolí variantu 10-30 000 Kč úplatku, což by ale vyšlo nastejno, protože dříve jak za tři roky bychom to stejně nenašetřili), tak se mi zdá onen rozdíl v ceně péče o zdraví Benita a mé ženy poněkud neadekvátní.Léčbu soudruha Benita bych byl ochoten tolerovat zhruba v té výši, jaká by byla nutná v ústavu jiného,bývalého ministra zdravotnictví.