29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

GLOSA: Třetí prezident

Miloš Zeman se ve vysoké politice pohybuje skoro pětadvacet let a je poměrně dobře čitelný. V Hradu rozhodně nevidí nástroj k vyvolávání mravní obrody národa; nemá dokonce ani spisovatelské ambice a nestraší lidi skutečnými nebo domnělými nebezpečími.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 14.3.2013 13:11

Slavnostní projev.

Slavnostní projev nebývá a ani v tomto případě nebyl zdrojem nějakých překvapivých informací. A tak zajímavá je především reakce "potrefených novinářských kachen". Není divu, že ti, kteří poklesli tak hluboko, že v tomuto státu (i jimi) uloupených novinách se nechají platit za vlastizrádné lži, se musí třást hrůzou. Nečekali, že by si nějaký politik troufl říct to co každý ví, že náš tisk je "nahatý".

Pozn.: Drtivá většina čtenářů NP projev MZ slyšela a opravdu nepotřebuje tak ubohého průvodce jeho projevem.

P. Válek 13.3.2013 20:30

No mě překvapuje

jedna věc. Inteligetní křupan použije zatím nepoužívané výrazy "ostrovy pozitivní nebo negativní deviace". A všichni to papouškují,jako by to byly v češtině zcela běžné a užívané výrazy. Říkal, že bude prezidentem dolních deseti milionů,tak ať se podle toho i vyjadřuje,začínám velmi pochybovyt,že horší  (vlastně nejhorší) už tu byl.

T. Czernin 13.3.2013 21:00

Tyto výrazy používá M.Z.

již řadu let. Kdo nečte, neví...

P. Válek 13.3.2013 22:09

Re: Tyto výrazy používá M.Z.

No máte pravdu,nečtu. Už na Letné (1989) při svém prvním projevu vystoupil jako demagog. Já si to pamatuju. A to, že se tak vyjadřuje již delší(myslím ty ostrovy) dobu neznamená,že je to v pořádku,ale hold někdo ho může a já tedy určitě ne. Jsem velký optimista a tak věřím, že toho svého předchůdce nepřekoná. Tedy doufám v těch negativech.

J. Šimek 13.3.2013 17:27

Naprosty

souhlas s autorkou.

J. Václavíková 13.3.2013 16:31

Je typické, že od kritiků tu není uveden jediný protiargument, jen záštiplné výkřiky.

Kde nic není...... ani argument nehledej.

Š. Hašek 13.3.2013 16:48

Re: Je typické, že od kritiků tu není uveden jediný protiargument, jen záštiplné výkřiky.

Stačí číst "výkřiky" kritiků pozorněji.

Nakonec - v článku paní Payeurové je možno právě "výkřiků" a přehánění najít dost. Viz třeba poslední odstavec. To Vám ovšem nevadí.

Z jedné věty projevu vytvořit stránku osobních emocí. Docela dobré, ne?

J. Václavíková 13.3.2013 17:23

Re: Je typické, že od kritiků tu není uveden jediný protiargument, jen záštiplné výkřiky.

A argument zase žádný!

J. Kanioková 13.3.2013 16:10

Patříte, autorko k těm,

o kterých píše pan Šafr - http://jdem.cz/vnpj7

J. Václavíková 13.3.2013 16:23

Re: Patříte, autorko k těm,

Já už si chvíli říkám, že Vás je tu škoda. V Blesku, to je Vaše parketa.

Š. Hašek 13.3.2013 16:57

Re: Patříte, autorko k těm,

A vida! Výkřik paní Václavíkové!

Četla jste pana Šafra?

Argumenty?

J. Václavíková 13.3.2013 17:31

Re: Patříte, autorko k těm,

A on je v té citaci nějaký argument? On jmenovitě poukazuje na konkrétního člověka, který podle něj není dostatečně elitní? Koho to vlastně pranýřuje? A jak chce ty elity vychovávat, svým Bleskem?

J. Boleslav 13.3.2013 15:29

Dle mého názoru

má autorka naprostou pravdu.

Š. Hašek 13.3.2013 13:54

Krátce.

Takže. Vážená paní Payeurová, štval Vás Václav Klaus, nyní Váš štve president Miloš Zeman.

Jen kvůli několika slůvkům, kde komentoval všeznající novináře, kteří se diví i počasí v ledn/březnu. Ale  znající "korupční kauzy" o tisíci stránkách, komentující na půl stránky věci na tři řádky.

Bojíte se o místo? Proč tak zhurta?

P. Krasny 13.3.2013 13:50

Ozraly dobytek

zvoleny tupym stadem - co presne jste od nej cekala? 

Š. Hašek 13.3.2013 13:57

Re: Ozraly dobytek

Chyběl jste v matematice, drzosti dosti.

Máte již zabaleno? Neboť žití v zemi, kde miliony voličů dali hlas jinému, musí být pro Vás (netupého, nestádního občana švýcarského typu) hotovým peklem.

Slušněji argumentovat Vás doma nenaučili?

P. Krasny 13.3.2013 15:49

Re: Ozraly dobytek

jo tak vy jste to hovado volil?

J. Václavíková 13.3.2013 16:27

Re: Ozraly dobytek

:-)))

Š. Hašek 13.3.2013 16:33

Re: Ozraly dobytek

I v logice jste chyběl. Naprosto nesmyslná odpověď.

A opakuji otázku. Jak se Vám žije v zemi s miliony tupých hovad?

P. Běhounek 13.3.2013 18:58

Re: Ozraly dobytek

Zemana volilo něco okolo 32% oprávněných voličů, co máte s tou matematikou?

Š. Hašek 13.3.2013 20:15

Re: Ozraly dobytek

Miloš Zeman byl zvolen jasnou většinou (teď nebudu ta čísla hledat) voličů, co považovali presidentský úřad za natolik důležitý, že šli volit.

Oprávněný volič jest důležité číslo. Volící volič je ale jaksi důležitější. Možná máte jiný názor. Zkuste tedy potom započítávat i hlasy těch doma. Jsem zvědav jak.

Potud k té matematice.

Debata vznikla, že nevychovanec se pasoval na kádrováka milionů voličů.

V. Bok 13.3.2013 13:20

Hmm, tak tomu rozumím

vyhrál jiný, než autorka volila. No, rozhodně jsem nikdy nezaznamenal u protikandidata KS nějakou, jakoukoliv, nosnou myšlenku. A koukejme, dokonce i takovej Kaiser v lidovkách.. Ach, ten tedy dostane.

V. Váňa 13.3.2013 12:39

Nic proti kritice projevu,

ač musím říci, že mě osobně se líbil. Chápu, že se autorce naopak líbit nemusel.

Ovšem kritika sepsaná konkrétně v tomto článku pouze vyjadřuje, kam ona dáma našemu novému prezidentovi sahá.

Promiňte mi, vážení její příznivci, ale v daném případě podle mého názoru - blahoslavení chudí duchem.

P. Běhounek 13.3.2013 13:06

Re: Nic proti kritice projevu,

jednoduším lidem se vždy líbí jednoduší věci

J. Kašpar 13.3.2013 10:59

Projev se mi líbil.

Projev prezidenta Zemana se mi líbil. Spíše mi vadí nepřechylování příjmení.

A. Bocek 13.3.2013 10:57

Kritika

1. Novinářů byla laciná. 2.Tunelářů byla povinná.3. Nácků byla zbytečná. a  4.Komunistů byla nevyřčená.

Š. Hašek 13.3.2013 16:54

Re: Kritika

I tak možno vidět.

Paní novinářka to takhle jasně, krátce vystihnout nedokázala. Jednu větu projevu rozvedla na otaxování nového presidenta - jako prosazovače a iniciátora cenzurních zákonů.

Spíše bude "jen potrefená".

i. Hromadka 13.3.2013 9:53

KDO DĚLÁ MACHRA

Bohužel mluvím česky přes 70 let !  a vidím, že čeština nestačí dopisovatelům...slovo buzzword jsem teda ještě nepotkal a o výraz "public speech kompilátorů" je čeština jako vyšitá...mám dojem že Monika z nás dělá nekultivované blbce

umím natolik anglicky, že dovedu si přeložit public, speech  ale dohromady s komplilátory to zní jako holohlavý nesmysl, kompilátor se totiž používa v řeči programátorů...

tož dovolte abych citoval ostravsky: ty, co uživaju ty cizi termity, ty ja imponuju, ale ty co mluvi jak jim zobak narostl , ty ja ignoruju ..milá Monice

Sakra Payeur - nebyla za svobodna Čičmundová

D. Švik 13.3.2013 11:58

Re: KDO DĚLÁ MACHRA

Zduř z Ostravy :-)

Z. Kalináč 13.3.2013 9:50

Souhlas

Nepatřím mezi diskutéry, registraci jsem provedl omylem již před delší dobou.Dokonce diskuse ani nečtu ( v minulosti jsem zjistil, že se to ani příliš nedá).Když už , tak první dva tři příspěvky.Dokonce bojuji s tím, zařadit se mezi diskutéry.Na druhou stranu by měl mít autor zpětnou vazbu, a kdo jiný ...atd.Se vším s paní Payer souhlasím.