28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

GLOSA: To se hned tak nevidí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Michl 5.1.2011 17:54

Ano,

Lutonský je téměř stejný jako Železný v Událostaech. To jsou lidí, kteří tam vůbec nepatří. Oni chtějí jen slyšet sami sebe. Nejen, že se neumí slušně chovat, ale oni většinou mají zájem pouze dotyčného shodit a poělapat. Nemají tam co dělat. 

V. Grycz 5.1.2011 17:34

Souhlas

mít ho po ruce tak ho proliskám.

J. Václavíková 5.1.2011 16:03

Stejný pocit,

mívám (pořad jsem neviděla), když omylem přepnu na Máte slovo. Jílkové neustálé skákání do řeči ve chvíli, kdy už už hrozí, že z někoho vypadne něco, co by dávalo smysl, ve mně spolehlivě vyvolává nechuť dál přihlížet.

J. Skotnica 5.1.2011 15:45

Och jak rád bych se podíval

ale , nevím jak jde u nás na Karvinsku server ČTV už dva týdny  odmítá vydávat videa a dnes už přestal komunikovat vůbec - na rozdíl ode všeho ostatního. Jen to kolečko na prohlížeči se točí a točí. Je to asi to, o které mají v ČT víc. Ne, že bych o ně stál, ale recept na kapra v pivní marinádě jsem musel zrekonstruovat z paměti. Ale s restrukturalizací to myslí vážně. K jediné slušné reality show - Panorámě místo klinkavého zvuku přimontovali kulturní magazín z ČRo 3. Totální nesmysl, vítězství rychlého nápadu nad zdravým rozumem.

P. Fiala 5.1.2011 14:58

Mediální trh a vlády a DEMOKRACIE

Je zde opět evidentně dokázáno, že DEMOKRACIE (poslanci, vláda, soudy, a ostatní) nemají své integrované autentické veřejné médium. Takže zde, v ČR je veřejné mínění vytvářeno pouze soukromými médii. A veřejnoprávní TV je evidentně omezena nekvalitním personálním obsazením a programovým obsahem.

Komu to může vyhovovat? Jedině těm, kteří DEMOKRACII nechtějí v duchu tohoto pojmu, ani náhodou.

Nejvíce mne zaráží, že ani ze strany poslanců (nejvyšší moc ve státě) není poptávka po vyvážení mediálního trhu, že jim nezáleží na tom, aby mohli zveřejňovat své autentické postoje k aktuálnímu dění, či mít konkrétní nástroj k potírání soukromých mediálních kampaní s cílem rozvacet státní-vládní uspořádání.

Pohlédněme do zrcadla mediálného trhu: Vždyť asi pět soukromých medií rozhoduje o pádu vlád, na základě spekulací reportérů a špionážních metod, kdoví koho! DEMOKRACIE, probuď se, a jednej!

T. Pansky 5.1.2011 17:04

Re: Mediální trh a vlády a DEMOKRACIE

Pane Fialo, ve fungujici demokracii, stat a jeho urednici nemusi mit vyhrazeny kanal (ci vysilaci cas) na to, aby neco obcanum vysvetlovali.  Vytvori se cela skala medii, ktera budou delat porady tak, aby na sebe vydelala a pokryla poptavku obcanu.  Verejnopravni media v CR podedila penezni toky a politickou kontrolu, ktera z nich dela medialni mrzaky.  ...  Pet soukromych medii rozhoduje o padu vlad ???  Jak ??? ...  Jak by mela demokracie jednat?  Kdo je ta "demokracie"?  top0625top@hotmail.com

F. Eliáš 5.1.2011 12:23

Díval jsem se na to

Lutonský byl zjevně opilý. Jinak by se snad nechoval jak úplný buran. Což ten chasník nemá žádného šéfa, který by se svým lemplovským podřízeným zatočil?

J. Pospíchal 5.1.2011 12:06

100% souhlasím

A klobouk dolů, že to Kalousek vydržel. Bylo to na pár facek, nebo okamžitý odchod. Pane řediteli toho redaktora opravdu, ale opravdu, nechci ze svých koncesionářských poplatků platit.

J. Bořický 5.1.2011 11:28

Problém

vidím i vtom,že redaktor intelektuálně na Kalouska neměl.Proto se asi choval jako nevychovaný fracek.

V. Skalová 5.1.2011 11:26

Včera večer Urválek-Veselovský to samé v bleděmodrém

Nenechal tentokrát Pospíšila nic vysvětlit.

M. Varadinková 5.1.2011 10:57

Plný souhlas s autorem

Pořad jsem viděla, a co předvedl ten redaktor, byla hrůza hrůz. Za každou cenu se snažil zabránit tomu, aby se divák od Kalouska něco dozvěděl. Redaktor pracuje evidentně ve službách těch, co potřebují zamést stopy po této skandální loupeži z kapes daňových poplatníků. Jinak není možné, proč by se z toho tak zoufale snažil udělat bramboračku a nenechat Kalouska doříct jedinou souvislou větu. To je na okamžitý vyhazov toho redaktora.

J. Hájek 5.1.2011 10:51

Nekompetence moderátora

Naprosto souhlasím, moderátor České televize pan Lutonský dělal vše pro to, aby se divák nedozvěděl, oč v případu běží. Tak nekompetentního a k tomu nevychovaného moderátora pohledat. A jak je to vlastně s tím Českým pivem?

P. Kolář 5.1.2011 10:47

Máte pravdu, byla to bída

a hnus ze strany pana redaktora.

J. Prikner 5.1.2011 9:33

Manipulace s Kalouskem

není hřích. Ale nejlepší manipulace s Kalouskem je ho odstranit z vlády spolu s jeho novou vypečenou stranou. Vsadím se ,že výsledek vlády rozpočtové odpovědnoti bude další deficit SR , socializace nákladů a privatizace výnosů. Snad k tomu lidé v příštích volbách přihlédnou.

V. Váňa 5.1.2011 9:10

Nevidím to tak ostře jako autor.

Domnívám se, že tomu redaktor opravdu nerozuměl. Nestalo by se poprvé, kdy i připravený moderátor má "bramboračku" v daném tématu.

A tak bych řekl, že panu Kalouskovi skákal do řeči proto, že se mu naopak zdálo, že o něčem Kalousek nechce záměrně mluvit.

Souhlasím s tím, že rozhovor nebyl veden příliš profesionálně, na druhou stranu bylo vše prakticky jednoznačně vysvětleno. 

Snad jen kousek Tlustého dohody týkající se nestíhání manažerů IPB. Dohoda o tom šla nad kompetence státu zastoupeného vládou, resp. tehdejším ministrem financí. Na druhou stranu uhradila ČR cca desetinu toho, co mohl Nomura žádat.

J. Vavruška 5.1.2011 9:06

Lidé, čtěte

Bernard Goldberg: Jak novináři manipulují.

Lutonský je jako novinář úplně neschopný, snad proto dělá "na zakázku" takovéhle věci, protože kterákoliv mediální instituce by se bez něj obešla. Takhle je jako "prodejný redaktor" nepostradatelný - dělá věci, na které jiní nemají žaludek.

K. Janyška 5.1.2011 9:00

Kalousek je neuvěřitelně šikovný politik a velký legislativní odborník ! Dzp.

K. Janyška 5.1.2011 8:59

Oni se chovají destruktivně všichni ! ČT privatizovat ! Dzp.

V. Kusý 5.1.2011 8:36

Souhlasím, bylo to děsné!

Můj vztah k panu Kalouskovi je na rozdíl od autora ambivalentní, ale kdyby tohle "moderátor" předváděl v debatě s kýmkoliv, byl by to opět projev absolutní neprofesionality.Já osobně obdivuji pana Kalouska proto, že nevyskočil a neuškrtil moderátora kabelem od mikrofonu.Bohužel, jsme svědky úpadku české žurnalistiky, a to i na Lidovkách, mám tím na mysli absolutní neznalost pravidel českého jazyka, o obsahu občas ani nemluvě.Ale to, co předvedla ˇCT, to byl vrchol.

S. Ševeček 5.1.2011 8:39

Re: Souhlasím, bylo to děsné!

Ambivalentně - obdivuji rovnováhu pana Kalouska, že dokázal na závěr říci Já vám také děkuji za rozhovor.

Na druhou stranu - měl raději na "upřímné poděkování" od intervjuka odvětit VY MNĚ TAKY.

V. Kusý 5.1.2011 9:17

Re: Souhlasím, bylo to děsné!

Dovoluji si doplnit - intervjuk z cuku! Mrzí mne, že mne to nenapadlo dřív jak Vás! S ostatním nelze než souhlasit.

S. Ševeček 5.1.2011 7:51

Rodný bratr vopruza Takáče

ve včerejším Hyde parku s V. Tlustým.

Tito - a mnozí další veřejnobulvární odnovináři - mají stejnou technologii.

M. Starý 5.1.2011 8:41

Re: Rodný bratr vopruza Takáče

To jsem viděl včera po půlnoci v repríze. Tlustý se kroutil jako had, "já nic, já dělal zemědělství" a choval se jako děcko kterému vzaly hračku "rovná daň co zavedl Topolánek s Kalouskem je paskvil" a to opakoval stále dokola. Když se snažil vysvětlit, proč, tak mu Takáč stále skákal do řeči a nenechal ho dokončit myšlenku. Z úrovně dotazů mám dojem, že buď se na ten pořad dívají a dotazy píší samí idioti nebo zasloužilé členky KSČ a nebo televize záměrně vybírá jen ty dotazy "s hlasem lidu".

T. Pansky 5.1.2011 5:44

S autorem lze pouze souhlasit ... ac muzeme mit ...

... na pana Kalouska kazdy svuj nazor, jako ministr financi zatim vystupuje jako jeden z nejkompetentnejsich, jake jsme kdy meli (at uz mluvim o tech od socialistu nebo modrych ptaku).  Komentator delal vse pro to, aby do diskutovaneho problemu dale nevstoupilo svetlo.  Delal to zamerne nebo z vlastni hlouposti?  Proste nepatri na obrazovku CT jako komentator politickych udalosti.  Ale to uz patri k celkovemu obrazu verejnopravni CT.  top0625top@hotmail.com

J. Chládek 5.1.2011 6:59

Re: S autorem lze pouze souhlasit ... ac muzeme mit ...

Co se týče kompetentnosti p. Kalouska jako ministra máte pravdu, je to kompetentní poskok českých zbohatlických elit, který usilovně pracuje na tom, aby se z příslušníka obslužné elity tj. poskoka pracháčů, stal pracháčem taky - toť vše. Zřejmě jste přistál z jiné planety, protože s takovým názorem, který prezentujete výše, jste tu nemohl minulých 20 let žít. 

T. Pansky 5.1.2011 7:23

Re: S autorem lze pouze souhlasit ... ac muzeme mit ...

Pane Chladku, z vasich radek je pochopitelne, ze nemate pana Kalouska rad.  Tot vse.  Nestydte se a reknete vice.  Nechci vam vkladat slova do ust, ale jaksi se mi na mysl vkrada myslenka, ze predchozi ministri financi vam byli sympaticti a s jejich praci jste byl spokojen. 

P. Fiala 5.1.2011 13:47

Re: S autorem lze pouze souhlasit ... ac muzeme mit ...

Ke strategii o korupci, by měl být přidán bod o možnostech vlivu bank na vládní ministerstva. K panu Kalouskovi se mi připomělo, že chtěl vládnout i s pomocí KSČM, takže přišel později o vliv v KDU-ČSL. Nicméně za doby jeho působení je politická scéna pravicová stále více drobena = ničena.

J. Bořický 5.1.2011 15:02

Re: S autorem lze pouze souhlasit ... ac muzeme mit ...

můzete mi říci,který z politiků ať už je jakékoliv barvy,zůstal chudý ? Neobhajuji Kalouska,ale nejsem jednobarevný.

J. Bakulová 5.1.2011 15:39

Re: S autorem lze pouze souhlasit ... ac muzeme mit ...

já osobně považuji pana Lutonského za vynikajícího redaktora, takže se pouze domnívám, že všichni ( tj. i pan Veselovský i paní Drtinová) mají od jistého času nařízeno chovat se tzv. "asertivně", jinými slovy nepřipustit protějšek k souvislé větě. Všimněte si toho, ještě před časem, než došlo v ČT k personálním změnám to redaktoři nedělali a byla radost rozhovory poslouchat, dnes se projevují jako idioti, souhlasím.

J. Bořický 5.1.2011 17:43

Re: S autorem lze pouze souhlasit ... ac muzeme mit ...

Pokud platí pí Bakulová to,co říkáte,tak takový redaktor je dě.ka prodejná.