28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

GLOSA: Protestovali antikomunisté, nebo eurokomunisté?

Zdeněk Ondráček byl zvolen do čela sněmovní komise pro kontrolu GIBS. Jakkoli šlo o krok symbolicky výrazný a smutný, byl zvolen demokraticky. V tom mají komunisté, kteří se nazývají „komunisty“, bohužel pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 11.3.2018 11:05

Na sjezdu české sociální demokracie

v roce 1913 řekl Šmeral: "Zcela dobře dovedeme si představit dobu, věříme že přijde, toužíme, aby přišla, kdy celá Evropa bude tvořit jednotný hospodářský obvod, velkou republiku spojených států, ve kterých nikoli dnešní státní teritoria, nýbrž každý národ bude podkladem pro autonomní jednotku ... Taková politická organizace je myslitelná jen jako důsledek vítězství socialismu." - viz Peroutka Budování státu, vydání Lidové noviny 1991, strana 31. Táži se - jaký je kromě letopočtu a reálných možností, rozdíl dnešních snah euromarxistů Junckera a Merkel - za jiné - s tehdejší dobou? :-)

J. Farda 11.3.2018 11:06

Re: Na sjezdu české sociální demokracie

... strana 319, sorry jako za nedoklep. :-(

J. Štrobl 11.3.2018 14:02

Re: Na sjezdu české sociální demokracie

Ještě smutnější ovšem je, že to snažení socialistů vždy přineslo jenom miliony mrtvých. A velmi pochybuji, že se ta tradice nějak změnila.

M. Prokop 10.3.2018 23:16

Pan Zahrádka to trochu zmatlal dohromady.

A já fakt nejsem fanda zelenorudé EUnie.

R. Tichý 10.3.2018 21:58

Souhlas.

J. Ráž 10.3.2018 18:52

Parádní článek

aneb pravda bolí (pro ty, kteří s textem nesouhlasí)

I. Hendrych 10.3.2018 14:01

No comment

No dobrý no.... tyto echt-konzervativce netřeba komentovat. Jeden takový se jmenuje Klaus.

V. Kain 10.3.2018 17:37

Re: No comment

Kdybychom dali na Klause,tak jsme dodnes mohli mít pomazánkové máslo a tuzemský rum ty kopyto.Tím vstupem jsme přišli o hodně bohužel.

M. Prokop 10.3.2018 23:17

Re: No comment

No ale my to máme, jen se to jinak jmenuje.

Klaus nebyl odpůrcem vstupu do EUnie, jen její současné podoby.

P. Lenc 10.3.2018 10:47

Ano,

EU se stává diktaturou korporátně socialistického typu.Nakonec, zmiňuji se o tom o nějaký článek výš.A to, že o těch tanečcích kolem komunistických stvůr "velikány "EU je ticho po pěšině pouze svědčí o tom, že lidé jsou pořád stejní, nepoučitelní.Tak jako již mnohokrát v dějinách.

R. Langer 10.3.2018 12:08

Re: Ano,

Korporátní socialismus = fašismus.

P. Lenc 10.3.2018 14:11

Re: Ano,

Ano.

M. Pivoda 10.3.2018 10:36

Minulost: "My nic, my jsme byli jen členy KSČ!"

Do organizace KSČ se nevstupovalo tak snadno, jako do nějakého zahrádkářského spolku. Existovala čekací doba dvou let, aby čekatel (kandidát vstupu do KSČ) se mohl v té periodě seznámit s náročností své budoucí funkce. Tzn. také nastudovat historii vzniku a vývoje KSČ, včetně informace o její zločinné činnosti v době Stalina v Sovětském svazu i Klementa Gottwalda v Československu. A v den vstupu do KSČ kandidát (při plném vědomí!) přísahal věrnost myšlence komunismu. Tehdy ještě drogy u nás nebyly rozšířeny, takže vědomě souhlasil!

Působila na členy KSČ pozitivně ušlechtilost myšlenky budoucího komunismu? Hm. Můj někdejší kolega z džudistického oddílu, ing. Aleš K., si mně už v 70 letech postěžoval, že po něm nějaký komunista požadoval peněžní úplatek za to, že ho protlačí za kandidáta a později i člena KSČ. Oba dva, já i Aleš, jsme se v té době ucházeli o jakousi kandidaturu: já jsem se chtěl stát kandidátem ekonomických věd (CSc.) a on kandidátem KSČ. Já jsem byl úspěšnější – i když se zpožděním mnoha let.

Jiný můj kolega judista komunista, naopak, si mně postěžoval, že aby v České armádě mohl zůstat ve funkci i po listopadu 1989, musel tam komusi odvádět část svého platu. Ó, jak v Česku typické chování.

A. Nový 10.3.2018 13:56

:-))

Měl byste navštívit psychiatra! Možná by vám pomohl od vašeho bájného lhaní.

M. Pivoda 10.3.2018 17:10

Pro A. Nový 840 kg

Nejsem si jist, zda by mi psychiatr dokázal vymazat paměť. Takže tam nepůjdu.

P. Han 11.3.2018 0:06

Re: Pro A. Nový 840 kg

Děláte chybu.

M. Prokop 10.3.2018 23:18

:-P

" já jsem se chtěl stát kandidátem ekonomických věd (CSc.)"

Vtip měsíce.

M. Pivoda 11.3.2018 15:02

Re: :-P

Karel Marx také zradil svou třídu.

M. Pivoda 10.3.2018 10:30

Evropská revoluce musí být technologická, jinak jsme v řiti

"Evropská revoluce musí být socialistická... Charakter, který mělo soukromé vlastnictví v minulosti a dědické právo umožnily akumulaci v rukou několika privilegovaných... jejichž bohatství by se v revolučním zlomu mělo rozdělit rovnostářsky.“

Evropská revoluce musí být předeším technologická, jinak jsme my Evropané v konkurenčním střetu se zbytkem světa, v řiti.

Dnes nežijeme v 19. století, ale v technologicky intenzivním 21. století. Z minulosti určitě platí Nerudovo: Kdo chvíli stál, již stojí opodál.

J. Pražák 10.3.2018 9:47

Každý soudný člověk už vidí, že

z EU se stala diktatura, aplikující postupy korporátního socialismu (=fašismu).

P. Pavel 10.3.2018 10:48

Blábol

V řadě zemí EU je zrovna v módě levičáctví (zelené, červené, hnědé) což ovšem není nic nového. Tyhle země mají snahy svoje nápady prosazovat prostřednictvím Bruselu. Nazývat to diktaturou je ovšem hovadina, každopádně ve srovnání se skutečnými diktaturami např. v Rusku.

Problémem zemí jako ČR ovšem není Brusel, nýbrž jejich vlastní politické reprezentace, které místo řešení skutečných problémů spojených s evropskou integrací (jako dotované zemědělství, regulace v energetice, euro) řeší populistické nesmysly typu uprchlíci. Případně EU vlezou z rozběhem do zadku (když je to zrovna populární) aby o pár let později blábolili o omezení suverenity. Viz ovar, který Bruselu co by premiér v rámci předvstupních rozhovorů odkýval každou blbost aby si následně na kydání špíny na EU budoval další kariéru.

J. Pražák 10.3.2018 11:23

Re: Blábol

Platí vám za tu demagogii dobře? To zdravý člověk nemůže myslet vážně. Eu, do které jsme vstoupili před 17 lety byla úplně jiná než ta současná, po podpisu Lisabonské smlouvy. Tím se změnila v diktaturu. Proto už není možné udělat referendum o vystoupení. Kde by Němci sehnali levné a výkonné polootroky?

Pokládat problém s "uprchlíky" za druhořadý může pouze zaměstnanec neZiskovek, bruselobyrokrt, rozkrádač "dotací", nebo člověk bez znalostí cizích jazyků, který se nebyl podívat v okolních zemích. No-Go zony jsou realitou, stupňující se násilí "uprchlíků", denní útoky noži, loupeže, krádeže, prodej drog proti kterému policie už nezasahuje,...

Jak se integrace daří ve Švédsku si přečtěte zde:

https://www.focus.de/politik/ausland/gastbeitrag-aus-der-neuen-zuercher-zeitung-schwedens-integrations-traum-ist-geplatzt_id_8585845.html

P. Pavel 10.3.2018 16:30

Re: Blábol

Chápání psaného textu vám evidentně dělá problémy. Pro info, já tady píšu o integraci zemí EU, nikoli o tom, že si Švédsko natahalo do země černochy, se kterými si teď neví rady. To za prvé.

Za druhé. Lisabonská smlouva nic nemění na tom, že to bylo právě současné hradní hovado, které odkývalo ty největší zrůdnosti, na které ČR nejvíce doplatila. Závazek o podílu na tzv. oze na energetickém mixu nevznikl podepsáním lisabonské smlouvy. Ten závazek přijal ovar, když ještě premiéroval, přičemž na ten závazek doplatila CŘ jedním bilionem korun. To samé platí o zemědělství. Tvrzení, že nelze uspořádat referendum o vystoupení z EU je tvrzení ldiota. Je to jen otázka místní legislativy.

Za třetí, jen naprostý vyIízanec a dement nevidí, že v ČR z těch pět a půl migranta, který se zde nachází žádná "nogo" zóna nevznikne a že všichni směřují do Německa či Švédska a podobných zemí za bohatým sociálním státem. Přičemž problém migrantů je samozřejmě druhořadý a snadno řešitelný - stačí omezit sociální stát. Přece ale nechcete, aby ovar nebo pitomio svým voličům vykládali, že je oberou o sociální dávky. :-)

J. Pražák 10.3.2018 17:03

Re: Blábol

Umíte napsat jedinou větu bez vulgarit a tak, aby měla smysl?

Nemám sílu reagovat na všechny vaše nesmysly, tak jen pár poznámek: Direktivu EU o OZE chytře využili poslanci a jejich gangy v pozadí, aby získali ten 1 bilion Kč bezpracných "dotací". Měl byste se zajímat, jaká známá jména figurovala ve firmách, které vlastnily sluneční elektrárny postavené v první vlně, kdy byly nejvyšší výkupní ceny. Je to velmi zajímavé čtení. Ostatní to nemohli stihnout bez potřebných informací. Lisabonská smlouva změnila ČR na protektorát berlínskobruselské EUrodiktatury. Možnost přehlasování menších států dala právě Lisabonská smlouva.

Uspořádání referenda o vystoupení z EUrodiktatury brání právě ti, kteří na zvrhlém byrokratickém systému EU vydělávají. A argumentují tzv. "čistou pozicí" dotací, tedy tím, že jsme dostali od EU o 656 miliard Kč více, než jsme tam zaplatili. Když si vezmete kalkulačku, tak zjistíte že jde o 11,20 Kč na osobu a den. A tyto peníze se rozkradou nebo promrhají n nepotřebné akce. Takže pozitivní je to pouze pro Drráthy, Babiše a podobné,...

Asi jste se dlouho nebyl podívat v centru Prahy. To byste rychle změnil názor na imigranty z problémových zemí. Arabové a černoši v centru dealují drogy, policie je chrání, většina výnosných obchodů zaměřených na turisty je v rukou příslušníků těchto národností.

P.S.: asi se živíte jako pomocník hovnocucaře, že? Podle vaší slovní zásoby...

V. Braun 10.3.2018 20:56

Re: Blábol

Takže, uspořádání referenda EU nijak nebrání. O OZE jste to sice rozvedl, ale původní argument, že to byli národní poslanci, zejména z tehdejší čssd, stále platí. Dále Lisabonská smlouva umožňuje rozhodování hlasováním, z čehož plyne, že menšina, nikoli zákonitě menší státy, může být přehlasovaná. A na konec, v centru Prahy jsem byl naposled včera, je tam celkem pěkně jako vždy, pokud vám vadí jak vypadají obchody zaměřené na turisty prosím vložte se do toho a poskytujte lepší služby.

J. Pražák 10.3.2018 21:13

Re: Blábol

Asi jste se právě vrátil z Marsu....

Turistický průmysl v centru Prahy ovládají mafie. To je jasné každému normálnímu člověku. Zkuste nabídnout obdobné služby a uvidíte....

Hlasování po Lisabonské smlouvě, kdy postačí 55/60 % většina států /obyvatel jasně umožňuje, aby Německo+Francie+Itálie, nebo místo ní pár malých zemí přehlasovaly jakýkoli stát. To není demokracie, ale diktatura.

Nepozorujete shodu v postupech, které zavedli fašisté v Itálii ve 20. letech i v rozhodování EU (korporativní socialismus=fašismus)?

P. Pavel 11.3.2018 0:31

Re: Blábol

Tomu se říká "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá". Když na to nemáte, tak s tím nezačínejte. Na druhou stranu je vidět, že na nesmysly jste odborník. Ty sypete z rukávu rychleji než zaschlou špínu, a to je co říct.

A stále vám taky dělá problém chápání psaného textu. Tedy znovu a po lopatě. Na požadavek EU na podíl oze jsme si mohli vyjednat výjimku. Neudělali jsme to díky ovarově vládě, a tak ČR přišla o podstatně více suverenity než nějakou Lisabonskou smlouvou a také o jeden bilion korun.

Jak argumentují "čistou pozicí"? Kolik jste měl v žíle, když jste došel k závěru, že když už nás po vystoupení nebude EU financovat, tak nám tím vlastně diktátorsky brání v referendu o vystoupení? Dost mi to připomíná Mečiara před rozpadem federace. Tomu se taky zdálo, že by ho měl Klaus financovat i po té, co si v Bratislavě pro sebe zřídí vlastní premiérské koryto. A za to, že se na dotacích napakuje hlavně bureš a jemu podobní si můžeme opravdu ale opravdu my sami.

Jistě jste si ty "imigranty" legitimoval, abyste zjistil, kolik z nich má ruský pas nebo francouzský či německý pas už ve třetí generaci. :-)

Jsem ale rád, že ses, žumpo, neztrapnil úplně ve všem a alespoň s částí mnou předložených faktů smířil.

J. Pražák 11.3.2018 8:00

Re: Blábol

Na takový vulgární blábol nemá smysl reagovat. Musíte být velmi dobře motivován bruselskými penězi.

P.S.: byl byste překvapen, že v kšeftu s dotovanými slunečnými elektrárnami "jeli" i pravicoví poslanci, nejen ti bursíkové a socialisté.

P. Pavel 11.3.2018 20:46

Tak znova, žumpo, když si začneš s nadávkami

tak se pak nediv, že je ti odpovězeno stejnou mincí a nestěžuji si, když nemáš inteligenčně na to abys odpověděl. A mimochodem, ani odvádění pozornosti ti nejde. Bláboly o tunelech politických stran nic nemění na tom, že to byl ovar, kdo nevyjednal výjimku na tu katastrofickou kravinu jménem oze a tedy díky němu ČR přišla o významnou část své suverenity a zároveň o bilion korun. To jsi se nepokusil ani okomentovat, natož vyvrátit.

J. Fridrich 11.3.2018 6:06

Re: Blábol

" Kde by Němci sehnali levné a výkonné polootroky?" Vy si opravdu myslíte, že ten muslimský " materiál " jde do Německa a Evropy pracovat ?

https://www.youtube.com/watch?v=5ZudaBg1F68

Tak on má nyní dům 5+1 a jistě si ho nekoupil - byl mu dán-přidělen. V domě má nyní 2 manželky a 7 dětí. To ale není stav k jeho úplné spokojenosti, tedy mu přijedou další 2 manželky-asi tak 13-14leté a to se jejich prorokovi i tomuto muslimovi bude zajisté líbit. Tak požádá mamá Merkel o větší dům s alespoň 2ma garážemi, aby jak nám sdělil mohl pokračovat v přivádění na svět-Německo další muslimátka, neví sice ještě jejich konečný počet, ale zmiňoval cca 20 dětiček - pokud Alláh dá..

Německy se učit nehodlá, číst a psát také ne a pracovat nebude - on jezdí pro dceru vyzvednout ji ze školky. Kolik mu mamá Merkel posílá každý měsíc na účet neví a vědět nepotřebuje, prostě když EURa dochází, tak si je vybere z banky.. Tak toto zní jako vtip, ale není to vtip. Tipněme si, jak dlouho to může v Německu takto vydržet než to " bouchne ?"

Tak vzhůru do této nové Evropy...