28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

GLOSA: Pravda o Ukrajině je prostá...

Už jsem se několikrát doznal k masochismu, takže jsem logicky nevynechal ani ten známý televizní diskusní pořad Máte slovo věnovaný Ukrajině…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 23.3.2015 21:58

Kdybych umřel před rokem, dvěma

".. mohli nad hrobem vzpomínat na přesvědčeného antikomunistu, vděčného přítele USA, který ještě dávno před Reaganem považoval Rusko (SSSR) za říši zla", napsal 16.8.2014 pan Havránek na Psu. Nezkoumal jsem, zda to byla pravda či zase jen propaganda. Ano, Havránkova promoskevská propaganda je decentní. Ale je to propaganda, v tomto článku bez jakýchkoli argumentů, jen vzbuzuje emoce. Diskuze používající emocí je podvod, protože emoce vylučují logiku. Dotaz na p. Havránka: "máte opravdu tak rád pány Štětinu a Schwarzenberga?"

J. Farda 23.3.2015 21:51

Pane Havránku

obdivuji Vaši odvahu a vysoký práh odolnosti vůči pavlačovému dryáčnictví paní Jílkové. Že to pro Vás vyznělo vystoupení té Ukrajinky, jak popisujete, je jedna věc, druhá věc jistě je, jak by v tom pořadu hovořil někdo jiný z Ukrajiny. Každopádně se shodnu v primárním hodnocení, že to, co se tam odehrává, je veliké svinstvo, i když se možná můžeme lišit v názoru na viníky. Mějte se.

P. Papež 23.3.2015 21:45

Co

Co chtěl vlastně autor říct?

J. Kanioková 23.3.2015 19:07

....

Obamo, vyjděte vstříc Rusku, jinak nebude klid. Toto skutečně napsal proslulý washingtonský jestřáb polského původu Brzezinski - http://jdem.cz/brwp85

http://www.thetimes.co.uk/tto/news/world/europe/article4384822.ece

J. Václavíková 23.3.2015 20:41

Re: ....

Vy jste ještě nezaregistrovala, že si z Vás vystřelili s Brzezinem Zbygnievskim? :-))))

B. Hamáček 23.3.2015 18:28

Jílková

Jílková je velká sebepropagátorka a soudruzi Havránek a Podracký jsou sofistikovanou hlásnou troubou Rusáků. Patrně za ruské peníze.

B. Hamáček 23.3.2015 18:25

Jílková

Jílková hlavně propaguje sebe a Havránek sofistikovaně spolu s Podrackým Rusáky. Oba soudruzi to dělají jemně , ale o to rafinovaněji.

B. Hamáček 23.3.2015 18:29

Re: Jílková

Nějak mi ten první příspěvek nechtěl naskočit.

J. Láníček 23.3.2015 17:11

Ukrajina byla poslední kapka,

pro Rusko. Možná si někteří jaksi nevšimli, jak se situace po bezproblémovém vyklizení prostoru bývalé Varšavské smlouvy Ruskem a rozpadu SSSR, změnila. A sice změnila tak, že Západ Gorbočovovi cosi slíbil, ale ani náhodou neměl v úmyslu to splnit, jak se hnedle ukázalo v rozšiřování NATO a jeho posunu na východ stále blíž k ruským hranicím. A dnes mnoho západních analytiků a komentátorů konstatuje, že Ukrajinou už to Západ zkrátka přehnal a kdyby západní váleční bezmozci jen trochu uvažovali, muselo jim být jasné, že toto už jim Putin nesežere. A Američani by v podobné situaci rozhodně nejednali jinak. Pokud to teda nebyl úmysl, což já si myslím, že ano. Američanům by maximálně vyhovoval větší konflikt mezi Ruskem a Evropou, která v tomto konfliktu horlivě plní roli amerických užitečných idiotů. A doplatí na to, na rozdíl od Ameriky. Ostatně jako vždycky při větším válečném konfliktu.

L. Kubeš 23.3.2015 18:11

Re: Ukrajina byla poslední kapka,

Tohle už jste jistě probrali spolu s hejtmanem Ságnerem, že? =))

L. Kubeš 23.3.2015 16:41

Pane bože to je blábol

Bez trvalých dodávek munice z ruské strany by ten konflikt skončil tak týden po jeho začátku!

J. Láníček 23.3.2015 17:16

Re: Pane bože to je blábol

Tak toto by se vám líbilo? Jaksi vám ovšem nedochází, že nejdřív byla násilně svržena legitimní vláda, na což bývají v jiných případech Američani dost hákliví. To už se nebavím o tom, že Janukovyč uzavřel za asistence potentátů z EU s majdanci dohodu o předčasných volbách, kterou majdanští fašisti za několik hodin porušili. To by se v jiném případě Američanům a EU taky moc nelíbilo.

L. Kubeš 23.3.2015 18:10

Re: Pane bože to je blábol

Tak že podle vás byl i rok 1989 u nás, když šel od válu Husák, pučem zorganizovaným USA? Asi jste taky přišel o nějaké stranické koryto a teď by jste byl nejraději, kdyby se staré zlaté časy vrátily.

J. Krásenský 23.3.2015 19:08

To jste špatně pochopi, či si tošpatně pamatujete

Po masových demonstracích a generální stávce uzavřelo OF s představiteli strany a vlády dohodu o předání moci, kooptaci poslanců, předčasných volbách... A tato dohoda byla dodržovaná z obou stran. Nebylo to zcela hladké, například "dohoda o STB", její činnosti a o zachování svazků byla sabotovaná ze strany STB a nejvyšší představitelé OF neměli velký zájem, aby se mnohé svazky zachovaly, včetně Václava Havla. Takže u nás vše probíhalo podle dohod nikoliv násilím jako na Ukrajině.

V. Čermák 23.3.2015 17:44

Re: Pane bože to je blábol

No jste až druhý, kdo to říká, první byl Porošenko. Vlastně předtím ještě Franz Josef.

J. Václavíková 23.3.2015 16:01

Je to celkem jednoduché.

Doněcko už je pravděpodobně ztraceno, ale budeme nečinně přihlížet, jak Rusáci na dovolené s moderními zbraněmi začnou šířit válečný konflikt k Mariupolu a Oděsse?

P. Vaňura 23.3.2015 16:03

Máte naprostou pravdu

Ukrajině je třeba dodat zbraně, aby uhájila alespoň to, co ještě má!!!

V. Čermák 23.3.2015 17:48

Re: Máte naprostou pravdu

Ukrajina zbraně má, ta i ta. Rozhodne, co chtějí hájit sami Ukrajinci, ti i ti.

V. Čermák 23.3.2015 17:55

Re: Je to celkem jednoduché.

Měli se rozdělit po dobrém, bylo by o tisíce mrtvých méně a mohli zůstat když né přímo přátelé, aspoň né nepřátelé. Rozdělení Česko-Slovenska byl zdá se světový unikát. Já mám Slováky rád a jsem rád, že jsme jim v odtržení nebránili.

J. Kanioková 23.3.2015 19:08

Přesně !

J. Václavíková 23.3.2015 20:40

Re: Je to celkem jednoduché.

Vyřiďte u vás v Kremlu, že s vyhrožováním ať jdou do prdele. Napadli svrchovaný stát a nebudou si diktovat, co všechno se jim má naservírovat na podnose. Jestli budou obsazovat další území, za chvíli budou žrát hlínu. Sankce je možno vystupňovat.

K. Voráček 24.3.2015 1:14

Re: Je to celkem jednoduché.

Hlínu budeme brzy žrát leda my. Rubl je dnes jedna z nejstabilnějších měn, proto se znovu do Ruska vydali investoři. Tamní investice mají návratnost až 9%, jinde 1-2%. Obchodní řetězce v Rusku vykazují nárůst prodeje zboží o 18%. Ruský spotřební průmysl včetně potravinářství zaznamenal vzestup produkce, stalo se přesně to, co se v kapitalistickém hospodářství stává - když se udělá díra na trhu, rychle se zaplní jiným výrobcem a dodavatelem. Zdá se, že posankční slib Putina Rusům je plněn dle jeho prognózy. Jenom to jde rychleji, Putin slíbil růst za dva roky, přišel za necelý rok. (Srovnej se sliby Kalouska o kladných nulách). Putin slíbil a

Prostě to Putinovi vychází. Nejspíše proto, že po téměř století konečně v čele Ruska není blbec.

Pro vás, co si pořád Rusko představujete jako bolševický bordel, je to velice mrzuté, že?

J. Václavíková 24.3.2015 9:06

Re: Je to celkem jednoduché.

:-)))))))))))))))))))))))

Vtip za stovku!

K. Seidl 23.3.2015 22:58

Re: Je to celkem jednoduché.

A to jsme ještě nevěděli že se budou tak rychle vracet, a to ještě do nejvyšších postů. A tomu jsme se měli naopak bránit. Vždyť jsme jim pro smích.

M. Hoblík 23.3.2015 15:22

Před dvěma roky byl Ukrajinec

pro naše novináře potencionální zloděj a vrah. Dnes je Ukrajinec hrdina, americký voják mírotvůrce a Rus přirozený nepřítel. Samá změna, jen ti novináři jsou stále...!

A. Reček 23.3.2015 15:36

Re: Před dvěma roky byl Ukrajinec

Změna na Ukrajině je v tom, že vloni tam začala vojenská agrese Kremlu. Kyjev nenapadl Rusko!

V. Čermák 23.3.2015 15:56

Re: Před dvěma roky byl Ukrajinec

No to jsme slyšeli zejména z ČT, ale většina lidí tomu nevěří.

P. Vaňura 23.3.2015 16:02

Dokonce i Putin přiznal, že

na Krymu zasahoval vojensky. Takže kdo tomu nevěří? Mimochodem, "povstalci" mají zbraně, které NIKDY nebyly ve výzbroji ukrajinské armády (fotografie existují), takže je NEMOHLI UKOŘISTIT!

V. Čermák 23.3.2015 17:12

Re: Dokonce i Putin přiznal, že

No na Krymu Ruští vojáci byli, stejně jako Ukrajinnští, ale nezasahovali, naštěstí nemuseli. Lidé se rozhodli svobodně v referendu a i nedávno se to potvrdilo, že se rozhodli dobře.

L. Kubeš 23.3.2015 18:16

Re: Před dvěma roky byl Ukrajinec

Protože je blbá !