29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

GLOSA: Policejní junta?

Když si policie vytvářela nové logo, inspirovala se v USA. Ale jen trochu. Americké "sloužit a chránit" se jí zřejmě zdálo příliš zavazující, a tak ho upravila na "pomáhat a chránit".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 27.6.2013 15:57

Svobodní?

Dosud jsem považoval stranu "svobodných" za sympatickou, naši svobodu vůči EU hájící stranu, která (právě proto) nemá masmediální podporu a především nemá dostatečně silnou osobnost.

Teď vím, že přinejmenším v panu Matějkovi má tato strana "osobnosti", které jsou ochotni tleskat policejně soudnímu útoku na EU-skeptickou politiku, jehož obětem (prim. Svoboda, Nečas, Julínek, Drobil, Vondra, Čunek, Parkanová..) se teď "EU-kmotři" (Gross, Tvrdík, Kavan, Palas, Špidla, Bursík...) smějí, až se za břicho popadají.

Pan Jiří Payne, který je ve vedení této strany je dost silným důvodem k přesvědčení, že to není náhoda. Tato strana má patrně pouze odlákat voliče od podpory reálné (tedy pravicové) EUroskeptické politiky.

J. Vintr 26.6.2013 23:35

Pane Matějka, jste úplně vedle.

Konkrétně v tomto případě policie ani náhodou nesloužila zájmům občanů a výsledkem této akce bude zcela nepochybně nějaký další obrovský tunel do erární kasy v provedení Zemanovy "vlády odborníků".

P. Zelenka 26.6.2013 20:48

No....určitě vím, s vámi naprostý nesouhlas

Zřejmě víte paní Colombová naprosto přesně co se stalo, víte přesně kdo je vinen resp. nevinen a tedy víte jak se policie měla chovat resp. nechovat viz váš názor na způsob provedení. Tvrdíte-li, že bylo něco protizákonného podejte trestní oznámení třebas na Grygárkově státním zametačství. Čas ukáže co vše UOOZ zjistil, z čeho podezříval a na základě čeho nezávislý soud umožnil odposlechy, nařídil domovní prohlídky a uvalil vazby. Jste-li ideologicky pravý pravičák tak by vám mělo spíše vadit, že prehistorický pradědeček pravičák zvolil lenošícího levičáka lesomila za hlavu státu. Nebo to s pravicovostí není až zas tak pravda, vůbec o ní nejde a v první řadě jde jen o peníze? Samozřejmě jen čisté, protože žádné, ale opravdu žádné špinavé peníze neexistují! A třebas je už připravena amnestie. :-)

P. Zelenka 26.6.2013 20:50

Re: No....určitě vím, s vámi naprostý nesouhlas

I mistr Tesař se někdy utne - reakce byla na paní diskutující, jistě se pozná, no a teď to vypadá na nesouhlas s autorem článku. :-)

Opak je však pravdou! :-)

J. Novák 26.6.2013 20:01

Pane Matejko, tohle mi nedělejte,

po měsících plytkostí na čoklovi inteligentní a věcný komentář ?!

Co se to děje ?

Mocný Šedovous

PS Dík,nalil jste mi optimismus do žil.

J. Kanioková 26.6.2013 17:27

No.... nějak nevím, částečný souhlas, ale zároveň částečný nesouhlas...

Je dobře, že se proti podvodníkům něco podniká, jen tahle bombastická akce mi nepřipadá jako to pravé ořechové... Jde mi o ten způsob provedení. A jestli to připomíná jednání v právním státě... Nějak mi to připadlo, že - nejdřív je odchytíme, a pak teprve budeme hledat proč přesně... Nepřipadlo mi to právně čisté optimální...  a že mnoho lidí tleská..?  No... možná si neuvědomují, že tento ne zrovna čistý způsob, "všeholidem" chválený, může příště přidat na razanci a nezpůsobu. A další příště ještě víc....  Lidi v padesátých si taky možná mysleli, že oni jako nevinní se nemají čeho bát...

Pod lampou: Prečo sa v Česku zatýkalo? - http://jdem.cz/3bce6 

PR manipulátory ‒ aneb vakcína proti mediálním kampaním - http://jdem.cz/3ccx8

V USA je PRManem terorismus. Stačí zamávat terorismem a u většiny lidí projde téměř cokoli ‒ i to, co by jinak neprošlo: odposlechy, domovní prohlídky, protiústavní zatýkání bez důvodného podezření a bez sdělení obvinění, zrušení presumpce neviny, tajné soudy bez poroty, mučení, cokoli.

Češi zvysoka kašlou na terorismus. Pro nás bylo nutné na míru vyrobit jiné strašidlo, kterým stačí zamávat, aby lidé schválili naprosto cokoli. Co je takovým na míru šitým téma téma pro Čechy? Dnes mi to došlo: je to korupce.

R. Hroza 26.6.2013 15:19

trochu mimo mísu

Pane Matějka, já vás mám normálně rád, ale dneska jste úplně vedle. Proti komu vlastně policie zasáhla? Proti úředníkům. A proti komu měla zasáhnout? No asi proti korupčníkům, ne? Ale telenovely se rozvíjejí proti těm prvním, zatím co ti druzí si užívají na Jadranu ty vaše peníze. To se vám od policie zdá až tak akurátní, že jste ji pochválil? To mně teda ne.

K. Luboš 26.6.2013 16:27

Re: trochu mimo mísu

To já jsem na tom přesně opačně.  Pana Matějku „nemám normálně rád“, ale dneska je úplně... no, jak to jenom říci.... snad in?

P. Khail 26.6.2013 17:01

Re: trochu mimo mísu

To proto, p. Hrozo, že vycházíte z mylného předpokladu, že úředník nemůže být korupčník.

B. Hamal 26.6.2013 14:36

Policie konečně slouží občanům.

"Nagyovou jsem na kmotry nasadil já, říká Nečas", tak zní titulek zprávy včerejší Mladé fronty dnes. A jestliže zde František Matějka chválí policii za to, že policie konečně slouží lidu, pak kmotři ji nejspíš v zájmu demokracie pro změnu nasadili na Nečase. Však také na kmotry se jaksi zapomělo, zatím co čerstvá mediální hvězda Nagyová je v lochu a Nečas prozatím expremiérem. "Měla je rozpovídat. Měla za úkol získat jeho důvěru a vytáhnou z něj  maximum informací", praví dále Nečas podle  výše uvedené zprávy. I zde prokázal bývalý premiér diletantismus. Proč se na takové prkotiny nezeptal Googlu, případně přímo agentury NSA?

P. Schuh 26.6.2013 12:14

Souhlasím s panem autorem

D. Streit 26.6.2013 11:27

Plně souhlasím

a vidím to obdobně:

http://streit.blog.idnes.cz/c/348762/Policejni-plukovnici-jde-Vam-o-kejhak.html

Možná Zeman nahrál vyšetřovatelům ;-)

Kalousek se mohl vzteky zbláznit.

M. Kosejk 26.6.2013 9:30

příznivci tvrdé ruky

:)) Tak se nám pan Matějka zařadil mezi příznivce trvdé ruky. Nikom nepřeju nic zlého, ale panu Matějkovi bych přál, aby si pro něj jednou v noci přišla zásahovka v kuklách a a za asistence médií ho odvedla do vazby jako hlavu podsvětí, které se zabývá krácením daní, protože pan Matějka zaplatil nějakému řemeslníkovi pár tisíc bez dokladu.

A stačilo by, aby nějaký státní zástupce ten daňový podvod označil jako "většího rozsahu."

Proč to píšu? Protože 99,9% lidí každý den porušuje nějaký zákon (ono to ani v té právní džungli jinak nejde). A 99,9% lidí zároveň vyžaduje přísné trestání porušování zákonů - pokud se to tedy netýká jich samotných (to potom mají tisíce výmluv, proč oni zrovna na tohle porušení zákona mají právo).

H. Šindelová 26.6.2013 9:37

Re: příznivci tvrdé ruky

Můžete mi prosím říci o nějakém takovém případu, kdy by se o chudáčka, který zaplatil řemeslníkovi pár tisíc bez dokladu zajímal státní zástupce a poslal pro něj kukláče s beranidlem? Vidím, že je na světě více lidí, kterým nevadí, že si jejich peníze, zabavené v podobě daní, rozdělují křišťálově čistí politici, jejich podržtaškové a milenky.  

M. Kosejk 26.6.2013 9:52

Re: příznivci tvrdé ruky

Pokud jde účelově vytáhnout 3 poslance z těch všech tisícovek případů trafik - a ty exemplárně zavřít do vazby, tak proč by nešlo exemplárně potrestat nějakého chudáčka, který se dopustil nějakého daňového podvodu, kterého se alespoň jednou v životě popustil každý z nás. Účelová a výběrová spravedlnost je nejhorší forma nespravedlnosti.

Rozumíte - o tom mluvím - o trendu, který nastoupili pan Ištvan a spol. Pokud chcete, aby o věcech morálky nekompromisně rozhodovali represivní orgány, může se stát, že se to brzo bude týkat i VÁS.

A taky mluvím o společenském pokrytectví, kdy společnost sama sobě odpouští to, co by u politiků trestala vězením. Např.: Kdo z nás nikdy nevyužil nějakého kontaktu? A říkáme tomu klientelismus, když to uděláme?

M. Pernický 26.6.2013 15:05

Re: příznivci tvrdé ruky

  Pane Kosejk, jednou se začít musí.

M. Kosejk 26.6.2013 15:42

Re: příznivci tvrdé ruky

Ano. Ale v právních státech se takto  "začíná" jen na základě soudního judikátu. Na který se ten fašoun Ištvan ani nenamáhal čekat.

Navíc hodnocení politických dohod je věcí voličů - pokud to kriminalizujete, berete toto právo hodnocení voličů a předáváte ho represivním složkám. Příznivcům tvrdé ruky s lokajskou povahou se to tak asi líbí, ale příznivci demokracie na Ištvanovým myšlením pláčou.

p.s. Taky by se mohlo začít u VÁS. Jak by se Vám to líbilo? Jak znám své pappenheimské, tak všichni občas porušíme nějaký zákon (zejména ty daňové) - nepředpokládám, že vy jste zrovna tou výjimkou. Pokud ale jste, tak by se taky mohl "začít" u někoho z Vaší rodiny.

p.p.s. sice se začalo, ale nevšiml jsem si, že by to pokračovalo. Kdy zatknou Špidlu za bruselskou trafiku, kvůli které se narychlo musel z Bruselu pakovat dosavadní eurokomisař, proti kterém nebyly výhrady (a naopak do té doby byl chválen)? :)))

K. Luboš 26.6.2013 16:39

Re: příznivci tvrdé ruky

Á potrefená husa se ozvala. Pan podnikatel či OSVČ se pěkně odkopal. Prý „občas poruší nějaký zákon“. Takže soustavně šidí na daních, nepřiznává příjmy a neodvádí DPH! Prostě pěkný ptáček! To se není co divit, že takový kriminálník se zastává dalších kriminálníků.

M. Kosejk 26.6.2013 17:09

Re: příznivci tvrdé ruky

Abych řekl pravdu, pletete se téměř ve všem. Ale občas přijmu/vydám nějaké peníze bez dokladu - jako drtivá většina lidí. Ale narozdíl od drtivé většiny lidí si nehraju na svatouška a nevolám o perzekuci "těch nahoře". A taky občas poruším zákon o silničním provozu. A rozhodně soustavně porušuji zákoník práce a občanský zákoník - ty ale může na 100% dodržovat jen mrtvý člověk. A kdo ví, kolik dalších zákonů porušuji... - to ani neodhadnu, protože kompletní sbírku zákonů rozhodně neznám. A vyhlášky ani neregistruji, ale počítám, že porušuji mnohé (třeba tak do 30-ti let jsem měl problém s vyhláškou o rušení nočního klidu).

Prostě kriminálník, jak říkáte. :))

H. Šindelová 26.6.2013 9:18

Konečně

jsem zjistila, že nejsem sama, kdo je rád, že někdo ukázal těm rozhazovačům našich daní, že jejich chování není normální.

Nebo je normální, že jedna šmudla od trpaslíků, toho času milenka pana premiéra,  dostane stotisícovou odměmu za to, že připravila cestu tohoto premiéra do Bruselu a údajně připraví podklady pro jakýsi summit? Co asi připravovala ženská, o které se traduje, že je schopna psát akorát tak stylem CTRL C a CTRL V ?

Je možné, že mě někdo osočí, že jsem zapšklý závistivý čecháček. Ale mě prostě štve, že mi někdo tahá peníze z kapsy, aniž bych mu k tomu dala ve volbách souhlas a pak je rozdává svým milenkám a hajzlíkům, kteří ho udrží u koryta a ještě se tváří, že je to normální. A já mám právo být naštvaná, já jsem tu zatracenou ODS totiž volila.

Já chci aby někdo konečně řekl všem těmto vychcánkům, i těm, kteří se ke korytům teprve chystají, že to není normální. A že kdyby policie dříve dělala to, co měla, tak by se z toho nestalo zvykové právo na které se potrefené husy odvolávají teď.

P. Lenc 26.6.2013 9:28

Re: Konečně

A že ta policie začala konat až zásluhou Nečase a spol. to vám jaksi ušlo.To, že hloupá ženská udělala to, co udělala na tom nic nemnění.

P. Khail 26.6.2013 10:23

Re: Konečně

Pane Lenci, váš příspěvek v 8.31 a tato vaše reakce si navzájem odporují, byl to puč nebo to bylo v pořádku?

J. Kadeřábek 26.6.2013 13:39

Re: Konečně

Co tam vidíte za rozpor?  Dík Nečasovi, který se nevměšoval do práce policie a státních zástupců došlo ke stíhání lidí z ODS i jeho sexkretářky. To, že akce spuštěná pod záminkou stíhání Rittiga a Janouška se jich vůbec netkla a probíral se hlavně jako vedlejší  produkt osobní život Nečase dává jasné indicie, že se jednalo o politický převrat a ne útok na kmotry. Tato tvrzení pana Lence nejsou nijak v rozporu.

P. Khail 26.6.2013 13:50

Re: Konečně

Sexkretářka je moc hezký výraz, budu si pamatovat. Jinak, jak víte, že se jich netkla? Peníze a zlato byly Nečase, Nagyové nebo býv. poslanců? A nejde náhodou také o zneužití vojenské rozvědky, nebo jste o zatčených důstojnících neslyšel? Možná mluvíme o různých kauzách.

M. Pernický 26.6.2013 15:10

Re: Konečně

  Není všem dnům konec.Kmotří příjdou na řadu pozdějí .Mají protřelejší advokáty,důkazy je třeba připravit řádně.

P. Lenc 26.6.2013 13:44

Re: Konečně

Pane Khaile, nevidím na své reakci v 8.31 nějaký rozpor, jenom dámě odpovídám, kdo dovolil policii a st.zástupcům volnou ruku.To ovšem neznamená, že to nezneužili k tomu, co se stalo.Bohužel.Spokojen?

P. Khail 26.6.2013 14:00

Re: Konečně

Tak ještě jednou konkrétněji: byl to puč nebo "ta policie začala konat až zásluhou Nečase a spol." jak píšete? Na to jsem se ptal, nejde o mou spokojenost či nespokojenost. Pokud napíšete "zásluhou Nečase" rozumím tomu tak, že Nečas se zasloužil o puč proti sobě / vládě.

P. Khail 26.6.2013 14:03

Re: Konečně

A ještě drobnost, státní zástupci a policie by při vyšetřování měli mít volnou ruku, není dobré když je řídí jakékoliv politbyro.

H. Šindelová 26.6.2013 20:08

Re: Konečně

A z čeho soudíte, že mi to ušlo? Z toho, že se o tom nezmiňuji ve svém textu? A napadlo vás, že ty, kteří policii a státním zástupcům uvolnili ruce, ani ve snu nenapadlo, že by někdo měl tu odvahu a drzost je stíhat za to, co oni považují za normální? Za své vydržené právo? Za "ústavní zvyklosti"? A k té vaší druhé poznámce - "hloupá ženská"? Asi jak na co. Ale na to, aby si cpala kapsy penězi, které nám bez našeho souhlasu vláda pod taktovkou jejího podpantofláka vytahala z kapsy, tak na to opravdu hloupá není. Je to normální nadutá prostitutka.

P. Lenc 26.6.2013 8:31

Pane Matějko,

bylo by krásné, kdyby to co píšete v článku byla pravda.Ale to, co se odehrálo je dokonaný pokus o puč v režiji Ištvána a policejních složek.Píšete, že se mnohým sevřely půlky, ale to je úsměvné.Ti "půlkaři" se smějí a vy to jaksi nevidíte.Víte. dost často jsem vám fandil, ale po poslední serii vašich článků mohu napsat, že jste pouze fanatický zaslepenec.