19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

GLOSA: Ohňostroj ubohosti

Na sedmé výročí smrti pana prezidenta Václava Havla se pan poslanec magistr Lubomír Volný rozhodl nazvracet na památku tohoto mrtvého muže. Krom jiného zveřejnil, že nemá V. Havla rád a že to mají havlisté respektovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 26.12.2018 21:50

Jde o volební preference

Volný není žádný hlupák a jeho slova o Havlovi možná dokonce konzultoval s Okamurou. Jde o poselství k voličům, kteří jsou potenciálními voliči SPD. Jde tedy o posilování volebních preferencí a současně zamlžení chybného kroku Okamury, který vystoupil před televizní kamery společně s demoblokem.

K. Nový 26.12.2018 21:54

Re: Jde o volební preference

Ostatním stranám nikdy o žádné posilování volebních preferencí nejde, že?

V. Kotas 26.12.2018 20:47

Na co vlastně máme současnou ČT, když

vysílání vánočního poselství prezidenta M. Zemany zajišťuje soukromá tv stanice ? A ČT to od ní přebírá !

J. Holíček 26.12.2018 21:32

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Instinkty Jaromíra Soukupa se stávají veřejnoprávními.

To je ukázka toho, jak má vypadat vynalézavý marketing. :-))))

V. Kotas 26.12.2018 21:35

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Jo, občas se Soukupovi něco povede.

V. Heidlerová 26.12.2018 21:42

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Možná hradní alkoholik zvolil pro své umělecké vystoupení stanici, které důvěřuje, vždyť ČT mu neladí do jeho noty a televizní pracovníci jsou žumpa (i jiní). Jen on je Kolos Rhódský celý ze zlata.

V. Kotas 26.12.2018 22:07

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Ano, problém je, že pracovníci ČT jsou žumpa, zneužívající koncesionářské poplatky pro své názory.

V. Heidlerová 26.12.2018 22:14

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Ale no tak, nevyjadřujte se jako pan president. Kolektivní vina neexistuje, jak známo, a také máme svobodu názoru. Rozumný člověk si to přebere a porovná, blb leze na Barrandov, tedy do ještě větší, ba největší žumpy. Juch!

V. Čermák 26.12.2018 22:34

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Treperendo, hlavně se soustřeďte na to, jak se vyjadřujete sama...

V. Heidlerová 27.12.2018 6:42

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Požehnaný nový rok přeje treperenda. Jsem naprosto bezvýznamná babka, tak si vychutnávám svobodu slova plnými doušky, pokud to ještě jde. Nejsem vázána povinností být v čele státu jako vzor občanům, jen si všímám rozdílu mezi TGM a MZ. Ten druhý je kmán a knecht, stydno pohledět, i slova sama od sebe se řadí do starozákonní opozice "Oko za oko, zub za zub". Děkuji Vám, že zastáváte jiný názor, bez názorových protivníků by nebyla sranda. S úctou Vaše treperenda.

V. Kain 27.12.2018 14:20

Re: Na co vlastně máme současnou ČT, když

Heidlerová,že jste zabejčená havlistka mě je naprosto šumák,ale určitě nevíte,že Soros věděl že Havel bude prezidentem a on sám to ještě nevěděl.Havla potřebovali jako koza drbání.Venoušek by nás prodal i se spodním prádlem a také se mu to z velké části podařilo.Slyšel jsem ho vymektat pár slov v angličtině ( neměl jsem čas si připravit proslov,protože jsem už nebyl pár hodin zavřený) ta banda parazitických pokrytců mu tleskla ve stoje a Venoušek si blahem ucvrkával do textilu. A to bylo ještě horší než když mektal Sobotka.Jo kdybyste viděla ten svůj idol po příletu na starou Ruzyň z Německa jak celou tu marškumpačku vykládali z letadla jako pytle.Byli nalití jako .......

V. Kříž 26.12.2018 17:38

pan Havel...

... za bolševika představoval tu nepatrnou část národa, která proti režimu něco dělala. Je pravda, že k tomu měl lepší podmínky než ostatní (bezdětný, finančně zajištěný), ale zasloužil si naši úctu. Podobných reakcí se mohl vyvarovat, stačilo, aby splnil svůj slib, že dovede zemi k svobodným volbám. A byl by slavný a většinou oceňovaný a vážený, mohl dál psát svoje ptydepe hry a jezdit po světě a nechat se oslavovat jako president osvoboditel. Kdyby ho ovšem potom neposedla touha po moci. A jestli chlastal - kdo z kritiků je abstinent? Já bych mu spíše vytýkal fakt, že jakmile on a jeho přátelé (Schwarzenberg např.) dostali velice rychle zpět své miliardové majetky, začali si je parádně užívat a na ty chudáky, co mají dodnes majetek s hodnotami pár desítek tisíc v bývalém JZD se vykašlal.

P. Gábriš 26.12.2018 18:36

Re: pan Havel...

no a proboha jste čekal, to jim měl svůj majetek rozdat??

V. Kotas 26.12.2018 19:19

Re: pan Havel...

O tom není zmínka.

V. Heidlerová 26.12.2018 21:46

Re: pan Havel...

Vy jste v r. 1989 věděl, jak naložit se změnou režimu? Havel byl president, ne zákodárce a výkonná moc v jednom. Jeho velkou chybou bylo, že nezakázal KSČ a nenechal soudit ty rudé šmejdy. Jako v Maďarsku 1956.

V. Čermák 26.12.2018 22:38

Re: pan Havel...

Ale jak by to mohl udělat, když se s nimi domluvil. A mimochodem rudí šmejdi zde už 30 let nevládnou. vládnou tady jiní šmejdi, zejména ti havloidní...

V. Heidlerová 27.12.2018 6:46

Re: pan Havel...

Nějak jste přehlédl fakta. A co složení vlády? Podpora KSČ kapitalistovi? Vyznamenávání mlátiček? Člověče, uklidněte se aspoň v období svátků, jinak se vám rozlije žluč v těle. Zdraví havloidka.

J. Vintr 26.12.2018 23:38

Re: pan Havel...

Nenapadla vás možnost, že si ho bolševici záměrně "pěstovali" na funkci, na kterou se nakonec dostal, aby jim zajistil beztrestnost a hladký přechod do "kapitalismu", kde budou šéfovat zase oni?

P. Klíma 26.12.2018 13:38

Milý autore, lžete a manipulujete.🦍🚾♿

A pan Volný mluví za podstatnou část populace České republiky. Za tu část, jež ze svých daní živí pražské "umělce", parazity, kteří by se svým uměním sami neuživili a jsou přisátí na dotace státu a obcí, živených daněmi dojiček za Šumavy a zedníků z Valašska.

Milý autore, jste patetický tragéd a o životě opravdových lidí nemáte ani ponětí.

J. Svoboda 26.12.2018 14:15

Re: Milý autore, lžete a manipulujete.🦍🚾♿

Vy mluvíte, jako když komunisti lhali, jak veškerá moc patří jen dělnické třídě.

Pěkný den.

M. Prokop 26.12.2018 14:46

Re: Milý autore, lžete a manipulujete.🦍🚾♿

Zedník z Valašska (náhodou jednoho znám) by vám ji utřel takovou, až by se vám hlava obrátila tím lhavým dozadu.

J. Ráž 26.12.2018 13:03

Zajímavá diskuze pod nezajímavým článkem

Vzhledem k tomu že se v ní objevily některé názory, jak to tehdy bylo s pokojným předáním moci a úloze Havla, dovoluji si dát odkaz na článek, který pomůže osvětlit, jak to tehdy bylo ve skutečnoasti. https://zpravy.idnes.cz/historicka-chvile-adamec-jedna-s-havlem-dy8-/domaci.aspx?c=A041116_135150_domaci_jan

M. Mikulec 26.12.2018 12:07

Muj nazor je stejny,

jako mel na Havla Petr Cibulka.

Š. Hašek 26.12.2018 12:22

Re: Muj nazor je stejny,

Můj je skoro stejný.

Nemá nikterak vztah k dalším názorům jmenovaného.

V. Kain 26.12.2018 12:25

Re: Muj nazor je stejny,

Pan Emr by se měl zeptat skutečných disidentů kteří trpěli pod jhem bývalého režimu.Ti opravdoví neměli na chlast z Tuzexu ani na Mallbora.Po zvolení a vstupu na hrad se děli chlastací orgie,že by se za ně ani carští důstojníci nemuseli stydět.Víte pane Emr.A nyní běžte dostanete cukříček.

M. Mikulec 26.12.2018 12:30

Re: Muj nazor je stejny,

Vsechny ty postizene deti, co se pak narodily, odlifrovali co nejdal od Prahy, totiz do Dolni Poustevny. Tana Fischerova je vyjimka, ktera si postizeneho syna nechala u sebe a postarala se o neho.

J. Lukavsky 26.12.2018 20:50

Re: Muj nazor je stejny,

Jak dlouho a kde jste seděl s V.Havlem, že víte co chlastal a hulil v krymu? A jako co jste s ním fungoval na Hradě a jak dlouho? Jistěže kriminály už ke konci "lihově demagogického zřícení" nebyly jako v padesátých letech, ale že by bachaři pinglovali V.Havlovi s Johnnie Walkerem se mi nějak nezdá. No co se p. poslance Volného týče tak se obávám, že vzhledem k jeho věku ... jeden známý říkal "mladej blbej, starej taky". J.L. end

V. Kain 27.12.2018 14:26

Re: Muj nazor je stejny,

Na Hrádečku za totality se mnohkrát válel jako čuně nalitý ve škarpě až mu i jeho estébáčtí hlídači pomáhali na hnáty.

V. Heidlerová 26.12.2018 21:50

Re: Muj nazor je stejny,

Prosím, doložte to argumenty, fotky, informace neanonymní, citace s uvedením zdrojů a pod. Havla jsem viděla na veřejnosti několikrát, vždy brilantní a střízlivé vystoupení. Současného presidenta vždy jen nalitého. A dnes už se pravý stav věcí ani nepozná.

M. Mikulec 27.12.2018 9:40

Re: Muj nazor je stejny,

My v Ústí nad Labem jsme si toho škůdce, co posiloval cikány proti slušným lidem, opravdu nefotili.:-)On žádal radnici, aby neplatičům nájemného odpustila a nechala je bydlet! Tak si je mohl vzít na Hrad, že...takové panovalo obecné mínění.