28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

GLOSA: Nápověda Vondrovi

V úterních Událostech, komentářích ČT se exministr Alexandr Vondra velice podivoval, že sympatie české veřejnosti jaksi nejsou zcela na straně Ukrajiny…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Fausek 28.8.2014 21:04

Tak jo

Svět se posouvá do dalšího kola.Dnes není důležité, jaký jsme měli pohled na Rusko před dvaceti lety. Váženým diskutujícím bych doporučil četbu knihy Střet civilizací a ještě snad více Šokovou doktrínu. Potom Vážení diskutující uvidíte skutečnost takovou jaká opravdu je. No a pak možná přehodnotíte své vypjaté názory.

L. Kubeš 28.8.2014 17:58

Autor je směšný

To že kágébák Putin lže od začátku do konce, zřejmě autorovi vůbec nevadí. Na Krymu nejdřív podle něho nebyli žádní ruští vojáci, když Krym obsadili, tak nesměle připustil, že tam byli. A teď na východní ukrajině to je stejné, potřebuje pevninský přístup na ten ukradený Krym a vojenské základny. Tak uspořádá národně osvobozenecké hnutí, tak jako se to dělo s pomocí komoušů dříve po celém světě.A zase tam nejsou žádní ruští vojáci, a když, tak jenom o své dovolené. tomu může věřit jenom naprostý blb !

M. Vondráček 28.8.2014 20:45

Re: Autor je směšný

Pak by jste tomu měl věřit :-)

M. Ilsner 28.8.2014 21:05

Re: Autor je směšný

"by jste" píšete? ... blb jste Vy !

P. Novák 28.8.2014 21:14

Re: Autor je směšný

Proč? Vždyť je to logicky správně. Nedostatek IQ ?

V. Čermák 28.8.2014 16:13

Tolik nenávisti a nepřejícnosti

ke všemu Ruskému jako tady na NP jsem viděl snad jenom u přátel Pravdy a Lásky, kterou ale tvrdě prosazují zejména pomocí lži a nenávisti. Havla z toho vyjímám, ale jeho potomci, to už je jiná sorta.

Ś. Svobodová 28.8.2014 16:22

Re: Tolik nenávisti a nepřejícnosti

To je tak: Pes je spíše pravicové čtení a jeho čtenáři mají Rusko dodnes spojené s komunisty a levicí.

Paradoxem je, že se pak sami v návalu zlosti a agrese chovají přesně tak,  jak se chovají marxističtí levičáci - zastánci Pravdy a lásky. Jen pár diskutujících je schopno odosobněného náhledu a opravdové diskuze.

J. Kanioková 28.8.2014 19:32

Ano,

jsou to skuteční "demokrati". Podle hesla "Kdo nejde s námí, jde proti nám", nadávají tu do kremrolí, blbečků a podobně..

Voltaire - "Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do smrti budu hájit Vaše právo to říkat"

J. Vintr 28.8.2014 22:05

Re: Tolik nenávisti a nepřejícnosti

To není nenávist vůči všemu ruskému, to je realistický postoj k tomu, kdo v Rusku vládne. Rusi mají na tohle mimořádnou smůlu. Za posledních téměř sto let tam byli jen samí hajzli (snad kromě naivky Gorbačova a opilce Jelcina). Ten poslední se zřejmě snaží všechny své předchůdce překonat (a nedej Bože, aby se mu to podařilo).

V. Podracký 28.8.2014 15:11

Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Především pravda o Ukrajině není zase tak složitá. Když si uvědomíte, že parlament, který schválil Janukovičovi cokoliv, najednou po nátlaku ozbrojenců z ulice zrušil samosprávu regionů a jazykový zákon, tedy zrušil přesně to, co nedávno schválil a dosadil do vlády lidi, kteří předtím neměli šanci.

Na východě země udělali lidé antimajdany a referendum, ale jejich vůle se nebere na zřetel, nejedná se s nimi, jde se na ně s tanky a likvidují se. Přitom je možno dávno jednat se zvolenými představiteli měst a obcí, nemusí být jednání s ozbrojenci. Co může dělat Putin jiného, než je povstalce podporovat?

Kdo tyto základní pravdy nevidí je buď opravdový blb, ale většinou si myslím, že je to člověk pouze nemyslící vlastním rozumem a závislý na lživé emotivní propagandě, která hlavně dělá z Putina komunistu a stále dokládá chování sovětů, které už je dávno minulostí a k současnosti žádný vztah nemá. Druhý typ jsou lidé, kteří si válku s Ruskem přejí ze svých zištných zájmů, ti potom platí novináře a pod.

J. Vintr 28.8.2014 15:25

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Ano, co může dělat Putin jiného, než podporovat "povstalce" které tam poslal. A čekat na okamžik, kdy "bude nucen" zakročit na ochranu Rusů na ukrajinském území a toto území připojit k Matičce Rusi. Asi mu v tom jen trochu překáží, že se Ukrajina nechce vzdát svého území bez boje ...

J. Kanioková 28.8.2014 15:58

Které tam poslal ?

Už v roce 2005 ?

Doněck republika (organizace) http://en.wikipedia.org/wiki/Donetsk_Republic_(organization)

Ś. Svobodová 28.8.2014 16:48

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Berete to moc hopem. Tyto regiony se snažili o více autonomity již dávno. A úspěšný Majdan je inspiroval stejně, jako Krymské. Jistě tam profesionální (proruští) demonstranté byli. Byli i na Majdanu, tam zase proevropší. "Pěstují" je státy, které na území mají svůj zájem.

V demokracii je běžné, že pokud se ukáže "hlas lidu", je zahájeno vyjednávání. A tady nastal megaproblém, který spustila EU - nikoliv Rusko. Byla to EU, která podpořila novou vládu (se sporným mandátem) a následně Porošenka, aby ZASÁHL SILOU. Proč? Kvůli obavám ze ztráty vlivu na území s třetí největší zásobou břidlicového plynu v Evropě. Ze stejného důvodu tam posílá žoldáky i Putin. Vítězství separatistů by mu přihrálo tyto zdroje.

Jednoduše: kdyby se EU nenavezla do Majdanu, mohli tam ještě pár měsíců demonstrovat, pak by došlo na regulérní prezidentské volby a pak by se vidělo. Takhle to vypadá, když se demokratická pravidla hodí přes palubu.

J. Šimek 28.8.2014 17:13

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Vojenskou anexi Krymu neukecáte, kremrole.

J. Kanioková 28.8.2014 19:24

Krym? Otázkou je, čí je to území...

Patří území šlechtě? Nebo vládám? Nebo lidem, kteří na tom území žijí? Pokud si většina obyvatel Krymu přála NEbýt součástí Ukrajiny, tak je to jejich mezinárodně uznané právo.

Existuje totiž "International Court of Justice advisory opinion on Kosovo¨s declaration of independence" z 22. července 2010, tedy v podstatě fungl nové, které tvrdí něco opačného. Mezinárodní trestní tribunál totiž konstatoval, že v mezinárodním právu NENÍ žádné ustanovení, které by bránilo jednostrannému vyhlášení samostatnosti, stejně jako takové vyhlášení NENÍ vázáno vnitřním právním řádem původního státu.

Toto stanovisko Mezinárodního soudu doslova převzalo argumentaci z písemného stanoviska Spojených států ze dne 17. července 2009.

http://www (tečka) icj-cij.org/docket/files/141/15704.pdf

Takže.... Kosovo ano..... Krym ne.... jak se nám to hodí... Dvojí Metr !

V. Vlach 28.8.2014 23:20

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

nikdo ani nechce, pravda zůstane pravdou i kdyby jste sežral všechny rudé legitimace bezobsažných advokátů strýčka Sama!!!

P. Kmoníček 28.8.2014 16:10

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Kdo že je blb?

J. Šimek 28.8.2014 17:12

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Důstojník KGB nemá nic společného s komunistickou minulostí. Něco, jako bývalý černoch :o)

V. Vlach 28.8.2014 23:22

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

hlásáte tady jak zlitej demagog - tady - ve státě, kde zůstalo 85 procent komunistických kreatut u moci do dneška! Jděte se bodnout!

B. Hamáček 28.8.2014 22:14

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Já se velice obávám, že bolševický duch v Rusku má stále navrch ,zvláště v armádě. On totiž úplně nezmizel i z té naší , i když jsme na tom neskonale lépe. Ale bývalí lampasáci , většinou škoda mluvit. VP jste opravdu lhář non plus ultra , boj začali separatisté podporovaní a vyslaní putlerem ( to malé p není chyba). Zpočátku ukrajinská armáda byla totálně nebojeschopná , tudíž nemohla na nikoho s tanky. Kdo vás za ty lži platí ? Nebo je to diagnóza ? Obojí je vážné a nebezpečné , důvod k izolaci.

J. Vintr 28.8.2014 14:58

Levičáky kteří žijí ve světě, kde Západ je vždycky zlo

a Sovětský svaz (pardon Rusko) je vždy dobro, žádné argumenty nepřesvědčí. Oni prostě věří tomu, co oni (nebo jejich tatíci) slýchali na stranických školeních a co se na ně čtyřicet let valilo z tisku, rozhlasu a televize. Z těchto lidí tyhle bludy vytáhne jen hlína nebo krematorium....

V. Čermák 28.8.2014 16:09

Re: Levičáky kteří žijí ve světě, kde Západ je vždycky zlo

No a Vy jste totéž s opačným znaménkem a také až krematorium či hlína,

J. Šimek 28.8.2014 17:16

Re: Levičáky kteří žijí ve světě, kde Západ je vždycky zlo

Ále kdepák. Příznivci zločinecké organizace KSČ se od svých demokratických politických oponentů zdaleka neliší jen znaménkem. To máte celé popletené.

V. Venc 28.8.2014 13:14

Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Lidé patřící do názorové rodiny Vondrů a spol. nejsou schopni (možná, že za své zásluhy ani nesmí) rozlišovat dobro od zla! Za dobro považují i "humanitární" bombardování vlastních obyvatel.

Je zajímavé a bolestivé, kolik zdejších "diskutantů" je na tom stejně morálně špatně.

B. Brousková 28.8.2014 13:32

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Třičtvrtě milonu idiotů, kteří u nás stále dokola volí komouše, jsou jistě ti praví co  mají právo poučovat někoho co je dobro a co je zlo.Stačí se podívat jak to vypadalo v zemích kde se dostali  komouši k moci. Prázdné obchody a plné kriminály, zadrátované hranice s ostnatými dráty pod proudem , pro jistotu deset kilometrů od hranic a ve třech řadách.A pole s nášlapnými minami. Tak nebyly hlídány ani nacistické koncentráky. Aby ani myš neutekla z jejich ráje na zemi. Tak vypadala ta jejich humanita a morálka v praxi.

M. Hoblík 28.8.2014 17:40

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Tak časně odpoledne a na mol? Milá paní, jak to s Vámi jenom dopadne...

V. Patkoš 28.8.2014 19:15

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Máte něco k tématu, krom primitivních urážek?

P. Lenc 28.8.2014 13:41

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Jistě pane Venci.Ono měnit násilím hranice, lhát, to lhaní vydávat za pravdu jak je nejen u Putina, ale i u jiných tak "humanistických" levičáků všeho druhu normální, to budiš nám normou, že?

V. Venc 28.8.2014 18:14

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Ad Lenc (13:41)

Nevím, jak Váš komentář opravňuje "humanitární" zabíjení vlastních obyvatel!

Doufám, že jste poslouchal před okamžikem TV komentář politologa Robejška.

J. Kanioková 28.8.2014 19:18

Naprosto přesný Robejškův vkomentář,

člověku se chce až brečet, že není síly donutit pitomé politiky, aby naslouchali takto reálným analýzám. To, co p. Robejšek říkal, bylo naprosto jasné od počátku..

Racionalita Evropy naprosto vymizela..