28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

GLOSA: Masa má vkus

V sobotu jsem unikl všeobecnému třeštění svobodného ducha a mediální masáži jízdou vlakem z Liberce do Drážďan, kde jsme s manželkou a vnučkou navštívili Schatzkammer v Residenčním zámku (Grünes Gewölbe a Neues Grünes Gewölbe).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Mach 19.11.2019 21:46

Díval jste se na záznam z Letné, i když jste věděl, že vás to vůbec nezajímá? Jen proto, abyste napsal nenávistný komentář? To vás tedy lituji ... ale tak si tady žijem.

F. Houžňák 19.11.2019 13:35

Hlavně že na Letné demonstrovali pod sovětskými vlajkami. Eurosojuzu. Už se všichni účastníci těší, až dostanou domů připrchlíky.

D. Mach 19.11.2019 21:47

Už to nehulte, člověče. Copak nevidíte, co to s vámi dělá? EU

F. Houžňák 19.11.2019 13:33

To by byl pěkný název pro knížku z prostředí brazilských plantáží: Massa má vkus.

D. Mach 19.11.2019 21:51

Slovo "pán", původně z francouzštiny "monsieur", bylo používáno na americkém jihu. Zkráceně "messer" vyslovováno v černošské angličtině "massa".

... a proto tedy ze severoamerických plantáží :-)

F. Houžňák 20.11.2019 9:30

Massa is a Brazilian slang word, blbe.

A. Novák 19.11.2019 13:00

Minářova slova padla na úrodnou půdu, dokonce dřív, než byla vyřčená.

THO oslovuje lidí, nestraší a není v konfliktu zájmů...:o)

V. Církva 19.11.2019 11:59

V každém případě, pan Malý asi není špatný člověk, na rozdíl od toho druhého mu jeho protikomunistický boj i utrpení za komunistů snad věřím. Asi takové lidi církev v těžkých dobách potřebovala. Ale k víře v Krista by mne takový kněz nepřivedl. Je mi líto.

P. Harabaska 20.11.2019 10:41

Při vašem příjmení není divu.

J. Marhan 19.11.2019 11:28

Ano, tato masa má vkus pane Holásku a ještě mnohé, co vás přesahuje. Přečtěte si pozorně příspěvek pana Šafránka a neprzněte žvaněním toto ušlechtilé medium.

V. Církva 19.11.2019 11:50

Tak dle těch informací na něž odkazujete byla demonstrace jen zbytečná.

I. Hendrych 19.11.2019 10:46

Žvanil.

R. Tesařík 19.11.2019 10:53

Vy si říkáte žvanil?

J. Vlček 19.11.2019 14:39

Ano, to je podpis bez komentáře.

Š. Šafránek 19.11.2019 10:10

Na Letnou chtěl jít můj čtrnáctiletý syn, tak jsem ho doprovodil, víceméně jako pozorovatel. Musím prohlásit, že autor blábolí. Chápu: psát reportáž z akce, kterou si pouštěl ze záznamu, není snadné. Neviděl jsem nikoho naštvaného, ani nikoho nadšeného. Všichni byli v pohodě, více než jako demonstrace to vypadalo jako happening rodin s dětmi. Dvě hodiny byly dlouhé, pro mě až nudné. Všichni řečníci mluvili kultivovaně, nepadla žádná výzva ke konfrontaci, pouze byly konstatovány všeobecně známé věci o střetech zájmů premiéra a vysloven požadavek, aby je vyřešil. Ale nebylo to jediné téma, hlavním mottem bylo motivovat občany, aby se více angažovali, zapojili do společenského dění na komunální úrovni. Nikoli exhumací Občanského fóra či založením protestní partaje, ale vstupem do standardních politických stran. Biskup Malý hovořil uvážlivě a moudře. Halík tam vůbec nevystupoval, na co jste to koukal, pane Holásku?

V. Církva 19.11.2019 11:12

Protože jsem tam nebyl pane, nemůžu Vám nadšení potvrdit ani vyvrátit. Podle Vašich informací byla demonstrace tedy zbytečná.

Podle jiných informací místy až agresívní, podle davovosti, ultimát a nerspektování vůle voleb pak už trochu nebezpečná.

Vyvlastnit Agrofert” či „Odstup, nebo zemři!” naznačuje spíš tu druhou informaci. Pokud chcete vidět jací hodní lidé nosí placku Chvilek, třeba tady

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Zku-vysyne-Putinova-devko-Klaus-ml-cilem-drsneho-utoku-na-Narodni-tride-603678

Co se týká kádrováka vystupujícího v převleku za kněze, našel jsem třeba toto. Halík tam byl a snad i chtěl vystoupit ale nehodilo se to.

https://www.hoppner.cz/milion-chvilek-pro-neco-jako-demokracie-na-letne-halik-se-dral-na-podium-ale-nenechali-ho-pry-se-nehodi-koncepcne-tak-snad-priste/#.XdOZCNVCc2w

J. Vlček 19.11.2019 14:45

Pane Církvo, s tím Halíkem si patrně uvědomili, že by jeho vystoupením celé shromáždění degradovali. Chudák - zase utřel nos. ;-(

V. Pavelka 19.11.2019 19:30

Halík má svůj kostel a své zpovykané ovce ?!;-O[>-]EU[>-];-O

L. Zach 19.11.2019 18:23

@Církva # Ach Bože, parlamentní listy jako seriózní zdroj. No to je pak těžké...

Nevím odkud jste - řekněme že z Čerčan. Čili když odsoudí vraha stařenky, což zachytí kamera na ulici v Čerčanech, já postavím článek na tom "Podívejte se - jací lidé jsou Ti Čeršťanští - zabíjejí stařenky!".

Nezdá se Vám to, náhodou, dost přitažené za vlasy? Mně tedy ano. Mně se to zdá přímo pitomé, abych pravdu řekl.

V. Církva 19.11.2019 18:57

Vám se tedy zdá přitažené že byl Halík na Letné, hmm? Tvrdíte tedy, že Halík na Letné nebyl? Je to tedy fotomontáž, nebo záběry z jiné akce? Chápu že vášnivý demagog.cz nebere informace z ostatních zdrojů, které nevytvořila mládež nová (neogottwaldova), nicméně Halék na Letné je v tom zdroji.

To jestli se Halík chystal promluvit nebo ne Vám nedokážu, ale pokud tam byl mezi umělci, není to nepravděpodobné. Jenže, ono je to hlavně naprosto nepodstatné. Ale to Vám demagog.cz neřekne a sám to logickou dedukcí nedáte, že?

A ten podrazácký styl srážení oponentů a zdrojů namísto skutečných argumentů, to Vás učili na VUMLu? Jen že je už známý, naprosto profláklý a jen sukazuje co jste zač. Dává mi to právo Vám odpovědět že píšete jako křivácký neomarxista.

P. Grigar 19.11.2019 19:14

..no to jsem zvědavý, jak z toho pan Zach vykličkuje. Ale jednoznačnou odpověď BYL/NEBYL od něho tak nějak nečekám. ;-D

L. Zach 19.11.2019 19:42

Škoda, mohli jsme si podiskutovat jako lidé, zastávající různé nazory, avšak přesto se respektující...

P. Grigar 19.11.2019 20:29

..pane Zachu, přestaňte kličkovat jako zajíc a pokuste se aspoň odpovědět na zásadní otázku pana Církvy, týkající se přítomnosti pana Halíka na Letné.

*BYL

*NEBYL

*nehodící se škrtněte.

L. Zach 19.11.2019 23:28

Pane Grigare, rád Vám i panu Církvovi odpovím. Nevidím v tom žádný problém.

Ano Tomáš Halík přišel na pódium (až na konci) - stejně jako například pánové Zdeněk Svěrák a Jaroslav Uhlíř. Ve chvíli, kdy Mikuláš M. požádal také všechny další, "zezadu zpoza pódia", aby se dostavili nahoru.

Pan Halík tam nehovořil a ani hovořit neměl. Netuším, zda jste byl někdy svědkem organizace - i třeba daleko menší akce - ale opravdu to není tak, že by se dopředu nevědělo, kdo vystoupí, s čím a organizátoři sháněli v davu, zda někdo nemůže "něco říci".

V případě akce podobného typu (3. největší manifestace v průběhu 30 let) je režie připravena dopředu téměř jistě s přesností "na minuty".

Asi není překvapivé, že mezi statisíci sympatizanty jsou kromě teologů, hereček, herců, zpěváků či zemědělců také například architekti, zvukaři, filmaři či lidé, kteří organizují koncerty zahraničních zpěváků např. v Letňanech. Minule se část konstrukce pódia například vezla kamionem z Polska. Ano organizace akce byla profi - 9 velkoplošných obrazovek, kamera na plošině, dron s kamerou ve vzduchu, další kamery na ploše a 250 dobrovolníků. Ti hoši mají na účtě - i poté, co vydali 1,5 milionu za demonstraci - stále přes 4 miliony. My sympatizanti jim posíláme (jak je vidět na transparentním účtu) cca 800.000 Kč/měsíc. To ještě na pár "koncertů" vystačí.

P. Harabaska 20.11.2019 10:49

Kategoricky prohlašujete: "Pan Halík tam nehovořil a ani hovořit neměl." Jste tedy seznámen podrobně se scénářem demonstrace, patrně i jeho spolutvůrcem. Potom ovšem od vás nelze očekávat nestranná vyjádření k řadě aspektů, s nimiž byla ta demonstrace spojena.

L. Zach 20.11.2019 20:21

@Harabaska

Ne nejsem spolutvůrcem programu, jsem jeden z pár statisíců "běžných" sympatizantů.

Kategoricky bych si trval na: "V případě akce podobného typu (3. největší manifestace v průběhu 30 let) je režie připravena dopředu téměř jistě s přesností na minuty." Protože s organizací - daleko menší akce v pražské Lucerně - zkušenost mám.

Správně tedy věta měla znít "Halík tam nemluvil a s velmi vysokou pravděpodobností, hraničící s jistotou, tam mluvit ani neměl."

Je to tak lepší?

P. Grigar 20.11.2019 16:15

.. pane Machu,jste neodolatelný. Z jednoduchého požadavku na vyjádření BYL/NEBYL dokážete uštrikovat propagační traktát o třiceti řádcích. Můj profesor fyziky by vás zarazil už na konci druhého odstavce konstatováním: Tedy BYL... zbytek si dopovídejte doma, studente!

L. Zach 20.11.2019 20:09

Pane Grigare,

1) nejmenuji se Mach, to si mne asi s někým pletete

2) nejsem si jistý, zda by se Váš profesor fyziky ptal na nějakou naprosto podružnou věc (probírali bychom třeba Koperníkovu Heliocentrickou teorii a fyzikář by se ptal, zda tehdy - když ji poprvé Koperník zformuloval - na obědě potkal Tadeáše Líkaha ANO nebo NE). Pokud by se podobným způsobem přece jen ptal a nešlo by o naprostou a výjimečnou anomálii, asi bych se snažil změnit fyzikáře popřípadě školu... :-)

3) čekal bych, že rozlišit podstatné věci od nepodstatných je pro lidi s IQ > 145 (pokud si pamatuji dobře tu hodnotu, kterou jste si přisoudil v nějakém Vašem starším příspěvku) naprosto samozřejmé. Anebo mi, prosím, zkuste vysvětlit, proč přítomnost pátera Halíka na pódiu (v délce tak 3% celkové délky demonstrace) - aniž by vystoupil - je pro Vás tak zásadní. Upřímně by mne to zajímalo.

P. Grigar 20.11.2019 21:38

pane Zachu, za omyl s příjmením se omlouvám. S IQ 146 nepovažuji za potřebné hloubat nad vašimi propagačními traktáty. Uspokojím se s prostým BYL.

V. Braun 19.11.2019 19:58

Halík tam nevystupoval, v tom má předchozí příspěvek pravdu. o tom zda tam byl nebo nebyl se v příspěvku nehovoří a tudíž že tam Halík byl je z hlediska daného příspěvku celkem irelevantní. Jinak ten článek na který jste dal odkaz to je tedy síla, je tam jen záběr Halíka jak tleská, ovšem redaktor ví, že se Halík "cpal" na pódium a podobně. Prostě si to vymýšlí. Jinak zde je odkaz kde v čase 1hod 28 mimut mluví Halík o tom, že vztek není program (je to jiná, nedělní, akce)