29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Horal 25.11.2009 23:31

I když ne naprosto zcela, souhlasím s Vámi.

Teprve teď jsem si přečetl Váš článek a utvrzuje mně to,že spousta přispívatelů nemá zájem o rozumnou diskuzi, ale pouze o projev výlevů svých emocí. Přitom řada z nich neumí ani své výpotky napsat spisovně česky.

Přeji všem dobrou noc.

Pavel 25.11.2009 22:07

Dovolím si nesouhlasit....

Já bych to takto jednoznačně neviděl. Ačkoliv jsem tradičním voličem ODS rozhodně nemám pocit, že v případě ODS vím na čem jsem. A popravdě řečeno v případě ČSSD je to jen v bledě růžovém. Já rozhodně neříkám, že vláda ODS byla nějaké zásadní tragedie, ale nazval bych to spíše jako pokračování nicnedělání z dob ČSSD. Máte snad pocit, že vláda ODS například snížila administrativu, propustila například 10% státních úředníků, zprůhlednila daňový systém apod.? Pokud pominu daňové úlevy (to je samozřejmě fajn), nestalo se mnoho nic. A v případě ČSSD není situace jiná. Ti zase udělali pár líbivých gest vůči obyčejnějším lidem, ale v zásadě nepomohli, ale v podstatě ani neublížili.

Takže se ptám, proč mám jít znovu k urně a hodit tam ODS hlas? V minulých volbách jsem něměl alternativu (lidovce nebo zelený za ni fakt nepočítám a o komouších ani nemluvě). Teď ji mám a ať chci nebo nechci rád tam Kalouskovi ten hlas hodím. Stejně už jsem dávno říkal, že jeho největší chybou je, že není členem ODS;-)

Aljan 25.11.2009 21:12

Podpis autora

Na konci článku stojí " Autor je členem ODS". A to je jediné co a něm sedí.

Gardnes 25.11.2009 20:40

Zisky a škody

z odkladu voleb jsou výrazně odlišné. Nejvíce odklad uškodil TOP, což skutečně byl jen marketinkový počin pro krátkodobé použití s možným rozšířením na komunál až podle výsledku voleb. TOP bude muset nyní věnovat velkou energii pro vybudování místních organizací a to může být čertovo kopýtko, jelikož celostátně se lze shodnout na idei odporu proti Topolánkovy, ale lokálně to tak již nemusí fungovat. Zemanova strana může mít úspěch, pokud ji vezme za svou několik současných poslanců a politiků ČSSD, jelikož samotní přátelé Miloše jsou již profláknuté osobnosti. Pravdou je, že největší překážka pro vyšší oblibu ČSSD je Paroubek a jím protěžovaní kontroverzní individua typu Rátha a podobných. Zeman má nyní půlroční čas na zviditelnění jeho strany, aby svojí existencí mohl pozitivně ovlivnit cíle a chování Paroubka.

Mára 25.11.2009 19:18

Je to divné,

ale tentokrát s Pečínkou souhlasím.

Věrný Volič 25.11.2009 17:32

Kdo vyhraje, ten vyhraje.

Zatímco v létě jsem psal několik příspěvků na motto : kdo vyhraje, ten prohraje a situace se vyřešila klidně v podstatě velkou koalicí úřednické vlády, tak současné motto znamená opak. Kdo vyhraje jarní volby bude mít šanci se na vlně možného optimismu z oživení, po letošním krizovém zděšení voličů, vyvézt do dlouhodobé obliby občanů, což byla podstata nárustu obliby ČSSD a Zemana koncem devadesátých let. Jak je vidět, do dnes Zemana zdobí aura úspěchu. Jinak pokládám šance Zemanovy strany proniknout do parlamentu za nulové. Odmyslíme-li si tu auru, možná uměle živenou z potřeby oslabit sociální demokraty, tak tradiční voliči ČSSD spíše preferují program (možná sliby), ochranu před hrozbou (možná strašení), než osobnost. To samé se ale v menší míře týka i ODS, takže pokud se ikona TOP ve zdraví dožije voleb tak jsou v parlamentu. Zaříznutí velmi pravděpodobně hrozí lidovců a zeleným. Vzhledem k čerpání většiny hlasů pro TOP od ODS to však znamená, že volby sice vyhraje ČSSD, ale bude muset být zase velká koalice (Mirek slíbil, že odstoupí).

vládík 25.11.2009 17:05

Poučí mě někdo? Za koho kope Pečínka??

????

honzak 25.11.2009 18:15

Re: Poučí mě někdo? Za koho kope Pečínka??

za toho kdo zaplatí.

cipísek 25.11.2009 19:05

Re: Poučí mě někdo? Za koho kope Pečínka??

Taky se mi zdá,

Mgr. Milda 25.11.2009 15:48

Stranu dělá právě její předseda

Zemanova ČSSD byla zcela jiná, než s Rathem- Paroubkem. Klausova ODS byla docela jiná, než ta Topolánkova. Po Paroubkovi budou ČSSD volit mnozí dnes neochotní, po Topolánkovi lze očekávat také konsekventnější vývoj směrem pryč od Klause. TOP09 se zajisté udrží, je to liberální křídlo pravice. Pro ČSSD se blíží historický debakl. Spoluprací s KSČ(M) se deklasuje natolik, že po na konci volebního období skončí v bezvýznamnosti.

Anachronismus KSČ(M) je v tom, že nepochopili, že jejich zahraniční podpora  již ztratila význam, zradu sice Rusové berou rádi, zrádci však opovrhují.

Jirka 25.11.2009 15:23

Pane Pečínko

Nálepkujete. Zeman je sice egoman a hulvát, ale je alespoň inteligentní - což v české politice není obecně platný jev.

A u knížepána je sympatické, že se taky asi rád nají a napije, i jachtičkou projede - ale za své! Což je v Česku jev do té míry nevídaný, že jej budu volit i se všemi přáteli a rozvětveným příbuzenstvem. I bez ohledu na Vaše "čtyři proudy politiky". ;-)

emersonskej 25.11.2009 21:51

Re: Pane Pečínko

Souhlas R^

pražskej dědek 25.11.2009 14:44

Astonova provokace?

Nemohu se ubránit dojmu, že nám pan šéfredaktor připravil provokaci: máme ukázet, jestli máme radši v politice hulváta a všeho schopného intrikána, nebo lehce přestárlého, ale křesťanských zásad se držícího aristokrata, který snad - dej Bože - udrží i přes svoji sklerózu na uzdě případné vychcané prospěcháře, které se mu vkradou do partaje.

Ten pomlouvaný kníže, vychovaný v křesťanských zásadách a ideálech ke službě státu a svým poddaným, který nepotřebuje hrabat pod sebe do matrace, snad i ve svém stáří včas rozpozná, kdy jeho spolustraníci budou případně porušovat zásady slušného jednání a svým odchodem nám dá vědět, že TOP09 překročila hranicí korektnosti. I přes jeho stáří důvěřuji jeho schopnosti diferencovat.

Vyberme si sami, jaké zítřky nám ti a oni chystají. Nechejme se oblbnout halasnými kecy a sliby, nebo použijme vlastní rozum a úsudek, komu máme důvěřovat.

Kuchl 25.11.2009 15:38

Re: Shrnuto : Důvěřuj , ale prověřuj !

-ferry- 25.11.2009 14:14

Článek je dobrý ...

... dobře popisuje obě ty strany.Upozorňuje,že jsou zbytečné,protože mají význam jen pro své stvořitele (Kalousek,Zeman ..) Ty reakce dole zase naznačují,jak zbyteční ti jsou ti,kteří píší.Bez udání jediného důvodu kategoricky sdělují,že článek je ubohý,závistivý,udavačsky budovatelský,že autor je  majitel duševní choroby ap.Bůh suď,proč tihle lidi někam píšou,proč nesedí nad flaškou rumu tuzemáku a nevzpomínají na mládí.Měli-li jaké ...

Jiří Hrbek 25.11.2009 14:31

Re: Článek je dobrý ...

... a samozřejmě plný argumentů, že. (Samotné "dobré popisování" ještě argumentem není.)

tom 25.11.2009 13:39

tohle je projev

duševní choroby. Autor splňuje všechna diagnostická kriteria.

Sumo 25.11.2009 13:11

Pečínkovi leží hodně v žaludku

Nejsem příznivcem top09, ale tenhle článek je ubohý, závistivý a udavačsky budovatelský.

Fehim Hanuša 25.11.2009 13:21

Re: Pečínkovi leží hodně v žaludku

:-) Škoda jen, že nepoužíváte argumenty, pouze nálepky:-/

Kuchl 25.11.2009 11:13

Čtyři klasické proudy v politice u nás ,

v podstatě NEFUNGUJÍ . Musí přijít trochu jiný proud . Nepochybně MIMO zaběhlé standartní strany . Zvlášť pokud se dočasná levice i pravice stává útočištěm nejrůznějších vejlupků ...Takže poněkud ujetý článek .

Minutus 25.11.2009 13:00

Re: Čtyři klasické proudy v politice u nás ,

No, ono hrozí, že ty "zaběhlé" budou jen tři. A dokonce pokud ta čtvrtá, co měla preference 5,1 % by zřejmě ztratila hodně ze svého vyděračského potenciálu, když tu budou další subjekty, se kterýma se o něj budou muset rozdělit. Škoda, že se autor nepřiznal koho volí. Ale asi vím.

REX 25.11.2009 11:10

Tak koho tedy?

Mohl by mi pan Pečínka  navrhnout koho z naší politické zcénky  volit? Tedy myslím nějakou stranu alespoň se zdáním slušnosti  a přitom s určitou nadějí na vstup do parlamentu.

REX 25.11.2009 11:11

Re: Tak koho tedy?

oprava: scénky

žibřid 25.11.2009 11:10

Pečínka je levičák nebo proč se ohání Bělohradským?

No ano, pokud člověk nemá žaludek na to, aby volil pravici prolezlou mafií, musí se uchýlit k "pravici moralizující".

Chápu, že Bělohradskému to jako levičákovi vadí. Co má proti tomu Pečínka je mi i po přečtení článku záhadou.

Jara Kara 25.11.2009 11:05

A kde jsou cikani?

Pecinko, co se to deje? Dneska zadni cikani? Proc o nich nepisete v souvislosti s politikou? To je dyskrymynacyja!

Marat 25.11.2009 12:20

Re: A kde jsou cikani?

Pečínka by se měl držet svého kopyta a opěvovat vyspělou cikánskou kultůru a odsuzovat bělošské rasistické nelidi. Dnes mu to jaksi nesedí. Cintá ještě pitomějí, jak je jeho normou.

JaS 25.11.2009 13:27

Re: A kde jsou cikani?

Taky si myslím, že tohle téma mu moc nesedlo. Jako dneska ráno na tramvajové zastávce - bylo tam dost nablito.

Dušan Streit 25.11.2009 10:23

Tak nějak

I když Schwarzenderg je ještě mnohem horší než Zeman:

http://streit.blog.idnes.cz/c/107190/Retroaktivni-Schwarzenberg.html

Eso 25.11.2009 10:58

Re: Tak nějak

Toto je reklama na sice starý, neprodaný, guláš s dávno prošlou lhůtou, ale s nákazou, aktivně udržovanou. Zvláště ten poslední odstavec již přímo šumí. 

Čtenář 1 25.11.2009 12:15

Re: Tak nějak

Proboha, to už s těmi sprosťárnami "učinkujete" i tady? Máte na blogu malou sledovanost?