29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
sddd 10.5.2009 20:58

Třeba .....

..... je to nakonec všechno jinak. Zakládal jsem u tmobile smlouvu, jako nový zákazník, slečna říkala že prověří nějaký registr dlužníků, asi 2 min někam ťukala a pak vyjela smlouvy. Žádnou zálohu jsem neplatil. Z toho důvodu je teoreticky možné, že autor článku píše jenom to "A", ale už nepíše "B". Je totiž možné že z nějakého důvodu který raději neuvádí (článěk tak dostane tu míru bojovnosti) je autor zapsán v registru , má tam nějaký škraloupek a proto byl požádán o zálohu. Nevidím v tom nic divného.

:-) 10.5.2009 17:22

Celej slavnej T-mobile

nejenže by měl laskavět táhnout do řiti. On už tam měl dávno bejt!

darny 10.5.2009 13:57

Taky malá perlička.....

Pořídil jsem si kvůli práci HTC HD. Jsem ale trochu opatrný, ta legrace stála takřka 16 000 Kč, a tak jsem přemýšlel, že o víkendech, kdy jedu na kole, nebo zajdu do hospůdky zas tak drahý telefon s sebou nosit nemusím, ale číslo chci pořád stejné. Co s tím.... Jedna varianta je, jednou týdně vyndat sim kartu a vložit jí do "normálního" mobilu, tedy takového, který, když mi vypadne z kapsy a rozbije se a nebo mi jej někdo v hospůdce zcizí, tak se nic neděje (požádám o novou sim a starou zablokuji), a nebo požádat operátora, v mém případě je to O2 o duplicitní kartu, která bude fungovat jen v tom případě, pokud je druhá mimo provoz. Zavolal jsem a vznesl dotaz. bylo mi sděleno, že to jde a jestli si chci simku objednat. Už jsem málem kývl, ale napadlo mne se zeptat co ta legrace obnáší. Slečna mi sdělila, že je to za poplatek a to prosím každý měsíc za 130,-Kč. Tak jsem poděkoval s tím, že raději každý týden v pátek vypnu profi mobil a simku přesunu a zasunu do starého. Byl jsem ochoten akceptovat nějaký jednorázový poplatek, ale tohle mi doopravdy nějak nejde na rozum.

Ruda 9.5.2009 22:53

Tudle nudle

prosim vas autore, jak muzete byt tak bezpaterni a tu zalohu platit. proboha proc se vsichni nechate tak ostudne vydirat. Nakopat je, hajzly, do zadele. Nic, ani korunu ode me nikdy neuvidi takova ani ji podobna firma, ktera se chova jako stat. Kdyz maji vracet preplatky tak to trva pul roku a kdyz mate nedoplatek, tak vam poslou 2. den upominku (Y) 

Yarda 9.5.2009 22:47

To jste dopadl ještě dobře

Tenhle dopadl mnohem hůř:http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/168315-australan-zemrel-v-divocine-zizni-i-kdyz-se-dovolal-na-tisnovou-linku.html

hafusak2 9.5.2009 13:07

Společnost jako chobotnice

Ona vlastně celá naše společnost se dá graficky vyjádřit jako chobotnice, která má svá chapadla zastrčená do kapes občana, aby z nich vycucala pokud možno všechny peníze, které člověk má. Dnes už je zpoplatněno prakticky všechno. Státem buď zavedená nebo alespoň tolerovaná zlodějina.

hloupý Nemouš 9.5.2009 10:52

Jsou to podvodníci!

Dobře Vám tak! Měl jste jít k V....u! My měli T-Mobile v rodině 7 let. Nakonci jejich služby a ceny byly tak mizerné, že jsme odešli všichni. Nedivte se, že vybírají zálohy, když investují takové těžké prachy do reklamy. Někdo jim to musí zaplatit.

Nakonec jsem dospěl k závěru, že T-Mobile i O2 jsou podvodníci a vyděrači.

občan 9.5.2009 9:28

Uvažujete úplně správně

a ta úroková sazba je VELMI přiměřená a na spodní hranici.Co takhle založit kampaň na téma chování operátorů ?( něco jako bankovní poplatky..)

PP 9.5.2009 9:14

Mejen Týčka

V tomhle přístupu nejsou týčka samy, otíci to dělaj zrovna tak: chceš na čísle roaming? - tak zálohu sem!

Pravda, občas ji člověku odpustí, ale když ji mně vraceli složenkou půl roku do "trvalého bydliště" kde nebydlím a na účet to nešlo, protože požádat mohu jen když to zrovna není poslané složenkou, což se děje automaticky okamžitě, když se platba vrátí jako nedoručená, hlavu jsem si mohl ukroutit.

Ruda 9.5.2009 22:57

Re: Mejen Týčka

Reknu na to jedinou vetu: na takove operatory tak akurat nasrath!!!

Mirek 9.5.2009 7:18

T-mobile nikdy

Mám s T-mobile jen špatné zkušenosti.Odešel jsem k jinému operátorovi a pohoda.

Hoell 9.5.2009 0:06

Ale ale ...

... normální člověk si uvědomí, že nastal čas udělat firmě pá-pá ...

Minutus 9.5.2009 8:53

Re: Ale ale ...

Tak. Myslím, že i přenositelnost čísla je možná. Jen nevím, kolik to stojí a kolik to dá práce. Možná je lepší si vzít číslo nové

Kyklop 9.5.2009 9:44

Re: Ale ale ...

Nestojí to nic a je to úplně snadné.

Flaskowec 9.5.2009 10:34

Re: Ale ale ...

Přenos čísla k jinému operátorovi je zdarma a probíhá velice jednoduše. Vyzkoušeno ve směru T-mobile -> Vodafone

Minutus 9.5.2009 11:25

Re: Ale ale ...

No vida. Kdysi jsem měl s t-mobilem problém s mobilem, který po třech "opravách" stále nebyl funkční. Udělal jsem v prodejně demonstrativně pár fotek neochotných zaměstnanců a letmo se zmínil, že mám kamaráda novináře.

Po pěti minutách od mého odchodu mi vyhrožovali telefonicky soudy a po třech dnech mi zavolali, že to probrali a ihned mi vrátí peníze. Navíc mi nabízeli i jakési "bolestné", což jsem odmítl. Na prodejně mi pak ve vší slušnosti naznačili, že "někdo nahoře" udělal pořádný vítr. Ono u těch kolosů jde všechno poněkud pomaleji.

Yowda 9.5.2009 14:27

Re: Ale ale ...

to je nějaké divné. Jak vám mohli vyhrožovat telefonicky, když jste měl už potřetí rozbitý mobil????8-o

quetzal 10.5.2009 13:26

Re: Ale ale ... 2 slova

nahradni mobil