29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

FEJETON: Do zbraně?

Tak jsem si myslela, že v oboru arogance mluvčích různých institucí bezkonkurenčně vede pan Ovčáček, ale omyl! Náhodou jsem vyslechla kousek rozhovoru s mluvčím České pošty a mohu odpovědně prohlásit, že se tento pán panu Ovčáčkovi vyrovná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mach 9.8.2016 11:47

Do zbraně?

S důvěrou v naše ozbrojené složky bych to moc nepřeháněl. Stačil únor 2015 a jejich (ne)reakce na toho ozbrojenýho magora v UH. K tomu navíc současná reforma policie, kde nikdo vlastě neví (až na její iniciátory), o co vlastě kráčí.

Diskusi o tom, zda by v hypermarketu mělo několik zákazníků tasit zbraně a zlikvidovat střílejícího teroristu, ponechám na povolanějších. Možná by si ale pár Allahových vyznavačů pak dalo zpátečku.

V. Čermák 8.8.2016 20:41

Tak ona prý myslela.

Hm, překvapivé...

J. Fleiszner 8.8.2016 20:11

Hnůj

Tak tenhle článek je vrcholem naprosté neznalosti až blbosti. Nějak nemám ani sílu psát co všechno dokázala ta paní napsat za kraviny. No, já jsem taky vůl, protože jsem se zase nachytal a po delší době si něco od této paní fousaté přečetl. Hnůj!

P. Harabaska 8.8.2016 19:14

Tak jsem si myslel, že v oboru kecání

bezkonkurenčně vede paní Petruška Šustrová. Ne, není to omyl!

J. Fleiszner 8.8.2016 20:12

Re: Tak jsem si myslel, že v oboru kecání

Není, ta paní je opravdu primitivní a ještě k tomu ošklivá. Blbá kombinace. Není to nějaká bejvalá Havlovo kamarádka?

K. Krejčů 8.8.2016 18:47

Do diskuse se moc nezapojím-

- jenom si ze svých zbraní vyberu tu, která se mi pro sebeobranu hodí nejlépe - tj. slušně s ní strefuji a není příliš těžká k nošení - a budu s ní cvičit, abych na 15 m trefil plechovku od konzervy na první pokus. Nosit ji zatím trvale nebudu - ale kdyby začalo přituhovat, budu připravený. Nejlepší je SW revolver, ale je příliš těžký. Takže to bude asi CZ 75 compact - a nebo dokonce méně výkonná CZ 83 (v ráži 7,65 je přesná jako žiletka). Za 20 let co mám ZP jsem se nikdy nedostal do situace, že bych potřeboval zbraň - ale jak se říká - štěstí přeje připraveným. A souhlasím s názorem, že pokud potenciální útočník ví, že někteří z lidí v prostoru, ve kterém hodlá zaútočit, může být ozbrojený, bude opatrnější - a třeba vůbec nezaútočí.

K. Krejčů 8.8.2016 18:50

Re: Do diskuse se moc nezapojím-

Jo - a paní Šustrová si může pindat co chce. Na to jsme zvyklí.

J. Fleiszner 8.8.2016 20:14

Re: Do diskuse se moc nezapojím-

Protože ta paní o zbraních a možnosti se bránit ví asi tolik jako Dienstbier (takže ho*vno), tak se k tomu klidně vyjadřuje.

D. Stirský 8.8.2016 14:47

Plný souhlas s paní Šustrovou!

Když si představím, že by po ulici chodili ozbrojeni třeba ti, co vyjukaní a nabuzení z hysterie, která už asi rok kolem migrantů existuje, by každého jen trošku se lišícího zastřelili... Vážení! Byť je to někdy těžké, zapojme rozum a racionální myšlení, jehož je Evropa kolébkou. Nic se nehroutí, nejsme v žádné válce, nezvladatelné záplavy migrantů zejména v Česku vůbec nejsou, v porovnání s jinými riziky je to, že se staneme obětí útoku, stále velmi nízké... Ano, situace jednoduchá není, ale tím, že pan Novák nebo paní Procházková budou mít bouchačku, se nevyřeší. Ostatně nic jim nebrání obstarat si zbrojní pas a ozbrojit se.

M. Vondráček 8.8.2016 14:51

Re: Plný souhlas s paní Šustrovou!

Pokud jsem si všiml , tak k hysterii mají sklon spíše vítači :-)

J. Veselý 8.8.2016 15:34

Re: Plný souhlas s paní Šustrovou!

"Riziko, že se staneme obětí útoku, je stále velmi nízké". To je krásná formulka. Vám komoušům nikdy na nějakém tom lidském životě nezáleželo, že? Přece když se kácí les, létají třísky! A vy chcete změnit staletý řád celé Evropy, to už si žádá nějaké oběti!

J. Fleiszner 8.8.2016 20:21

Re: Plný souhlas s paní Šustrovou!

Pane Stirský, jestli řídíte auto, tak jste pravděpodobně hysterický protože si nasazujete pás i když je pravděpodobnost, že ho v životě využijete jen mizivá.

Necháte očkovat děti? Jste hysterický protože šance, že dítě onemocní většinou toho, co se očkuje je dost nízká.

Pravděpodobně patříte k lidem, kteří všechny situace řeší až když nastanou. Pás v autě si nasazujete až když se muchlají plechy atd.....

J. Jurax 8.8.2016 22:31

Re: Plný souhlas s paní Šustrovou!

Ostatně nic jim nebrání obstarat si zbrojní pas a ozbrojit se, pravíte.

Ano, zatím. Ale ti blbečkové z brusele už po tom jdou.

J. Veselý 8.8.2016 14:18

To je tak, když se zamění příčina a následek.

Paní autorka jaksi pozapomněla, že v západních státech jediní civilové, kteří chodí po ulici ozbrojeni, jsou teroristé a zločinci. Ostatním to už místní elita zatrhla. Např. v Německu nesmí mít u sebe zbraň ani policista po službě. Takže je dost obtížné, aby někdo zabraňoval kriminálníkům a teroristům v jejich činech. Naproti tomu v USA nebo Izraeli je takových případů spousta a dají se snadno dohledat na webu, jen chtít.

M. Vondráček 8.8.2016 13:39

vyjádření příslušníka Mosadu.

V Izraeli by incident v Nice vyřešili kolemjdoucí :-)

J. Mrázek 8.8.2016 13:23

Madam na scestí ....

Každý třicátý, padesátý člověk, když bude míz zbraň, tak je pravděpodobnost, že se sejde horda střelců na jednom místě asi taková.....jako je pravděpodobnost, že paní Petruška začne logicky myslet .... pravděpodobnost limitně se blížící nule... a Zeman opravdu neříkal, aby se VŠICHNI ozbrojili ... no, ženská logika ...

T. Kočí 8.8.2016 11:08

Zjistěte si pravdu o UB. O šikaně rodiný střelce.

J. Lepka 8.8.2016 11:06

Asi by to chtělo ovládnout Českou poštu.

Jenže to není ÚSTR, že beruško ?

P.S. A k tomu ozbrojování. Již léta se vede diskuze o statistikách a vždy s jedním výstupem : statistiky o odvrácení útoku hrozbou použití zbraně k obraně se prostě nikde na světě nevedou, prostě ani nemohou. Odhaduje se ale, že jen v USA převyšují dokonaná přepadení cca 2,5 až 3 krát. V podstatě logicky, že. Kdo se pustí do přepadení banky, když ví, že z cca 20 klientů u šaltru jich má třetina pod sakem kus železa? No a o současné situaci v Izraeli je zbytečné se zmiňovat, že. Jenže kdo nechce, nikdy nepochopí a kdo byl jednou komunista, demokratem se nestane. Sotva "demokratem" v mantinelech Haškovy " Strany mírného pokroku v mezích zákona "!!!

J. Lancik 8.8.2016 16:05

Re: Kdo byl jednou komunista demokratem se uznikdy nestane

Plati to i na soucasneho "pana" prezidenta pane Lepko?

R. Langer 8.8.2016 10:04

Aha:

"Pokud je mi známo, existuje jen mizivý počet případů, při nichž ozbrojená veřejnost zabránila teroristickému útoku."

Ano, a to bude jádro pudla celého problému, že vám je toho totiž známo velmi málo, prakticky nic.

R. Langer 8.8.2016 10:05

Re: Aha:

... ale můžete se zkusit zeptat třeba v Izraeli, možná budete překvapená. Zřejmě velice překvapená. :-P

J. Tachovský 8.8.2016 9:04

Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Pokud v obchodaku nekdo zacne strilet, tak bych si setsakra pral, aby nekdo vytasil pistoli a palbu opetoval. Pocet mrtvych pak nebude roven poctu naboju, ktere ma utocnik, ale daleko nizsi.

I. Mertl 8.8.2016 11:39

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Případně vyšší o počet obětí neškoleného střelce.

P. Khail 8.8.2016 13:14

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Je to marné, pane Mertle, tyhle diskutující nikdy nepřesvědčíte. Oni věří, že nikdy nebudou obětí, vždy budou na vítězné straně, jako ve filmu :-)

R. Langer 8.8.2016 13:50

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

No, když se nebudete mít čím bránit, tak je úplně jisté, na které straně tváří v tvář ozbrojenému útočníkovi budete. To jenom vy zbaběle věříte, že budete na té "vítězné straně", a to tehdy když si vás, pos*aného strachy a zalezlého kdovíkde útočník nevšimne. Já nikomu nepřeji nic zlého, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby primárním cílem teroristů byli takoví jedinci, jako vy. Vy se totiž výslovně bránit odmítáte, proto byste měl být první na řadě, aby mohli přežít ti schopnější, ochotní něco dělat. Bohužel to nemáte napsáno na čele, nicméně třeba takový Breivik o tom věděl svoje, a podle toho to taky vypadalo. Tak jenom doufejte, že se s nikým takovým nikdy nepotkáte :-P

P. Khail 8.8.2016 15:53

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Takže jasnovidec Langer (který ví přesně jak by se kdo choval) nejenže není schopen pochopit psaný text, ale dokonce si přeje smrt někoho kdo má jiný názor než on, stejně jako si ji přáli kovaní komunisté a nacisté (a také to dokázali uskutečnit) a tak se stává jejich duchovním souputníkem, hezké! Vzorný to reprezentant zdejších lžinenávistníků, to je přímo na metál.

R. Langer 8.8.2016 16:00

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Jasně, takže já to nevím přesně, ale jasnovidec Khail to ví přesně. Tak určitě. Není sám, kdo neumí pochopit psaný text. Já nikomu smrt nepřeju, já každému jenom přeju jenom to, co si přeje on sám, a vy si přejete stát neozbrojený proti ozbrojenému útočníkovi, stejně jak to ostatním přáli komunisté, tak co si stěžujete? Vzorný reprezentant prolhaných bolševiků, to je přímo na metál. :-P

P. Khail 8.8.2016 17:43

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Nikde jsem netvrdil to co mi podsouváte, ale vy jste napsal "Vy se totiž výslovně bránit odmítáte, proto byste měl být první na řadě, aby mohli přežít ti schopnější, ochotní něco dělat. Bohužel to nemáte napsáno na čele...", takže ještě ke všemu lžete. Nu, co jiného, když nejsou argumenty.

R. Langer 9.8.2016 7:26

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Jasně, takže se na útočníka vrhnete s holýma rukama. Tak určitě, jste můj hrdina! :-D

Nu co jiného, když nejsou argumenty. :-D

R. Langer 8.8.2016 13:31

Re: Se zbranemi to vidim tak nejak naopak

Páni, to je opravdu hodnotná myšlenka. Tak jo, lepší bude, když ten jeden bude střílet do ostatních celou dobu, co bude moct. Třeba hodinu, dvě. Hlavně, že nikdo jiný nikoho nepostřelí, že? Třeba policie, až přijde, nebo kdokoliv jiný, že? To jsou ale zase kraviny, todlencto!