29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

EVROPA: Záchranný paskvil EU

„Premiér České republiky začíná dostávat kapky za svůj poměrně nekompromisní postoj vůči plánu Německa a Francie na vytvoření záchranného plánu, kdy si EU vypůjčí peníze a nacpe je členským zemím v jakémsi chucpe mišmaši grantů a půjček. Jako by EU byla nějaká entita vládnoucí nějakému majetku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Svatoš 4.6.2020 20:22

Doplňuji- třikrát palec nahoru!

S. Svatoš 4.6.2020 20:21

Pane Holásku dnes určitě 

Zdravím

J. Vrabec 4.6.2020 19:55

Nechápu proč ta Čechia konečně nevypadne z EU . Věřte mi , nikdo v západní EU nebude plakat a ji postrádat. Furt jen kecy, kecy , hrabat dotace a když jde o podpory jiných pracky stáhnou.

T. Veselý 4.6.2020 19:09

Naprostý souhlas R^

P. Kučera 4.6.2020 16:53

Komentář plný nadávek, polopravd (které jsou horší než pravda), který si moc nezadá s výrobky St.Peterburské trollí farmy.

T. Hraj 4.6.2020 15:43

Kéž by bylo možné se na Babiše spolehnout, že bude pevný. Každopádně je ale obrovským štěstím, že nevládnou Piráti, Starostové, TOP09, KDU-ČSL, ČSSD nebo Fialova ODS.

J. Ganaur 4.6.2020 16:20

Vy naivo!

P. Staronový 4.6.2020 17:03

To zase až tak naivní není, některých těch stran bych se ve vládě fakt dost bál.

S nimi by to prostě bylo také špatně, jen jinak než s Burešem.

J. Ganaur 4.6.2020 18:01

Ano.

D. Müller 4.6.2020 15:29

Již delší dobu mám pocit, že se za koronavirus modlili politici celého světa, až jim bylo vyhověno. Schovají za něj svou neschopnost a výsledky populismu. Skrz EU napumpují Francie, Španělsko, Itálie peníze do svých rozpočtů a nechají to dříve nebo později zaplatit ostatní. Přijde mi až komické, jak největší ekonomiky EU žádají podporu a solidaritu od zemí, které jsou chudší. Ale nejde jen o tyto země. I u nás je to na pováženou. V přijímaných opatřeních jsem už ztratil přehled a nemohu se zbavit dojmu, že se to vládě hodí, skryje pod to svou vlastní nezodpovědnost. Přesně to, co tato vláda kritizuje v Bruselu, dělala zde. Vidím to tudíž obdobně jako autor. Možná ještě kritičtěji. Kde je ta krize? Firmy pro které pracuji, neví kam dříve. Nějak to zavání....

J. Ganaur 4.6.2020 16:25

Bystrý postřeh.Ale asi jsme to potřebovali....

K. Barel 4.6.2020 14:37

Dva-tři měsíce se omezila spotřeba a je z toho problém že se kvůli tomu musí vzít mega dluh se splatností 30 let (podmínky ještě nejsou úplně známy, toto je poslední zpráva co jsem zachytil). No nevím. Přijde mi ten moderní "sociální stát západního typu" nějaký křehký.

Naše děti to budou splácet a ptát se proč? To jako kvůli tomu jak byly v roce 2020 2 měsíce zavřené školy, divadla a hospody?

Pokud má nějaký stát potřebu se zadlužovat, ať to udělá. Ale proč to organizuje EU jako jednu z dalších "povinných solidarit"?

J. Ganaur 4.6.2020 16:29

Třeba to tak nebude.Krize jsou důležité, ukazují, co je špatně.A pokud se to neukáže, tak to byla jenom hra na krizi.

M. Krčmář 4.6.2020 13:57

Dnes naprostý souhlas,do slova a do písmene.

F. De Winter 4.6.2020 12:05

EU je tu od toho, aby volby nemohly nic změnit. :-P

M. Valenta 4.6.2020 13:47

A to zvláště když se k nim nechodí a jen se kafrá.

P. Staronový 4.6.2020 14:11

Já třeba chodím pravidelně a bez vynechávání (od roku 1990) a je to plat prtný.

On je celý ten EUnijní systém udělán tak, aby volič nic nezměnil a hlavně nebylo vidět, kdo co napáchal.

M. Matura 4.6.2020 15:09

Já chodím taky a na rozdíl od vás je mi to prd platný :-)

J. Prikner 4.6.2020 15:36

Ale v EU systému nelze jen tak něco změnit. Evropský parlament (ten nesmí nic navrhnout, jen odhlasovat návrh byrokratů z Evropské komise) je sice nějak volený, ale je to jen maska na demokracii. Rozhodnutí o jiném řešení může vyjít od Evropské rady kde jsou volení šéfové jednotlivých zemí a někdy je požadována jednomyslnost !!, a vtom případě se jí lze opřít, ale zde je Česko jen jedním zástupcem a pokud není v radě rozhodující podíl států, je to na nic. V Radě Evropské unie jsou při jednání odpovídající ministři (jako např. o migraci tam byl MV) ale hlasuje se dle kvalifikované většiny, takže jsme vždy přehlasováni. Takže lze jen vystoupit.

J. Ganaur 4.6.2020 16:38

Asi neměli to správné píár.Ono vlastnit ANOfert a žít z dotací (především EU).Kdy to těm blbům dojde.Jsem realista, asi nikdy....

J. Ganaur 4.6.2020 16:43

?

P. Staronový 4.6.2020 17:08

Zajisté nelze. Hlavně proto, že současný stav prakticky všem vyhovuje. Soudruzi a soudružky v Bruseli mají dobré platy, imunitu a prakticky žádnou zodpovědnost. Zvolení čunitelé velkých národních států možnost "řídit ze zadního sedadla", promáčknout přes EU i to, co by jim doma neprošlo a taky s minimální zodpovědností.

Občani to trpí, dokud je v obchodech zboží a v kapsách peníze. Jak dlouho to bude ve světové konkurenci (když navíc v konkurujících zemích blbnou taky, jen jinak) možné, na to myslí málokdo, mimo jiné i pro masovou propagandu, placenou i z peněz odpůrců celé té šaškárny.

J. Ganaur 4.6.2020 16:33

Tak to mě překvapujete.Do EU určitě nevolíte od r.1990.A pokud máte na mysli parlament ČR, tak je to od uctívače V.K. (tituly vynechávám) dost udivující.

P. Staronový 4.6.2020 17:11

Máte v tom hockey. Od roku 1990 se zúčastním všech voleb a nejsem uctívačem nikoho, respektive, zatím jsem nenarazil na nikoho, s kým bych se názorově shodl.

Máte-li vy nějakou potřebu býti uctívačem, nestrkejte to na jiné.

J. Ganaur 4.6.2020 18:04

Já se také účastním a je mi to na...., jako Vám.Ale V.K. je totéž, jen v jiném obalu.

I. Schlägel 4.6.2020 11:37

Vystresovaní politici budující si svou kariéru pomocí rozhazování cizích peněz jsou i na národních úrovních, tu českou samozřejmě nevýjimaje. Ten EU rozměr tomu dává navíc takový katastrofálnější bonus. Do průseru své země dovedou i vlády národní, jenom to bude trošku déle trvat. A ze sociálních států blahobytu zbydou doutnající trosky.

P. Staronový 4.6.2020 11:41

Jo.

A vymlouvají se navzájem, jedni na druhé. Národní na EUnijní, EUnijní na národní.

A systém je tak složitý, že je obtížné zjistit něčí zodpovědnost, případně lumpárně zabránit.

J. Ganaur 4.6.2020 16:42

Jste jeden z mála, se kterým souzním. Tak bych Vás jen doplnil, Ještě stále se máme , jako prasata v žitě.A proč mluvit o potápějícím se Titaniku, když ta kapela stále tak pěkně hraje, že?

O. Zuckerová 4.6.2020 11:36

Ode mne další vřelý souhlas!

S. Novák 4.6.2020 11:17

....Pane autore, ....i když Vám mnozí nevybíravě nadávají, nepsal jste to výborně! Teď jsem přešel z FB, většina souhlas! Babiš a Orbán vysoko bodují! Jen se z té EU neposr...! Já jsem zažil protektorát B und M!" Je to v současné době, řekl bych horší! Byli i udavači, ....co jsou dnes Piráti? EU , ta sběř bojuje jen o přežití a o své půlmilionové platy, nás mají na háku ! R^R^R^