28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dušan 15.2.2006 13:14

Evropa vymírá, potřebujeme změnu morálky.

Evropská civilizace vymírá. Např.   cca do roku 2025   bude EU podle demografických studií OSN potřebovat 150 mil. přistěhovalců (tj. 7 miliónů přistěhovalců! ročně),   aby udrželo stav práceschopného obyvatelstva, odvody na důchodce apod.
 
Historicky bychom nebyli rozhodně   první civilizací, která zanikla. Jedním z nejznámějších příkladů je např. starověký Řím a jeho tak veliká a slavná říše, která se stala snadnou kořistí tehdejších "barbarů".
 
Typickým jevem a také zpravidla hlavní příčinou úpadků civilizace je úpadek morálky, který také zánik i v historii silných společností zapříčinil a doprovázel.
 
A POZOR! V historii pro upadající civilizace V DOBĚ JEJICH KRIZE   byl vcelku typický i odklon od úcty a podpory klasické rodiny a SŇATKY HOMOSEXUÁLŮ!!!
Dušan 14.2.2006 13:36

Evropa nemá moc šancí.

Vše nasvědčuje tomu, že do 20 let bude EU potřebovat 6 miliónů přistěhovalců ročně!!! (tedy více než jedno dnešní Slovensko),   aby vůbec udržela stav práceschopného obyvatelstva. Takže Evropa tu samozřejmě zůstane, ale Evropané za několik desetiletí v ní docela dobře mohou být stále méně významnou menšinou, život tu budou organizovat jiní.
JJ 14.2.2006 13:55

Blbost

 
To, ze EU potrebuje pristehovalce (stejne z nich polovina je na davkach). Proc by pocet obyvatel nemohl stagnovat, ci se trochu snizit?
Ali a Baba 14.2.2006 15:02

Re: Evropa nemá moc šancí.

Práce schopného, nebo práce (každé) ochotného?
Pavel Kořenský 14.2.2006 15:06

Re: Evropa nemá moc šancí.

S tím bych moc nesouhlasil. Pokud by došlo k drastickému omezení různých nesmyslných dávek a k reformě důchodového systému, tak nám nemusí vadit snižující se počet obyvatelstva. Stačí se prostě vrátit k modelu, ve kterém děti živí své staré rodiče.
hodne neRath 14.2.2006 15:37

Re: Re: Evropa nemá moc šancí.

proboha to jsou blbosti.... mame tu dost ekologickych a jinych problemu, a jeste by chtel nekdo pribirat dalsi (nejlepe islamske) obyvatelstvo. Kdyby mistni hnuli zadkem, nebylo by to vubec potreba
Fafa 15.2.2006 1:42

Re: Evropa nemá moc šancí.

Dusane, nezamestnanost v EU se blizi 10 procentum a podstatna cast lidi ve veku mezi 60 - 70 lety je schopna prace. Navic zvlaste ve druhe skupine jsou lide, kteri maji dostatecne pracovni a kulturni navyky. A Vy chcete situaci resit importem nekvalifikovanych a casto nezamestnavatelnych imigrantu?
 
 
 
 
    
federalista 14.2.2006 12:45

USE není USA

V Evropě na rozdíl od USA nemluvíme jedním jazykem. Navíc přechod z konfederace na federaci často vyvola občanskou válku (USA i Švýcarsko). 
kpt 14.2.2006 10:47

fajn

dobrý rozbor stavu
vl 14.2.2006 13:26

Re: fajn

to je rozbor stavu? panebože ......
R 14.2.2006 10:24

Spojené státy evropské je logické vyústění dnešního vývoje

No, Spojené státy evropské je logické vyústění dnešního vývoje. Pokud to vytrvá tak několik generací, zastáncijednotlivých národů postupně vymřou a převahy postupně nabudou zastánci spojené Evropy.
Ono třeba USA taky každý vnímá jako jeden stát, vznikli tuším podle vlastních dějin okolo roku 1775 vyhlášením nezávislosti (nechce se mi to hledat přesně) a přece ještě v 30 letech 20 století se tradují historky, že třeba místní šerif třeba někde v Texasu nechtěl vydat zločince agentům FBI třeba někde do Nev Yorku a vyhrál téměř doslova ten, kdo měl ve správnou chvíli za sebou víc chlapů s brokovnicemi.
kocour 14.2.2006 13:27

Re: Spojené státy evropské je logické vyústění dnešního vývoje

Za a) 1776
Za b) To nejsou historky, ale může se to stát i dnes.
Za c) Je hezké, jak předvídáte, že kdosi vymře, aby se něco mohlo prosadit, ale opět tam chybí to podstatné - PROČ se to má prosadit. Jenom proto, že by se to někomu líbilo?
 
Kajan 14.2.2006 7:40

Ach, Hamerský, Hamerský !!! Dzp.

Rpuť 14.2.2006 5:24

Aby se náhodou neukázalo, že, v důsledku urážky islámu, je Evropu nutno

více integrovat. A už se to veze, už je to namazaný...
Autorovi jaksi unikla změna situace...
JJ 14.2.2006 13:57

Re: Aby se náhodou neukázalo, že, v důsledku urážky islámu, je Evropu nutno

Krome islamu muze byt dobrym duvodem Cina, Indie a Rusko.
Jenda 14.2.2006 16:08

Re: Re: Aby se náhodou neukázalo, že, v důsledku urážky islámu, je Evropu nutno

Nasli se i ichtylove navrhujici prijmout casem do EU i Rusko.
Vlasta.on 14.2.2006 16:47

Re: Re: Re: Aby se náhodou neukázalo, že, v důsledku urážky islámu, je Evropu nutno

Proč ne?
JM 16.2.2006 1:06

Proč ne?

Ano, proč ne? Po Turecku už to stejně bude jedno..
Pavel Kořenský 14.2.2006 1:37

No, článek je sice totální hámotina,

ale USE bych bral. ********** Pokud se naučíme hovořit jedním jazykem, jednotlivé státy budou mít rozsáhlou samostatnost v otázkách daní a vnitřních zákonů, začnou fungovat celoevropské politické strany, budeme přímo volit presidenta, který bude zaměstnávat federální ministry jako své zaměstnance, budeme mít Kongres a Senát a víceméně okopírujeme Ústavu USA (včetně práva držet a nosit zbraň), pak jsem pro. ********** Ale pokud řekneme A, musíme říct i B a považovat vypálenou Belgickou ambasádu za NAŠÍ vypálenou ambasádu a za dostatečný důvod nakopat nějakým umaštěncům typu Sýrie prdel. A musíme dávat dostatečné procento HDP na obranu, aby to nakopání prdele bylo podpořené dostatečným množstvím letadel, mezikontinentálních raket, ponorek, letadlových lodí a jaderných zbraní.********** A pokud by v rámci USE nastala situace, že francouzský (jak jinak :-)) Carrefour napíše ve své pobočce v SA, Egyptě či Kanadě, že neprodává žádné dánské zboží, měl by být centrální management Carrefouru vsazen do vězení za neevropskou činnost. ********** Mimochodem, pokud by se to někomu zdálo jako totalitní, nechť mi připomene nějaký případ, kdy řekněme floridská či arizonská firma vyvěsila na svých pobočkách v EU tabulky "Neprodáváme žádné zboží z Californie, Omahy, Nevady a Nového Mexica".
Doktor 14.2.2006 2:24

Re: No, článek je sice totální hámotina,

Ona už EU má i teď dost jaderných hlavic aby dokázala třeba Írán vymazat z povrchu země. Jenže povel nemůžou dát v Bruselu, ale v Londýně a v Paříži. No a k tomu dalšímu - jestli Carrefour bojkotuje Dánsko - bojkotovat Carrefour. Stejně tam vedou předražený šmucig zboží.
Pavel Kořenský 14.2.2006 2:59

Ale houby Doktore,

nechci se Vás nijak dotknout, ale v otázkách mezinárodní politiky se orientujete zhruba stejně jako v problematice financování zdravotnictví. ********** Nejde o povely nebo o počet hlavic, které by dokázaly vymazat XYABCDEFGH z povrchu Země. Jde o to, disponovat takovým potenciálem, že protivník si nedovolí nic zkusit, protože ví, že by prohrál. V tomto konkrétním případě teoretického střetu jsou například klasické jaderné hlavice k ničemu, protože nejspíš nechceme kontaminovat tu ropu, co je tam uložená. Odpovídající počet FAE bomb by byl patrně účinnější a pevně doufám, že si to odpovědní (a dobře placení) důstojníci uvědomují. ********** Pokud se týká šmejdů typu Carrefour, tak s bojkotem naprosto souhlasím. Pár dnů zpět jsem přesně tento způsob navrhoval.
kocour 14.2.2006 0:27

To snad ani nemá smysl komentovat.

Proboha, kde se tenhle typ lidí bere?
Saša 14.2.2006 9:09

Je to bolestné, kocoure, ale

tito pitomci vycházejí dnes z právnických fakult.
Dokud se i na práva nezavedou příjmačky z matematiky, jako tomu bývávalo v dobách před zavedením povinné maturity z matematiky, nebude pokoj a takovíto lidé na práva polezou a žel je též mnohdy i prolezou.
 
AceBaran 14.2.2006 9:47

Re: Je to bolestné, kocoure, ale

Ach, ta optimistická víra, že matematika zaručuje zdravý rozum.... Bohužel se mýlíte... Politické názory Einsteina ci Russela jsou tak pitomě naivní, až nebezpečné... A to přitom nebyli žádní právníci... :-) Smiřte se s tím, že jediné hledisko, jak poznat rozumného člověka od blba, je - pozuorovat ho v přirozeném prostředí... Bohužel nic jiného nefunguje...
Saša 14.2.2006 10:21

O to přeci nejde.

Jde o to, aby se na práva necpali lidé, kteří se matematiky bojí a vyhýbají se jí. Těch uchazečů, kteří jsou pitomci, je příliš mnoho. Přijímačky z matematiky by mnoho z nich odradily. A hlavně by vyblokovaly všechny ty uchazečky a uchazeče z mnohých podivných "středních škol", kterých je dnes všude jak naseto.
O síto mi jde, o síto.
kocour 14.2.2006 13:22

Re: Je to bolestné, kocoure, ale

Zdravím, Sašo. Já když vidím, jak moderně uvažují někteří kantoři ... a někteří soudci ..., tak se už ani nedivím, co vylézá z fakult ... právě se zaobírám myšlénkou, že bychom měli sloučit katedry správního a ústavního práva, když teď prezident podléhá správnímu přezkumu. Možná dojdeme brzy k tomu, že budeme zdůvodňovat i ratifikační listiny, plné moci a jmenování premiéra ... to pro případ, že by je chtěl někdo přezkoumat u NSS. Btw, Sašo, věřil byste, že se někdo může domnívat, že Queens Bench Division, takto de facto nejvyšší soud UK, je prestižní britská advokátní kancelář, a ještě se soudit o flek? Celé to právnické myšlení je čím dál rozplizlejší a neostřejší, jsem v pokušení napsat ženské, ale projevuje se to i u některých pánů a některým dámám bych naopak křivdil. Asi se opravdu dostáváme do fáze, kdy lze zdůvodnit cokoli čímkoli. Čím dál víc si říkám, že nejvíc se nadává na "politiky", tedy na exekutivu a zákonodárce, ale ve skutečnosti tím vůbec nejslabším článkem je justice.
Finrod Felagund 14.2.2006 0:22

Sjednocení Evropy - analogie k Německu či Itálii?

Obávám se, že to bude znít obzvlášť krutě a cynicky, ale má-li se podle mě Evropa skutečně sjednotit, a to ne jenom svými institucemi, ale i tak, aby byla i "zdola" soudržnou, musí podle mého prodělat konflikt, nejspíše válečný, který bude mít společného nepřítele a proti němuž se bude muset Evropa sjednotit, protože jí jinak bude hrozit zánik. Až se za Evropu bude bojovat a umírat, tak potom bude jednotná i tak, že budou Portugalci mluvit o Estoncích jako o "našich". Do té doby se obávám, že půjde stále spíše o mezinárodní organizaci...