28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Říše dobra

Láska a pravda vítězí na lží a nenávistí: Ministři vnitra zemí EU „drtivou většinou“ (to známe) rozhodli, že všechny země EU, ať už s tím souhlasí nebo ne, musí demokraticky přijmout stanovené kvóty pro příjem imigrantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Košťál 27.9.2015 12:28

Západ je rozmazlený

Západ je nerozhodný a slabý. To je fakt. A proč to tak je? Může za to paní Merkelová nebo jiní politikové? Nikoliv. Můžou za to voliči. My všichni jsme to díky naší báječné civilizaci dotáhli tak daleko, že už jsme líní ten náš skvělý blahobyt i bránit, pokud je ohrožen. A aby nevznikla nějaká mýlka: nemluvím o "obraně" před uprchlíky. To jsou jenom chudáci, prchající před válkou a bídou. Evropská (resp. západní) civilizace si během staletí vydobyla ve světě vůdčí pozici. Nyní nastává doba, kdy by měla toto postavení bránit. Proti Rusku, proti Číně, proti islámistickým vrahům. Jenže kdo se o to má postarat? Zpohodlnělí občánkové v USA i v EU jsou pohoršení, když jejich vojáci padnou v boji s nepřítelem. Jakmile někdo v boji zabije Američana - lhosgtejno v jakém konfliktu a v které části světa, hned se najde zástup Američanů, požadujících ukončení té které války - bz ohledu na její píčiny a důsledky. V Evropě je to ještě "zábavnější". Evropští státníci si ani nedovolí poslat vojáky někam, kde by je něco mohlo trefit. A evropská veřejnost? Ta se zmůže jen na nenávistný řev na adresu ubožáků, kteří dali celý svůj majetek za to, aby si mohli najít místo pro život někde jinde, protože v jejích zemích se momentálně žít nedá. Západ zajisté má prostředky na to, aby skoncoval s diktátory i teroristy, pokud jejich řádění překročí meze. Ale pohodlnější je spustit bandurskou na chudáky uprchlíky. A jednou, až všichni uprchlíci zahynou v moři nebo pod ranami diktátorů a teroristů, se zmínění diktátoři a teroristi objeví u našich dveří. Na koho pak spustíme bandurskou - a kdo nás bude ochoten poslouchat?

P. Vaňura 27.9.2015 20:21

Západ je opravdu rozmazlený, ale ti, kterým říkáte

"uprchlíci" jsou vetřelci a navíc často DEZERTÉŘI z války proti těm diktátorům. A dezertéry z boje se ZLEM opravdu nepotřebujeme, takových individuí máme sami až moc!

M. Košťál 28.9.2015 8:08

Re: Západ je opravdu rozmazlený, ale ti, kterým říkáte

to je velmi konzistentní postoj. ve jménu vlastní zbabělosti svoji reakci na nastalou situaci omezíme na nadávání jiným do zbabělců. fuj tajxl!

M. Prokop 27.9.2015 21:30

Tak konkrétně,

" Západ zajisté má prostředky na to, aby skoncoval s diktátory i teroristy, pokud jejich řádění překročí meze."

Půjdete bojovat vy, nebo pošlete své děti?

P. Dvořák 27.9.2015 23:22

Re: Tak konkrétně,

A když nebudeme bojovat ani my ani naše děti, nic se nám nestane?

M. Košťál 28.9.2015 8:13

Re: Tak konkrétně,

No jo, přesně jak to říkal ten velitel zásahu u kostela v Resslovce. Fstejte se, nic se fám nestane.

J. Hejna 27.9.2015 10:20

Skvělý článek!

myslím, pane Řího, že vás dobroserové sežerou (zaživa).

P. Vaňura 26.9.2015 17:02

Pokud bychom do Bruselu nic neplatili, a nic nedostávali,

bylo by to to nejlepší, co se může stát!

M. Prokop 26.9.2015 21:17

Re: Pokud bychom do Bruselu nic neplatili, a nic nedostávali,

Ano.

J. Schwarz 26.9.2015 15:39

Dobroser se chová

jako rodič, který vlastním dětem nekoupí zmrzlinu s tím, že je musí koupit támhletěm protože "vypadají smutně" a on "miluje" všechny děti stejně. A ty jeho mají doma dost hraček tak je třeba "štěstí rozprostřít".  Nejspíš to ale bude tak  že dotyčný dobrák nemiluje krom sebe, své nebetyčné ušlechtilosti ducha a své dobrotivosti srdce nikoho a nic.

M. Varadinková 26.9.2015 11:49

Vystoupit!

http://www.petice24.com/petice_za_referendum_o_vystoupeni_z_evropske_unie

P. Zinga 26.9.2015 10:26

procitnutí Němců?

Mám obavy, že procitnutí Němců zaplatíme my: Merkelová si udrží jejich přízeň pouze tím, že nechá jejich soucitnost zaplatit nás. A na nás přesměruje jejich hněv-jak je znám, moc práce jí to nedá.

K. Janyška 26.9.2015 9:41

Ano, říše dobra. Kam vedou ovšem cesty dlážděné dobrými

úmysly však všichni vědí. Do pekla. Být tzv. jen pozitivní je vyžadováno všemi. Jakoby být negativní, tedy uznávat kvalifikované zákazy, na kterých vyrostl a stojí civilizovaný lidský svět, bylo smradlavé nebo co. Ano, pro nevzdělané hlupáky, tedy socialisty, a takových je drtivá většina lidí, blížící se všem, to tak je. Mýlí se však všichni. 3 velká negativa, tedy nejvyšší lidské hodnoty, jsou totiž mír, svoboda a spravedlnost... Dzp.

J. Pražák 26.9.2015 7:13

Ptejme se cui bono? Tam je pachatel

Je třeba identifikovat ty, kterým současný stav prospívá. Komu pomůže v rámci geopolitické soutěže zaostání, případně rozklad Evropy, Kdo proto nejvíc udělal např. likvidací států Středního východu a Afriky?

Kdo prosazuje šíření islámu do Evropy (např. S.A.nabídla pomoc při řešení migrační krize výstavbou 200 nových mešit v Německu).

Proč politici EU neplní ochranu hranice a naopak nechávají dopravovat ve velkém imigranty zachycené v teritoriálních vodách Libye do Evropy? Když řadoví převaděči uplácí policii nejsou třeba uplaceni i europolitici a poslanci jednotlivých států, aby jednali zrádně proti blahu svých voličů?

Není za vším snaha o vytvoření NWO s Evropou tvořenou masou tupých ovladatelných obyvatel vykořeněných, jen čekajících na sociální dávky?

M. slavík 26.9.2015 13:24

Re: Ptejme se cui bono? Tam je pachatel

http://news.ivcrn.cz/252-sefova-diplomacie-eu-oficialne-propaguje-islamizaci-evropy

Takto se bojuje proti islámu v Bruselu.........

J. Schwarz 26.9.2015 15:48

Re: Ptejme se cui bono? Tam je pachatel

Ale nějak se tato komunistka musela dostat na místo "ministryně zahraničí EU". Co je to, ksakru, za spolek? A co jsme my, češi, když máme Dienstbiera ministra a Šabatovou coby ombudsmanku. Jakými mechanismy se tito lidé dostávají do svých pozic?

P. Vaňura 26.9.2015 17:09

Dobroserové se opírají o salónní intelektuály na humanitních

katedrách univerzit a zejména zaměstnance médií. A lidé jsou pitomci, že tu verbež poslouchají a nenaháží je vidlema do Vltavy! Klidně budu označován za nacistu, fašistu, xenofoba a nevím co ještě. Nálepky té rudozelené sebranky jsou spíše poctou!

B. Rybák 26.9.2015 23:49

Re: Ptejme se cui bono? Tam je pachatel

EU-mafie si prostě vynutí na kandidátkách ČSSD svůj prostor! Na to, že náš národ byl zrazen "svými" masmédii, si počíná docela dobře (Nemáme euro, ani knížete prezidentem, nechceme kvóty imigrantů...)!

http://michalmaly.blog.idnes.cz/c/446617/ministr-dientsbier-tvrdi-ze-lidska-prava-pozaduji-pomatenci.html

M. Prokop 27.9.2015 0:45

"ani knížete prezidentem, "

Po knížeti se mi nějak nestýská, ovšem současného presidenta považuji za JEŠTĚ horšího.

P. Vaňura 27.9.2015 12:02

Já naopak denně děkuji Bohu, že presidentem je

Zeman a ne Schwarzenberg, Fischer, neřku li Diestbier!

B. Rybák 26.9.2015 23:10

Re: Ptejme se cui bono? Tam je pachatel

Ano! Při hledání pachatele je vždy dobré ptát se "cui bono"! U nás těm "Bruselem" zkorumpovaným "činitelům" říkáme EU-Hujeři!

J. Kanioková 26.9.2015 1:29

EU a racionalita ? Tímto aktem tuto naději pohřbili..

Filozof Cílek : "Slitování s trpícími imigranty jsou emoce, ale jakou zátěž ponesou naše děti, to je věc rozumu. A ta zvláštní hra na vděčnost...

Lidi to štve, i když to třeba neumí pojmenovat, proto, že to hodně souvisí s definicí domova. Domov je od slova domus, a to slovo se dá slyšet také jako dominance či dominium. Existuje stará právní zásada, která je už někdy od šestnáctého století zakotvena v psaném britském právu, tedy to známé „Můj dům, můj hrad“. Jedná se o to, že v domě JE právem jeho majitele určovat SVÁ vlastní pravidla." 

A toto právo platí jak vůči migrantům, tak vůči Bruselské věrchušce !!!

Merkelové popularita klesla na nejnižší úroveň v letošním roce. - http://www.t-online.de/nachrichten/deutschland/parteien/id_75554424/umfrage-zeigt-weniger-ostdeutsche-vertrauen-angela-merkel.html

J. Schwarz 26.9.2015 19:27

Re: EU a racionalita ? Tímto aktem tuto naději pohřbili..

Ještě jedna věc je hodna diskuze - co to je "určitá země" - například německo. Je to jen území od Alp na jihu po Balt na severu, nebo k tomu patří i němci se svými zvyky a svou kulturou? Často mi připadá  že dobroser vnímá právě jen ten geografický aspekt. "Německo potřebuje imigranty" - "německý průmysl potřebuje imigranty aby se udržel na špici německý ekonomický výkon a objem vývozu"... nějak se mi v tom všem zdůvodňování ztratili němci. Je německo bez němců ještě německem? Pochybuju. Jistým způsobem chápu, pokud takto uvažují šéfové nadnárodních firem, které hlavně zajímá objem produkce / je jedno kdo ji na německém území vyrobí, ať je to třeba zulukafr /, odbyt / zde si globalizovaný velkokapitál notuje se socany, kteří mu jej skrze sociální státy  zajišťují i s příslušným ziskem. Politicko-ekonomické elity jsou natolik "za vodou"  že už jim dávno nejde o to jestli vydělají o pár miliard míň nebo víc, stejně už nemohou víc spotřebovávat. Jde  už jen  o tržní a mocenský podíl klidně i za cenu "výroby nového, homogenizovaného člověka", poslušného a konzumujícího...

J. Kanioková 26.9.2015 23:12

Ano, bohužel..

Proto jim tak vadí národní cítění, patriotismus.. Rádi by pojem národ vymýtili ze slovníků i mysli..

B. Rybák 27.9.2015 0:04

Re: EU a racionalita ? Tímto aktem tuto naději pohřbili..

Němci se určitě nechtějí ztratit! Budou přece Leiter Kultur!

P. Götze 26.9.2015 0:46

Re

mozna by konecne mel nekdo napsat clanek o tom, jake tlaky bykly vyvijeny na Klause behem podpisu Lisabonu a kdo vlastne zapricinil, ze to Klaus musel vpodstate podepsat. To by pak byla seriozni novinarina.

P. Lenc 26.9.2015 8:10

Re: Re

Ale to nikdo nenapíše, naopak, heslem " Za vším hledej Klause" u lumpen proletariátu novinářský hnůj vítězí.

J. Schwarz 26.9.2015 19:30

Re: Re

Co třeba náš ústavní soud? A naši eurohujeři zvláště v socdem a TOPce, kteří se vzdali práva na uplatnění výjimky kterou si Klaus prosadil... pak můžeme skuhrat, že výjimky mají Dánové, Britové...

Š. Hašek 27.9.2015 22:19

Re: Re

Na presidenta Václava Klause tlačil "celý svět".

Rozuměj: od Schwarzenberga, všechny havlisty, Halíka, Roithové (dokonce "diagnostikovala" nárok na Bohnice), jak roztomilé, lidovce, moderní evropské občany (tedy tehdy ještě občany ČR). Nakonec to potvrdil chartista/komunista Rychetský.

Je to zaznamenáno, pouze se to nehodí do krámu, jest cenzurováno, bojácnými/nevzdělanými komentátory TV/ČRradiožurnálu neuváděno.

Bude u příštích voleb hojná účast pouze u koblihářů a sluníčkářů? TOP 09 řadím na 80 procent ke sluníčkářům. Nelze jinak.

P. Dvořák 26.9.2015 0:29

Ani na palubě se už netančí.

Kajuty pro chudé jsou již do pasu pod vodou, paluba I. třídy je již zalita po kotníky, ale na kapitánském můstku se vydal rozkaz natřít zábradlí.