28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Proč nesouhlasím s Bohumilem Doležalem

Bohumil Doležal ve svém textu Selhání českých europoslanců (Neviditelný pes, 22. 5. 2017) zlomil pomyslnou hůl nad těmi z českých europoslanců, kteří byli proti tomu, aby Evropský parlament projednával bod „Prohlášení evropské komise – riziko politického zneužití médií v České republice“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 23.5.2017 20:24

No jo

tady máme z pera bývalého europoslance potvrzení skutečnosti, že ten putovní cirkus europarlamentu je v zásadě na dvě věci - na nic a na howno.

D. Polanský 23.5.2017 19:18

Neznám člověka, co by souhlasil

s B. Doležalem, kromě něho samotného. Ale i jeden člověk není málo.

M. Prokop 23.5.2017 22:04

Re: Neznám člověka, co by souhlasil

A vy znáte nějakého člověka, s nímž souhlasíte VE VŠEM? Já ne.

Z. Pešek 23.5.2017 18:31

Je to tak!

Nelze nic dodat, nebo má snad někdo dojem, že je například portugalský europoslanec detailně informován o dění v ČR???

V. Čermák 23.5.2017 17:37

Pan Strejček chce řešit Babiše doma.

A to JAK? Bude ho chtít jakýmkoliv nechutným způsobem odstranit z Voleb, aby nemohl být demokraticky Zvolen? K eU se raději ani nevyjadřuji.

K. Loskot 23.5.2017 17:14

A kdo tedy podlezave zaloval v Evropskem parlamentu na Babise ? Polcak nebo jiny sudetonemecky dobytek ? Nebo Schwarzenberg ?

Zajimave, ze u Babise vadi dvoje noviny, ktere se nijak extremne neprojevuji a drzi krok v utocich na Putina, Cinu, Zemana, KLDR...

Kdyz ministr Schwarzenberg vlastnil Respekt nikdo z toho nemel prujem. Kdyz si Mrazek, Sekyra oplacavali Langera, tak take bylo ticho :-))

S. Kříž 23.5.2017 17:03

O evropských „hodnotách“, jichž se dovolává B. Doležal

O nepoučitelnosti a zarytosti pravdoláskaře B. Doležala jsem psal níže: Od mládí hájí evropské „hodnoty“, a lepší už asi nebude.

A teď o těch „hodnotách“: Každý může sledovat reakce evropských politiků a příslušníků tzv. elit na další z nekonečné řady útoků na evropskou civilizaci, tentokrát v Manchesteru. A ty reakce jsou doslova OTŘESNÉ! Ani jeden, opakuji ANI JEDEN evropský politik není schopen artikulovat tak prostý + OSVĚDČENÝ program boje s terorismem, jakým je odsun všech nepřizpůsobivých.

Přitom mají zářný příklad doslova před očima: Po odsunu Němců z naší vlasti nedošlo u nás k JEDINÉMU teroristickému útoku. Ano, tak je to prosté a účinné. A Evropani se nepoučí a nepoučí, neprovedou ani odsun, ani znárodnění, ani zavedení státního dozoru nad církvemi. Proč? Protože naše česká řešení problému se prý 100% vymykají evropským „hodnotám“.

Čili: Jedině blázen by chtěl zůstat v EU a NATO, dvou spolcích agresivních navenek a slabých uvnitř. Jedině šílenec by chtěl zavádět evropské „hodnoty“ v naší vlasti.

Z krásného Benešovska zdraví Svatopluk Kříž. Buďme svorní!

S. Kříž 23.5.2017 16:23

Pravdoláskaři a vítači se houfují

Tak se nám pánové Klepetko a Rameš pěkně odkopali; inu, jak se říká: Šídlo v pytli a lumpenkavárníka v diskuzi neutajíš.

Jsem mírný člověk; škůdce, myši, hryzce, krtky, hady, cizí psy a kočky na svém pozemku likviduji jen se sebezapřením. Ale takové ty všelijaké „Doležaly“, čili žurnalisty hájící evropské hodnoty, všechny ty pravdoláskaře-havlisty a vůbec vítače bych ...

Prostě opět musím souhlasit naším panem prezidentem Zemanem.

Z krásného Benešovska zdraví Svatopluk Kříž.

Buďme svorní!

V. Klepetko 23.5.2017 17:22

Re: Pravdoláskaři a vítači se houfují

:-)

Nezklamal jste :-). Bohužel už se se mnou, pokud jde o předvídání Vašich reakcí, nikdo nechce sázet :-)))))))

Musím ale uznat, ze jste sám o sobě dobrým "modelem Bohumila Doležala" - jen sématicky je to chudší a proto asi komerčně i méně úspěšné :-))))))))))))))

L. Písařík 23.5.2017 13:51

Historie se opakuje???????

Vždy, když Češi nevěděli, co mají udělat, obraceli se tutam na německé vládce, tutam na Veliké dubisko, aby rozhodli za ně. Nezřídka za tím vyčnívala snaha, aby bylo rozhodnuto tak, jak si ta která skupina přála. Je to podpásový a zbabělý útok s cílem získat výhodu, kterou demokraticky získat nelze. Nevadí pokroucený způsob, jaký je použit, aby bylo dosaženo cíle.

Je třeba, aby nejvyšší autority - předseda vlády, nebo prezident - důrazně sdělil do Bruselu, že své prádlo si pereme sami. Pokud se tak nestane, bude to jen dalším důkazem, že demokracie v ČR je stejně prázdná a nemohoucí, jako morálka politiků, kteří se na Brusel obrátili.

J. Jurax 23.5.2017 20:27

Re: Historie se opakuje???????

Morálka tuzemských politiků? Co to je?

V. Vaclavik 23.5.2017 12:17

Ze bychom nemeli prat pradlo v EU parlamentu

to me uz nekolikrat napadlo, presne z duvodu uvedeneho v clanku, vcetne i te moznosti hnat veci az k tomu nejakemu evropskemu soudnimu dvoru, jak se obcas deje.

Jina vec ovsem je, ze tu oligarchii nelze vyresit ani tam ani tady. Nevyresi ji nejake volby a kdyz, tak jen docasne, a nejspis by to bylo stylem vyhaneni certa dablem.

Dokud bude stat plnit ulohu hospodare, ridit ekonomiku zeme, mit pod palcem menu (krev ekonomickeho zivota zeme), regulovat (tak zvane) 'soukrome' ekonomicke aktivity, tedy dokud budeme chapat spolecnost jako nejakou velkou farmu a volit si jednou za cas hospodare, nic se nezmeni a veci postupne budou sklouzavat k horsimu a horsimu, dokud neprijde najaka katarze dejinneho charakteru (tak je mozny upadek do permanentniho stagnantniho zahnivani).

Cele to nase polistopadove obdobi je jedna velka treti cesta, ktere se porad a logicky drzime jako ves kozichu, protoze nic jineho si nedovedeme predstavit. Proto nasi otcove v osmactyricatem nalitli volani komunistu, proto my jsme po listopadu nalitli netotalitnim socialistum Havlova strihu, ekonomice treti cesty, tedy smesi ekonomiky verejne a soukrome. A to je smrtelny mix, ktery dlouhodobe nemuze nez sklouzavat k nejakemu druhu, ci stupni fasismu, oligarchie.

V. Vaclavik 23.5.2017 13:21

Re: Ze bychom nemeli prat pradlo v EU parlamentu

Solichani, perestrojkovani, doufani v pristi volby, ze volici prohlednou a chyti se za nos, to vse tu uz bylo tolikrat, kolikrat jsme meli po listopadu volebni obdobi a tak prilezitost veci zmenit a zatim se vzdy zmenily k horsimu a neni duvod se domnivat, ze se to nejak zazracne otoci v tech pristich volbach.

Prece kdyby chyba byla v lidech, v politickych stranach, zazili bychom nejake vyrazne zlepseni pomeru za toho ctvrt stoleti po padu totality, ale namisto toho se veci postupne meni od spatnych k horsim a jeste horsim. A to vypovida o systemove chybe, nikoli o chybe v politicich, politickych stranach. Vypovida to o chybe v te polistopadove nastoupene ceste - ceste chytrohorakynske, naplotnicke, ceste hledajici jak by se vlk nazral a ovce zustala cela.

Je to cesta tretiho druhu, fundamentalne socialisticka, sazejici na silu a fungovani soukromeho individualistickeho prvku, ktery je zivotadarnym prvkem na kterem socialismus musi parazitovat aby se udrzel pri zivote. A presne analogicky se tu naplnuje ten (asi) Leninuv vyrok, ze kapitaliste upletou a prodaji komunistum provaz, na kterem je tito pote obesi. Sice tu nejde o komunisty, ale o socialisty, a rovnez tu nejde o soukrome, ale jen kvazi-soukrome kapitalisty, a take tu, aspon explicitne, nikdo nechce nikoho na tom provaze obesit, ale jen (zatim) pridusit... ale princip toho vyroku tu funguje uplne stejne.

Tim provazem jsou zde ty dnesni nespocetne regulace omezujici podnikani, ktere je nasimi socialisty pouze trpeno, jako nutne zlo a kteremu nevahaji nasadit psi hlavu, tedy co podnikatel to zlodej (nasich socialistickych vydobytku), pricemz 'neziskovky' jsou nase svate indicke kravy, protoze nejsou motivovane tim spinavym podnikatelskym ziskem...

V. Vaclavik 23.5.2017 15:00

Re: Ze bychom nemeli prat pradlo v EU parlamentu

Asi ten nejvetsi omyl nasi pravice je vira, ze jsme co se kolektivismu tyka, nejak lepe pouceni, nez starozapadni zeme Evropy. Zelbohu, ta nase zkusenost s komunismem a jeho ekonomickym programem socialismu, je jen na urovni povrchnich priznaku, jinak bychom prece nemohli po listopadu dal pestovat socialisticke instituce a centralni vladni ekonomicke makro manazerske planovani.

Z toho jednoznacne vyplyva, ze vubec nepochopili proc socialismus nefungoval. Jeho v pravde historicke selhani jsme mylne pripsali jedincum, 'zlym komunistum' a take tomu, ze se planovalo vsechno, odzdola nahoru, protoze podnikal narod, nikoli podnikatele a tak byl nedostatek vseho, vcetne toho povestneho toaletniho papiru. A nyni po listopadu zijeme v pomylenem snu, ze stat muze ekonomiku ridit na makroekonomickem meritku a unika nam, ze jsme se v principu dostali do pasti stejneho druhu jako v te minule plne socialisticke ekonomice - pasti nevyvazenosti vyroby, tentokrat nikoli nedostatku zbozi, tedy podvyroby ale naopak pasti nadvyroby, na kterou nemaji lide penize aby ji skupovali a tak se gralem ekonomiky stal duraz na vyvoz, cemuz se podrizuje vsechno, pocinaje zbidacovanim nasi koruny a pobidkami platove levnym montovnam konce. Nekdejsi ekonomika komunistu a ta nase dnesni je jako 'hot a cehy', nevyvazena, protoze centralne rizena zeshora, nasimi politiky.

A ten nynejsi oligarcha je sazkou na to, ze podnikatel bude umet zaridit, aby ten statni makro-socialismus fungoval. Jenze to bude az prasata budou letat.

P. Lenc 23.5.2017 10:29

Naprostý souhlas.

Opravdu není co dodat.Dík.

M. Valenta 23.5.2017 11:41

Re: Naprostý souhlas.

Ale je. Babiše si stvořili naši neschopní, do sebe zahledění a na vlastní prospěch zaměření, politici anebo snad spadnul z Marsu? A jedním z nich je i pan Strejček, bruselský rentier.

R. Langer 23.5.2017 15:03

Re: Naprostý souhlas.

Babiše nikdo nestvořil, ten tady byl od revoluce pořád, jenom se nechal zvolit. A to, že to dokázal svědčí o lecčems. :-(

I. Mertl 23.5.2017 16:30

Re: Naprostý souhlas.

O kvalitě českého voliče, prosím.

J. Jurax 23.5.2017 20:29

Re: Naprostý souhlas.

Ano, zejména o "kvalitě" českého voliče. Bohužel.

Jenže v našem systému stran se volitelný subjekt těžko hledá - zpravidla nezbude než aplikovat metodu nejmenšího zla.

A. Alda 23.5.2017 10:02

Samotný souhlas s tím,

aby se eulament pletl do vnitřních záležitostí našeho státu, je vlastizrada (i když v dnešním trestním zákoně se to jmenuje"

Zneužití zastupování státu").

J. Jurax 23.5.2017 20:33

Re: Samotný souhlas s tím,

No jo, vlastizrada byl už vstup do EU, jenže tehdy to tak ještě nevypadalo.

Dnes lze stěží nazvat vlastizradou lezení někam představitelů podřízené, po Lisabonské smlouvě nesvéprávné gubernie.

Tak už zase máme, co jsme chtěli, i když to nechceme.

M. Valenta 23.5.2017 9:04

Pan zasloužilý europoslanec Strejček

má pravdu v tom, že stanovisko EP asi žádný vliv na neutěšenou politickou situaci mít nebude a že Babiše, kterého si naše politické elity svojí neschopností nebo spíše všehoschopností vytvořily sami, se jen tak nezbavíme. Možná však, což panu Strejčkovi zřejmě uniká, je Babiš tím prvním velkým krokem na jeho vytoužené cestě ven z EU. Obávám se však, že Švýcarsko z toho nebude. Tam se totiž dodržují pravidla.

S. Kříž 23.5.2017 9:16

Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

Vždyť ve Švýcarsku je víc běženců než kdekoli v EU!

Jsou tam místa, kde je doslova ČERNO!!

Tam by se našinec cítil jako ... jako nahý v trní, v tom „slavném“ Švýcarsku; fuj tajbl.

Z krásného Benešovska zdraví Svatopluk Kříž.

Buďme svorní!

P. Švejnoch 23.5.2017 9:47

Re: Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

Svatopluk Kříž...

To už je asi třetí nick, pod kterým tu vystupujete, že?

S. Kříž 23.5.2017 11:29

Re: Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

Omyl. Používám SOUČASNĚ zhruba ... no, pár tuctů? kdo se v tom má vyznat, že, v těch svých osobnostech ... nicků.

Jedním z nich je „Petr Švejnoch“; je to takový ten „nudný patron“. Nejdřív jsem tento svůj nick, tuto svou osobnost, pojmenoval „Schweinhoch“, aby byl každému Čechovi odporný už od pohledu. Ale pak jsem si to rozmyslel – bylo by to moc okaté.

V současné podobě se mi „Petr Švejnoch“ docela zamlouvá; ještě nějaký čas ho nechám žít. ;-)

Z krásného Benešovska zdraví Svatopluk Kříž.

Buďme svorní!

S. Netzer 23.5.2017 11:39

Re: Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

:-))))

P. Švejnoch 23.5.2017 14:16

Re: Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

Tak pak je vše v pořádku...

Sakra, není to trochu schizofrenní, když odpovídáte sám sobě? :-)

Na druhou stranu, když tak čtu Vaše příspěvky, milý pane Kříži, schizofrenie bude asi jedním z těch menších problémů, se kterými se potýkáte... ;-)

J. Jurax 23.5.2017 20:35

Re: Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

Vyjadřujete se příliš diplomaticky. Je to prostě cyp.

S. Netzer 23.5.2017 10:29

Re: Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

Dovolím si upřesnit.

Nejvíc "běženců" procentuálně, a nejsilnější skupinou "běženců" ve Švýcarsku jsou Němci.

S. Kříž 23.5.2017 11:33

Re: Probůh, kdo z nás by chtěl žít ve Švýcarsku?!

No a jsme u toho: Kdo z nás Čechů by chtěl žít uprostřed Němců, nota bene běženců?

Já tedy ne, pane Netzere; jsem zastáncem odsunu, a jiný už bohdá nebudu.

Z krásného Benešovska zdraví Svatopluk Kříž.

Buďme svorní!