29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Houmr 14.9.2006 20:25

Pointa

je opravdu pecka.

os 14.9.2006 17:40

...diky....

...krasny clanecek, diky.....

krtek 14.9.2006 16:05

Pane Beneši díky, opět trefa přímo poetická - a sedí !!!

Reakce komunistických hňupů je jedinečná a bohužel stálá. Ale to víme, kdo se polepšit nechce, tak se prostě nepolepší. A my jsme ani ty polepšovny pro ně nevymysleli, to oni by byli jiní čímani ... Jěště jednou dík a opatrujte se ve zdraví a v pohodě.

Ladislav 14.9.2006 14:51

navzajem cizi etnika mely vzdy problemy zit spolu

Navzajem kulturne cizi etnika nedokazou zit v jedne zemi bez konfliktu a nasledneho vyhubeni, zotroceni, vyhnani nebo uplne asimilace jednoho druhym.

Prikladu v historii je nespocet a proti-priklad me nenapada (Svycarsko bylo po staleti proslule generace trvajicimi valkami mezi jednotlivymi mesty a kantony).

Neznamena to ze jedni ci druzi jsou lepsi ale to ze takovy je holt zpusob lidskeho mysleni a jednani. To co se formovalo desitky tisic let se neda zmenit behem desetileti nebo staleti. Jednotlivi lide muzou byt vyjimkami ale celkove plati ze cim homogenejsi spolecnost tim mene vnitrnich konfliktu v ni je.

jepice 14.9.2006 12:37

Zase jednou se hodil fousatý vtip

o Hitlerovi a jeho hnědých kalhotách! ;-)

Hera 14.9.2006 13:54

Re: Zase jednou se hodil fousatý vtip

Mýlíš se, brachu. Ten vtip byl původně u admirálu Nelsonovi, když mu před bitvou u Trafalgaru ohlásili, že na obzoru je 22 francouzských fregat.

jepice 14.9.2006 15:38

Brachu, nějak si ta data srovnej:

Když Nelson bojoval u Trafalgaru, Garibaldi ještě nebyl na světě. A půl vtipu není jaxi to pravé.

... 14.9.2006 18:45

Re: Brachu, nějak si ta data srovnej:

A to znamená co? On Garibaldi nosil hnědé kalhoty? Vtipy na Hitlera a nácky přežily a používaly se na komouše.

jepice 14.9.2006 19:08

ach jo, tady je to samý mládí,

co si nic nepamatuje, anebo samý stáří, co si nic nepamatuje.

Ten vtip zněl asi takhle: Proč nosil Garibaldi červenou košili? Aby nebyla vidět krev, kdyby byl raněn. A víte, proč nosí Hitler hnědý rajtky?

CD 14.9.2006 20:52

Re: ach jo, tady je to samý mládí,

Stara, co pamatuje:-) - puvodni vtip jak ho znam - Blizi se 5 valecnych  lodi - Nelson zaveli - oblect cervene kosile a pripravit se k boji. Po vyhrane bitve se objevi na obzoru 15 valecnych lodi. Nelson zaveli - oblect hnede kalhoty.....

RobertR 14.9.2006 11:33

Zvláštní věc.

Nemohu říci, že by článek byl hezký, neboť mi z něho není nikterak dobře. Nicméně je pravdivý.

Docela se ale divím, že zde ještě žádný korekčník neshledal, že se jedná o vyvolávání xenofobie a národnostní a rasové zášti.

olaf 14.9.2006 16:50

Re: Zvláštní věc.

To nemohl, vždyť je to v módě. Kdyby si tam hrály cikáňata (nebo rómata?) tak by se to zatrhlo. Já osobně raději doma raději vyházel všechny utěrky a na nádobí používám ručníky abych nebyl označen za dekadentního, odpadlického, protiamericky laděného evropského muslimofila.

Saša 14.9.2006 10:51

Moc hezký fejeton.

Velice převelice chválím.

Auiam 14.9.2006 10:27

Muslimove si hraji s rachejtlemi

a lidsky zivot pro ne nema cenu. Neni mozne se donekonecna tvarit, ze muslimove jsou mirumilovni. NEJSOU. Nejde o zlomek radikalnich muslimu. Hammas ma obrovskou podporu obyvatel. Hizballah ma taktez velkou podporu obyvatel. Frustrace v tom asi hraje nejakou roli, ale neni mozne donekonecna hajit lidi, pro nez je brutalni vrazda ctnosti.

 Petition to stop Iran from acquiring Nuclear Weapons 

Hledajíci 14.9.2006 10:49

Re: Muslimove si hraji s rachejtlemi

Paranoia v plném rozkvětu

;-( 14.9.2006 12:43

Re: Re: Muslimove si hraji s rachejtlemi

Ano, asi jste svou diagnozu napsal správně.

Xaver X.X. 14.9.2006 13:19

Ačkoli odsuzuji islamofašismu, nedovolil bych si paušálně vyslovit

ža pro muslimy život nemá cenu.

Hledajíci 14.9.2006 9:38

Paranoia

je jedním z druhů psychozy, vyznačující se bludy, chorobnými představami ohrožení a stihomamem. V obecném povědomí je tento pojem používán též pro nadměrné obavy o svou osobu. --- V psychiatrii byl termín poprvé užit v roce 1883 psychiatrem Krempelinem pro chorobnou iluzi, v níž se pacient cítí jedinečnou, vysoce důležitou osobou. Emil Kraepelin vycházel z původní řecké náplně slova παράνοια (paranoia), které označuje soustředění se na sebe. Náplň tohoto pojmu se časem posunula spíše k popisu falešných představa a obav z pronásledování, protože obsah původního pojmu byl příliš široký. Vzhledem k tomuto posunu není pojem paranoia psychiatry používán zcela jednotně. --- Obvykle se termín paranoia používá pro 1. Představu člověka, že mu je ubližováno, nebo že mu má být ublíženo 2. Představu člověka, že někdo má zájem ublížit speciálně jemu. --- Příklady některých druhů paranoi v psychiatrii 1. perzekuční paranoia = nemocný se bojí, že je pronásledován 2. kverulantská paranoia = nemocný se domnívá, že jej ostatní nemají rádi - obviňuje je, stěžuje si, chce se dohadovat 3. žárlivecká paranoia = chorobná žárlivost, vedoucí až k vraždě či sebevraždě  4. davová paranoia = posedlost tancem či rituální obřady --- V obecném povědomí je paranoia spojována spíše s 1. Pocitem, že člověk vládne zvláštními silami a plní důležitý úkol 2, Přesvědčení o pronásledování mimozemšťany, tajnými službami, nebo démony 3. Konspiračními teoriemi a představavou, že svět je řízen temnými silami v pozadí 4. pocitem ovládání mozku z vnějšku --- Pro některé komentátory lze říci, že do té paranoia nemají daleko. Ty neustálé řeči o tom jak komunismu jim ublížil, jak muslímové / bolševici / pseudo-humanisté / ekologove / feministky / atd se snaží ovládnou svět a jim ublížit, ty neustéle hádky s jinými kteři s nim nesouhlasí.  

 

 

 

Auiam 14.9.2006 10:22

Re: Paranoia

Jeste o par stranek dal urcite najdes oligofrenii, pokud Te zajima vlastni diagnoza.

Hledajíci 14.9.2006 10:48

Re: Re: Paranoia

Potrefená husa nejvíce kdáká

novák 14.9.2006 12:50

Re: Re: Re: Paranoia

I tu drůbež maš pomotanou, popleto.

jirka.s. 14.9.2006 17:13

Re: Re: Re: Paranoia

Ano! A vůl hýká!!!

Ignacy M. 14.9.2006 11:13

Re: Paranoia

Když už jste se tak zgruntu pustil do těch paranoiků všude kolem Vás, tak existují ještě dvě zajímavé duševní reakce: Jednak např. na pocit nebezpečí, na ztrátu milované osoby, na prožitou katastrofu atd. je možno reagovat vytěsněním, supresí atd - prostě člověk se chová tak, jako kdyby tyto nepříjemné vnější okolnosti neexistovaly, nepřipouští si je. V principu to může být užitečná reakce, pokud nevede ke ztrátě pudu sebezáchovy. Pak jsou ještě zajímavé případy terminální progresivní paralýzy a případy pacientů po frontální lobotomii - ti zase jsou sami se sebou ohromně spokojení a také si žádné starosti nepřipouštějí. Zdravím.

Auiam 14.9.2006 11:29

:-))))

R^

Jura Jurax 14.9.2006 11:25

Re: Paranoia

Ale i když je jeden paranoik, neznamená to, že po něm doopravdy nejdou.

olaf 14.9.2006 16:46

Termitus pechmikus

Ještě jeden bychom mohli přidat. Je to STIHOMAM. Je to sice lehce zastaralý výraz, ale dosti přesně definuje jednu z větví zařazení "Paranoia". Je to chorobná představa, že se celý svět  spikl a chce mne zničit.

A že se tak ptám, nikdo z vás si v dětství nehrál na vojáky? Podívejte se laskavě do nabídek obchodů s hračkami kolik "zbraní" se tam prodává. Vždyť je to běžná dětská hra a vy hned vidíte mateřskou školku vedenou Al-Kaidou, nebo CIA, záleží jen na správné době ;-P.

honzak 14.9.2006 8:09

velmi pěkný článek!

Obdobný pocit jsem měl v roce 2005, objížděje Ženevské jezero. Ta machometánšťata sice neměla samopaly, ale zato jich bylo neurekom.

Mejla 14.9.2006 5:16

Velmi výstižné přirovnání morálky našich politiků s hnědými kalhotami...

.

Ignacy Mościcki 14.9.2006 1:09

Dovolím si kitát.

Je přesný. Je z knihy Chaima Herzoga "Válka na Jom Kippur" (napadení Izraele Araby v říjnu 1973.) Není co dodat.

"Západní země, které přitom žijí ve stejném stínu jako Izrael, reagovaly na jeho statečný boj s přesilou Sovětským svazem podporovaných arabských armád až na několik výjimek zbaběle a sobecky, dávajíce tím jasně najevo, jaká reakce by se od nich dala asi tak očekávat v případě, že by se Sovětský svaz rozhodl nasadit své síly někde blíže a přímo v Evropě. Izraelští důstojníci i vojáci tak v mnoha ohledech bojovali o více než jen pouhou existenci a svobodu Izraele samotného. Jedinou zemí, která si uvědomila význam izraelského boje, byly Spojené státy. Je paradoxem, že odvážné a jednoznačné vystoupení Spojených států ve prospěch Izraele dodalo Američanům v arabském světě takové vážnosti, jaké se až dosud nikdy netěšili, a ukázalo, že země západní Evropy, které se tak zbaběle a uboze poddaly arabským šejkům, jsou ve skutečnosti jen slabá a nejednotná spoječenství bez jakéhokoliv rozhodného vedení."

Mejla 14.9.2006 5:15

Re: Dovolím si kitát. - Přesné a výstižné.

.