28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Překrucování migrační krize

V souvislosti s evropskou migrační krizí si můžeme v poslední době všimnout dvou velmi nebezpečných interpretačních, respektive dezinterpretačních tendencí, které přicházejí zejména od liberálně progresivních levicových politiků a komentátorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pražák 29.10.2018 17:07

Ďáblovo semeno již bylo zaseto a roste

Zajeďte se podívat do Vídně, nebo do 2. největšího rakouského města Grazu. Budete překvapeni. Prodejny halal potravin, kebabárny na každém rohu. Ženy zahalené v pytlích a snědí muži se spoustou dětí tvoří více než polovinu návštěvníků městských parků,...

Autor má 100% pravdu.

V. Petr 28.10.2018 19:21

japonsko dějiny

V. Petr 28.10.2018 18:17

Není migrant, není problém"

P. Zinga 28.10.2018 13:03

Prof. Keller mi to vzal z huby:

V pátek jsme se ženou o tom mluvili a v sobotu jsem se chystal to zde uplatnit, prof. Keller mi však předběhl.

Vo co gou? O to, že ti, co dnes nejvíce mávají-u příležitosti 100 let národního státu - fanglemi, nás chtějí rozpustit v eurounijním mohamedánském moři.

V. Kotas 28.10.2018 14:11

Re: Prof. Keller mi to vzal z huby:

Europoslanec prof. J. Keller je jeden z mála politiků/lidí, s přehledem a se nebojí jít proti současnému proudu EUpapalášů, mejstrýmu. Možný kandidát na příštího prezidenta ČR.

J. Kanioková 28.10.2018 14:43

Tak to ani náhodou.

Levičáky nebrat. vážím si ho, jeho články beru jako hodně zajímavé, ale jinak.... kdo veeelmi uznává Švihlíkovou, ten pro mě má mínusy.

Š. Hašek 28.10.2018 16:13

Re: Tak to ani náhodou.

Před časem pro mě byl Keller mimoň, takřka absolutní. V poslední době jsem se mu v duchu několikrát omluvil.

V ekonomice - souhlas, tam je pro mě nepřijatelný levičák.

K. Janyška 28.10.2018 20:32

Re: Tak to ani náhodou.

Komunisté se uznávají navzájem, to je jasné... Dzp.

M. Prokop 28.10.2018 16:09

Re: Prof. Keller mi to vzal z huby:

Rudoch do zelena, notorický vyžírka. To by byl další sešup i ve srovnání se Zemanem.

K. Janyška 28.10.2018 17:04

Re: Prof. Keller mi to vzal z huby:

Mně komunisti nikdy nic nesebrali z huby. To by je zadávilo... Dzp.

P. Zinga 28.10.2018 17:12

Re: Prof. Keller mi to vzal z huby:

Pane Janyško, považujete za nestravitelný názor, který jsem zde vyjádřil?

K. Janyška 28.10.2018 20:31

Re: Prof. Keller mi to vzal z huby:

Máte pravdu... Dzp.

K. Janyška 28.10.2018 20:34

Re: Prof. Keller mi to vzal z huby:

Pokud jste ovšem nebyl komunista. Ti mají vždy postranní úmysly, jako nábožensští fanatici... Dzp.

V. Pavelka 28.10.2018 11:27

No

Otevřené pozvání Merkelové ,by jí neměl nikdo odpárat,protože Al džazíra TV, ji spolehlivě roznesla do správných UŠÍ.

K. Potoček 28.10.2018 10:30

problémy s migrací?

Kousek od mého baráku bydlí komunita. Oni si říkají Romové, já jim říkám Cikáni. Prakticky všichni se v ČR narodili. Přiimigrovali ne oni, ale kdysi jejich předkové. Denně, když přijedu z práce, tak musím uklidit papíry ze sušenek, které když jejich děti dojedli, tak obal už nepotřebovali, tak ho odhodili. Pak musím poslouchat rozhovory, kdy jdou v malé skupince, jsou od sebe několik metrů, ale hovoří razancí, jako kdyby jejich posluchač byl vzdálen 50 metrů. Když něco dělám na zahradě a potřebuji si odskočit, tak vím, že musím všechny věci uklidit do baráku, páč bych je už nikdy neviděl. A jsou to pra pra pra potomci migrantů.

Ale nastěhovat se místo nich ti, kteří budou hulákat Alláh Akbar, tak to bych už fakt nechtěl. Tohle je moje prostředí a já si ho hodlám bránit. A když mám rodinu a přátele a prostředí, které mám rád a začnu ho bránit, jsem špatný? No, možná podle mainstreamu špatný jsem, ale jak začnou ohrožovat mé prostředí, tak jim nakopu p...l. To přísahám!

J. Vintr 28.10.2018 10:52

Re: problémy s migrací?

Byl bych zvědavý, jak byste to udělal. Až nám se Babiš nebo nějaký jiný politik začne z rozkazu EU ty dárečky pouštět a nakvartýrují je třeba do vaší blízkosti, co proti tomu jako jednotlivec uděláte? Zhola nic. A dokud bude v naší společnosti většina lidí, kterým to nebude vadit nebo jim to bude lhostejné, neudělá nic nikdo.

J. Schwarz 28.10.2018 11:11

Re: problémy s migrací?

Zvolím Okamuru s Konvičkou. Pokud to udělá víc lidí, pak jsem si jist že minimálně mne nebudou za obranu "mého prostředí" šikanovat.

J. Vintr 28.10.2018 11:17

Re: problémy s migrací?

A kdy myslíte, že dostatečnému počtu lidí dojde, že mají volit někoho takového? Podívejte se na sousední Německo. Tam s těmi migranty už musejí pár let žít a ještě pořad jich většina jak idioti volí Merkelovou, která jim je tam pozvala.

J. Schwarz 28.10.2018 11:33

Re: problémy s migrací?

Většina Němců zřejmě stále sedá na lep mainstreamem tlačené propagandě. Jsem zvědav, jak to v Německu dopadne až si většina skutečně pracujících a vytvářejících hodnoty uvědomí, že jsou progresivistům i zbytku Evropy za voly a oslíčky otřes se. Většina Němců totiž na tom není nijak moc dobře, pokud jde o majetek, nemovitosti atp. v tomto směru jsou bohatší i Řekové a Italové. Němci jsou pracovití, organizačně schopní, poslušní a mají smysl pro detail. Jejich výrobky bere rád každý, ale neplatí, jen se zvyšuje dluh. Budu zvědav co se stane, když dlužníci odmítnou platit. Pak se většina Němců až na špičky finančního kapitálu ocitne ve velmi nezáviděníhodné situaci...

J. Vintr 28.10.2018 12:14

Re: problémy s migrací?

Myslíte, že je to u nás jiné? Lidí, kteří si sami hledají informace na internetu a nekonzumují jen to, co jim servírují oficiální média asi bude jen zlomek populace. Z okruhu mých známých je taková většina. Jsou velmi překvapeni, když jim řeknu, že by migranti mohli být nějaký problém.

Navíc je tu další problém. To, že si někdo dá jako předvolební moto, že bude bojovat proti snaze EU nám sem vnutit migranty, ještě neznamená, že to myslí doopravdy, nebo že se po volbách nenechá uplatit z Bruselu a neotočí.

Obávám se, že než se lidé proberou, bude už pozdě. Ono je možná pozdě už teď.

V. Braun 28.10.2018 13:04

Re: problémy s migrací?

Doufám, že takových lidí, co na internetu opravdu hledají informace a jen nečtou co jim přiteče přes FB, bude dost.

V. Pavelka 28.10.2018 11:39

Re: problémy s migrací?

Z z louže do bláta.

K. Potoček 28.10.2018 11:31

Re: problémy s migrací?

V tomto s Vámi budu polemizomat. Jasně, nevyřešíte masový problém, ale můžete řešit problém na svém písečku. Když jsem se do toho domu, kde dnes bydlím, přistěhoval, žily zde ještě tři cikánské rodiny. Dnes je na katastru dům zapsaný jako můj a už hodně let bez cikánů. Hájím si svůj píseček a věřte nebo ne, ale mám zde jistý respekt. Což ovšem neznamená, že mohu polevit v ostražitosti.

Ale svým textem jsem chtěl sdělit, že bych raději žil tak, že bych nemusel být ostražitý, měl bych za sousedy fajn lidi a bylo by to bezva. A předpokládám, že pokud by se mi místo cikánů přistěhovalo do blízkosti 20 senegalců, tak by to moc bezva nebylo. Ale co pak? Nechat jim svůj píseček? ccccc

J. Vintr 28.10.2018 12:27

Re: problémy s migrací?

Ani na svém písečku asi nic nevyřešíte. To, že se vám třeba podařilo dostat ze svého domu nevhodné nájemníky je úspěch jen částečný (a to ještě máte kliku, že se vám do toho nevložili nějací ochránci práv "vyloučené menšiny"), protože se můžou nakvartýrovat třeba do sousedního baráku a škodit stejně. Víte, že v Německu platí zákon, že vám do vašeho domu může stát nebo město vnutit právě tyhle lidi a že se to už i děje? Pokud včas neopustíme EU, tak to přes Brusel můžou klidně vnutit i nám.

Jasně, že by nikdo nechtěl, aby se radikálně nezměnil k horšímu náš dosavadní způsob života, ale jen málo lidí si uvědomuje, jak snadno se to může stát (a bohužel nejspíš stane).

V. Braun 28.10.2018 13:07

Re: problémy s migrací?

Dost lidí si uvědomuje, jak se může život změnit k horšímu. Bohužel je zde i dost takových, kterým to nedojde a s oblibou volí komunisty nebo podobné dárečky typu Okamury.

J. Kanioková 28.10.2018 21:09

A proč ne Okamuru ?

K. Potoček 28.10.2018 14:07

Re: problémy s migrací?

Pane Vintre, s první částí vaší odpovědi souhlasím. Ve druhé to vidím jinak. Myslím si, že se druh, který se dnes jeví jako ohrožený, totiž heterosexuální bílý muž nakonec na...e. A pak to nebude hezký pohled, odskáče to fůra nevinných, ale když se kácí les...

Jo, ještě to bude chvíli trvat, ale to máte jako s papiňákem, když se ten ventil nahoře ucpe. Čím déle se uvnitř bude dělat tlak, tím to potom bude větší šlupka.

M. Mikulec 28.10.2018 12:09

Re: problémy s migrací?

Rozumím Vám. 25 let života v Ústí nad Labem mě také takhle poznamenalo. Vycvičilo k ostražitosti a nedůvěře. Kdyby ty dívky v Německu měly tuhle průpravu, nemusely skončit tak špatně, že? Ony totiž netrpěly předsudky, ale ve škole je naučili, že jsme všichni stejní.To je ale blbost.

V. Petr 28.10.2018 10:07

Pokud bude mezi migranty jen 1% seriových vrahů, platí pořád

"wir

schafften das?"

V. Braun 28.10.2018 13:14

Re: Pokud bude mezi migranty jen 1% seriových vrahů, platí pořád

Vy máte nějakou statistiku porovnání počtů sériových vrahů v různých populacích včetně migrantů? Pokud ano dejste sem odkaz, chtěl bych se na ní také podívat. Děkuji.