29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

EVROPA: Neuděláme to!

Norsko chtělo, aby Polsko stáhlo ze země svého konzula, který bojoval za zájmy Poláků a hlavně aktivně pomáhal rodinám proti Barnevernetu, za což dostal i ocenění Konzul roku 2016. Polsko jim rázně odpovědělo – neuděláme to!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Kučerová 28.1.2019 23:14

Petici jsem podepsala

Obdivuji rozvahu pana konzula!

Barnevernet je zrůdnost, bohužel asi v Evropě není vyjímečný. Už před dobrými deseti lety jsem viděla v TV dokument o podobných praktikách "sociálky" ve VB :-(

J. Urban 28.1.2019 22:39

Polsko je hrdý stát a Poláci jsou hrdý národ.

A u nás?

P. Aron 28.1.2019 19:09

Petici jsem podepsal

a šířím dále na FB.

P. Aron 28.1.2019 18:57

velký obdiv panu konzulovi a Polákům

A díky panu Zdechovskému za článek. Je jeden z mála, který se angažoval ve věci Michalákových a zachránil paní Renatě Rolle alespoň druhé díte ze Švýcarska.

Viz kniha Ukradený syn.

R. Fiala 28.1.2019 16:05

I když neznáme dopodrobna

všechna fakta kolem zásahů pověstného Barnevernetu věřím, že jsou přinejmenším pochybné. Ale jestliže se norská matka se svým dítětem uchýlí do polského exilu pochybuju, že si tím moc polepší. Nemluvě o tom, že vedle Angličanů už asi i Norové mají plné zuby polského přívalu. Proč asi tak masově ze své prosperující a skvělé země odcházejí? Nemluvě o tom, že jednou jsou Poláci, resp. tam vládnoucí strana PiS, právem odsuzováni a jindy zkratkovitě dáváni za příklad za svou nebojácnost - jako kdysi za války.

M. Prokop 28.1.2019 16:53

Re: I když neznáme dopodrobna

Záleží na tom, co si představujete pod pojmem "polepšit si". Zda materiální úroveň, nebo jistotu, že jí nikdo neukradne dítě.

P. Aron 28.1.2019 18:59

Re: I když neznáme dopodrobna

Člověk jako vy, který považuje kradení dětí a politiku na úrovni nacistického Lebensbornu za správné je u mě otřesná zrůda !!!

J. Kanioková 28.1.2019 21:35

Ano !

J. Kanioková 28.1.2019 21:34

Trapný komentář.

Prostě Polsko coby hluboce věřící národ, žije dál podle tradičních hodnot, mívají hodně dětí. Velká část Poláků žila dosud hlavně zemědělstvím, kde se často celá rodina uživila. Při dnešním vývoji techniky už zemědělství nepotřebuje k práci tolik rukou. Proto mladí Poláci, odvážní a hodně samostatní, velmi brzy po Sametu začali hledat obživu jinde. Přesto na svou zemi absolutně nezapomínají a finančně podporují své rodiny.

Norská matka s dítětem si uchýlením do polského exilu jistě polepšila. A není sama, po jejím příkladu se takové případy násobí. Protože norský systém JE ZRŮDNÝ !

J. Kanioková 28.1.2019 21:49

Kdo se o toto téma zajímá,

zná prakticky 99% faktů. Ono už to "jede od r. 2011

J. Sedlář 29.1.2019 0:28

Re: I když neznáme dopodrobna

Polský příval, pěkné, moc pěkné. Mohl byste to rozvést. Co to je, jak ten příval poznáme ? Co je jeho příčinou, co ho motivuje k existenci ?

R. Fiala 30.1.2019 10:52

Re: I když neznáme dopodrobna

Najděte si někde, kolik Poláků v posledních dvaceti letech odešlo do západních zemí včetně USA, Kanady, Austrálie atd. Ve srovnání třeba s ČR.

J. Sedlář 30.1.2019 14:18

Re: I když neznáme dopodrobna

A to je špatně /dle Vás asi ano/ ? Čím je to způsobeno ? Nabídka / poptávka že-by ?

J. Jurax 28.1.2019 15:35

Cituji z článku - "jsem na Evropskou komisi poslal hned dvě písemné interpelace. I když jsme otázku přiřadili k paní Mogheriniové jako šéfce evropské diplomacie, z mně neznámého důvodu vždy odpověděla eurokomisařka Věra Jourová, a to zcela neurčitě a mimo to, na co jsme se ptali. V obou případech totiž v podstatě jen trapně vyjmenovala legislativu, která mezi Polskem a Norskem existuje, a nic víc." - konec citátu.

Tady je aspoň vidět, na co je nám EP a jeho poslanci, resp. jejich snažení, a specielně na co je pro nás naše drahá eurokolaborující eurokomisařka. Na dvě věci - na nic a to druhé.

J. Kanioková 28.1.2019 21:51

Přesně !

Je poslušná svému bruselskému politbyru ..

V. Braun 28.1.2019 22:45

Re:

Inu stěžujte si ministrovi vlády ČR, že vám na místním úřadě v nějaké věci nevyhověli apak se divte, když vám odpoví, že to není v jeho kompetenci a bude citovat příslušné zákony. Podle vás to jistě bude důkaz, že vláda není třeba a je na zrušení.

J. Zima 28.1.2019 22:51

Re:

Vy se asi moc neorientujete. Srovnávat interpelaci poslance na ministra (v tomto případě komisaře) se stížností na ministerstvu může jen idiot.

J. Jurax 28.1.2019 23:34

Re:

Inu, a tedy v čí kompetenci bylo vyřídit právě tuto interpelaci poslance EP? Soudíte, že poslanec EP neví, komu co adresovat? A i kdyby nebyl - podle článku odpověděla neodpověděla Jourová, co je tam komisařka pro spravedlnost, ochranu spotřebitelů a otázky rovnosti pohlaví (mimochodem kouzelná portfej, střízlivý by to nevymyslel) a pod tu spravedlnost to snad spadalo.

Takže trvám na tom, že tady je aspoň vidět, na co je nám EP a jeho poslanci, resp. jejich snažení, a specielně na co je pro nás naše drahá eurokolaborující eurokomisařka. Na dvě věci - na nic a to druhé.

J. Vintr 28.1.2019 12:05

Vůči Norsku by fungoval jediný postup.

V případě krádeže děti cizinců tam poslat ozbrojené komando a děti osvobodit.

J. Tachovsky 28.1.2019 13:48

Re: Vůči Norsku by fungoval jediný postup.

Propadne zajmout nejake nory a zajatce si vymenit

R. Langer 28.1.2019 15:23

Re: Vůči Norsku by fungoval jediný postup.

Myslím, že oni by ty ukradené děti za dospělé ani nevyměnili.

P. Sulc 28.1.2019 11:35

Tak to CR zcela urcite neudela.

jE to zdedena pripokalenost, ktera Cechum brani nejak aktvne vzdorovat zlu. Cech se spise pokorne ohne a ceka, az nekdo jiny zaridi lepsi casy a pak se jen zadarmo sveze. Pamatuju statisicove demonstrace u sousenich narodu v druhe polovine osmdesatych let, jen v te CSSR byl ospaly klid.A tak to trva dodnes.Nebourit se, poslouchat a nevystrkovat moc hlavu, prihrbly neni tak na rane. Taze CR a Norso budou stale dobri kamsi, i kdyby Norove ukadli celou skolku i s hrackami

O. Uživatel 28.1.2019 13:08

Uživatel požádal o vymazání
P. Sulc 29.1.2019 0:55

Re: Tak to CR zcela urcite neudela.

A argumenty mate kde, cesky hulvate?

M. Moravcová 28.1.2019 11:09

Díky za informace.

Prosím, informujte nás taky o eurosoudružce Jourové, u níž mám pocit, že pracuje v EK jen pro peníze a pro opravdové zájmy občanů.

J. Vintr 28.1.2019 12:03

Re: Díky za informace.

A kvůli čemu myslíte, že tam soudružka Jourová je? Má to přímo v popisu práce, jak se můžete dočíst níže v příspěvku pana Payna. Do EK se lidé nevolí, ale vybírají. Nízké IQ není na závadu, je naopak výraznou předností.

J. Jurax 28.1.2019 15:44

Ehm ... asi jste chtěla napsat "a NE pro opravdové zájmy NAŠICH občanů.".

Pak bych souhlasil.

On koneckonců eurokomisař ani nesmí hájit zájmy své země, musí hájit zájmy unie. Takže je nám na ty známé dvě věci - na nic a na to druhé.

M. Moravcová 28.1.2019 18:33

Re:

jo, píšu asi moc rychle

Z. Janaba 28.1.2019 11:07

No sláva!

To se mi ulevilo! Už to vypadalo, že Norsko tentokrát pana Zdechovského minulo a bodíky pro nové zvolení do EU parlamentu byly ztraceny. Ale pohlídal si to!!

J. Nový 28.1.2019 11:25

Re: No sláva!

A vás zajímají názory případných kandidátu do europarlamentu nebo nezajímají?

Mě třeba ano. Ale možná jsem naprostá výjimka.