28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Muslimští uprchlíci nejsou přínos, pane Palato

V některých ohledech má pan Palata pravdu. Islámský stát je vážnou hrozbou nejen pro muslimské země a nejen pro Evropu, ale pro celý svět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kolar 11.6.2015 18:32

Užitečný idiot

Pan Palata se dobrovolně sám chopil funkce užitečného idiota.

Kdyby to byla agitace pro Rusko, ještě bych to chápal, protože tam by byla šance, že by to měl nějak placené. (Nebo aspoň slib nomenklaturní pozice). Ale co může dostat od musulmanů?

P. Brodský 10.6.2015 21:07

Muslimská imigrace je spravedlivým trestem

českým xenofobům za arizaci židovakého majetku a za benešovy dekretty.Nedokázali jste žít ve společném stáě s Němci a Židy,budete žít ve spoleřném státě ještě navíc s muslimy, které nenávidíte.

B. Rybák 11.6.2015 0:50

Re: Muslimská imigrace je spravedlivým trestem

Vy jste svou bezvýchodnou nenávistí potrestán už teď. Jste skutečně politováníhodný!

R. Langer 11.6.2015 15:43

Re: Muslimská imigrace je spravedlivým trestem

Tak doufám, že budete spravedlivě potrestán za xenofobii proti Čechům.

J. Kučera 10.6.2015 17:53

Přečetl jsem článek i komentáře

a mám několik poznámek k realitě. Pokud si vyhledáte zprávu ČSÚ o nezaměstnanosti, zjistíte, že osoby s nedokončeným základním vzděláním mají nezaměstnanost cca 28%, osoby s dokončeným 22%. Osoby s odborným vzděláním (vyučen) 15%, osoby se středním odborným vzděláním 12% a z opačné strany osoby s vysokoškolským vzděláním 1,9%. A teď mi řekněte, jaké vzdělání mají imigranti. Chcete je celý život udržovat na sociálce za cenu vysokých daní a zdravotních i bezpečnostní rizik? Pokud by stát byl přinucen přijmout větší počet nevzdělaných, nevzdělatelných a nezaměstnatelných imigrantů, pak není největším rizikem snížení životní úrovně, ale rizika bezpečnostní. Imigranti většinou nemají zábrany, to dokázali v řadě zemí. Když se jim bude zdát, že jejich podpory jsou nízké, vezmou si co chtějí. Pak by snad bylo nutné zavést pravidla, která ještě před pár lety platila v Texasu - jsi na mém pozemku bez mého soiuhlasu - mám právo tě zastřelit. Možná pamatujete na případ Japonského turisty, který se přišel ptát na cestu a neznal slangové slovo "freeze". Imigranti si zvykli, že je blbí Evropané živí, oblékají,  léčí a to všechno zadarmo. Pak si řekli, že nebudou na "humanitární pomoc" čekat doma, že si pro ni rovnou půjdou. A jsou tady.

I. Hil 10.6.2015 17:33

Převážná většina utíkala z politických důvodů,

Nelžete si do kapsy, bylo to přesně naopak.

P. Vaňura 10.6.2015 17:40

V komunistickém státu ekonomické a politické důvody

splývají. Vždyť na KAŽDÉM pracovišti rozhoduje KSČ. Skoro všude od míst pro středoškoláky je NEMOŽNÉ existovat, aniž by dotyčný projevoval alespoň formální loajalitu režimu...

R. Langer 11.6.2015 15:45

Re: Převážná většina utíkala z politických důvodů,

Jo? Jako že měli tehdejší utečenci ze západu nějaké jisté nabídky na bezva placenou práci? Nebo jak to myslíte? Kolik že vám je let?

Š. Hašek 10.6.2015 14:24

Snad má válečné námořnictvo

evropských armád transportní lodě? Již končí legrace/sranda.

Nalodit, dát litr vody a masovou konzervu (před koncem trvanlivosti)  a vylodit na pláži u nějakého letoviska v severní Africe.

Protože opačný program - ubytovat v prázdné obecní škole v naší slušné vesnici, živit, šatit a platit porodné jedné matce jednou ročně se mi nechce. A poslouchat jejich celovečerní demostrace "za nový život".

Vám ano? EU krasohled žije v "bublině", naprosto oddělené od reálného života.

P. Rada 10.6.2015 15:00

Re: Snad má válečné námořnictvo?

Pane Hašku a jak by jste naložil s našimi místními migranty a od kterého data přestává "sranda" - když nemáme "válečné námořnictvo" a když i naši předkové se sem sami dostali migrační cestou?

Souhlasím s Vámi ale v tom, že EU krásnohled je spíš naší fikcí než realitou. Realita mnohých je ale taková, že nemají už co ztratit - to my ještě ano. Ve válce už ale také začínáme být:

http://www.novinky.cz/domaci/361924-pocit-bezpeci-je-iluze-v-podstate-uz-jsme-ve-valce-varovali-cesti-odbornici.html

Nám jde ale zatím hlavně o suroviny, které musíme s problematických oblastí dovézt. Jinak bychom zřejmě ztratily současný životní standard. Naše vlastní chtivost nás tedy "zapletla" do problémů zdánlivě odlehlého světa - bez kterého se ale neumíme obejít.

https://docs.google.com/file/d/0B4AuENhmC5kDSTZkSEEydk0yems/edit?pli=1

Š. Hašek 10.6.2015 15:17

Re: Snad má válečné námořnictvo?

Trochu Vám nerozumím.

Máte nyní více věcí na mysli, já mám na mysli naprosto nereálné "vstřebatelné stěhování národů za lepším".  A rozvrat. Rozvrat Evropy.

Mezi Afrikou a Evropou jest rozdíl tisíc let! Pouze nevzdělanci říkají, že vytvořit "nového člověka", lze na pokyn komise za několik pětiletek.

Trochu uhýbáte.

P. Rada 10.6.2015 16:01

Re: Snad má válečné námořnictvo?

Nesnažím uhýbat - snažím se argumentiovat - viz i odkazy. 

Konkrétněji tvrzení ..."Mezi Afrikou a Evropou jest rozdíl tisíc let!" považuji za příkladně nekorektní už s pohledu nejednoznačnosti tvrzení.

Vzpomenme kde byla naše technická civilizace jen před dvěma stoletími, co se kde za tu dobu odehrálo...  a co už kdysi znali v kolébkách civilizací jako byl Egypt, Sumer... a my teprve dohledáváme. I technologicky málo vyspělé země Afriky však nedávno zvládli epidemii eboly a to versus mnohé reakce na NP k tomuto tématu žádající izolovat Afriku... spíš svědčí o tom, že tamní obyvatelstvo doposud podcenujeme jak za dob imperialismu.

Situace "migrace za lepším" a situace útěku před hladomorem, válkou, genocidou, klimatickou změnou ... by se rozhodně měly rozlišovat. Bohužel se tak neděje - viz příspěvek ke kterému se vede diskuse. Málo-kdo si dá práci pokusit se vyhodnotit psycho-sociální vlohy etnik - ale tvrdých závěrů se neštítí. Možná i proto, že naše sociální agresivita by přišla o svůj hromosvod a namísto toho by se mohly dostavilt zapuzené pocity provinilosti či deprese s neschopnosti problémy důsledně řešit.

http://blog.aktualne.cz/blogy/pohled-zblizka.php?itemid=24636

P. Vaňura 10.6.2015 17:57

Před 200 lety už byla provozována paroplavba na Mississippi,

byla známa elektřina, zmapována alespoň zhruba většina světa, položeny základy chemie a železo bylo vyráběno ve vysokých pecích.

Staří Egypťané a Sumerové toho znali hodně málo. Železo Sumerové znali jenom z meteorů a Egypt byl v jeho zavádění pozadu za většinou okolních zemí.

L. Křivan 10.6.2015 21:05

Re: Snad má válečné námořnictvo?

"..I technologicky málo vyspělé země Afriky však nedávno zvládli epidemii eboly.."

Co je to za pitomost ? Bez evropských doktorů, evropského vybavení a evropských peněz by nezvládli vůbec nic.

R. Langer 11.6.2015 15:47

Re: Snad má válečné námořnictvo?

Zase lži, bludy a pitomosti, jako obvykle. :-P

L. Křivan 10.6.2015 15:54

Re: jak by jste naložil s našimi místními migranty ?

Jednoduše.  Přestal bych jim vyplácet všechny ty dávky a přídavky na děti, a do měsíce by byli pryč.

P. Vaňura 10.6.2015 17:48

Zkuste si představit, že by problémem imigrantů byli

pověřeni soudruzi Heydrich nebo Berija. Pak by si NIKDO nemyslel, že "nemá co ztratit..." A samozřejmě, ŽÁDNÁ loď s ilegály by nedoplula do Evropy a její osazenstvo by nikdo nezachraňoval.

Jinak, kdyby se celá Afrika propadla do moře, bylo by to to nejlepší, co nás může potkat! Lepší řešit nedostatek většinou nahraditelných surovin, než záplavu primitivů v Evropě!

J. Kanioková 10.6.2015 13:20

Absolutní souhlas s -

"Náš stát nemá žádnou povinnost přijímat uprchlíky, které nechceme. Horší je, že nám EU může přijetí uprchlíků nařídit i proti naší vůli."

EU věrchuška je hnusný spolek, o tom žádná. Ale nevěřím, že kdybychom MY, občani svých států v Evropě, alespoň v 70% procentech vyšli do ulic dát viditelně najevo, že to naprosto odmítáme, že by to NEPOMOHLO... Naprostá většina (až na sluníčkáře a věřící) chápe, že tahle imigrace znamená islamizaci Evropy. Že jde o imigranty, jejichž kulturní zvyklosti s našimi moc nesouzní. Že to není jen pár jedinců, a jen sem tam. Je to tsunami, kterou je nutno preventivně a nemilosrdně zarazit!

Děsí mě, že naše civilizace dojede na svou lenost, zbabělost. Na neochotu se tomu postavit. Viditelně, zřetelně, nekompromisně! Ne jen plkáním na netu. Už i jen podepsat petici je pro většinu tak nepohodlné..

Přistěhovalce klidně kdykoliv zbavit občanství. Neuvěříte, ve které zemi o tom uvažují - http://jdem.cz/bsd9y3

Zavřete hranice, chraňte své ženy. Muž, který léčil muslimské delikventy, promlouvá o ošklivých stránkách islámu. - http://jdem.cz/bsd5g6 .... České ženy jsou v nebezpečí, pokud si nezavřeme hranice a nevystoupíme z Unie. „Není pochyb, že vás čeká to, co nás,“ přijel Čechy varovat dánský psycholog Nicolai Sennels. Pracoval s muslimskými delikventy v kodaňských věznicích a podle jeho slov sledoval „pojídání“ svého nádherného města lidmi vyznávajícími ideologii, která nutí člověka k násilí. Ve Francii a Itálii už musí armáda chránit obyvatele před islámským terorismem. Jestli si nezavřeme hranice, Unie nás dotlačí právě k tomuhle.

L. Křivan 10.6.2015 14:12

Re: EU může přijetí uprchlíků nařídit i proti naší vůli.

Kdybychom měli politiky "s gulema", pak by nemohli. Ničeho se EU vyžírkové nebojí víc, než že nějaký stát vystoupí a EU se zřítí jako domeček z karet.  To je taky důvod, proč Řecko je stále v EU.  Takže kdyby politici s gulema pohrozili vystoupením z EU, žádné přidělovací kvóty by nebyly.

J. Kanioková 10.6.2015 21:54

Souhlas,

jenže když ti politici tací jsou, je naše ostuda, že jim to nedáme "vyžrat". Vraždila bych, když čtu od politika odpověď na můj mail - dnes Šojdrová - veéélmi se mnou souhlasí, ale imigranty přijmout másíme, protože jsme lidi

Alespoň konec z její odpovědi. A není sama, kdo mi tak odpověděl! (kdekdo z nich se zaklíná "bojem proti pašerákům" - to je jejich kouřová clona!)

"Já osobně jsem proti povinným kvótám, ale chci, aby se ČR sama přihlásila o svůj díl solidární pomoci v rámci EU. My sami bychom měli říct, jestli a kolik uprchlíků (nikoli migrantů) dokážeme přijmout či kolik finančních prostředků můžeme a chceme obětovat na posílení hranic a EU a na boj s pašeráky lidí. Myslím, že na tom nejsme tak špatně, abychom se nemohli na této pomoci podílet." (Pokrytci odporní !!!)

S pozdravem Michaela Šojdrová

J. Jurax 10.6.2015 12:26

No, v diskutovaném článku pana Palaty

se plně osvědčilo, že pan Palata se v tomto punktu projevil jako sluníčkový multikulturní vůl. Jak říkal Werich, částečně z blbosti a částečně za peníze; percentuální poměr blbosti a peněz si však netroufám odhadnout.

Takže souhlas s článkem pana Polaneckého.

J. Kanioková 10.6.2015 12:52

Je to tak,

a je téměř vzácné, že se na tamní diskuzi na tom shodlo 99% diskutérů..

P. Rada 10.6.2015 13:19

Re: Je to tak?

Dávám k úvaze:

Svého času nebylo vzácné, že se 99% pozemštanů shodovalo v tom, že Země je placka.... 

Nebo. Je sice pochopitelné, že nejspíše se shodneme na obraně proti náhlému hrozícímu ataku - třeba terorismu který vyzdvihuje Polanecký.

Paradoxně na nás ale mají nejfatálnější vliv procesy pozvolné (akoviny, kardiovaskulár, docházející zdroje...).

Být mezi 99% je proto pocitově momentální výhrou - která ale zdaleka neznamená výhru životní.

J. Jurax 10.6.2015 13:28

Re: Je to tak?

Ad ta placka - ti imigranti z Blízkého východu a Afriky se obrazně řečeno na té placce shodují dosud.

Rakovina a kardiovaskulár a takové podobné jsou léčitelné a s technickým pokrokem lze čekat, že se to bude zlepšovat. Choroba zvaná islám, "muslimskost", za daných podmínek (demokracie, lidská práva) léčitelná není. A je velice virulentní. Řešením je karanténa, isolace chorobou napadaných.

A ty docházející zdroje jsou Váš specifický argument; pravím, že technická civilizace, nebude-li arciť rozkotána barbarským islámem, je s to tento problém také vyřešit.

J. Kanioková 10.6.2015 13:30

1***

L. Křivan 10.6.2015 15:01

Re: Je to tak?

Islám vyléčí spolehlivě pilulka Plumbum. Na její aplikátor ale potřebujete zbrojní pas. :-((

P. Rada 10.6.2015 15:23

Re: Je to tak?

Potíž této "spolehlivosti" je v tom, že nejradikálněji působí právě v rukou bez zbrojního pasu a ráda si přitom plete etnika.

Je s podivem, že to vše někomu nedochází a je příznačné, že se zde takto dotyčný presentuje. S takovýchto lidí jde opravdu strach. Mohlo by být výmluvné studovat k jakému etniku paří.

P. Vaňura 10.6.2015 19:11

Zabij, nebo budeš zabit - toto platí nejen mezi lidmi, ale

dokonce i mezi zvířaty.

V Africe se prostě lidé přemnožili a snaží se zabrat NÁŠ životní prostor a naše zdroje!

Všemožní dobroserové se nám snaží namluvit, že to, co vždycky oplatilo už neplatí. Ono je to tak, že ZATÍM jsme silnější a proto je proti nám vedena válka cestou infiltrace, což ovšem znamená že se "horká" válka oddálí a budeme ji vést za horších podmínek, s pátou kolonou v zádech!

P. Rada 10.6.2015 15:15

Re: Je to tak?

Máte asi pravdu, že vzdělanost je mnohde na Středním východě a v Africe obecně na nízké úrovni. Přeháníte v tom na jaké a pozapomínáte, že používáme arabské číslice...

V tom jak technický pokrok koreluje s nárůlstem civilizačních chorob jste pak už docela vedle - proto se jim tak přeci říká.

Patodenní fantazie o "virulentní muslimskosti" .... nebudu raději komentovat - Ty Vám oznámkovala Kanioková a nechceleli se iluzí vzdát - můžete si s ní notovat.

M. Koutný 10.6.2015 15:32

Re: Je to tak?

Akorát že arabské číslice vymysleli Peršané, a to ještě před tím, než byli násilím obráceni na islám...