18.4.2024 | Svátek má Valérie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
68 7.1.2009 19:57

Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

No dobrá, jestli nejsou  (na nějakých páterech zatím nezáleží), pak  budou, budou. Je jenom otázkou času,  kdy n. př. dojde k neuvěřitelnému nárůstu požadavků na důsledné uplatnování  t.zv. Politické Korektnosti, a to nejen v politice. (Kdo nevěří, at tam běží.)  Aby tenhle neřád měl vůbec nějaký význam a zamýšlený dopad, bude zajisté nutné nějak postihovat neposlušnost, tedy politickou nekorektnost. Zejména recidivismus v této široké oblasti, že ano.   U zvláště nepoddajných jedinců, zejména těch, kteří jsou v pozici ovlivnovat veřejnost  a viditelní, bude rozhodně nutné přikročit k opatřením. Tedy trestům. A nakonec to bude muset být i ten trest na svobodě.  Tedy basa, lágr.  Jinak by celé toto “hnutí” nemělo smysl. Jak se tedy asi budou takoví potrestaní, nakonec zcela určitě i potrestaní vězením, nazývat?  Nebudou to náhodou, řečeno politicky nekorektně,  “političtí vězni”?  Samozřejmě je to teprve hudba budoucnosti.

Olin 7.1.2009 21:43

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

Bu bu bu!!

68 7.1.2009 22:10

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

My dva se nemáme čeho obávat.

Olin 7.1.2009 22:23

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

Ono ne že by se nemohlo stát, co se stejně občas děje - ale celé toto strašení jaksi nepočítá s tím, že jsou tu taky nějaké svobodomyslné národy. A tak jedni straší čipem pod kůží, druzí budoucím pronásledováním, třetí islamizací...jako kdyby tento svět nebyl dost nebezpečný už teď!

Jiří Zahrádka 8.1.2009 11:44

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

Ty čipy pod kůží jsou ztrapněný tou sektou "Vesmírní lidé," ale bohužel, jsou realitou. Tuším v Holandsku už je nějaký podnik, kde to zkouší. Já o výzkumu v tomto směru četl před lety tuším v MF DNES. Mám pocit, že tam psali i cosi o tom, že snad kvůli teplotě, kterou ty čipy potřebují nebo co, jsou prý jen dvě místa na lidském těle, kam je vhodné je umístit: zápěstí (ruka) a čelo.

Svobodomyslné národy jsou oblbnutelné národy. Např. čip pod kůží se jim marketingově vhodně naservíruje jako méně starostí, jistota, že neztratíte "peněženku" atd., a kde je svobodomyslnost národů... v háji zeleném. Lidé zlenivěli, odvykli si myslet.

Olin 8.1.2009 13:31

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

Pane Zahrádka, na tomto světě není zaručeno nikomu nic. Vždy se může stát ještě něco, co se dosud nestalo, třeba v Anglii...

...ale vy!! Vy jste alarmista non plus ultra, a s takovými lidmi není rozumná řeč. Lidi jako vy jsou schopni dvacet let tvrdit, že se nemají stavět tak velký parníky, že se to jednou potopí i s lidma, až přijde duben 1912 - a měli jste pravdu, že? Jenomže divme se - svět se točí a staví se ještě větší lodě.

Předpovídat jakékoli zlo je na tomto světě snadné: jednou to musí přijít. I totalitní diktaturu si většina národů světa alespoň jednou vyzkouší. Tak alarmujte, alarmujte...škoda že vás nenapadlo, vy chytráku, že čipy na ruce nebo na čele, o nichž se údajně píše ve Zjevení, by taky měly znamentat, že rovněž Boží andělé by tím pádem museli podle stejné Bible čipovat Boží děti. Tak proč se nějakého čipu bát, že? Stačí si dávat pozor, kdo mě to čipuje.

Jiří Zahrádka 8.1.2009 16:13

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

No, na to snad nemá cenu moc reagovat. Tak snad jenom na ty anděly... Můžete mi prosím sdělit, kde se v Bibli píše o čipování lidí božími anděly? Mám z Vašich textů pocit, jakobyste si žil nějaký svůj alternativní svět...

Olin 8.1.2009 16:20

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

No nepíše! protože se tam ani nepíše o čipování lidí na ruku nebo na čelo - jak jste výše zmínil a jak někteří další křesťani tvrdí.

Jiří Zahrádka 8.1.2009 18:19

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

"A nutí všechny, malé i veliké, bohaté i chudé, svobodné i otroky, aby měli na pravé ruce nebo na čele cejch, aby nemohl kupovat ani prodávat, kdo není označen jménem té šelmy nebo číslicí jejího jména."Zj, 13,16

Já to nepsal o Bibli, já to četl v MF DNES nebo kde, jak jsem uvedl. Vy jste formuloval paralelu "...by taky měly znamentat, že rovněž Boží andělé by tím pádem museli podle stejné Bible čipovat Boží děti." Ta paralela by byla logická, kdyby Bible psala o božích andělích v paralelních situacích jako o oné "šelmě," která nutí přijmout cejch. O žádné takové paralele v Bibli nevím.

Obecně, jestli ty čipy jsou oním cejchem, o kterém píše Bible v Apokalypse, samozřejmě nevím. Nicméně některé shody jsou dost zarážející.

Olin 8.1.2009 19:02

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

Uvedený verš má paralelu ve stejné knize Bible: A uviděl jsem jiného anděla, jak vystupuje od východu slunce a má pečetidlo živého Boha. Mocným hlasem zvolal na ty čtyři anděly, kterým bylo dáno škodit zemi i moři: "Neškoďte zemi, moři ani stromům, dokud neoznačíme služebníky našeho Boha na jejich čelech!"  Zj 7,2n.  

a dále je to rozvedeno (že se rovněž jedná o jméno) - A uviděl jsem, hle, Beránek stál na hoře Sijón a s ním sto čtyřicet čtyři tisíce těch, kdo mají na svém čele napsáno jméno jeho i jméno jeho Otce.   Zj 14,1

Zajímavé je, že v případě jména šelmy je použito slovo pro ražbu "tvrdé do tvrdého" (třeba číslo vyražené do kovu), zatímco jméno Boží je vyraženo "tvrdé do měkkého" (pečetidlem do vosku). Jinak jde o apokalyptycký obraz, který je ovšem potřeba bráti vážně a zcela konkrétně, použitý původně Ezechielem    Hospodin povolal muže oděného lněným šatem, který měl na bedrech písařský kalamář, a poručil mu: "Projdi středem města, středem Jeruzaléma, a označ znamením na čele muže, kteří vzdychají a sténají nad všemi ohavnostmi, které se v něm páchají".  Ez 9,4 

Jiří Zahrádka 9.1.2009 9:41

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

Aha. To je pravda, tohle je jakás takás analogie. Nicméně, vztah k obchodu (nemožnost kupovat ani prodávat, nemožnost "vycházet a vcházet" připomíná ty čipy poněkud více. Ale je samozřejmě otázkou, jak to vykládat.

Olin 9.1.2009 16:33

Re: Takže L'egovi zatím chybí v EU političtí vězni?

Ano, ale to slovo je v Bibli dva tisíce let, a bude do konce světa. A v průběhu těch let vždy lidé hledají analogie ne v Bibli, ale v okolním životě. A pak se jednou objevil nějaký alarmista který začal strašit lidi čipama, a hle - bezva se na to hodí jedno slovo ze Zjevení. Podobně před padesáti lety si někdo všiml, že se tam velmi věrně popisuje atomový výbuch. To bylo ovšem v době, kdy celý svět byl konsternován Hirošimou. Celá věc má původ ve stejném schématu myšlení, jako před generacemi jeden nápad - že ta šelma sedící na sedmi pahorcích je papež. No - nevnucuje se to přímo úporně do lebky? A věříte tomu? Jako katolík asi těžko, že? Zato tomu věří dost protestantů. Z toho plyne, že podobné výklady nemají ani tak původ ve Slově Božím samém, ale v duševním předporozumění toho, kdo čte.

Takže já jsem ochoten připustit teoreticky, že Bůh i "šelma" budou ty své označovat čipama pod kůži - i když tomu ani náhodou nevěřím - ale pak musím logicky připustit, že nebezpečí nespočívá v čipu, ale v tom, kdo mi ho dává. Ale jak jsem řekl - podle mě jde o skutečnost duchovní vazby. Třeba tomu ale rozumíme úplně špatně. Jakým způsobem jednou někdo zařídí, že někteří lidé budou moci obchodovat a jiní ne - kdo ví? Komunisti to vyřešili znárodněním, nacisti žlutou hvězdou, nejlíp to má pokud vím zařízený mafie. Kdo ví s čím kdo kdy přijde?

Jura Jurax 7.1.2009 17:09

Souhlas

R^R^R^

Petr Brodský 7.1.2009 17:53

nesouhlas

To je bezva,diskuze, že pane Juro.

L'ego 7.1.2009 13:46

Vy jste, pane Zahrádko,

legrační. Já škoda, že neexistuje stroj času, kterým by se lidé jako Vy přenesli do časů RVHP a SSSR, abyste se mohli o pádnosti svých srovnání přesvědčit. I když celkem nekonflitkně, neuvádíte ve svém článku žádné skutečné argumenty, jen demagogické pindy.

Čím velké státy manipulují malými - sdělte mi prosím ten mechanismus... Velké státy jsou v EU naopak vůči malým znevýhodněny - viz. počet komisařů či europoslanců, rotující předsednictví atd. A politickou nesvobodu dokládáte obviněním 1 pastora, který nakonec nebyl osvobouzen (mimoto byl odsouzen za urážku, ne za kritiku). Já bych vám opravdu na zkoušku přál tu RVHP, abyste si to oživil.

A nejlepší je nátlak. Oh, jaká hrůza, že Klausovi někdo kladl normální neservilní otázky, a ještě, hrůzo větší, na svatém pražském hradě (to, že evropský poslanec má naprosté právo tyto otázky klást, vás vůbec nevzrušuje). V každém společenství existuje nátlak - když se 25 členů 27-členného společenství něco rozhodne udělat, automaticky tím vytvářejí na zbylé členy "nátlak". Ale přemlouvání je přece normální, ne? Vaši přátelé na Vás také vytvářejí nátlak, stejně jako vaše manželka nebo Vaše děti. Opět můžu jen zalitovat, že nemáte ten stroj času, abyste se přenesl do 70. let, to byste teprv zažil "nátlak".

 

Jenda 7.1.2009 14:27

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

Kdyz se 25 clenu 27 cleneho bytoveho sdruzeni ve nasem baraku rozhodne, ze je potreba opravit strechu a je potreba na to prihodit do fondu oprav, je to celkem rozumne. A i kdyz se mi to zrovna nehodi a me do bytu zatim nezateka, mel bych ustoupit a do fondu prispet. Kdyz se ovsem 25 clenu 27 cleneho bytoveho sdruzeni rozhodne, ze v bytech se ma chodit v botech nebo ze vsichni budou nakupovat potraviny jenom v tom a tom krame, tak si poklepu na celo a budu se v byte dal prezouvat a nakupovat kde JA budu chtit. A pokud na me budou vyvijet natlak tak se budu branit.

Problem EU je, ze uz davno neresi zatekajici strechu, ale jestli se mame prezouvat, kde mame nakupovat a co mame varit. Aby to vsichni delali stejne, kdyz jsme v te uuunii.

Olin 7.1.2009 16:25

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

Kecáš.

Inkriminovaná smlouva je spíš na úrovni té rekonstrukce baráku. Ta se taky dělá aby to vyhovělo současným požadavkům a za čas až to  bude potřeba se bude pokračovat. A míra svobody jak máme žít a co můžeme dělat a kde a co nakupovat  je daleko nejvyšší za poslední století právě proto, že to umožňuje EU. Ale někteří lidé si zkrátka myslí, že je možné tvrdit cokoli a že vůbec nezáleží na nějaké korespondenci se skutečností.

Fišta 8.1.2009 2:28

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

Jste hodně naivní, nebo neumíte číst, nebo jste politik. On nekecá, mimo jste vy.

Olin 8.1.2009 2:46

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

Politik nejsem, číst umím, a naivita s tím nemá nic společného. Nikdo nám neporoučí, kde máme nakupovat a co máme nosit na nohou. Inkriminovaná smlouva se týká institucí, nikoli způsobu života nás dvou. To, nač lidi občas nadávají, jsou nějaké předpisy. Bodejť ne - lidi přece vždycky nadávali na předpisy. Například vedení školy nadává, že musí instalovat bezdotykový baterie. Aťsisi! Já budu rád, když tam budou bezdotykový baterie. Atd.atd. A že jsou nějaký předpisy taky praštěný? Nevídáno! On nám někdo zaručuje, že pražáci umí líp vymýšlet předpisy, než bruseláci? Ne, nezaručuje. Akorát staletá zkušenost nás učí, že Britové, Francouzi nebo Holanďani si mnohem líp než Češi umí pohlídat svobodu a svůj způsob života. Takže integrace Evropy je pro mě - svobodomyslného Čecha - zvýšením pravděpodobnosti, že o svou svobodu nepřijdu. 

Ale eurobububu jsou chudáci. Podobají se Valachům, kteří se prý bojí do lesa kvůli vlkům, o kterých nikdo spolehlivě neví, zda vůbec existují. A pohádka o červené karkulce má letos mimořádný dopad na veřejné mínění...

Liberta 8.1.2009 14:58

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

R^

www.jiri 8.1.2009 16:29

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

Naprostý souhlas!!!!!!! Hezky řečeno.

jakovy 7.1.2009 15:49

Milé L'ego: Re: Vy jste, pane Zahrádko,

zakázání výzkumu světelného efektu polovodičů Ústředním Výborem KSČ je na stejné´úrovni jako zabránění roztopení Grónska (v roce 2268) nynější EU tím, že budeme plati 18x víc za energie. ;-(  jenom to na nás víc dolehne.

Jura Jurax 7.1.2009 17:10

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

Jojo, milé L'ego - jak to říkal don Corleone: Musíme je přesvědčovat ... ;-)

68 7.1.2009 19:13

Re: Vy jste, pane Zahrádko,

L'ega bych si nedovolil odmítnout. Taková je jeho nabídka!

westík 7.1.2009 13:44

Pane Zahrádko , díky za Váš článek

R^

sova 7.1.2009 21:48

Re: Pane Zahrádko , díky za Váš článek

   Připojuji svůj dík za článek, pane Zahrádko R^!!

Roman 7.1.2009 12:43

Zdravim realistu

Na clanek pana Drapala jsem mel podobny nazor, takze s autorem souhlasim. Skoda, ze  podobna kritika Evropske integrace 90% lidi u nas nezajima a radsi premysli o tom ,co si koupi za 30Kc co usetri u lekare. 

 P.S.Jsem zvedav, jestli se p. Drapal, jako clen KDU, vyjadri k nejnovejsi Cunkiade. (Y)

 

 

Nemo 7.1.2009 15:01

Re: Zdravim realistu

http://www.kdu.cz/default.asp?page=311&idr=22&IDCl=26110

www racek 7.1.2009 12:16

no jo, polemika

docela dobrá a hlavně věcná. to se tedy často nevidí.

tedy, nemluvím o komentářích. ty jsou samozřejmě opět , no jako vždy. !!píchni ho, řízni ho, pusť mu krev ...!!

runner 7.1.2009 10:51

Myslím, že klíč je v posledním odstavci vašeho článku.

Dan Drápal býval skvělý kazatel a křesťanský intelektuál (v tom nejlepším smyslu slova), ale pak se v nějakém náhlém pominutí smyslů dal na politiku a to skrze stranu lidovou, dokonce ho udělali předsedou nějaké buňky. Možná si myslel, že tu stranu bude nějak kultivovat a pokřešťanšťovat zevnitř, ale platí ono tisíckrát ověřené: Kdo chce s vlky býti, musí s nimi.....víte co. A kdo se pohybuje delší dobu na hnojišti, začne po určité době páchnout jako hnojiště, ať chce, nebo nechce, dokonce aniž si to uvědomuje.