16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

EVROPA: Každé násilí způsobili socialisté

Řecko, Francie, Španělsko, nebo Portugalsko. Kdekoli vidíte v Evropě násilí v ulicích, vždy uvidíte na začátku socialisty. Všude mají svoje Zaorálky, kteří razí heslo "není jiná alternativa".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 29.1.2014 11:48

Pan Zaorálek se míněním řídí!

Je to ale mínění EU-byrokratů bruselských. Když si doživotní "koryto" dokázali s jejich pomocí zajistit takoví "nýmandi" jako např. Špidla, Fischer, guv. ČNB Tošovský, Pilip..tak to přece musí dokázat i on, nepřekonatelný Zaorálek. Vždyť stačí udělat tak málo! Jenom z nás udělat protektorát Eurolandu. A nebude na to přece sám. Osvědčení "pracanti" jako např. Sobotka, Dientsbier, Telička, Rouček, Babiš...přece budou dělat totéž!

V. Kobetič 27.1.2014 18:36

Souhlasím s autorem

a nejenom to... Za 1.republiky se říkávalo "Kudy chodil, tudy krad - sociální demokrat". Chtěl jsem si ověřit, jak to platí dnes, "v konkurenčním prostředí" politických subjektů u nás. Z běžně dostupných údajů jsem si proto udělal jakousi analýzu, souhrn známých faktů a indícií v této "oblasti aktivit" polit. stran... Výsledek ? Sociální demokracie je prostě bez konkurence...

K. Luboš 27.1.2014 16:22

Absolutně nechápu, proč pravičáci tak řvou...

...kvůli euru! Dobře, zrušíme korunu a zavedeme euro. A jakéže nám to způsobí problémy...? No jakéže...? No žádné, pokud si nebudeme půjčova, vykašleme se na nějaké „trhy“ a budeme si hospodařit pouze za své. A co nezadlužování, milí pravičáci, není to snad vaše základní hodnota? Je pravda, že nebudeme moci devalvovat a některé naše podniky to nerozdejchaj. Ale každý pravičák vám řekne, že podnik, který neobstojí v konkurenci, je na h***o a ať v klidu zkrachuje. Český jako cizí, kapitál je mezinárodní, takže je to šumafuk!

Kdyby euro nechtěl Zaorálek, tak to jo, to bych chápal. Ale proč se v Česku pravice chová jako levice a levice jako pravice, tak to mně fakt hlava nebere.

M. Prokop 27.1.2014 16:41

Re: Absolutně nechápu, proč pravičáci tak řvou...

Ne, to vám hlava fakt nebere (a ještě i jiné věci).

Kam vede jednotná měna u zemí s různými cykly je vidět nejvíc na Irsku a Španělsku. V obou zemích, původně nezadlužených, vypukla realitní bublina, z důvodu moc levných peněz, což tehdy potřebovalo Německo a Francie.

Na Itálii, Řecku a Portugalsku zase vidíte (tedy máte-li čím koukat), kam vede nemožnost devalvovat.

A na Frantících brzy uvidíte, kam vede příliš silná měna.

Pátrejte více po ekonomických zákonitostech, než po rozdílech pravice/levice, to vám evidentně nejde.

K. Luboš 27.1.2014 17:53

To jakože se v USA platí eurem?

Realitní bublina se může nafouknout v kterékoliv zemi bez ohledu na měnu. Stačí rotačka na peníze, naprat peníze do bank a ať banky dají hypotéku každému zoufalci, který přijde, a máte zaděláno na bublinu v eurech, markách, lirách nebo guldenech jako prase!

A s tou devalvací mě už fakt všichni štvou. Jeden český člověk ze sta vyrábí a vyváží kamenné sekeromlaty, ale kšefty mu moc nejdou, protože se všude už používají železné sekery. A tak Singer vymyslí, že mu pomůže, a za euro začne dávat 40 Kč. No a těm 99 ostatním pitomcům všechno zdraží, takže se jejich peníze přesunou do zahraničí. No a odsud se jejich pouhá část opravdu přesune k výrobci sekeromlatů. Takže těch 99 pitomců se vlastně složilo na jediného výrobce sekeromlatů, který už furt bude vyrábět ty svý sekeromlaty, i když všichni už chtějí železné sekery. Takže typicky levicové opatření p. Singra jenom přispělo k dalšímu technologickému a průmyslovému zaostávání Česka. technologickému a průmyslovému zaostávání

M. Prokop 27.1.2014 18:28

Re: To jakože se v USA platí eurem?

Jo, MŮŽE. Ale NAFOUKLA se ve jmenovaných zemích a z jmenovaného důvodu. Aniž by s tím jejich banky mohly moc dělat.

Zbytek za komentář nestojí. Mně se to sice nelíbí, co ČNB udělala, neboť podle mého my to nepotřebujeme (Řekové a Taliáni ano, ale ti zase nemohou), ale žádná trága to není, viz vývoj kursu Kč/€.

P. Vaňura 27.1.2014 19:06

Re: Absolutně nechápu, proč pravičáci tak řvou...

Třeba proto, že se Slovensko muselo podílet na placení řeckých dluhů.

R. Langer 29.1.2014 12:46

Re: Absolutně nechápu, proč pravičáci tak řvou...

Váš komentář je skutečně úsměvný... :-D

J. Kanioková 27.1.2014 16:14

Naprostý souhlas s autorem,

demagog Zaorálek se všemi eurohujery by si měli vzít příklad ze Švédska, které do EU vstoupilo v 1995, po těsném schválení referendem 53:47. Konflikt okolo členství v EU bylo i je věčnou součástí jejich politiky až tak, že v listopadu 2002 předseda vlády Göran Persson, který stál v čele MENŠINOVÉ sociálnědemokratické vlády prosadil referendum o přijetí eura, které "nedopadlo".

Takže možnost takového referenda jistě existuje, jen je třeba odvahy a schopnosti umět to právně nenapadnutelně zformulovat, naši snahu to podpořit, aby bylo možno to politicky prosadit.

Jednotná měna a regulační svěrací kazajka pohřbily evropskou prosperitu.

M. Prokop 27.1.2014 16:42

Re: Naprostý souhlas s autorem,

To treperendum by byl snad jediný bod pro Okamuru.

V. Novák 27.1.2014 16:08

Jasně! Třeba teď na Ukrajině...

Tam metá molotovovy koktejly kdejaký socan...

M. Prokop 27.1.2014 16:43

Re: Jasně! Třeba teď na Ukrajině...

Jo, taky.

F. Lesniak 27.1.2014 15:35

Autor nějak pozapomněl

na "socialisty" v Sýrii, Kosovu, Libyi a Egyptě. Ovšem s tím Zaorálkem má naprostou pravdu. Proč "pravicová" Nečasova vláda nevypsala referendum ohledně přijetí Eura? Je více, než zřejmé, že současní eurohujeři, kteří se hádají a ještě nevládnou,  toto nikdy neudělají. Dokonce i sám velký Bureš obrátil, takže je jasné už dopředu, čí zájmy hájí. Národní to ale asi nebudou.

V. Kain 27.1.2014 14:41

Referendum

Referendum o přijetí Eura se nepřipouští.Oni moc dobře vědí jaký by byl výsledek.Ovšem referendum o církevních restitucích by vyhlásili okamžitě.Tam také vědí jaký by byl výsledek.S takovými odborníky jako je Zaorálek,Diensbier,Mládek,Němeček,MarksTominka jsme to vyhráli.Tihleti specialisti by zavedli Euro kdyby to šlo už od zítřka.

E. Heusinger 27.1.2014 14:46

Re: Referendum

Já bych jej také zavedl hned.

ČNB by mi nezdražila potraviny  a nelikvidovala úspory.

V. Halašta 27.1.2014 15:41

Re: Referendum

Jedna blbost za druhou.

M. Prokop 27.1.2014 16:44

Re: Referendum

On chce zdražit řádově, ne jen trošičku. :-P

V. Kain 27.1.2014 18:10

Re: Referendum

Ještě mají čas.Rusnok hlavní protagonista Eura  a nástupce za Singra nás nechá chvíli vydechnout abychom si zvykli na Euro za 28 Kč(nákup).Po čase udělají z ekonomických důvodů ještě jednu intervenci na 30-31 Kč a potom přejdeme na Euro.Opět oškubou všechny střadatele i ostatní občany(samozřejmě mimo sebe).Kolik budou vydělávat zaměstnanci a jaké budou důchody je těmto lišákům naprosto jedno.S jejich 300 tisícovými platy se můžou jenom smát.

Š. Hašek 27.1.2014 14:59

Re: Referendum

Pane Kaine,

jest to marný, marný, marný.

Příznivci společných husitských kádí jsou vždy pohotovi. Dnes ovšem to nejsou kádě na náměstí v Táboře, ale třeba dotace a čerpači.

V. Novák 27.1.2014 16:14

Nejdřív musíme mít Zákon o Referendu, který jaksi,

"díky" ODS (a ODA - ale hlavně ODS) nemáme.

M. Prokop 27.1.2014 16:45

Re: Nejdřív musíme mít Zákon o Referendu, který jaksi,

A to treperendum o vstupu do EU tak díky ODS nebylo, že?

Š. Hašek 27.1.2014 14:24

Asi tak.

Dobrý článek.

Další již řečeno v diskusi

Pikantní jest, že socialisté (někteří) se už dnes zaklínají i Bismarckem a jeho zcela nepatrným vstupem do "hospodaření jednotlivých občanů".

Inu srovnejme Bismarck/Dienstbier, Hayek/Babiš. To jen tak namátkou, bez precizování důležitosti.

J. Kratochvíl 27.1.2014 14:03

Pane Matějka nestrašte lidi,

"    ...Nic na tomto faktu nezmění ani skutečnost, že socialisté všech zemí, kteří se spojili, si název Evropa přisvojili jako synonymum pro novodobý Svaz evropských socialistických republik, aby mohli strašit lidi tím, že ti, co nebudou mít euro, budou z mapy Evropy vymazáni." 

To již zde jednou bylo v 48, když jsme odmítli Marschallův plán,!!   Kam jsme se dostali?   Jenže tenkrát to bylo, ale bylo to vynucené tehdejším  SSSR a dodnes se na to vymlouváme, ale dnes bychom si za to mohli sami, právě díky takovým jako vy, pane Matějka.!!!!!! Navíc si uvědomte, že strašení socialismem v tomto státě nebude mít již takovou účinnost, po té co většina občanů vidí  co umí tzv ."kapitalističtí demokraté"  !!!

M. Prokop 27.1.2014 14:37

Re: Pane Matějka nestrašte lidi,

Nastupte si na ten Titanic se Za orálkem a Dluhoslavem ....ale beze mne.

J. Jurax 27.1.2014 19:55

Re: Pane Matějka nestrašte lidi,

No, ten dotyčný se jmenoval Marshall ... a zbytek příspěvku obsahuje obdobně  "spolehlivé" informace ...

R. Langer 29.1.2014 12:49

Re: Pane Matějka nestrašte lidi,

Opravdu vám to tady dnes připadá jako po druhé světové...? :-P

V. Venc 27.1.2014 13:36

Jako když polije?

Takový článek je pro levicové intelektuální důchodce, jako když je polije živou vodou.

Jsou schopni hledat své soukmenovce až u starých Římanů. Autor článku má pravdu, vždycky se jedná o lůzu.

J. Vintr 27.1.2014 12:39

Socialisté

nebo přesněji ti, kteří se hrabou k erárním korytům skrze takzvaně levicovou ideologii, se obracejí vždycky na tu hloupější část populace. A samozřejmě že blba nejspíš osloví jiný blb (a nebo práskaný darebák a lhář). Proto jsou takzvaně levicoví politici převážně lidé podobného ražení. Z toho také pochází jejich působení v politice. Naproti tomu ti adepti na erární koryta, na které už zbyla jen takzvaně pravicová ideologie, se musí snažit oslovit i zbývající část populace a tudíž by to přece jen neměli být až takoví blbci.

Politici obecně škodí vždycky, ale blbci škodí zákonitě víc.

J. Jurax 27.1.2014 19:59

Re: Socialisté

Tak, tak, politici obecně škodí vždycky, ale blbci škodí zákonitě víc ...a nejhorší jsou blbí politici, volení arciť stejně intelektuálně nesmělými voliči ...  :-)

K. Luboš 27.1.2014 12:11

Každé násilí způsobili socialisté?

To p. Matějkovi gratuluji k nyní už velmi vzácnému fanatismu. Pro p. Matějku je přece vše naprosto jednoduché - má jasně definovaného nepřítele, na něhož může svalit úplně všechno. Takže Řím za vlády císaře Nera podle p. Matějky samozřejmě vypálili socialisté. No a jeruzalémský chrám nikoliv Římané, ale zase ty socialisté. A čarodějnice škodící ve středověku lidem byli samozřejmě první socialistky... A rozhodně by se p. Matějka shodl i s Hitlerem, který přece rovněž tvrdil, že „příčinou všech našich neštěstí“ jsou „židobolševici“!

Pokud jde o pouhé cintání na internetu, tak to nemusíme řešit. Ale aby se nenašla nějaká frustrovaná paka, která to vezmou vážně a rozhodnou se problém socialistů (jako dříve křesťanů, čarodějnic, Židů nebo židobolševiků) radikálně řešit. Ao už se kolikrát stalo.