28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ludva 24.10.2009 9:41

Trestat mohou firmy

Jednoduše tak, že převedou výrobu do vlastních zemí. Stačí aby k tomu dostaly od svých vlád nebo dokonce od EU vhodné pobídky. Což v době krize není tak nepředstavitelné. Už jen zavření Škodovky a TPC by nám zasadilo pěknou ránu. A takový Sarkozy se na to přímo třese.

Nový 24.10.2009 1:48

přesné

R^

JM 23.10.2009 20:15

STÁLE VÍCE VYČUHUJE, ŽE KALOUSOVI NEJDE O NEMĚNNOST MAJETKOVÝCH PRÁV

STÁLE VÍCE VYČUHUJE, ŽE KALOUSOVI NEJDE O NEMĚNNOST MAJETKOVÝCH POM+RŮ  vzniklých po 2.světové válce, ale o neměnnost  majetkových poměrů po Kalousově privatizaci.     Při Kalousově privatizaci byly privatizovány podniky, ke kterým byly komunisty ukradeny majetkové podíly - pravda spoluobčanům obyčejným, normálním, běžným, standardním a jak ještě jinak nám beze studu nadávají.     Kalousovou privatizací těchto majetků byla posvěcena komunistická krádež majetkových podílů v akciových společnostech, vzájemných pojišťovnách a záložnách, v hospodářských, výrobních a spotřebních družstvech.

darny 23.10.2009 19:39

Stojí za shlédnutí....

http://dotsub.com/view/d25a9402-c339-4603-af2b-5449e4dd4d1b

http://dotsub.com/view/18adddd9-3b12-46a3-a1a2-e69b57c439e4

F.Vízek 88.100.57 23.10.2009 19:27

Chování Klause - to zneklidňuje !

Skoro už ani nezáleží na tom, kde je - ve věci „Lisabon“ - pravda.  Nezpochybnitelné ale je,  že Václav Klaus měl dlouhé roky na to, aby  včas k tzv. Lisabonské smlouvě něco konkrétního "černé na bílém" předložil.  V době, kdy se smlouva rodila, kdy se upravovala, kdy se "sumarizovala", a dříve než ji  tehdejší premiér Topolánek (jako představitelé ostatních 26 zemí EU) podepsal. Dokonce i poté měl Václav Klaus mnoho měsíců „ k mání“, aby věcně a konkrétně a prokazatelně "hodil na stůl" požadavky na úpravu, na doplnění, na změnu.  Mohl se kdykoli účastnit i jednání vlády, která je podle ústavy vrcholným orgánem exekutivy a prosazovat to svoje.

 Neudělal to... Zbaběle spoléhal na Irsko, na Polsko i na Německo, že to "zařídí" za něj... Dokonce ani k Ústavnímu soudu se písemně a věcně "nehrnul",  nic neposlal včas, dříve, než se jednalo. I tady se schoval za skupinu senátorů.  Hrdina! 

A až  teď - protože nechce ztratit tvář - koná !   Jeho konání na tento způsob přijde republiku draho, protože ztráta pověsti se léčí po generace... 

Fišta 23.10.2009 22:21

Re: Chování Klause - to zneklidňuje !

Lžete Vízku! Zase jenom lžete...

Fuj, styďte se! Takový velký kluk...

Kolemjdoucí (J.Š.) 23.10.2009 17:27

Svenovi Australanovi

Nechápu, jak jste přišel na to, že V.Klaus byl od roku 1969 ještě DVA ROKY na studiích v zahraničí. Ve svém životopise píše, že v zahraničí byl studovat dvakrát, vždy jen na JEDEN semestr. A od r.1969 pak dva roky, tj. do února r.1971, strávil v Ekonomickém ústavu.

Odkud jste čerpal své informace?

mag 23.10.2009 17:16

Pan Zahrádka je realista!

HOWG ! 

 ;-)

Josef K. 23.10.2009 17:06

Autor plácá nesmysly....

členské změ EU nemusí ČR vylučovat, pouze opomíjet. Tato země se bude plácat a plácat a buď vystoupí sama , což není pravděpodobné, nebo se v ní objeví elity, které po dlouhém přežívání v bezvýznamnosti budou velmi namáhavě budovat důvěryhodnost země vůči ostatním členským zemím. Je zřejmé, že ČR je pátou kolonou RF v EU, opravdu se autor domnívá, že taková země může být partnerem? a že bude brána jako odpovědný hráč. Opravdu si autor myslí, že politici členských zemí nevědí o míře české korupce, vlivu ruské FSB atp. a že nemají nástroje na vlastní ochranu před tímto vlivem. ČR je vlastním samosoudcem, jehož výrokem je nicotnost země.

zoch 23.10.2009 18:07

Re: Autor plácá nesmysly....

R^

? 23.10.2009 16:48

Hm, jak tady čtu ty výkřiky - nebylo by lepší, kdyby si pan prezident nechl amputovat pravou ruku?

Stačilo by jen po zápěstí...

Honza Rechnovský 23.10.2009 15:52

Ahoj Jirko,

já s Tebou souhlasím, že zatím neexistuje právní nástroj jak vyhodit čl. stát z EU. Možná se mýlím, ale Komise nic podobného neprohlásila, ani z úst relevantních politiků jsem nic takového nezaslechl. Pokud máš přesvědčivé, ven s ním, rád si počtu;-)

Domnívám se, že Česku reálně hrozí jiná věc. Je to vícerychlostní  EU. Již dnes to  primární právo EU umožňuje. V případě, že se tak stane a ČR se ocitne mimo hlavní skupinu, bude náš vliv na věšinu důležitých rozhodnutí marginální.

Zdraví

Honza

jasan 23.10.2009 16:33

Re: Ahoj Jirko,

po podpisu LS bude marginalni v kazdem pripade - proste 2.5% ve vetsinovem hlasovani

Vašek 23.10.2009 16:39

Re: Ahoj Jirko,

Hozo, přivítám dvourychlostní Evropu, zatím těch rychlostí je ale několik, Irsko Prtugalsko , Česko , Slovensko, Řecko, Německo, Máš pocit že jde o jednu rychlost? Navíc, kdo bude asi rychlejší? Ten, kdo se bude klanět Bruseli, nebo ten, kdo bude mít relatvní svobodu? 

Jiří Zahrádka 23.10.2009 17:01

Re: Ahoj Jirko,

Ahoj Honzo!

Nejde o to, zda to bylo řečeno oficiálně. To jsem také v článku nepsal. Mrkni se na výroky Sarkozyho v souvislosti s Klausem. Nemluvě o debilních článcích v nějakém španělském titulu, kde se snad údajně nadhodilo vyloučení Česka z EU. A hlavně - domácí eurofilové. Topolánek se již dříve vyjádřil, že při neschválení LS bychom museli z EU odejít, či co (nemám teď přesnou formulaci). Můj text jen upozorňuje na to, že nic takového se v souladu s nynějšími smlouvami nemůže stát.

Dvourychlostní EU - ta je již dnes (některé státy jsou v Schengenu, jiné ne, některé mají euro, jiné ne, existují různé opt-outy...). Strašení naším marginálním vlivem je opět jen hraní na emoce - jak už Ti napsal někdo přede mnou, náš vliv v EU je marginální tak jako tak. Na jiném serveru někdo napsal roztomilou poznámku: že nás EU může potrestat tím, že na tom budeme stejně špatně, jako teď :-)). Jen tam snad chybí poznámka, že lépe na tom s Lisabonem asi opravdu nebudeme. Vliv nám totiž omezuje právě LS, která odstraňuje právo veta u dalších oblastí, snižuje váhu hlasu ČR a relativně zvyšuje Německu (a tuším i jiným velkým státům).

Zdar a sílu, starý spolubojovníku ;-)!

Jirka

Milan 23.10.2009 15:11

Reakce

Ceska reakce na LS je nesmyslna a zlovolna a jak vesti autor clanku, preji Cechum, aby ty ruske tanky skutecne prijely. Mozna ze by se pak Cesi nakonec prece jenom probudili. Prji Vam heky den.

Dr.Sid 23.10.2009 14:49

Dejte mi prosim telefoni cislo

Miluju vas, pane ! VV

ok 23.10.2009 14:46

jsem zneklidněn počínáním Václava Klause, momentálně presidenta ČR

Ano, já jsem velmi zneklidněn počínáním Václava Klause. Jedná jako přesvědčený komunista.

Eurofobem a rusofilem je také tak nějak od srdíčka, že...

Jak se říká už 2000 let: "podle ovoce poznáš strom", "suď podle skutků, ne podle slov"

Niky 23.10.2009 14:52

Re: jsem zneklidněn počínáním Václava Klause, momentálně presidenta ČR

Zalez,zelený blbe!(Y)

Jiří Zahrádka 23.10.2009 15:16

Re: jsem zneklidněn počínáním Václava Klause, momentálně presidenta ČR

To bychom museli především odsoudit svévolně soudící Evropský soudní dvůr (o jeho svévoli psal i německý ex-prezident a ústavní právník Roman Herzog), Merkelovou s jejím uniknutým dopisem ve stylu "co myslíte, když to jinak nazvem, ale obsah zůstane stejný, zkousnou nám to snáze?," podobně bychom museli jednat na základě uniknutého zápisu z jednání v době našeho předsednictví, když nás tady nějaký Francouz informoval, jako musíme (jako EU) vytvářet nátlak na Iry...

O Klause nejde. Jde o právo a bezpráví. A jestli v konkrétní kauze je právo na straně Klause, nehodlám to zamlčovat, přestože mě v jiných věcech může lézt na nervy.

honzak 23.10.2009 17:10

Re: jsem zneklidněn počínáním Václava Klause, momentálně presidenta ČR

tak se uklidni, ty mamlasi zelenej!

zoch 23.10.2009 18:02

Re: jsem zneklidněn počínáním Václava Klause, momentálně presidenta ČR

Máte pravdu,ale zde to nějak není moc pochopeno.....

? 23.10.2009 14:26

No, pokud pan prezident zase nezapomene pro změnu psát,

vypadá to, že je věc na dobré cestě. :-)

Alois Podhajsky 23.10.2009 14:01

Vaše uvažování p. autore,

vyjadřuje mentalitu před....aného, ale vyčůraného slouhy. Klid a nohy v teple,vyhodit nás nemůžou. Btw. je opravdu pitomé tvrdit, že nepřijetí LS způsobem jasné obstrukce projde bez politických a ekonomických následků pro Česko.

Dušan Streit 23.10.2009 13:45

Přesně

Ani prezident by se neměl dát opít rohlíkem:

http://streit.blog.idnes.cz/c/107339/Klaus-musi-kousnout-jinak-si-uz-nestekne.html

Schumacher 23.10.2009 13:44

Jak ? Odebéře nám dotace.

Proto je zaváděl, abychom si na ně zvykli a aby nás mohl trestat jejich odebráním, nebudeme-li poslušní. Dá rozum, že si nepřijde na toho, kdo je ekonomicky silný a není závislý na dotacích.

Jiří Zahrádka 23.10.2009 15:18

Re: Jak ? Odebéře nám dotace.

Dotace na toto rozpočtové období (do 2013) už byly dohodnuty (mám pocit, že tam by se obstrukce dělaly složitě, neb teď je to myslím spíše na našich úřednících, jak dotace rozdistribuují), a po roce 2013 asi čistými přijemci nebudeme tak jako tak. Takže, o co jde?

zoch 23.10.2009 18:05

Re: Jak ? Odebéře nám dotace.

Jde o to,že je to přístup leváka a nikoli rovného člověka. Ale nemylte se.

Hnyk 23.10.2009 13:42

Hrrr na ně!

A když se ostatních 26 států mezi sebou domluví, že smlovy buď vypovědí a nebo na čas "uloží k ledu" a budou ČR brát jako by k EU nepatřila, co budete pak dělat? Popadnete sudlice a řemdihy, sednete do žebřiňáků a budete dělat Spanilou jízdu po Evropě?;-D;-D 

ovar 23.10.2009 13:44

Re: Hrrr na ně!

Takhle to budou dělat pokaždé nebo jen my budem spešl případ? ;-P