29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 27.3.2011 15:39

Ne nic EU ale státu

To je úžasná nahrávka na smeč. V tom případě musím konstatovat, že je naprostý nesmysl posílat nějaký peníze státu. Postavte si vše lidi sami, když tak se slučujte do momentálně zájmových seskupení a nebudete muset prosit o prachy stát. A na ty části země, kde mají málo podnikatelských subjektů a tudíž i místních daní se vykašlete, jejich smůla.

J. Šejnoha 27.3.2011 19:29

Re: Ne nic EU ale státu

Tady jde  asi o to, jaký rozumná je  velikost státu  a jaká je  rozumná  míra přerozdělování.

EU v obou ohledech nepochybně  překročila  rozumné meze.

Jinak k vaší narážde:  když má ČEZ a  RWE sídlo v Praze, a  z  důvodu  phodlí ( neobtěžování ze  srany FÚ) velká  část  ostatních  pdniků, tak  těžko  můžete v rámci reopubliky  nepřerozdělovat !  Ostatně,  primátor  Prahy má  na jednu duši  5 x  více než  starosta  Horní Dolní.

Š. Hašek 27.3.2011 12:42

To jest vzteklého pištění

kolem celkem krátkého shrnutí holé smutné pravdy, že směřujeme k tomu, že stát (Brusel) bude mluvit do všeho. Za peníze z daní.

Vzpomínám na volební kampaň ČSSD, kdy byl lepší jejích kandidát, protože udajně dokáže napsat víc žádostí o prachy do Bruselu. Teď zase někdo lítá v tom, že polovinu prachů z Bruselu ulil někam domů. Čemu se divit, vždyť sbor úředníků a dotačních prosebníčků bude již svatější než pracanti, co jim tam ty daně musí dát. A dokonci by byli schopni života bez dotace. Hrozné slovo, DOTACE!

A bude hůř!

A hlavně se utěšujme, že pravidla pro korupci (nikoliv proti) jsou v Bruseli lepší než u nás! Cha, cha! To nám jistě hodně pomůže.

P. Skřivan 27.3.2011 17:58

Re: To jest vzteklého pištění

Podle mne je rozdíl mezi naším státem a EU v tom, že EU peníze vybere a pak pošle nějaké dotace. Náš stát peníze vybere a uplatnění pro ně nalezne raději sám. :-)

J. Šejnoha 27.3.2011 19:37

Re: To jest vzteklého pištění

A kdo si myslíte  že  platí naše  státní změstnance,  provoz  všech  institucí, školy, policii, zdravotnictví, starobní a  sociální důchody  a  úroky ze  státních dluhů ?  Brusel ne.

Ač náš  stát není vrcholem efektivnosti, tak to má stále  více logiky, než přeposílání peněz  přes  Brusel.

P. Skřivan 27.3.2011 3:55

Obávám se,

že ve zkorumpovanosti se má od nás EU co učit. Na rozdíl od dotací EU jsou dotace ze skoro každé státní nebo veřejné zakázky politickým stranám legální poněkud méně. Chápu také, že centrále to nevadí, protože ta odjakživa používá technologii infiltrace nepřátelských skupin a co je a není legální, jí je celkem jedno. :-)

J. Urban 26.3.2011 23:42

Joo, dotace z Brusele Jaklovi

a jeho chlebodárci  vadí! Přitom nejde o nic jiného, než o přerozdělování. A jen díky přerozdělování peněz, vytahaných z kapes českých daň. poplatníků sedí ten nejvyšší na svém postu. Nebo myslíte, že modří svazáci pro Zubovou, Pohanku, Melčáka a podobné používali své vlastní poctivě vydělané peníze? Z brigád a sběru papíru??? Ale takové přerozdělování jaklům a pod. nevadí, když slouží jejich zájmům a jejich kapsám. Holt mezi vypsanými granty z Brusele není ani volba prezidenta, ani nákup přeběhlíků, tak na to napliveme.

K. Janyška 26.3.2011 20:10

Velmi to zjednoduším a za pana prezidenta a pan Jakla oznaším správně ! Jde o sprostý socialismus a koukejte to nazývaz správným jménem ! Jinak začnu věřit, že věci prostě na Hradě nerozumíte ! Dzp.

V. Vašek 26.3.2011 22:59

Re: Velmi to zjednoduším a za pana prezidenta a pan Jakla oznaším správně ! Jde o sprostý socialismus a koukejte to nazývaz správným jménem ! Jinak začnu věřit, že věci prostě na Hradě nerozumíte ! Dzp.

He? Kolik bylo piv?

S. Ševeček 27.3.2011 7:31

Re: Velmi to zjednoduším a za pana prezidenta a pan Jakla oznaším správně ! Jde o sprostý socialismus a koukejte to nazývaz správným jménem ! Jinak začnu věřit, že věci prostě na Hradě nerozumíte ! Dzp.

Těžko říci, ale vypadáte že jste našrot.

F. Klouček 26.3.2011 18:13

vážený pane jakle

největší korumpci dovolil váš šéf,když prohlásil,že neví co jsou špinavé peníze.jděte se oba zahrabat do hnoje.fuj,fuj,fuj

J. Schwarz 26.3.2011 20:40

Re: vážený pane jakle

A co vy? Vy poznáte špinavé peníze? Nemyslím ty, co spadly někomu do bláta. Možná je berete ve výplatě. Všechny peníze namočené do kauzy Promo Pro byly penězi daňových poplatníků, čisté jako padlý snih. stejně čisté jsou peníze z evropských dotací, i když je přiklepne Helmuth Frantovi ze známosti a Juan "zapomene" zkontrolovat, na co byly použity.

M. Prokop 26.3.2011 22:35

Re: vážený pane jakle

Jsou dvě možnosti:

Nevíte, co dnešní pan president tehdy řekl, ale píšete o tom - diagnoza hloupost (vaše).

Víte, ale lžete. Diagnoza lživý politický agitátor.

D. Stys 26.3.2011 17:37

Našli jsme svého nepřítele a tím jsme my

Viz můj text na konci vlákna, které jsem začal.

J. Friedlaender 26.3.2011 16:29

Quo usque tandem

Ještě asi 700 dnů - kolik jedu dokáží tyhle osoby ještě vypustit, než zmizí v propadlišti dějin!

M. Prokop 26.3.2011 22:36

Re: Quo usque tandem

Že by soudruhům z Brusele víc času nezbývalo?

Kéž by.

J. Kratochvíl 26.3.2011 15:00

Pan Jakl brečí

protože dotační peníze z Bruselu jsou přece jenom více hlídány a není snadné je tak jednoduše rozkrádat, jak byli donedávna zvyklí, s panem šéfem, s penězi a majetkem českým. A v tom také spatřuje pan Jakl s panem šéfem, omezování suverenity našeho státu a tak urputně proti EU bojuje nyní již otevřeně. Já si myslím, že EU určitě není prospěšná panu Jaklovi a jeho panu šéfovi, ale o to víc je prospěšná obyvatelům celé ČR resp. celé Evropě a to je dobře, pane Jakle.

J. Schwarz 26.3.2011 20:45

Re: Pan Jakl brečí

obávám se, že je lze rozkrádat ještě snáze - pokud by totiž v Česku byla vůbec nějaká pravice, nemusely by tu být žádné dotace a tedy ani příležitost k rozkrádání. ta ale zůstane vždy u dotací "evropských". Však na to existuje  svérázné odvětví "přípravy evropských projektů", kdy skupiny vykuků co "vědí jak na to" za peníze nabízejí "službu" jak připravit projekt tak, aby u jejich přátel na úřadech prošel. A on projde, jakmile je zřejmé že projekt byl připraven ve spolupráci s příslušnou "agenturou".

V. Vašek 26.3.2011 21:22

Re: Pan Jakl brečí

Ne vždy je to tak problematické. Jde to i bez skupin vykuků, můžete si o to zažádat sám a opravdu to funguje.

M. Prokop 26.3.2011 22:38

Re: Pan Jakl brečí

Ano, viz Ústí nad Labem. Zrovna to tam pucují.

V. Vašek 26.3.2011 22:57

Re: Pan Jakl brečí

Zdržte se blbostí. Co je tohle za reakci?

V. Venc 26.3.2011 13:56

Ad Kalina, Vašek, Václavíková..

Vážení,

rozdíl mých názorů od Vašich spočívá v tom, že každý věříme, něčemu jinému. Naše jakákoliv argumentace, sem tam nadávka nebo vulgarizmus, vtipná úsloví, na tomto nic nezmění. Protože jedině a právě víra něčemu, v něco, je to kruciální, co determinuje naše postoje.

Já věřím "selskou" vírou (stejně, jako p. Jakl a mnozí diskutující), že když něco od někoho dostávám, tak musím platit, pokud dávající není dementní nebo charita, nebo já zloděj!

Vaše víra, sociálních intelektuálů,je opřena o fungování dobrotivého, s chudým lidem cítícího, pečovatelského státu solidarity, který přece musí spravedlivě přimhouřit oko nad tím chudším občanem (občas i rozumem), který sám neví jaký akvapark, mostek, kulturní instituci, kolik krav a ovcí, ... potřebuje k životu v EU. Rádoby světové velmoci, která pomocí hbitého přerozdělování zdrojů, doběhne a brzy předběhne USA. Proč také ne? Nové světové velmoci (Čína a Indie) musí ještě bohatství budovat, vytvářet, než ho budou umět dobře přerozdělovat.

Naše vzájemná rozdílnost je závažná, a tento problém nemá logické řešení. To je také důvod proč křesťanství přikazuje "milovat svého bližního, jako sebe", jinak je válka, což ovšem nemusí být po nás až tak vzdálený scénář.

V. Vašek 26.3.2011 20:07

Re: Ad Kalina, Vašek, Václavíková..

Proč jsem tady zmiňován? Sociální intelektuál? Pečovatelský stát solidarity? Omyl, to vy jste patrně oslík. Z čeho jste vyvodil, že já mám ty názory, o kterých píšete? Blekotáte cosi o selské víře, ekonomické vzdělání tedy patrně nemáte, nemůžete tvrzení podložit argumenty ani kazuistikami. Tak holt to selské uvažování prostě leckdy selhává. Se znalostí malé násobilky taky nepochopíte diferenciální rovnice.

Ale jinak, nikde jsem neřekl, že jsem pro dotační politiku. Jednoduše proto, že v celku nejsem. Nelze ovšem přehlédnout její (v některých případech) kladný vliv ...

Ale co já blbnu, co se zase zamotávám do debaty s lidmi se selským rozumem. Pokud stojí proti znalostem selský rozum, znalosti to vzdávají a odcházejí si dát panáka. 

Haj hou

Ať žijí mudrlanti se selským rozumem!

J. Kos 26.3.2011 20:47

Re: Ad Kalina, Vašek, Václavíková..

Nepodceňujte selský rozum a kupecké počty. Vždyť podle jednání poslanců i vlády to vypadá, že diferenciální rovnice jim taky nic neříkají.    DPH 20% , 17,5% a kolik to bude za týden ??? 

V. Vašek 26.3.2011 21:21

Re: Ad Kalina, Vašek, Václavíková..

Pravda, neradno podceňovat. Ale pana Vence podceňovat s přehledem můžu, ne?

V. Venc 28.3.2011 1:04

Re: Ad Kalina, Vašek, Václavíková..

Podceňování i Vaše reakce mne přesvědčily, že pýchou nad sebou se Vám ochromil mozek. Ale nic, možná přijde časem prozření. Budete si ale asi muset dost počkat.

V. Vašek 28.3.2011 14:14

Re: Ad Kalina, Vašek, Václavíková..

Celé to vzniklo z toho, že patrně nevnímáte dobře psaný text. Jinak byste se asi těžko navážel do mě, když v mém textu není o podpoře dotací ani zmínka. A podcenění se ode mě dočkáte právě na základě toho. Vytrousit povýšený příspěvek, který neargumentuje, ale z mého pohledu i uráží, aniž byste si můj text vůbec přečetl, to je přesně postup běžný u pana Jakla. Proto jsem do této debaty vůbec psal, jinak mě polemizování typu dotace ano či ne poměrně unavuje a zvláště na těchto diskuzích, kde je jakákoliv argumentace pravidelně pošlapávána selským rozumem. Kvůli tomu chodím do hospody a ne sem.

Jupí

J. Václavíková 26.3.2011 21:29

Re: Ad Kalina, Vašek, Václavíková..

Pane Vašku, je to přesné! Kolikrát jsem zažila ten pocit beznaděje tváří tvář tomu, co si říká ,,selský rozum", a je to jen obyčejná neznalost.

V. Plocek 26.3.2011 13:39

EVROPA: zkorumpovaná EU a p. Jakl

Z textu jasně čpí "klausovská láska"  k evropskému společenství. Pochopitelně oni mohou za to, že ve vzdáleném Ústí žijí loupečníci, na které se pravděpodbně vinou evropské byrokracie přišlo a nyní mají trpět. Protože ani budou  chyceni a ostatní ne. Jaká nespravedlnost.  Pane autor , rozum do hrsti a když nasazovat parohy tak chytře. Ne aby to bilo do očí.

V. Skalová 26.3.2011 14:39

Re: EVROPA: zkorumpovaná EU a p. Jakl

Zkuste se zamyslet, coby ti loupežníci dělali, kdyby toho bruselského přerozdělování nebylo... A nejde jen o ně, že. Kolik z toho sežerou nic neprodukující "agentury", jejichž prostřednictvím musíte žádat, neboť, jen ony jsou schopny vám správně podat spletité formuláře žádostí. Kolik sežerou úředníci kontrolující, zda vše bylo vyplněno správně, a taky správně použito. A kolik armáda úředníků v bruselských palácích, která to nakonec milostivě schvaluje. A to vše si platíme sami svými daněmi...