28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Covidová segregace postupuje unií

Nový rakouský kancléř oznámil, že neočkovaným proti covidu hrozí zákaz vycházení, pokud se situace s nemocí covid dále zhorší. Rakousko je na tom podobně jako Česko a nová česká vláda si už na neočkované brousí zuby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kubík 29.10.2021 11:50

V Německu je 90% pacientů, kteří leží na jednotkách intenzivní péče nenaočkovaných. Pravděpodobnost že se virus přenese i na neočkované je jasné, někteří dokonce mohou mít i vážný průběh, ale těch s vážným průběhem je 90% z řad nenaočkovaných. Proč nás tedy stále nějací magoři přesvědčují, že očkování je nanic. Podobně to dělá bývalý bolševik Fico na Slovensku.

S. Kubů 29.10.2021 10:00

Pravděpodobnost přenosu viru je v domácnostech stejná u očkovaných i neočkovaných - Novinky.cz

Je-li člověk očkovaný, nebo ne, má jen nepatrný či žádný vliv na to, jak moc je infekční pro další členy domácnosti. Studie, na které se podíleli vědci z několika předních britských institucí, uvádí, že ačkoli je vakcinace proti covidu-19 klíčová v zabraňování smrti či vážnějšího průběhu onemocnění, nesnižuje pravděpodobnost, že naočkovaný a infikovaný jedinec nepřenese nemoc na někoho dalšího v domácnosti. Podle analýzy je 25procentní pravděpodobnost, že se plně očkovaný člověk nakazí od infikovaného člena domácnosti, zatímco u neočkovaných je tato pravděpodobnost 38procentní. V rámci studie vědci zjistili, že ochrana vakcínou slábne už zhruba po třech měsících od druhé dávky. Tři měsíce po druhé dávce bylo riziko nakažení vyšší ve srovnání s nověji očkovanými. Neočkovaní se nemohou spoléhat na to, že je ochrání imunita plně naočkovaných. Studii publikoval odborný časopis The Lancet. (novinky.cz, 29.10.21)

J. Vintr 28.10.2021 22:36

Politici a hlavně ti, kteří jim radí, nemůžou s kovidismem přestat. Jejich počínání od začátku "pandémie" naplňuje skutkovou podstatu mnoha závažných trestných činů. Pokud by se vrátily normální poměry, tak půjde spousta těchto šmejdů do tepláků.

L. Volf 28.10.2021 20:23

Prostě NE! Už z principu. Jasno? Prodělal jsem C19 i celá rodina a mám protilátky. Vše je jen business plán. Pozabíjím všechny kdo na mě nebo mou rodinu sáhnou. Jasné?

S. Kubů 28.10.2021 21:52

Samozřejmě, kdo má prokazatelnou jakoukoliv hladinu protilátek proti jakémukoliv antigenu viru SARS-CoV-2, má přítomnou systémovou imunitu proti tomuto viru. A pokud zároveň předtím nebyl očkován, znamená to jasně, že tuto imunitu získal přirozeným způsobem, t.j. jako systémovou imunitní odezvu na kontakt se zmíněným virem. Navíc se dnes dokonce má již za prokázané, že taková imunita je kvalitnější, nežli imunita arteficiálně získaná vakcinací proti covid-19. Proto není u takového člověka očkování proti covid-19 indikované. A kromě vedlejších účinků očkování (všeobecně bagatelizovaných) navíc příslušné dávky vakcíny budou někde jinde chybět pro někoho jiného - vzpomeňme na to, jak se právě z tohoto důvodu WHO vyslovila proti třetí dávce. Vzpomeňme na písničkáře Jana Vodňanského, který se svého očkování nedočkal...

Viz též CLC-Protektivita-protilatek.pdf (smis-lab.cz) .

Ovšem, jak jsem už napsal výše - povinná očkování v ČR existují - a senioři 65+ (bez předchozích protilátek proti SARS-CoV-2, ovšem) by měli být, dle mého názoru, naočkováni povinně.

V. Braun 28.10.2021 20:12

"Nejdále postoupila covidová segregace společnosti v Itálii. Tam už vláda stanovila, že všechny firmy musejí kontrolovat, zda jejich zaměstnanci jsou naočkováni"

Pan Bartoň nezklamal a začal lhát hned na začátku. Firmy kontrolují covid certifikát, nikoli očkování, to je jen jednou ze tří možností jak certifikát získat.

A. Renjascu 28.10.2021 21:51

Ano, ale vzhledem k tomu, že v Itálii je proočkovanost 80% a jsou tam ohromné demonstrace, tak je zřejmé, že problém je s tím, proč by měl někdo dospělého a svobodného člověka nějak kontrolovat a šikanovat kvůli nějakému covid pasu. Stát není vlastníkem svých občanů, ale občané jsou vlastníky státu a podobně politici nejsou voleni od toho, aby vnucovali lidem hodnoty a způsoby, které lidé odmítají, ale aby realizovali ty, kvůli kterým jim občané propůjčili vládní pravomoc. Říká se tomu demokracie.

K. Gaman 28.10.2021 20:01

Ano, všichni diskutující, máte pravdu, nadporučík Pavel Mazurek by k tomu jen dodal: "Tak je to spravne, tak to ma byt."

K. Křivan 28.10.2021 19:05

Není nic lehčího než se nechat naočkovat. Proti tomu jsou jen blbci. Ti by mezi lidi neměli chodit.

Ś. Svobodová 28.10.2021 20:09

Můžete mi vysvětlit proč by se mělo očkovat v kategoriích ve kterých jsou hospitalizace a úmrtí na covid 0,0%. A proč by měl být očkovaný člověk s protilátkami?

L. Volf 28.10.2021 20:13

Proč bych to dělal? Nemoc mám za sebou a mám protilátky. testuju se a jsem čistej. Tak proč proočkovanost 90%? Jen business a lobby. A na to jim z vysoka .... !!!!

D. Bowman 28.10.2021 17:08

Kdyby ten Wuhan virus byl silnějšího kalibru, tak tohle cvičení dopadlo katastrofou - nebyly ani roušky, testování neprůkazné, organizace testování šílená (míchání front turistů, vyplašenců, rizikových a těch do a z karantény) péče o ty v karanténě nulová, nemocnice nepřipravené.

Testování je furt tristní (lidé z různých skupin v jedné frontě a tam berou za jednu kliku, protože nemaj ani na automatický dveře, desifenkce nikde).

Organizace očkování se zdá být lepší, ikdyž ty fronty jsou taky ne zrovna hygienické.

Teď se lidé pomalu připravují na Covid Pasy a časem se možná přidá i nějaký ten čip, aby se očkování nedalo falšovat. A ta očkovací látka se díky mRNA technologii velice snadno rozdistribuuje (stačí poslat instrukce mailem, nemusí se kultivovat a převážet vzorky virů).

Což se může hodit, když dorazí něco hustějšího.

Rozkaz zněl jasně...prostředky přesunout na boj s epidemií, která se již léta slibuje a před kterou se varuje. A tak se také děje.

Fajn. Potud dobrý. Jen se trošku bojím té plošné a časté vakcinace proti C19 relativně (dle věku a vzhldem k DNA virům) nicotnému viru. Asi aby bylo možné financovat (a byla pro tom společenská poptávka) tu infrastrukturu? Nedají se ty projekty financovat jinak než skrze vakcíny 3x do roka?

Může nám to všem rozhodit imunitní systém. A pak se bez toho už neobejdem nebo nás skolí jiné viry.

Další budoucí nebezpečí je zneužitelnost. Plošná a rychlá distribuce vakcíny může být hacknuta nebo někdo udělá botu a přijde se na to moc pozdě. A politicky to samozřejmě také zneužitelné je. Budou vám de facto vládnout ti, jenž ten systém kontrolují tj. mají nad vámi faktickou moc. Což v případě poškození imunity a nutnosti dodávat neustále umělé protilítky bude absolutní. Ty touhy jsou tady celou historii lidstva a je naivní si myslet, že např. Fiala tomu zabrání.

J. Vintr 28.10.2021 18:46

Pokud by přišel opravdu zabijacký virus, tak budou všechna opatření stejně k ničemu, jako byla k ničemu všechna opatření proti covidu. Jediné co může lidi chránit, je přirozená obranyschopnost organismu. Až doteď to vždycky fungovalo a většina lidí přežila všechny epidemie.

Š. Hašek 28.10.2021 18:53

Souhlas.

M. Mucha 28.10.2021 20:13

Souhlas

Ś. Svobodová 28.10.2021 20:18

No, většina lidí... Aztékové nebo Indiáni by mohli povídat. Fakt je ten, že existuje pravidlo: Co tě nezabije, to tě posílí. Covidová panika je převážně důsledek blahobytu, života v ochranářských státech a ateismu. Protože být člověk chudý, žít každý den s vidinou možné smrti a věřit že po ní příjde do nebe, tak tohle onemocnění moc řešit nebude.

J. Vintr 28.10.2021 22:50

Populace na americkém kontinentu byla až do setkání s Evropany zcela izolovaná, takže neměla v genech imunitní mechanismy, které evropani získali proděláním mnoha epidemií infekčních nemocí. Evropa už mnoho století není izolovaná od okolního světa, takže se její populace setkala se všemi možnými patogeny, které se na této planetě vyskytují. Vyrobit uměle nějaký nový vysoce patogenní virus zřejmě není tak snadné, protože už tady všechno v nějaké podobě bylo a populace je jako celek imunní. I s tím umělým covidem moc parády neudělali. Za pár měsíců vyšuměl a moc škody nenadělal. Zato se podařilo mediální manipulací vyrobit pandemii strachu, která ještě pořád ovládá velkou část světové populace. To umožňuje politikům v něčích službách nadále omezovat lidská práva občanů a rozvracet ekonomiku.

D. Bowman 28.10.2021 21:17

Už dnes jsme na tom lépe než před koronou. Máme roušky, postupy, umíme očkovat a ta mRNA technologie taky není úplně k zahození.

Což samozřejmě neopravňuje k těm zbytečným lockdownům nebo snaze o plošné 3x ročním očkování s rozporuplnými výsledky a riyikem poškození imunity.

Když se příroda nebo někdo vytasí s něčím horším, tak jsme již teď lépe připraveni.

Přirozené obranyschopnosti se dá pomoci. Oni ti vakcinátoři nejsou úplně vedle. Jen to vypadá, že v tomhle konkrétním případě se poněkud zasekly.

J. Vintr 28.10.2021 23:05

I kdyby nebyl za tímhle očkováním něčí zlý úmysl, pořád je hodně naivní věřit, že ti vědci, kteří tu "vakcínu" vymysleli, věděli přesně co dělají. Výroba medikamentů je plná omylů, kdy to ti, kteří je vyvíjeli, mysleli dobře, ale dopadlo to jako obvykle. Většina nově vyvinutých léků neprojde kvůli tomu, že se při předepsaném testování ukáže nějaká závažná vada. Občas se dokonce stane že se ta závažná vada objeví až po uvedení léku na trh. A teď je najednou medikament založený na principu, který ještě nikdy nebyl použit v humánní medicíně, "testuje" najednou na větší části světové populace. To je doslova šílený hazard. A nebo opravdu něčí zločinný úmysl...

D. Bowman 28.10.2021 23:43

Já souhlasím, že vzhledem k nízké smrtnosti je plošná a několikanásobná vakcinace nesmyslné riziko.

Jen řikám, že pokud se přihodí, že ta smrtnost bude větší, třeba u jiného viru, ty technologie a postupy, nyní narychlo dotažené, se mohou hodit.

Jestli je v těch rozhodnutích politický/mocenský (zavést precedenty pro cenzuru a zásah do základních práv a svobod), finanční (konečně udělat z každoroční vakcíny proti chřipce, státem garantovaný byznys) nebo jde jen o typickou byrokratickou zaslepenost (vakcína se vybrala jako řešení s jasnou metrikou a z thoho se neuhne), to nevím. Nejspíš je to kombinace všech...jako obvykle.

Já s tim nic neudělám, kromě kecání tady. Tak se tim ani nijak netrápim. Vesmír si stim nakonec stejně nějak poradí. Já se zatím koukam, jak maximalizovat moji vlastní svobodu a žití, aniž bych se zbytečně stresoval a zatěžoval si tak imunitní systém.

Politické řešení nevidím. REakce, která by tohle byla schopná zastavit by měla velkou pravděpodobnost zdegenerovat v něco třeba mnohem horšího. Například silná muslimská komunita by se očkování bránila stylem, který si jistě umíme představit.

Lidé se prostě musí zbavit strachu...třeba ze smrti nebo ztráty kontroly nebo nebýt za blbce. A to je ůkol spíš spirituální, o který se pokoušela již řada lidí. Lao Tze počínaje a Ježíšem konče, plus řada dalších (Mohameda do toho nepočítám, to byl krok zpět k politickému monoteismu).

J. Vintr 29.10.2021 0:24

Fakt je ten, že ten strach ze smrti na nějaký covid, který je motivací vystrašenosti většiny lidí, je zcela iracionální věc. Všichni stejně zemřeme, ať se toho bojíme nebo ne a existuje mnohonásobně větší pravděpodobnost, že člověk zemře na cokoliv jiného než na nějaký virus s mizivou smrtností. Ale lidé vetšinou prostě vnímají víc to, co se jim právě cpe vehementně před nos a nevidí kvůli tomu nic jiného.

D. Bowman 29.10.2021 0:40

Strach z virů je silnej. Ty se týkaj každýho - prachy neprachy. A nikdo nechce dělit se smrtí, pravděpodbnost nepravděpodobnost. Médiím to nedá zas tolik práce to rozfoukat.

Ono to ale bude mít i nějaké nežádoucí efekty. Lidi postupně otupěj. Taky tomu přestanou důvěřovat. Což se děje. A budou hledat únik, třeba v náboženství nebo v drogách. Ti kteří neotupěj a nechaj se anuálně vyhrůzit, to nakonec totálně vyčerpá. Všechen ten stres a hejtění na tzv. antivaxery apod. jim musí dávat hrozně zabrat.

To vůbec neni zdraví.

A počkejte až někdo přijde na to, že by se dalo vydělat na žalobách na Farma firmy a začnou trousit ty případy nežádoucích účinků. Psychosomaticky to pak budou pozorovat všichni a to pak bude tóčo.

Ono Placebo funguje oběma směry...jako voodoo.

J. Plzák 28.10.2021 16:28

Budoucí vláda trpí již teď, před svým ustavením, zvrácenou představou, že ona zlikviduje pandemii.

Jde o stejně mylnou teorii, jako když komunisté mysleli, že oni nejlépe vědí, jak dosáhnout bohatství pro všechny.

Na konci bylo málo i pro ně samotné.

Tak dopadnou i naši dnešní spasitelé.

Š. Hašek 28.10.2021 18:56

Souhlas. Ale s malinkou opravou.

Budoucí vláda prohlásila, že virus vymýtí.

O pandemii se nejednalo, nejedná. Zvýšení počtu zemřelých 0 cca 8%, zbytek jsou podvodná čísla.

J. Vintr 28.10.2021 23:11

Pandémii lze zlikvidovat okamžitě. Stačí říct pravdu, že žádná není. Ovšem není jisté, jak by se s tím srovnaly miliony lidí, kteří věří, že je.

J. Plzák 28.10.2021 13:31

Napsal jsem článek o pronikavých úspěších Evropské unie. Nevyšel. Prý je moc syrový. Tak čtěte zde:https://www.facebook.com/jindrich.plzak

D. Bowman 28.10.2021 13:03

Zatím to vypadá, že se naplňují ty horší varianty konspirátorů.

Tj. Očkovat se budou všichni, včetně batolat (FDA to včera povolila od 2-5 let). Jinak vás nikdo nezaměstná a možná si ani neotevřete účet v bance, nedojdete si na úřad atd. apod. To očkování bude minimálně půlroční, protože C19 a jeho mutace prostě nezmizí.

Zarputilí odmítači a šiřitelé hoax o CovidPasech a táborech nakonec skončí v segregovaných táborech, aby se společnost chránila. Na to se vytvoří ten vychvalovaný čínský Social Kredit Score. Anonymní diskuze na Inetu se zakážou. Cemper a spol. budou rozhodovat, co se může psát nebo vás po vzoru Redditu stádo prostě vymínusuje.

A je docela možné, že to plošné a časté bombardování imunitního systému, rozhodí tu imunitu natolik, že se bez půročního přísunu protilátek nebo stimulu prostě neobejdete. A pak vás má systém totálně v hrsti. Zlobíš? Tak ti vakcínu nedáme - je jich málo a jsou drahý....

Dokonalá totalita.

P. Vychodil 28.10.2021 13:19

obávám se, že je horší...

vakcína ničí přirozenou imunitu, to už studie prokazují...

avšem kovid vakcína ji nenahradí ! možná proti kovidu, ale co jiné nemoci, včetně rakoviny...

D. Bowman 28.10.2021 14:02

No tak to je ten scénář, že se pár ekologů nebo snad satanistů rozhodlo, že lidi jsou vopruz (lidstvo že je virus planety země zaznívá docela často), k nim se přidali ti, kteří na té dočasné poptávce po zdravotnictví chtěj nahrabat bez ohledu na budoucnost a další přetvářeči lidských pořádků od komunistů po rasisty různých etnik...třeba.

Prostě taková klasická pomalá depopulace matičky země. Sen všech eugenistů - velmi populární v minulém století a o přelidnění se mluví pořád.

Já bych teda preferoval cestu větší prosperity. Lidé si pak sekaj míň potomků nebo žádné a lidstvo se pomalu ztenčuje dobrovolně - kvalita nad kvantitou.

Jestli to někdo jako Gréta apod. chce zrychlit a tyhle pitomci jim na to v panice naskáčou nebo to je prostě jen obvyklý šlendrián a touha mít vše i smrt pod kontrolou, potěž pánbu.

J. Vintr 28.10.2021 18:49

Existuje ještě jedna eventualita. Že se lidé konečně vzbouří a nakopou všechnu tu covidovou a grýndýlovou svoloč do zadku.