29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

EVROPA: Chystá se eurošikana dopravců

"Podle představ socialistických a komunistických europoslanců by měli policisté nově zastavovat a kontrolovat užitková vozidla ne podle jejich technického stavu, ale podle firmy, která je vlastní a provozuje. Stanoví to návrh nového evropského nařízení, který ve čtvrtek 30. května 2013 odhlasoval dopravní výbor Evropského parlamentu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Cerny 3.6.2013 17:33

europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/tran/pr/925/925716/925716cs

v  Cesku irreversibilne poznamenanem  temi nejhloupejsimi nahledy buranskeho zlodeje Klause a jeho suady staci dat dohromady " Brusel , komunisty a socialisty " a klausoidni cesi se dostanou do frenetickeho transu.

Nejsem obcanem Ceska ale kdyz jedo do Ceska respektuji jeho restrikce - svitim i za plneho slunce , nenapisi se ani kapky alkoholu coby ridic a omezuji rychlost na dalnici i kdyz u nas 1. ve dne svitit nemusime 2.- pred jizdou muzeme vypit ca 2 dc vina ci 2 piva 3. na dalnici jezdime neomezenou rychlosti - krom vyjimek.

Proste to je Cesko a kazdy se zde musi prizpusobit ceskym zakonum . Stejne tak udesni cesti klausoide se take musi prizpusobit nasim regulacim paklize v nasi EU chteji zustat i kdyz zde üpatri k tem explicitnim marginaliim.

M. Prokop 3.6.2013 18:03

Re: europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/tran/pr/925/925716/925716cs

Vás z pana expresidenta ještě "nekleplo"?

To se tedy divím.

V. Braun 3.6.2013 23:12

Re: europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/tran/pr/925/925716/925716cs

No to Německo bych zase až tak neopěvoval, všude je chleba o dvou kůrkách jak se říká a nějaká ta čistě Německá regulace by se taky našla - ostatně v uvedených příkladech je Německo spíše v měnšině. Jo a regulace jsou EU, tedy i naše, nebo už opravdu platí že EU rovná se Německo a ostatní musí poslouchat?

Jinak jsem zvědavý co z mého příspěvku vyvodíte  o mém vztahu ke Klausovi nebo socialistům.

J. Jurax 3.6.2013 15:38

Jen mne napadá

V letecké dopravě třeba existují černé listiny leteckých společností, které nesmí létat do Evropy, neboť nesplňují bezpečnostní standardy (zpravidla jde o zanedbanou údržbu letadel, někdy i úroveň posádek). Nezdá se, že by žákazníci - cestující - nějak protestovali.

Ekvivalentem by bylo, kdyby firma, jejíž auta vykazují dlouhodobě špatný technický stav a/nebo její řidiči moc přestupků (přetěžování kamiónů třeba), by autodopravu nesměla provozovat až do doby, kdy nějak (jak nevím) prokáže, že se polepšila.

Ovšem prostor pro korupci by se otevřel veliký, co si budeme povídat.

M. Prokop 3.6.2013 18:04

Re: Jen mne napadá

Všechny bruselní regulace jsou živná půda korupce.

K. Frauknecht 3.6.2013 14:04

Bez komentáře :-)))

„Vládní pohled na ekonomiku lze shrnout následovně: Pokud se to hýbe, zdaňme to. Pokud se to stále ještě hýbe, regulujme to. Pokud se to přestane hýbat, dotujme to.“

Ronald Reagan

P. Scheck 3.6.2013 13:11

Pokud se mýlím

Pokud se mýlím, jsem ochoten se omluvit. Každopádně zde platí zvýšené riziko lidí, kteří se tam mohou dostat čistě politickou cestou a to často zavání.

B. Hejda 3.6.2013 10:55

Text návrhu

Je škoda, že pan autor neposkytl odkaz na dokument, který kritizuje, aby čtenářům umožnil vytvořit si vlastní názor (to on asi nepotřebuje, potřebuje se zalíbit voličům v blížících se volbách, kterým stačí tvrzení, že všechno, co vymyslí "socialisté v Bruselu" je špatné) Dokument najdete zde: http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/tran/pr/925/925716/925716cs.pdf . Věci jsou jinak, než tvrdí - zaprvé - pozmněňovací návrh, který kritizuje obsahuje spoustu podstatných změn - například požadavky na kvalifikaci kontrolorů, zásada, že kontrolovaný platí náklady kontroly jenom pokud se najdou závažné nedostatky, zákaz diskriminace na základě země, odkud vozidlo pochází a podobně. O zavádění nějaké černé listiny tam mimochodem není ani slovo, jenom odkaz na už  existující systém vyhodnocoání rizik (kde informace o každém provozovateli vozidel spravuje příslušný členský stát, takže jestli dojde k nějaké korupci, nezáleží na Bruselu).

P. Scheck 3.6.2013 10:44

Možná mě budete kamenovat

Možná mě budete kamenovat, ale já bych uvítal, kdyby "Brusel" nařídil jednotné normy pro velikost zpomalovacích retardérů na ulicích ve městech. Prostě aby plnily svůj účel zpomalení, ale zároveň, aby jste se nemuseli bát o svoje auto.

Už se mi několikrát stalo, že jsem projížděl neznámým místem, uviděl značku "retardér", uviděl nenápadný hrbeček, zpomalil jsem a přesto mi čumák auta vyjel nečekaně nahoru a pak plácnul tvrdě nazpět až jsem měl obavu, jestli je auto v pořádku. Přitom auta za mnou s řidiči, kteří už toto místo dobře znali, nezpomalili jen na předepsaných 30km/h, ale doslova na 10km/h a pomaličku se opatrně přehupovali.

M. Prokop 3.6.2013 11:22

Re: Možná mě budete kamenovat

Kamenoval bych toho, kdo ty zhovadilosti staví.

S. Donát 3.6.2013 12:12

Re: Možná mě budete kamenovat

Souhlas.

V. Kusý 3.6.2013 12:36

Re: Možná mě budete kamenovat

Kdoby? Retardovaní !!!!!

J. Jurax 3.6.2013 15:38

Re: Možná mě budete kamenovat

Já ne.

J. Esterka 3.6.2013 21:13

Re: Možná mě budete kamenovat

Také souhlas. Silnice jsou tak rozbité a my tam ještě stavíme za peníze další hrboly...

Z. Švrček 3.6.2013 9:46

EU je pokažená

A měla by jít ona sama na STK. Zejména s řídící kabinou, protože jak vidno dokázla se zabrzdit sama o sobě, už když měla nabírat švung před kopcem a když měla poznat, že by nyní potřebovala spíše silný motor a přeložit náklad. Na jedné straně totiž vedení předstírá, že řeší zastavení jízdy z kopce, i když je to ve skutečnosti tak, že EU má kopec právě před sebou, ale díky nákladu, který je velký a motor slabý a dík samotnému řidiči, který řadí místo jedničky zpátečku, couvá. A úřednictvo loajálně přisypává písek do ložisek, protože i když mnozí vidí, že to nejede dopředu ale opačně, jsou jen páčkami a převody, které dělají to, co se jim z kabiny přikáže.

Tak se ten EU vozík ne a ne rozjet do toho kopečka, jen se řeší, jak zvládnout nastalou situaci s couváním. Ach jo. Nakonec se to svede na povětrnostní podmínky a kluzkou vozovku, EUkamion zůstane při nejlepším stát, v horším případě zůstane rozbitý v dolince.

V. Vlach 3.6.2013 9:07

Všechna tato nařízení o kterách víme i nevíme jsou de facto příčina, jehož následky ponese celá Evropa.

Akorát by mě zajímalo kam chtějí tito lidé z Bruselských struktur upláchnout před lynčem, dehonestací a všeobecnou pohanou, které je čekají, protože zodpovědnost padá - ať se někdo zaklíná stávajícími zákony jak chce - na jejich hlavy!

J. Vyhnalík 3.6.2013 15:24

Re: Všechna tato nařízení o kterách víme i nevíme jsou de facto příčina, jehož následky ponese celá Evropa.

Nebuďte naivní. Když se ukáže, že něco nefunguje, tak se to posílí (viz podpora OZE). Veřejnost má krátkou paměť a odnesou to politici, kteří u původního zákona nebyli, nebo dokonce proti němu bojovali, nebo někdo úplně jiný.

Viz zdražování elektřiny, kvůli zákonu z dílny zelených, lidovců a ČSSD, které padá na hlavu současné vládě a ČEZ.

Podobně se v Bulharsku vláda při vstupu do EU zavázala zavřít tamní JE a "nahradit" ji FVE. Hněv lidí padl na ČEZ. Tím ČEZ nijak neomlouvám. Některým lidem v ČEZ se podobné nesmysly líbí, protože jim umožňují si upevnit pozici.

P. Scheck 3.6.2013 4:11

Pane Vlasáku

Vážený pane Vlasáku, nejdřív byste se měl představit a říct, že vaše závěrečná vznosná věta:"Autor je člen dopravního výboru a místopředseda Evropského parlamentu" neznamená, že jste se dostal na svůj post nějakým korektním výběrem. Ale že k tomuto postu postačí jen poctivé "čištění klik" u některé z našich silných politických stran. A trochu štěstí na správných místech.

Potom vaše slova jako diskriminace nebo korupce musí vyvolat na některých tvářích (které ví) jen útrpný úsměv...

P. Zeman 3.6.2013 8:39

Re: Pane Vlasáku

Jo. Ale diskuse je o něčem jiném :-P!!!

M. Pechr 3.6.2013 8:58

Re: Pane Vlasáku

...zcela přesně... ...místo posouzení psaného textu jen snůška atak...

V. Kusý 3.6.2013 12:41

Re: Pane Vlasáku

Jelikož jsem v silniční dopravě pracoval čtyřicet let na pozicích od řidiče po disponenta, vím že pan Vlasák je jedním z mála lidí na správném místě. S jeho odborností kliky leštit nemusel.A co Vy, že-by každý cikán podle své kobyly hádal?

T. Pansky 3.6.2013 4:06

Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

... evropskou ekonomiku.  Podobnych nesmyslu je v Evrope nespocetne.  Presne tohle dela Evropu drahou a neproduktivni.  Tohle socialiste nechapou a proto se Evropa hrouti.  Evropa se stala nekonkurenceschopna.  Diky nesmyslnym narizenim roste nezamestnanost, z toho plyne klesajici zivotni uroven.  Lide ziji v mensich a mensich bytech ci baraccich.  Lide, kteri v tom umi chodit ziji v zamcich.  Roste korupce. 

P. Scheck 3.6.2013 4:44

Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

Pane Panský, přeji vám hodně dalších takových jednoduchých úvah o vylepšení pro Evropu. Jste typický produkt pro ČSSD pokud se nevydáte rovnou ke komunistům. Tím chci říct, zamyslete se nad tím!

R. Gramblička 3.6.2013 6:44

Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

Pane Scheku, neměl byste ponocovat u počítače, pak by jste nepsal nesmysly. Přečtěte si příspěvek p. Panského ještě jednou

B. Hejda 3.6.2013 7:24

Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

Pan Scheck Vám jistě odpoví sám, ale za sebe můžu říct, že s nim souhlasím. Uvědomte si, že za prvé kontrola dodržování dopravních předpsů je naprosto v pořádku a i mezi profesionálními dopravními firmami se najde dost nezodpovědných pitomců, kteří pak ohrožují nás všechny. Za druhé pan Vlasák nijak konkrétně nevysvětlil, co je na návrhu špatně. Prostě - vymyslel to Brusel - je to blbost a způsobí to korupci.

Přesně ochota uvěřit takovéto demagogii založené na tom, že nějaká skupina lidí nebo politiků je automaticky špatná, aniž by bylo potřeba o tom dál diskutovat nejvíc nahrává demagogům, včetně komunistů. Pokud tenhle konkrétní demagog nosí zrovna jinou stranickou knížku, která je momentálně spolehlivějším výtahem k moci, na podstatě věci to nic nemění.

P. Zeman 3.6.2013 8:42

Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

Takže myslíte, že všechny ty pitomosti, které vydávají nekompetentní politici a úředníci EU jsou v pořádku? Je to jedna nerealizovatelná blbost vedle druhé. Za nedodržování budou sankce. Není už to samo o sobě vypovídající?

B. Hejda 3.6.2013 9:05

Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

Třeba tohle zrovna pitomost není. Pitomost je, nalétnout každému, kdo řekne: "Všechno co je z Bruselu je automaticky špatné," aniž by se obtěžoval přednést reálný argument.

P. Scheck 3.6.2013 10:21

Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

Dal jsem na vaši radu, pane Gramblička, a vše si přečetl znovu. Došel jsem ke stejnému závěru...

I. Schlägel 3.6.2013 7:19

Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...

To jste poměrně ujel. Pan Panský socialistou není, a dle mé úvahy nikdy nebude. Naštěstí...:-) A ve svém příspěvku má samozřejmě pravdu.

B. Hejda 3.6.2013 1:10

V čem je problém?

Pracoval jsem pro firmu, která dodává software logistickým firmám a existují slušné, které se starají o úroveň svého vozového parku a samy hlídají, jestli jejich řidiči dodržují předpisy. Existují i jiné, které systematicky nutí svoje zaměstnance předpisy porušovat a obcházet a zásadně kupují auta, která ostatní vyřazují. Pokud chceme, aby ty prvně jmenované nebyly za blbce, je naprosto správné chtít, aby ty druhé jmenované byly systematičtěji kontrolovány.