28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Čas Evropské unie se neúprosně krátí

Proč vystoupit z Evropské unie? Protože dnes i slepý a hluchý tuší, že náš někdejší vstup do Evropské unie byl chybou z neprozíravosti. Nadšení z očekávaných krátkodobých výhod tehdy převážilo nad obezřetností před očekávatelným postupným zhroucením EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Skřivan 10.10.2012 2:30

Dojemná starost o EU. :-)

Autor se asi domnívá, že by mohl dělat Švýcarsko. S touto politickou repre, která nemá daleko k osazenstvu Pankrácké  věznice ? ... to sotva !

Mnohem větší šance by byla na nové RVHP a proto je tu nejspíš ten článek. Já na to: děkuji nechci a pozdravujte soudruha Putina !

J. Kanioková 9.10.2012 23:09

O dnešní "návštěvě" Merkelové v Řecku

to perfektně řekl na čt24 p. Robejšek - video -   od 24,58

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/212411000371009/

B. Rybák 10.10.2012 20:39

Re: O dnešní "návštěvě" Merkelové v Řecku

Ano. Obrázky paní Merkelové v nacistické uniformě bylo možno shlédnout dokonce i na ČT.

J. Kanioková 9.10.2012 23:01

Máte pravdu,

a dnes mě docela naštval článek -  Bude na Hradě vlajka EU? - ".... Očekáváte-li prezidenta, který ladí s názorem většiny kandidátů, můžete se těšit na vlajku EU na Hradě."

Nechápu.... Vlajka EU v členských zemích visí na poslaneckých sněmovnách, všemožných úřadech, ale v žádné z členských zemí nevisí na sídle hlavy státu. Na královském paláci v Bruselu a vlála na něm pouze ta belgická. Totéž platí o velkovévodském paláci v Lucemburku.

Když už i naši prezidentští kandidáti jsou srozuměni s tím, že jsme jen gubernie... nedělá se mi volno...

J. Boleslav 9.10.2012 13:14

Dle některých nových průzkumů v USA

má už Romney vyšší preference než Obama. Pravděpodobně následkem televizní debaty. Doufejme, že to tak zůstane, a ten opálený tlučhuba půjde od válu.

E. Heusinger 9.10.2012 13:17

Re: Dle některých nových průzkumů v USA

V Iráku jsme už válčili, v Afganistánu též, kde jme ještě neválčili?

J. Boleslav 9.10.2012 13:20

Re: Dle některých nových průzkumů v USA

Ještě je mnoho možností. Teď třeba vypadá docela nadějně Irán.

J. Chaloupka 9.10.2012 13:01

P.S. Byli jsme před unií a budeme i po ní.

!!!

V. Kun 9.10.2012 16:34

Re: P.S. Byli jsme před unií a budeme i po ní.

Máte pravdu!

Byli pod Hitlerem ,pod Stalinem !!

T. Černý 9.10.2012 21:06

Re: P.S. Byli jsme před unií a budeme i po ní.

A jsme tu pořád! Ne nadarmo nám říkají na západě, že jsme jako tráva. Přijde vítr ze západu, ohneme se na východ. Zaduje z východu a šup, už se kloníme na západ. Vítr ustane a my se zase narovnáme. Jediné s čím máme potíž, je plevel mezi námi...

J. Chaloupka 9.10.2012 12:59

Souhlasím a dám vám hlas ve volbách.

Kašlu na to, zda máte nebo nemáte šanci dle výzkumu veř. mínění. Jedině pohled pravdě do očí nám pomůže. Bohužel jsme se v Evropě nepřipojili ke kapitalistickému systému, ale západní Evropa se tak nakazila socialismem, že teď už nám schází jen evropská plánovací komise, aby to bylo komplet. Bohužel socialismus je slepá cesta, na jejímž konci je chudoba všech. Asi tu cestu budeme muset s EU projít ještě jednou, než celá Evropa pochopí, že přerozdělování nepřináší bohatství, ale naopak chudobu. V r. 1948 jsme bohatým vzali a rozdali to chudým? Jak je možné, že jsme po 40ti letech budování lačně hleděli na plné obchody na západě a záviděli německým důchodcům? Centralizace a přerozdělování je zlo světa a pád Evropy bude opravdu tvrdý. Doporučuji opravit kurníky a králíkárny, za pár let je budeme opět potřebovat.

E. Heusinger 9.10.2012 13:09

A co ta zlá EU

provedla s německými důchodci? Hladoví? Spí pod mostem? Ale důchody jsou přece také přerozdělování! No fuj.

Ano chybí nám tu jediný správný kapitalismus. Hrstka boháčů, zbytek přežívajících a velký počet chudáků.

J. Boleslav 9.10.2012 13:23

Re: A co ta zlá EU

Když bude EU ještě chvíli pokračovat v daném směru, nebudeme pravda za chvíli ani těm německým důchodcům muset moc závidět. Nejhezčí je, jak ti řečtí pomatenci Merkelové, která jim cpe peníze i německých důchodců předem zadem, nadávají do Hitlerových dcer. To je skutečně síla.

E. Heusinger 9.10.2012 13:26

Ano,

takových pomatenců je plno i na zdejším DF. Ti řečtí pomatenci netuší jaký by vystoupení z EU mělo pro Řecko neblahý dopad.

Též platí i pro Česko a zdejší pomatence.

J. Hejna 9.10.2012 13:36

Re: Ano,

Z vašich výroků jasně plyne, že nejpomatenější jste vy.

Vystoupení z EU by pro nás bylo nesporným přínosem; museli bychom se vyrovnat jenom se spoustou výhrůžek a nátlaku, posléze závisti těch, co nevystoupí.

E. Heusinger 9.10.2012 14:13

Samozřejmě,

ještě zavést pohraniční a celní kontroly. Nikdo z Říše zla (EU) se nám tady courat nebude. Hranice jsou hranice, to není jako když jde Anča odpoledne na procházku. Jak říkal Husák.

J. Boleslav 9.10.2012 15:12

Re: Ano,

Není třeba, aby Řecko vystupovalo z EU. Mělo by ale být vystoupeno z eurozóny a dáno do (drachmové) karantény, než (a pokud vůbec) se hospdářsky opět konsoliduje. A to už dávno. Jeho současná nesmyslně prodlužovaná agonie stejně jinak neskončí, pouze bude mít daleko tragičtější následky jak pro Řecko, tak pro celou EU.

V. Kusý 9.10.2012 17:51

Re: A co ta zlá EU

Kdybyste měl ahnung o tom, jak to v Německu poslední dobou chodí, tak byste o německých důchodcích nepsal.Rychlost, jakou se nám přibližují, nahání strach, hlavně jim.A o tom, co je správný kapitalismus raději nepište, děláte ze sebe vola.

V. Kain 9.10.2012 15:32

Re: Souhlasím a dám vám hlas ve volbách.

Dneska němci už také nejsou takoví grofové jako kdysi.My jsme si vozili na dovolenou k moři potraviny z domu,tedy většinou.Dneska to vidím u němců.Obracejí každé euro než ho pustí a chladničky v obytných vozech mají narvané jídlem z domu.Věřím tomu,že klesající životní úroveň mají na svědomí byrokrati z Bruselu.Zvýšené aktivity bruselské komise mě říkají něco o chcípající kobyle která kolem sebe kope.

P. Rajman 9.10.2012 12:47

Pokud Česko vystoupí z Unie samo

 zbyde mu akorát blbá nálada, kterou už nebudeme mít na koho svést. Pokud s jinými státy, bude dost důležité, které to budou. Čechům vždy více vyhovovalo blýsknout se ve druhé lize, než sehrávat tuhé zápasy o postavení v žebříčku v lize první.

J. Friedlaender 9.10.2012 11:23

Rychlá orientace

Stačí přečíst první dvě věty, aby čtenář věděl, co může očekávat. Nepravdu spojenou s nacionalistickou agresivitou.

M. Sedláček 9.10.2012 11:34

Re: Rychlá orientace

Něco, kromě tradičního euro-hujerského plivance, byste neměl?

R. Langer 9.10.2012 12:45

Re: Rychlá orientace

Tak napište nějakou pravdu!

V. Kun 9.10.2012 16:39

Re: Rychlá orientace

Máte stoprocentní pravdu, (Frielander), ale vysvětlete to zabedněným Švejkům!

Nic jiného nezvládnou jen druhého nazvat EUROHUJEREM, což sami neví co to znamená.

M. Frank 9.10.2012 11:11

K tomu se dá dodat jedíné,

ať si zde běsnící socialisté píší co chtějí, většina společnosti EU nedůvěřuje a vysptoupení z EU je evidentně neodvratné. Bohužel to nestihneme před jejím hospodářským kolapsem.

E. Heusinger 9.10.2012 13:18

Re: K tomu se dá dodat jedíné,

A kdy vystoupíte? Do roka a do dne?

T. Černý 9.10.2012 21:10

Re: K tomu se dá dodat jedíné,

Vystoupení bude obtížné, zřejmě přijde samo jako důsledek samovolného rozpadu EU. Její vrcholní představitelé se rozpadu samozřejmě nebojí, mají svůj majetek uložen ve švýcarských francích ve švýcarských bankách...

J. Urban 9.10.2012 10:51

Nelíbí se mi takovéto články a informace

a vývody v nich uvedené považuji povětšinou za demagogii. Je třeba se podívat za hranice našeho dvorečku - kdo má jaké problémy a proč je má? Např. my v ČR máme své ekonomické problémy - s recesí, rostoucím dluhem a tak. A proč? Když je naše ekonomika (tolik! - prý nezdravě!) navázána na Německo - a tam ekonomika vyšlapuje (nemusím o tom číst, každý měsíc tam pracovně strávím několik dní). Problémy jednotlivým státům nezpůsobuje EU (a že k ní mám výhrad!) a euro, ale způsobují si je státy - včetně ČR - samy. Ale jak krásně se ty vlastní lumpárny a zlodějny dají na někoho svést: to ne my, to Brusel ! :-)))

P. Schuster 9.10.2012 11:23

Re: Nelíbí se mi takovéto články a informace

Mne se naopak líbí takové články a informace. Lumpárny a zlodějiny s tím nemají ale vůbec nic společného.(Přečtete si knížku od historika Vondrušky - lumpárny, dluhy, korupce, pančování alkoholu bylo již za Přemyslovců.)

Jedná se jen o krizi euroatlantickou. EU stěžuje přes celní bariéry provádět obchodování se státy mimo, a tím naši ekonomiku svazuje. Někdejší britský premiér Gordon Brown o tom nedávno mluvil na ČT. Léčba "krize" v Americe, kdy se do systému napumpovalo obrovské množství peněz a řešení evropské krize, kdy se naopak škrtá je léčbou?

Obrovské rozdíly v ekonomice států EU svázat jednotnou měnou je špatné. Srovnání s Amerikou pokulhává, tam si jednotlivé státy navzájem pomáhají, je tam jeden jazyk, jedna kultura zatím co v Evropě jsou státy kulturně i jazykově značně odlišné. Spojené státy americké vznikly v roce 1776, kým EU vznikla v roce 1992.

M. Sedláček 9.10.2012 11:36

Re: Nelíbí se mi takovéto články a informace

Článek považuji za pravdivý. Naopak, Vaši ubohou propaganndu považuji za demagogickou a prázdnou. Nějaký konkrétní argument k textu byste neměl?