28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Březnové idy v Holandsku

Že Američané , kteří se pokládají za výjimečné, a proto si mohou vše dovolit, zvolili za prezidenta někoho, jako je magnát Donald Trump, nakonec ani tolik nepřekvapuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pleva 12.3.2017 22:52

Nepozoroval jsem

ze by se Wilders vyjadroval vulgarne, kde jste na to prisel? Vyjadruje se korektne a primo na vec, na rozdil od PK-lharu. A pokud ma obarvene vlasy tak je to v souvislosti naprosto irrelevatni. Nejste vy nahodou soc-dem.? Ja jen ze ti taky nenapadne pomlouvaji, kdyz jim nekdo neni sympaticky nebo jde proti stranicke linii.

K. Loskot 12.3.2017 20:32

Dnes v televizi jsem koukal

Jak Turci v Holandsku se rozčilují, že nejsou Nizozemci, ale Turci a chtěji vidět svou ministryni.

Tak proč jsou ti Turci v cizí zemi, když se jim tam nelíbí nebo ji chtějí obsadit a ovládnout ?

K. Křivan 12.3.2017 20:56

Re: Dnes v televizi jsem koukal

Správně je " chtějí obsadit a ovládnout".

Mají to v koránu a každý pátek jim to říká immám.

J. Pospíšil 12.3.2017 15:02

Neargumentujte bližním, jako by šlo o kohokoliv.

Je psáno miluj bližního svého jako sebe sama.

Není psáno miluj každého jako sebe sebe sama.

Kdyby to bylo totéž, tak není důvod psát bližního a ještě k tomu svého. Slova jako každý a cizí byla známa již při psaní bible. A nebyla použita.

Takže jsou i nějací vzdálení a cizí. A zřejmě je i nějaká škála od nejbližnějších po nejvzdálenější. A od svých až po zcela cizí. A není nic špatného ani neobvyklého, když člověk miluje víc své děti než listonoše v Honkongu.

J. Václavíková 12.3.2017 15:06

Re: Neargumentujte bližním, jako by šlo o kohokoliv.

Znáte aspoň trochu Nový Zákon?

K. Křivan 12.3.2017 19:03

Re: Miluji bližního svého jako sebe sama.

Ale kdo je můj bližní, to určuji já sám.

P. Portwyn 12.3.2017 10:20

Zásadní otázka

Je Bohuslav Sobotka "pod pleší" odbarvený?

To já jen abych věděl, zda je populista...

P. S. Stejně je to zajímavé. Liberálové vždycky měli plnou hu... ústa tolerance k dredům, náušnicím, tetování, růžovým hlavám atd. A najednou nemohou vystát blond přeliv. Jak se ten svět mění... ;o)

M. Prokop 12.3.2017 17:51

Re: Zásadní otázka

Liberálové? Nebo nějací socani, za liberály se dle nové módy vydávající?

P. Portwyn 13.3.2017 15:59

Re: Zásadní otázka

Left-lib.

P. Hlosta 12.3.2017 9:27

Akce vyvolává reakci!

Je to zcela pochopitelné, že se společnost v Holandsku radikalizuje proti přistěhovalcům. Je jich příliš a podpora jim je též přílišná a pro ni Holandsko táhne imigranty do svého velmi, až přespříliš, pohostinného prostředí. Zákonitá je reakce nespokojenosti občanů, když slyší a vidí. Kdyby neviděli, neslyšeli, žádný politik by neuspěl s extremním požadavkem. Takhle ale proti extrémnímu imigrantství reaguje extremní nacionalizmus ve společnosti. To co oni mají u nich v Holandsku, o tom se nám ani nezdá, ač s nepřizpůsobeným etnikem máme určitou zkušenost!

B. Novacek 12.3.2017 9:12

Jan Vítek,

ten skutečný spisovatel, by takovouhle kravinu samozřejmě nikdy nenapsal...kdo jste, tajemný sedmilháři??? A pokud tvrdíte, že politik, který lidem chce dát to, oč oni stojí, je populista, s pejorativním podtónem,...tak jste skutečný de *bill!!! Prý žijete v Ženevě...ale píšete, jakoby vám koukaly kotníky z Brusele.

J. Farda 12.3.2017 8:52

Panu Vítkovi s láskou!

Holanďani se konečně probrali z mrákotného prdelkování fýrovi Turecka. Sláva jim! https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/turecky-ministr-hrozi-nizozemsku-sankcemi-kvuli-zakazu-jeho/r~e5e29bde066e11e7b0800025900fea04/

J. Kanioková 12.3.2017 12:01

Paráda :)))

a teď jsem zvědavá na ty bruselské šašky, kterým -žaluje/slzí/vyhrožuje - kandidát na sultána Erdogan

D. Šimáček 12.3.2017 8:24

nevyhraje-li Wilders nyní

buď vyhraje příští volby, nebo už nebude co bránit a vyhrát

J. Chodur 12.3.2017 3:08

Nehoda.

Vidim ze pes sezral Vitkovy moudrosti a blije. Vsechno v poradku, bude zase dobre. Pes je otuzile stvoreni. Priste bych vitkovi doporucil jit primo na hnojiste a nechat chudaka psa na pokoji.

J. Kanioková 11.3.2017 18:46

„Jestliže, chcete, aby Holandsko patřilo Holanďanům,

jestliže chcete, aby bylo vaším domovem, jestliže si chcete zachovat národní identitu, můžete volit jenom ...“

Logické.. a pokud se toto ještě nehlásá ve všech evropských zemích.. tak každopádně bude ! Protože sen o Evropském superstátu "elity" nikdy neopustí.. ono už to "jede" od počátku, jak to autor i sám loni napsal..

Jan Vítek: Komu hrají v Bruselu? - http://jdem.cz/c3urx9

Naše novinky: superstát namísto EU - Francie a Německo ultimatum - http://jdem.cz/c3ur34

Podívejte se na původní dokument Evropského superstátu. - http://www.tvp.info/25939587/

J. Cervenka 11.3.2017 14:36

Wilders

Wilders je liberalni, otevrene mysli, respektujici jina nabozenstvi, pro feminsismus a pro sexualni otevrenost. To musi byt, neb je proti muslimum, kteri jsou presne opakem techto nazoru ( zabiji atheisty, utlacujou zeny, zabit homosexualy, potalcovat jina nabozenstvi nez islam) Tak kdo muze volit proti dobremu cloveku?

S. Netzer 11.3.2017 14:58

Re: Wilders

Ano, Wilders je podle určitých kritérií "dobrý člověk", protože "správný člověk má dbát o blaho sebe, své rodiny, svých přátel, své rasy a svého národa".

Ježíš Kristus, hlásající altruismus, filantropii tudíž nebyl podle těchto kritérií dobrý člověk, nýbrž podle slečny Lukešové to byl "vyšinutý psychopat".

Podle svědectví Wildersova bratra, Geert moc dobrý člověk není. Nectil například 4. Boží přikázání a je od reality odtržený agresivní egocentrik.

Z. Lapil 11.3.2017 19:11

Re: Wilders

Altruismus je, podle jedné z definic, "Forma myšlení, cítění a jednání vedená nezištností a láskou k bližnímu". To mi jako protiklad k "správný člověk má dbát o blaho sebe, své rodiny, svých přátel, své rasy a svého národa" nepřipadá.

H. Lukešová 12.3.2017 0:19

Re: Wilders

Pokud nebudeme dbát o blaho sebe, své rodiny, svých přátel, své rasy a svého národa, tak jako národ český zanikneme a nebudeme více žít. To si jistě vyšinutí sluníčkáři chtějí, nahradit bílou rasu nějakou smíšenou. Proboha proč? Proč mísit rasy? K tomu není žádný důvod.

S. Netzer 12.3.2017 8:58

Re: Wilders

Ano, "péče o blaho sebe, své rodiny, svých přátel, své rasy a svého národa" byla též nosnou myšlenkou Norimberských zákonů, které mimo jiné zakazovaly mimorasový pohlavní styk.

Pokud máte strach, že vás nějaký proradný sluníčkář bude nutit pářit se s černými samci nebo jinými čmoudy za účelem "míchání ras", budete muset sáhnout k drastičtějším prostředkům. Například podle vzoru vašich duchovních blíženců uspořádat něco na způsob Krištáľové noci.

Holandsko Holanďanům!

P. Hlosta 12.3.2017 9:35

Re: Wilders

Moc dobře víte, že nejde o nacistické ideje v současnosti. Že se jen společnost většinově brání proti tlaku, co jim umenšuje jejich prostor i práva. Máte-li zájem se podrobovat šárii a žít podřízená komunitě náboženství islámu, pak se odstěhujte k nim, kde je z nich většinová společnost a neobhajujte jejich zájmy u nás, kde většinová je společnost původu Evropského, tedy spíše křesťanského náboženství(odrůd takového jsou spousty), má historii vyznačující se dost dlouhou industrializací a technického pokroku, není sto let za opicí a nepotřebuje tedy podstatných oprav sociálního inženýrství zapáchajícím komunistickými manýry!

H. Lukešová 12.3.2017 9:45

Re: Wilders

Ale prosím vás. Obrana našeho způsobu života a naši kultury nemá s nacismem nic společného. Nacisticky se tady vyjadřujete jen vy, když pomlouváte a špiníte Čechy a nenávidíte Židy, jak jednoduché a zaplavujete Evropu muslimy, spojenci nácků. Jistě máte Mein Kampf doma ve své knihovničce.

S. Netzer 12.3.2017 10:54

Re: Wilders

Někdo vám zakazuje žít si po svém a po svém se "kulturně" vyžívat, že jste nucena je obhajovat proti vašim politickým protivníkům?

Mimochodem ten argument "jistě máte Mein Kampf doma ve své knihovničce" má stejnou sílu jako ten Erdoganův o holandských nacistech.

J. Vlček 12.3.2017 11:09

Re: Wilders

Myslím, že uděláte nejlépe, zanecháte-li hloupého cancání a půjdete něco ucmuchtit k obědu. Ale to je jistě pod úroveň intelektuálky jako jste vy, že paní Netzerová, nebo se pletu?

R. Langer 12.3.2017 11:11

Re: Wilders

Main Kampf mají pod polštářem tvoji muslimští soudruzi, pátá kolono, hned vedle Koránu... :-P

J. Vlček 12.3.2017 9:59

Re: Wilders

To takové paní Netzerové páření se s jakoukoli náplavou nečiní žádný problém, že.

R. Langer 12.3.2017 11:10

Re: Wilders

To na ty muslimské nácky sedí jak pr*el na hrnec, pátá kolono... :-d

Z. Lapil 12.3.2017 9:44

Re: Wilders

Zníte, jako byste mi oponovala, ale přitom nejsme ve při.

Proč mísit rasy? A proč je nemísit? To jsou otázky, řekl bych, dost mimo. Podle mě prvotní otázka zní: Proč se do toho montovat?. Prosím - neplést mísení ras a s tolerancí nelegálního pohybu přes hranice.

J. Schwarz 11.3.2017 13:00

Že Wilders nekontruje

tím, že Rutte byl u moci léta, měl spoustu možností svá nová tvrzení realizovat a nehnul prstem. Všechno ukazuje na to, že většinu voličů tvoří blbci, kteří se rádi nechají opít rohlíkem, jen když jim to umožní setrvat v pošetilých iluzích...