28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Až po uši v normalizaci

Dne 12. 4. 2016 odhlasoval europarlament další normalizační dokument, který má za cíl upravit smýšlení našich dětí ve školách. Euroskeptici nesmí projet za žádnou cenu. Své „dvě dávky“ dostanou už i děti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 18.4.2016 15:16

:-) Co to?...

Už je to zase on. Na svém i Dnes vůdčím blogu autor náhle sundal doplněk hlavy, apartní brejličky. Že by už pomalý příchod Matějské image revoluce nebo jen pouhá záměna za kontaktní čočky?

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/

...a už je Fanouš zase fešák jako dřív...

http://i1.ytimg.com/vi/fZC0inrUWuc/hqdefault.jpg

P. Aron 17.4.2016 19:29

Pane Matějko

díky, naprosto s Vámi souhlasím. Stále mnoho lidí si neuvědomují, že EU je již naprosto nedemokratická instituce. Poprvé se to naplno projevilo, když se měla přijmout evropská ústava.Když ji v referendu odmítli Francouzi a Holanďané, byla stažena a místo ní byla protlačena Lisabonská smlouva. Občané jsou zcela odtrženi od rozhodování o těch nejdůležitějších věcech jejich života a státy ztrácejí svou původní suverenitu. Což neomarxisté považují za prospěšnou věc. A my, kteří považujeme za základní prioritu občanské svobody, nikoliv pofiderní nároková lidská práva s tím hluboce nesouhlasíme.

A také nesouhlasím s podivným postojem EU a neomarxistů k islámu, když jim tak záleží na lidských právech :

třeba tady

http://www.lidovky.cz/predhodte-ji-muzi-at-poslanec-hrozil-nepohodlne-novinarce-znasilnenim-1m9-/zpravy-svet.aspx?c=A160413_152719_ln_zahranici_msl

K. Křivan 17.4.2016 10:40

Může atentát v politice něco změnit ?

Nejdřív se ptejme, proč se lidi chovají slušně. Asi budou jen dva důvody:

1) Jsou ke slušnosti od malička vychováni a mají v sobě morálku. Po rodičích zděděnou.

2) Nespadají pod bod 1, ale mají strach se chovat neslušně a nepoctivě.

Gaunerům, kteří nespadají pod bod 1, je tedy nutné nahnat strach. Ne strach o peníze, ty mají dobře ulité, ne strach z vězení, justice je stejně prohnilá jako oni a vrána vráně,,,, Zbývá strach o život. Heydrich ten strach neměl. Heydrich neměl ani ochranku jako má dnes každý politik. Aby bylo jasné, nic nechci provádět, k ničemu nenabádám, je to jen čistě teoretická úvaha, varování, neboť "svět se v prrdel obrací". Varuji před tím, co logicky přijde, pokud se nic nezmění.

J. Šimek 17.4.2016 10:53

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Morálka není dědičná, hlupáku.

M. Vondráček 17.4.2016 11:43

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Morálka není , ale inteligence ano. Po kom jste tak hloupý ??

J. Šimek 17.4.2016 11:58

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Kde tam čtete něco o zděděné inteligenci, inteligente?

J. Schwarz 17.4.2016 18:02

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Jak to děláte, že se vám vždycky zadaří bez zaváhání vstoupit do ho..vna?

K. Křivan 17.4.2016 11:58

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Je. Hlupáku.

J. Jurax 17.4.2016 13:29

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Nevychovanost taky ne. Ale hloupost ano.

P. Vaňura 17.4.2016 14:04

Nechápu, proč se chytáte slovíček. Autor příspěvku

samozřejmě ví, že se morálka nedědí ale přebírá a předpokládá, že čtenář jeho komentář pochopí správně...

K. Křivan 17.4.2016 16:42

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

To by ses hlupáku divil, co vše dědíme po rodičích.

P. Aron 17.4.2016 19:32

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Pane Šimku, mohl byste laskavě přestat zamořovat diskuse svými jednořádkovými příspěvky jejichž jediným obsahem jsou nadávky a urážky oponentů ? Váš myšlenkový svět se zkoncetroval do jediné myšlenky : kdo si myslí něco jiného než já je komunista.

S. Netzer 17.4.2016 10:59

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Vy o "slušnosti a morálce" ... :-))))

K. Křivan 17.4.2016 11:56

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Levičáci a levičandy nemají s morálkou a slušností nic společného.

S. Netzer 17.4.2016 12:11

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Tak to asi budete "levičák".

J. Václavíková 17.4.2016 13:40

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

Konečně přiznal barvu. Ale představa o dědičnosti morálky je kouzelná :-)

S. Netzer 17.4.2016 13:44

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

On má vůbec kouzelné představy.

Asi proto je jimi slečna Lukešová tak nadšená.

J. Schwarz 17.4.2016 18:05

Re: Může atentát v politice něco změnit ?

V té větě bylo něco o rodičovské výchově a morálce zděděné po rodičích. Kdyby děti po rodičích zdědily barák, tak byste se vy, madamme, a ještě genosse Šimek 066 ťukali na čela jak je to možné, když se zápis v Katastru nemovitostí do genetické výbavy nepřepisuje...

P. Vaňura 17.4.2016 14:18

Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

řidičem ani zdravý rozum. Možná to vyplývalo z jeho bojovnosti a osobní statečnosti, možná víte, že ve "volném čase" bojoval jako stíhací pilot. Poté co byl sestřelen a zachráněn postupující německou armádou mu to Hitler zakázal.

Navíc, z hlediska toho, že byl vojenský velitel, se zachoval jako pitomec. Poté, co Gabčíkovi selhal samopal měl jeho šofér šlápnout na plyn a co nejrychleji zmizet. Neměli přece vůbec žádné informace o síle nepřítele na daném místě!

Namísto toho poručil Heydrich svému šoférovi Kleinovi aby ZASTAVIL a začal tahat pistoli, patrně, aby útočníka "osobně zneškodnil." To umožnilo Kubišovi hodit bombu! A Klein nechal raněného Heydricha na místě a místo toho, aby se staral předevšíém o něj, vytáhl pistoli a honil Gabčíka. Nechal toho, až když ho Gabčík v přestřelce postřelil...

K. Křivan 17.4.2016 16:42

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Ano vím to. Celá akce byla z obou stran dost zpackaná, sten byl dost poruchový, měl jen tu výhodu, že byl velice jednoduchý a "skladný". Optimální by byl německý MP-40, nebo americký Thompson 1921.

Heydrich měl nadmíru sebevědomí a to ho stálo život. Prostě "Herrenvolk". On nemohl ujet ! On musel vyjít z té situace jako vítěz.. Tihle socani si o sobě mysleli, že jsou direktoři zeměkoule. Dnešní socani taky.

H. Lukešová 17.4.2016 17:09

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

V Německu je člověk, který parodoval Erdogana, trestně stíhán. Německo se bolševizuje. Lidé si nesměli dělat legraci ze Stalina, Brežněva, Hitlera, nyní Erdogana. Hrůza, děs a utrpení. Yusuf Karadavi psal, že Hitler je Božím darem, protože zmasakroval Židy. Jenom zrůdy antisemitské nelidské, podporují islám. Islám je zločinecká ideologie, jako nacismus, fašismus a bolševismus.

S. Netzer 17.4.2016 17:56

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Erdogan podal na německého satirika trestní oznámení pro úrážku představitele cizího státu ... Podle německých zákonů musí v takovém případě se stíháním souhlasit německá vláda. http://zpravy.idnes.cz/nemecko-turecko-erdogan-komik-basen-d6x-/zahranicni.aspx?c=A160415_132031_zahranicni_ane

Tento zákon o urážce majestátu je právnický relikt z doby říšskoněmecké a bude zrušen.

Tak hloupý, aby věřil těm vašim pindům ("Boehmermann je trestně stíhán, protože Erdogan nesmí být zesměšnován") nemůže být ani Křivan.

H. Lukešová 17.4.2016 18:06

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Sama jste hloupá a vybíjíte si svou méněcennost a frustraci na lidech, ze kterých jste si udělala terče a ještě k tomu omíláte povinné levicové multikulti fráze, podporou islámu ohrožujete bezpečí Židů v Evropě a váš slovník vypovídá jenom o vás.

S. Netzer 17.4.2016 18:24

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Vy už patříte vážně do cvokhausu, s vašimi obsesemi.

H. Lukešová 17.4.2016 19:03

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Tam jste zřejmě doma a dobře znáte toto prostředí.

K. Křivan 17.4.2016 19:27

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Kuš babo ohavná ! O tobě psal už Karel Jaromír Erben:

Malá, hnědá, tváři divé, pod plachetkou osoba, o berličce, hnáty křivé, hlas - vichřice podoba!

S. Netzer 17.4.2016 19:43

Re: Heydrich nejenže neměl ochranku, ale spolu se svým

Netykat, hovado nevychované.

Neslušné,nemorální.

K. Křivan 17.4.2016 19:22

Re: Parodie, satira,....

Před rokem kvůli satiře vybili muslimáci redakci časopisu Charlie Ebdo. Teď muslimák Erdogan podává kvůli satiře žalobu na Jana Böhmermanna. Ti muslimáci jsou ale netýkavky. Koho takhle satira vzrušuje, ten má příšerný komplex méněcennosti. Připomíná mi to jak pan doktor říká pacientovi : "Mohu vás uklidnit, vy nemáte žádný komplex méněcennosti, vy jste méněcennej". Erdogan nemá komplex méněcennosti, Erdogan je méněcennej. Muslimové nemají komplex méněcennosti, ......

J. Mrázek 17.4.2016 10:22

Pan Hampl má výborný nápad

Jak se nejlépe bránit proti zničujícím rozhodnutím Evropské unie? Zvolit si premiéra, který bude takový ranař, že do Bruselu ukáže vulgární gesto a tím bude vše odbyto.

Nebo si snad někdo myslí, že euroúředníci pošlou tankovou divizi, aby prosadila umístění migrantů do Maďarska? To už je mnohem pravděpodobnější, že ty tanky a bojové vrtulníky pošle do vzpurných evropských zemí Erdogan

K. Křivan 17.4.2016 12:16

Jak se nejlépe bránit proti zničujícím rozhodnutím Evropy?

Občanskou neposlušností. Ignorovat příkazy z Moskvy, pardon samozřejmě z Bruselu, kašlat na jejich paragrafy a dělat si dál po svým. Politikům dát najevo: "Buď půjdeš s námi nebo s Bruslem. Můžeš si vybrat, ale víš co se ti může stát."