Pátek 20. září 2024, svátek má Oleg
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.

Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.

Přihlásit / Registrovat

FDW

Nikoli. To je příliš optimistický scénář. Jeďte se podívat, jak žijí Amišové, protože to se pro nás chystá. A ovce tomu tleskají.

Foto

VW ani trochu nelituju. Jsou přesným odrazem toho, co Marian Kechlibar popsal u ztráty prestiže Boeingu. Tam, dokud firmu řídili inženýři, firma prosperovala. Pak se řízení chopili manažeři (obchodníci) a firma jde do kytek. U VW je to podobné. Kdyby si šéfové spočítali pořádně náklady, zdroje energie a ostatní vnější vstupy, nikdy by nemohli souhlasit s přechodem na e-mobilitu. Protestovali by proti ní už před deseti lety. A jejich výhrady by měly jinčí váhu než nějakého srouly z vesnice. Ale tehdy všichni křičeli "energiewende!" a "reine Zukunft". Teď to maj. Jojo, Němci nedělají malé chyby.

FDW

Manažeři tu firmu řídili vždycky. Manažer je vedoucí pracovník. Ti předchozí měli však technické vzdělání a předchozí zkušenosti z provozu. Pak přišel na Západě takový trend, že ten manažer vlastně žádné technické vzdělání a praxi nepotřebuje a když řídí lidi, tak může řídit jakékoli lidi. Takoví ti manažeři - politici, kteří vystudovali prestižní univerzitu a pak nastoupili rovnou do řídící funkce, nikoli za zásluhy ale ze známosti. Ukazuje se, že to není dobrá myšlenka. Obchodníkům křivdíte. Obchodníci většinou tlačí na výrobu, aby dělala to co zákazník žádá, protože chtějí prodávat. Tyhle blbosti nevymýšlejí obchodníci, ale intelektuálové, zhusta na univerzitách, placení většinou ze státních peněz, jejichž plat není závislý na výsledcích jejich práce, ale spíš na sebeprezentačních schopnostech.

PK

A největší svině, duchovní otec fašistické ideologie nazývané grýndýl, jakýsi pošahaný knihovník jménem Timmermans utekl před následky svého jednání z Bruselu domů.

VM

Nejdříve arogance a slouhovství, pak panika -

ale platy si papaláši zachovávají.

Foto

Jedinou výhodou elektromobilu je, že se ho nedotkne Green Dealem naplánované zdražení nafty a benzinu.

Ovšem nesmíme se zabývat otázkou, co bude stát elektřina.

FN

Zelená ideologie slavně zvítězila nad realitou. Výsledkem jsou dluhy.

JS

J18a29n 60S18m37o47l97a

5. 9. 2024 7:45

A to vše ve jménu boje s tím zlým sodovkovým plynem, kterého je v atmosféře 0,04 %. Tohle si ti Číňani museli v kuloárech EU tvrdě prolobovat a zaplatit.

JJ

J70u85r40a 41J21u75r67a96x

5. 9. 2024 14:25

Poděkujeme za svůj úpadek zeleným magorům a samozřejmě EU, potažmo bruseli, kde v okázalých palácích mají zelení magoři a mozky prožrané zelenou plísní hnízdo.

A jmenovitě paní z Leyenu, která svým grýndýlem cíleně plánuje zničení ekonomiky a prosperity zemí, nad nimiž jí byla svěřena vláda.

To poděkování by mělo mít v tom nejmírnějším případě formu výprasku devítiocasou kočkou nebo běhu dlouhou uličkou nasraných občanů EU třímajících rákosky.

PB

P38e82t80e 36B89r73i83c43h

5. 9. 2024 15:01

Za tím vším je korupce eufemisticky nazývaná dotace. To se nám to hoduje, když nám to jiní platí. A nejde jen o auta. Je to celý ten posvátný grýndýl I celá ta slavná EUhnije je postavena na korupci

Foto

Poznámka k BYD Seagull (a k čínské expanzi obecně):

Ano, Seagull se na čínském trhu začíná na ekvivalentu 240 t.

Nicméně dumpingová cena na čínském trhu je naprosto irelevantní a odkaz na ni docela sráží serióznost textu. Seagull se v Evropě dá koupit v neoficiálním dovozu za 660 t a až se jednoho dne rozjede oficiální prodej, tak se BYD vyjádřil, že počítá s cenou od 20 000 euro. Takže vlastně o nic levnější než připravovaná srovnatelná evropská konkurence, navíc v čínském pojetí se všemi zápory, které z toho vyplývají.

Z čínské konkurence na evropském trhu ještě dlouho nikoho hlava moc bolet nebude. Čína aktuálně není schopna na evropský trh dodat něco, co by bylo znatelně levnější a současně konkurenceschopné.

RW

"Čína aktuálně není schopna na evropský trh dodat něco, co by bylo znatelně levnější a současně konkurenceschopné."

Tak proč v našich obchodech je skoro všechno z Číny? Skutečně věříte tomu, že auta budou výjimkou?

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz