Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T93o52m24á42š 18D50i90b17l33í67k
Tomáš Baťa řekl, že POCTIVÝ obchod je takový obchod, po jehož skončení je každý účastník bohatší než před tím.
Ta poctivost v tom hraje roli, řekl bych.
M24i29r71o10s13l56a62v 29K48o56c89i31á79n
Dá se to také říct, že vztah mezi obchodníkem a zákazníkem má dlouhodobou perspektivu tehdy, když se oba cítí v rozumné míře spokojení. Lépe to vysvětluje, proč se někteří zákazníci cítí spokojeni a vracejí se i tam, kde jsou relativně primitivním způsobem podvedeni.

P57e73t33r 65D54v44o47ř59á16k
Obchodník si říká: Toho troubu oškubu jen s mírou, ale zato víckrát.
Zákazník si říká: I když mě oškubal, je možné, že jinde by mě oškubali víc. Příště přijdu zase.
😁

L24u41b21o83m47í73r 26Ž76a85l86o26u93d82e39k
Záleží na okolnostech. Jsou obchodníci, kteří ani příliš netají výši své marže a dodržují ji, např. 10-20%...
A jsou jiní, kteří se řídí zásadou, že správná cena je taková, kterou zákazník akceptuje, což se ovšem zjistí až prakticky...
No a samozřejmě i zákazníci jsou různí, od těch, co považují přiměřený zisk za samozřejmý, až po ty, pro které je jakýkoli obchodník zloděj.
M94i72r41o75s65l36a50v 17K12o72c71i65á67n
Do marže je třeba započítat i míru rizika a zboží, které se neprodá vůbec. Takže u rychle se kazícího ovoce bude asi vyšší, než u láhve vína (například).
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz