Neděle 18. května 2025, svátek má Nataša
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

JO

Už potřetí během krátké doby dostalo Německo Evropu "na hraní ". Vždy s naprosto stejným katastrofálním výsledkem. S tím národem je něco špatně a ostatní včetně ČR jsou nepoučitelní. Kolikrát se to bude ještě opakovat? Nevím. Ta jejich v pořadí už čtvrtá, má ještě hodně tuhý kořen a to i našim přispěním.

FN

Americká cla na dovoz automobilů jsou jen kýchnutím ve srovnání s morovou hlízou grýndýlismu a regulačního šílenství Bruselu.

FDW

EUropští marxisté-zeleninisté házejí Donaldu Trumpovi klacky pod nohy v jeho snaze ukončit válku na Ukrajině a očekávají, že jejich privilegia zůstanou zachována. Ale pravdu má spíš Vladimír Putin, když říká, že budou zanedlouho vrtět ocásky Donaldovi u nohou.

Foto

Přesně!

Poctivě je třeba zmínit, že vs EU auta vybírají v USA dovozní daň ve výši 10%. Tak jako tak je celkové zatížení poplatky v EU zhruba o 20% vyšší než v USA.

A bude hůř, restrikce zaštiťující se greendealem dovoz aut z USA ještě zkomplikují.

MK

Je to také šance pro politické zastánce GD říct: My jsme to mysleli dobře, ale USA nám do toho hodily vidle, nezapojily se a ještě naše snahy maří vysokými cly, takže je nám skutečně líto, ale tu planetu zachráníme až někdy jindy, GD se ruší a pojďme zkusit začít vyrábět něco pořádného, ať si to ve světě koupí třeba s celní přirážkou, protože to je teď to jediné rozumné, co se dá udělat.

Foto

Máte dojem, že evropské automobilky mají většinu odbytu v USA?

Problém evropských automobilek je v poklesu poptávky v Evropě. A to poptávky hlavně po spalovacích autech.

BX

B20a52y71o 23X51x

28. 3. 2025 8:41

Když vidím produkci současných automobilek (až na velmi ojedinělé výjimky) nic než zánik jim ani nepřeji. Bez těch bezduchých "všechnostejných" krabic z levného černého "hnusoplastu", s obrazovkou přes celý kokpit a motorem o třech "lóšadich silách" (nebo spíše baterčičkou) se jistě obejdeme. Šmrdlat si prstíkem na displejíčku můžeme doma a když někam chceme, jede tam tramvaj nebo bus, nemusíme se válet v "jednoválci" . Ten kdo si postavil domeček ala IKEA DREAM někde v Horní Dolní - si místo "Hnůjdáje" dá na zahrádku trpaslíka (lépe vystihne jeho vkus a IQ) a také, prostě a jednoduše - pojede MHD ..........a bude nám lépe.... :)

PD

Nic proti MHD, používám. Ovšem v Praze, kde jede každých 5, maximálně na okraji 15 minut a nevezu nic těžkého nebo velkého. Jinak je auto, okamžitě k dispozici a jedoucí tam, kam chci a s čím chci, příjemnější.

Foto

Opět klasické lhaní autora o elektromobilech.

Tri roky stara Tesla prý ztrácí 47 procent své hodnoty. Stačí se ale podívat na celoevropský server Carvago, aby člověk poznal, že to je jinak.

Nová Tesla model 3 stojí v základu těsně pod milion Kč. Tři roky stará s běžným ročním najezdem 20 tisic km stojí okolo 710 tisíc. Ztratila tedy jen 29 procent, což je běžné u všech takto starých vozů.

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz