17.4.2024 | Svátek má Rudolf


Diskuse k článku

POTRAVINY: Chuťovky pro reklamní byznys

Na propagaci tuzemských potravin plynou pod různými zástěrkami stovky milionů korun z veřejných zdrojů. Proklamované úspory je neohrožují, spíše naopak. K ověřeným penězovodům ústícím do reklamních agentur, jakými jsou státní podpora národní značky Klasa nebo mladší marketingový přírůstek zvaný Regionální potravina, se přidávají další milionové porce. Jaké je nové menu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Richter 2.3.2012 23:14

Tvarůžky

a zapíjet šampaňským. Bo kdo na to má? Takže :

Olé !  ;-)

V. Kain 2.3.2012 13:02

Re: Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace

Právě Penny  měla reklamu "česká kvalita na váš stůl" a bác.Drůbeží párky za 35/kg.Dobrou chuť.Ani snad nechci vědět co ta poživatina musela obsahovat za hnůj.Jakpak se asi dneska tváří ti co jezdí nakupovat k polákům.Prý mají kvalitnější a levnější potraviny a ty uzeniny mňam,mňam.Teď to prasklo.Takže ti vychvalovači do sebe pod tlakem hrnuli posypovou sůl.Myslím si,že si u nich naši lidé nekoupí už ani špekáček.(až na pár volů)

V. Němec 2.3.2012 12:24

Reklama

Jen blbec dá na to co je psané! Dobře mu tak!

Ž. Halabudová 2.3.2012 7:21

Re: Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace

Zavést normy a jejich přísná kontrola by pomohlo na 300%.A můžete všichni hádat, proč není zájem je obnovit. A proč se o to nikdo nesnaží.Hádejte.Takové ty nejapné výlevy typu,:tak to nekupuj,kontroluj si složení, atd, jsou pro srandu králíkům.

E. Vašátko 2.3.2012 7:10

Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace

a různých PR akcí byly znovu zavedeny zrušené normy potravinářských výrobků. Potom by možná špekáčky byly zase špekáčky a salámy by obsahovaly jenom to, co norma povolí. Dohánět to reklamou je k ničemu.